Heb genoeg pics en bewegende beelden gezien van prachtige transgendervrouwen. Zegt echter niks over hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:42 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Liever niet i.v.m. privacy, bekijk mijn FoBo maar voor een voorbeeld van een prachtige transgendervrouw.
Ik vind mensen die de plastische chirugie bezoeken ook achterlijk. Transgenders die het voor het lekkere gek gevoel doen al helmaal. THIS IS WHO I AM.HATERS ARE HATING bla bla bla. Doe gewoon normaal en stop met je schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:41 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik zeg toch duidelijk dat je het er niet mee eens hoeft te zijn. Ik vind die denigrerende manier waarop je dat duidelijk maakt gewoon niet fijn. Wat vind je eigenlijk niet normaal aan transgenders?
Oke dat is iets anders maar ik ben al zoveel mannen tegengekomen die me onterecht niet zien als vrouw en denken dat ze homo zijn als ze een relatie met me aangaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel nageslacht natuurlijk.
Geloof je meteen. Moest er gewoon weer aan denken, en aan Braddie die als die een geheim van iemand hoort dat gelijk in 3 topics moet plaatsen natuurlijkquote:
Die rel was wel leuk ja. Adora roept het ook over zichzelf af weet je. Transgender zijn, njks mis mee. Moet iemand zelf weten. Maar het is echt zo'n attention whore pur sangquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloof je meteen. Moest er gewoon weer aan denken, en aan Braddie die als die een geheim van iemand hoort dat gelijk in 3 topics moet plaatsen natuurlijk
Vrouw natuurlijk, wat zou er anders moeten staan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS wat staat er eigenlijk op je ID bij geslacht?
Haha, "TS", ik snap 'm.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS wat staat er eigenlijk op je ID bij geslacht?
Een paar duizend jaar rollenpatronen doorbreek je ook niet zomaar natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef CaryAgos het volgende:
Oke dat is iets anders maar ik ben al zoveel mannen tegengekomen die me onterecht niet zien als vrouw en denken dat ze homo zijn als ze een relatie met me aangaan.
Is dat niet omdat ze denkem dat je mentaal beperkt bent? Misschien wil je morgen wel een giraf zijn? En de dag erna een pot jam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Oke dat is iets anders maar ik ben al zoveel mannen tegengekomen die me onterecht niet zien als vrouw en denken dat ze homo zijn als ze een relatie met me aangaan.
Schreeuw om aandacht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind mensen die de plastische chirugie bezoeken ook achterlijk. Transgenders die het voor het lekkere gek gevoel doen al helmaal. THIS IS WHO I AM.HATERS ARE HATING bla bla bla. Doe gewoon normaal en stop met je schreeuw om aandacht.
Wat is dat nou weer voor opmerking, jij denkt serieus dat mensen in een bevlieging van geslacht veranderen? Je hebt geen idee wat er aan voorafgaat voor je van geslacht mag veranderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze denkem dat je mentaal beperkt bent? Misschien wil je morgen wel een giraf zijn? En de dag erna een pot jam.
Schijnt er tegenwoordig al te kunnen staan zelfs wanneer je nog een pen0r hebt. Maakt het er allemaal veel duidelijker op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:47 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Vrouw natuurlijk, wat zou er anders moeten staan?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze denkem dat je mentaal beperkt bent? Misschien wil je morgen wel een giraf zijn? En de dag erna een pot jam.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Schijnt er tegenwoordig al te kunnen staan zelfs wanneer je nog een pen0r hebt. Maakt het er allemaal veel duidelijker op.
Wat zou er eigenlijk staan bij hermafrodieten, "Beide"?
Je kan ook met mannen van 2,17m seks hebben, ook een soort girafquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Deuce92 het volgende:
Zou best wel eens seks willen hebben met een transgender giraffe.
Jij bent dus van hetzelfde soort als de bekrompen geest waar dit topic over gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb er ooit een topic over geopend.
KLB / Miss Universe laat transgender meedoen aan verkiezing
Nee sorry, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je kan ook met mannen van 2,17m seks hebben, ook een soort giraf
Doe normaal, reageer met respect of reageer niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Deuce92 het volgende:
Zou best wel eens seks willen hebben met een transgender giraffe.
Hoe reageerde jij eigenlijk TS?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij bent dus van hetzelfde soort als de bekrompen geest waar dit topic over gaat.
Het boeit me ook eigenlijk weinig. Ik wil er alleen niet mee lastig gevallen worden, hetgeen jullie wel doen. Aandacht aandacht aandacht. Ik heb 3 maanden therapie moeten lopen om Konsjita Worst uit mijn gedachten te wissen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:50 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking, jij denkt serieus dat mensen in een bevlieging van geslacht veranderen? Je hebt geen idee wat er aan voorafgaat voor je van geslacht mag veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |