Een vrouwelijke verkiezing heeft geen mannelijke deelnemers ookal is die man volledig omgebouwd!quote:Nadat Jenna Talackova gediskwalificeerd was voor de Miss Universe verkiezingen in Canada, heeft de organisatie toch besloten om haar weer toe te laten.
Mits ze de wettelijke geslachtskenmerken heeft van een vrouw volgens Canadese standaarden.
De verklaring kwam overigens een dag voordat Jenna een afspraak had met de overbekende vrouwenadvocaat Gloria Alfred, om te praten over Jenna’s ervaringen.
Jenna was één van de 56 deelnemers aan de Miss Universe Canada, tot haar vorige maand werd medegedeeld dat ze niet kon meedoen omdat ze had gelogen dat ze een geslachtsoperatie had ondergaan en zodoende niet voldeed aan de regels van de organisatie.
Na haar diskwalificatie was er veel oproer op de sociale media.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk daar dus anders overquote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat moet niet kunnen, hou die omgebouwde mannen maar op het America Songfestival.
Het is een MISS Universe, geen MISS and former Male-born Universe... hoe kun je daar anders over denken!?quote:
Bikini-broekje zal het uitwijzen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze heeft nog steeds een penis? Dan is ze toch nog niet volledig omgebouwd en nog niet officieel een vrouw?
Volgens mij is hij volledig omgebouwd en dus als man geboren en komt dus niet in aanmerking om aan een Miss-verkiezing mee te doen!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze heeft nog steeds een penis? Dan is ze toch nog niet volledig omgebouwd en nog niet officieel een vrouw?
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een MISS Universe, geen MISS and former Male-born Universe... hoe kun je daar anders over denken!?
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef BELASTING het volgende:
We gaan die discussie ook niet hier beginnen hé? Omgebouwd, dus het is nu een vrouw. Punt.
Ik lees net dat ze inderdaad al volledig is omgebouwd.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is hij volledig omgebouwd en dus als man geboren en komt dus niet in aanmerking om aan een Miss-verkiezing mee te doen!
Geboren als man dus nu een omgebouwde, geen vrouw en komt dus niet in aanmerking voor deelname Miss Universe.quote:
Onderbouwen. Doe het.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Geboren als man dus nu een omgebouwde, geen vrouw en komt dus niet in aanmerking voor deelname Miss Universe.
Allemaal prima maar hij moet niet mee mogen doen aan de Miss Universe.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze inderdaad al volledig is omgebouwd.
Dan is ze dus gewoon officieel een vrouw en moet ze gewoon mee kunnen doen.
Al zou ze geboren zijn als smurf; who gives a shit.
Het is nu gewoon een mooie vrouw.
Ja, maar ik vind haar nu wel een vrouw.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Geboren als man dus nu een omgebouwde, geen vrouw en komt dus niet in aanmerking voor deelname Miss Universe.
Geboren als man, dan ben je een man.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind haar nu wel een vrouw.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal prima, hij zij moet niet mag mee mogen doen aan de Miss Universe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |