Gelukkig is dit dan ook verzonnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou dit niet in KLB zetten.
Gelukkig malen we daar niet om.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit dan ook verzonnen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:26 schreef Scuidward het volgende:
Dat is wel redelijk zuur, maar ik vrees dat je dit soort dingen wel vaker mee zult maken.
Ik vraag me daarnaast af wanneer je lul er af gaat? Of is dat een blijvende handicap voor je.
Die is er allang af, als ik nog pre-op was had ik het nog enigszins kunnen begrijpen maar hij liet me niet eens uitpraten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:26 schreef JimmyDean het volgende:
Heb je ook een penis dan? Dan zou ik het op zich best wel begrijpen.
Dan zou ik het woord 'lichamelijke transitie' niet eens meer in de mond nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:28 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Die is er allang af, als ik nog pre-op was had ik het nog enigszins kunnen begrijpen maar hij liet me niet eens uitpraten.
Dat kan ook natuurlijk. Ik ben in een vrij goede humeur dus ik dacht laat ik de TS maar even helpenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit dan ook verzonnen.
Wat dan nog? Zij is een groot voorbeeld voor alle transgenders die bewezen heeft dat je als transgender zelfs aan missverkiezingen kunt meedoen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:29 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoboek met foto's van Jenna Talackova.
Heb er ooit een topic over geopend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:29 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wat dan nog? Zij is een groot voorbeeld voor alle transgenders die bewezen heeft dat je als transgender zelfs aan missverkiezingen kunt meedoen.
Hoewel humor op z'n tijd goed is maak ik hier absoluut geen grappen over, het is echt niet altijd makkelijk om je een vrouw te voelen en dat lichamelijk ook te zijn maar dat sommigen je nog steeds zien als man omdat je geboren bent met een piemeltje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Ik ben in een vrij goede humeur dus ik dacht laat ik de TS maar even helpen
Ik zie zo 1,2,3 geen dm's van jou in mijn ''dm-lijst'', weet je zeker dat je niet in de war bent met iemand anders?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
Had je dat ook niet even kunnen zeggen voordat ik je ging DM'en TS
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik zie zo 1,2,3 geen dm's van jou in mijn ''dm-lijst'', weet je zeker dat je niet in de war bent met iemand anders?
Dus ik ben wel goed genoeg om geneukt te worden maar geen wifey-material?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
Als het verder zo is als een meisje zou ik er niet zo heel veel problemen mee hebben, voor een date dan, een relatie zou me wat ver gaan.
Doe normaal, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat is nog geen reden om zo denigrerend te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:32 schreef Travel. het volgende:
Ik weet niet of dit echt is maar zo ja dan hopelijk is het nu een keer klaar met dat lekkere gekke kijk mij mezelf zijn en mij lekker ombouwen. Nog nooit zo iets achterlijks gezien.
Ja, ik wil wel nageslacht natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dus ik ben wel goed genoeg om geneukt te worden maar geen wifey-material?
Jawel. Ik vind dat transgender gebeuren achterlijk. Jij blijkbaar niet. Snap niet waarom ik dat niet mag vinden, maar jij het wel normaal mag vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:35 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Doe normaal, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat is nog geen reden om zo denigrerend te doen.
Je lijkt me mentaal instabiel, niet echt relatiemateriaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dus ik ben wel goed genoeg om geneukt te worden maar geen wifey-material?
Ik zeg toch duidelijk dat je het er niet mee eens hoeft te zijn. Ik vind die denigrerende manier waarop je dat duidelijk maakt gewoon niet fijn. Wat vind je eigenlijk niet normaal aan transgenders?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind dat transgender gebeuren achterlijk. Jij blijkbaar niet. Snap niet waarom ik dat niet mag vinden, maar jij het wel normaal mag vinden.
Liever niet i.v.m. privacy, bekijk mijn FoBo maar voor een voorbeeld van een prachtige transgendervrouw.quote:
Dit is haar gewoonquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Oja nu weet ik het weer! Was die rel met Braddie en Adorabelle alweer vergeten
Heb genoeg pics en bewegende beelden gezien van prachtige transgendervrouwen. Zegt echter niks over hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:42 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Liever niet i.v.m. privacy, bekijk mijn FoBo maar voor een voorbeeld van een prachtige transgendervrouw.
Ik vind mensen die de plastische chirugie bezoeken ook achterlijk. Transgenders die het voor het lekkere gek gevoel doen al helmaal. THIS IS WHO I AM.HATERS ARE HATING bla bla bla. Doe gewoon normaal en stop met je schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:41 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik zeg toch duidelijk dat je het er niet mee eens hoeft te zijn. Ik vind die denigrerende manier waarop je dat duidelijk maakt gewoon niet fijn. Wat vind je eigenlijk niet normaal aan transgenders?
Oke dat is iets anders maar ik ben al zoveel mannen tegengekomen die me onterecht niet zien als vrouw en denken dat ze homo zijn als ze een relatie met me aangaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel nageslacht natuurlijk.
Geloof je meteen. Moest er gewoon weer aan denken, en aan Braddie die als die een geheim van iemand hoort dat gelijk in 3 topics moet plaatsen natuurlijkquote:
Die rel was wel leuk ja. Adora roept het ook over zichzelf af weet je. Transgender zijn, njks mis mee. Moet iemand zelf weten. Maar het is echt zo'n attention whore pur sangquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloof je meteen. Moest er gewoon weer aan denken, en aan Braddie die als die een geheim van iemand hoort dat gelijk in 3 topics moet plaatsen natuurlijk
Vrouw natuurlijk, wat zou er anders moeten staan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS wat staat er eigenlijk op je ID bij geslacht?
Haha, "TS", ik snap 'm.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS wat staat er eigenlijk op je ID bij geslacht?
Een paar duizend jaar rollenpatronen doorbreek je ook niet zomaar natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef CaryAgos het volgende:
Oke dat is iets anders maar ik ben al zoveel mannen tegengekomen die me onterecht niet zien als vrouw en denken dat ze homo zijn als ze een relatie met me aangaan.
Is dat niet omdat ze denkem dat je mentaal beperkt bent? Misschien wil je morgen wel een giraf zijn? En de dag erna een pot jam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Oke dat is iets anders maar ik ben al zoveel mannen tegengekomen die me onterecht niet zien als vrouw en denken dat ze homo zijn als ze een relatie met me aangaan.
Schreeuw om aandacht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind mensen die de plastische chirugie bezoeken ook achterlijk. Transgenders die het voor het lekkere gek gevoel doen al helmaal. THIS IS WHO I AM.HATERS ARE HATING bla bla bla. Doe gewoon normaal en stop met je schreeuw om aandacht.
Wat is dat nou weer voor opmerking, jij denkt serieus dat mensen in een bevlieging van geslacht veranderen? Je hebt geen idee wat er aan voorafgaat voor je van geslacht mag veranderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze denkem dat je mentaal beperkt bent? Misschien wil je morgen wel een giraf zijn? En de dag erna een pot jam.
Schijnt er tegenwoordig al te kunnen staan zelfs wanneer je nog een pen0r hebt. Maakt het er allemaal veel duidelijker op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:47 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Vrouw natuurlijk, wat zou er anders moeten staan?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze denkem dat je mentaal beperkt bent? Misschien wil je morgen wel een giraf zijn? En de dag erna een pot jam.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Schijnt er tegenwoordig al te kunnen staan zelfs wanneer je nog een pen0r hebt. Maakt het er allemaal veel duidelijker op.
Wat zou er eigenlijk staan bij hermafrodieten, "Beide"?
Je kan ook met mannen van 2,17m seks hebben, ook een soort girafquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Deuce92 het volgende:
Zou best wel eens seks willen hebben met een transgender giraffe.
Jij bent dus van hetzelfde soort als de bekrompen geest waar dit topic over gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb er ooit een topic over geopend.
KLB / Miss Universe laat transgender meedoen aan verkiezing
Nee sorry, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je kan ook met mannen van 2,17m seks hebben, ook een soort giraf
Doe normaal, reageer met respect of reageer niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Deuce92 het volgende:
Zou best wel eens seks willen hebben met een transgender giraffe.
Hoe reageerde jij eigenlijk TS?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij bent dus van hetzelfde soort als de bekrompen geest waar dit topic over gaat.
Het boeit me ook eigenlijk weinig. Ik wil er alleen niet mee lastig gevallen worden, hetgeen jullie wel doen. Aandacht aandacht aandacht. Ik heb 3 maanden therapie moeten lopen om Konsjita Worst uit mijn gedachten te wissen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:50 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking, jij denkt serieus dat mensen in een bevlieging van geslacht veranderen? Je hebt geen idee wat er aan voorafgaat voor je van geslacht mag veranderen.
Sorry, ik wilde de transgender giraffe community niet beledigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Doe normaal, reageer met respect of reageer niet.
Was dat geen dragqueen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het boeit me ook eigenlijk weinig. Ik wil er alleen niet mee lastig gevallen worden, hetgeen jullie wel doen. Aandacht aandacht aandacht. Ik heb 3 maanden therapie moeten lopen om Konsjita Worst uit mijn gedachten te wissen.
Het is bij mij niet te zien en het valt dus wel mee met de bekrompen meningen van mensen tot dat ze er achter komen. Waarschijnlijk heb je al vele tientallen transgenders gezien en/of ontmoet in je leven zonder dat je wist dat het transgenders zijn. In tegenstelling tot wat vele mensen denken ziet lang niet iedere transvrouw er uit als een halve man, de transgenders die er wel zo uitzien vallen gewoon meer op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
TS, ik kan me niet herinneren dat ik er ooit 1 ontmoet heb, maar krijg je niet enorm veel te maken met bekrompen meningen van mensen?
Bedoel je niet transspecies oid?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde de transgender giraffe community niet beledigen.
Spreek met hem af zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Maar als je geen lul meer hebt hoe ziet dat dan eruit?
Mij is verteld dat het net echt is. Volgens mij kunnen ze best veel tegenwoordig daarinquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Hoe vallen ''wij'' jou dan lastig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het boeit me ook eigenlijk weinig. Ik wil er alleen niet mee lastig gevallen worden, hetgeen jullie wel doen. Aandacht aandacht aandacht. Ik heb 3 maanden therapie moeten lopen om Konsjita Worst uit mijn gedachten te wissen.
Thats fucked up.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:56 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Is bevroor zowat en voordat ik wat kon zeggen was 'ie al weer weg.![]()
Zou je dan ook elke dag een andere soort kunnen zijn?quote:
Ook als dat niet zegt is het niet homo, je raakt elkaars piemel toch niet aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee alleen samen op de bank trekken kan wel, dat is niet homo als je zegt 'nohomo'
Dragqueens zijn mannen die zich voor de lol als vrouwen verkleden en daarmee inderdaad aandacht vragen, transgensders hebben t gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn en willen daadwerkelijk hun geslacht veranderen.quote:
Aandachtshoerquote:
Door overal te moetne verkondigen dat je eigenlijk een man bent. Als je echt nu een vrouw bent, waarom vertel je dan dat je een man was vroeger als je dat allemaal hebt afgesloten? Omdat aandacht aandacht en aandacht. Je bent nu toch een vrouw dus dan is dat toch niet meer rellevant?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:58 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hoe vallen ''wij'' jou dan lastig.Konsjita is geen transgendervrouw maar gewoon een vrouwelijke man die wel eens jurken aandoet.
Hoe zit dat met zwaardvechten met een shemale? Of haar anaal penetreren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ook als dat niet zegt is het niet homo, je raakt elkaars piemel toch niet aan.En ookal doe je dat wel hoeft het nog steeds niet homo te zijn, heb jij nooit geëxperimenteerd?
Dank je wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef fraubitch het volgende:
Sterkte TS. Bekrompen mensen zijn overal. Maar er zijn ook genoeg mensen die verder kijken dan een labeltje, die voor je gaan zoals je bent.
Succes
AdoraBella is wel een aandachtshoertje hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dragqueens zijn mannen die zich voor de lol als vrouwen verkleden en daarmee inderdaad aandacht vragen, transgensders hebben t gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn en willen daadwerkelijk hun geslacht veranderen.
Gewoon een vagina zoals iedere andere vrouw?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Kan 't geslacht wel veranderen maar uiteindelijk denk ik dat je een relatie neemt om onder andere jezelf voort te planten en dat gaat nou weer net niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dragqueens zijn mannen die zich voor de lol als vrouwen verkleden en daarmee inderdaad aandacht vragen, transgensders hebben t gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn en willen daadwerkelijk hun geslacht veranderen.
Omdat TS eerlijk is en je zoiets probably maar beter kunt zeggen voor het echt een probleem zou zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Door overal te moetne verkondigen dat je eigenlijk een man bent. Als je echt nu een vrouw bent, waarom vertel je dan dat je een man was vroeger als je dat allemaal hebt afgesloten? Omdat aandacht aandacht en aandacht. Je bent nu toch een vrouw dus dan is dat toch niet meer rellevant?
Echt GEEN verschil tussen een echte vagina en een "gemaakte vagina"?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Gewoon een vagina zoals iedere andere vrouw?
Als je je daar prettig bij voelt dan kan dat!! Het gaat erom dat jij je prettig voelt!!!!!!! It's my body! You go girl!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zou je dan ook elke dag een andere soort kunnen zijn?
Lang niet iedereen heeft een kinderwens. + er zijn ook vrouwen die om tal van redenen onvruchtbaar zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kan 't geslacht wel veranderen maar uiteindelijk denk ik dat je een relatie neemt om onder andere jezelf voort te planten en dat gaat nou weer net niet.
Waarom verwijs je naar mij als een ''hem'' terwijl je weet wat ik daarvan vind, het is gewoon nodeloos kwetsend.quote:
Die kutten stinken naar piemelbrie ipv vis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt GEEN verschil tussen een echte vagina en een "gemaakte vagina"?
Dit is het internet, mensen trollen. Zou het niet persoonlijk opvatten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarom verwijs je naar mij als een ''hem'' terwijl je weet wat ik daarvan vind, het is gewoon nodeloos kwetsend.
Relatie om jezelf voort te planten? dat is zo 1856...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kan 't geslacht wel veranderen maar uiteindelijk denk ik dat je een relatie neemt om onder andere jezelf voort te planten en dat gaat nou weer net niet.
neequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Relatie om jezelf voort te planten? dat is zo 1856...
Is dat niet het resultaat van (slechte hygiene en) bepaalde lichaamsdelen die TS niet meer heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kutten stinken naar piemelbrie ipv vis.
als je je al vrouw voelt, en je bent al omgebouwd bent dan ben je een vrouw. Ik vertel toch ook niet op mijn dates dat ik vroeger waterpokken had. OF WACHT TS KAN ZICH WEL VERBOUWEN MAAR BLIJFT GEWOON EEN MAN??quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat TS eerlijk is en je zoiets probably maar beter kunt zeggen voor het echt een probleem zou zijn.
Doe normaal, je hoeft niet met me het bed in te duiken maar heb een beetje respect. Bovendien weet ik zeker dat je me niet je bed uit zou trappen als je het niet wist.quote:
Dat is wel het evolutionaire doel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef fraubitch het volgende:
Kweepeerjam lijkt me wel wat. Vooral omdat ik daar eerder nog nooit van gehoord had.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als je je daar prettig bij voelt dan kan dat!! Het gaat erom dat jij je prettig voelt!!!!!!! It's my body! You go girl!!!
Wahed dikkequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Werkelijk? Vind het bijvoorbeeld zelfs bij Valentijn de Hingh, zeker op bewegend beeld (toen in 24 uur met) nog goed te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Het is bij mij niet te zien en het valt dus wel mee met de bekrompen meningen van mensen tot dat ze er achter komen. Waarschijnlijk heb je al vele tientallen transgenders gezien en/of ontmoet in je leven zonder dat je wist dat het transgenders zijn. In tegenstelling tot wat vele mensen denken ziet lang niet iedere transvrouw er uit als een halve man, de transgenders die er wel zo uitzien vallen gewoon meer op.
Ze maken die kut van piemel en balzak huid he. En de boel moet wel glijden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:04 schreef NotYou het volgende:
Is dat niet het resultaat van (slechte hygiene en) bepaalde lichaamsdelen die TS niet meer heeft?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze maken die kut van piemel en balzak huid he. En de boel moet wel glijden.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef fraubitch het volgende:
Sterkte TS. Bekrompen mensen zijn overal. Maar er zijn ook genoeg mensen die verder kijken dan een labeltje, die voor je gaan zoals je bent.
Succes
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:06 schreef Travel. het volgende:
Ik ga slapen. Niet onder een trein springen door mij he. Anders krijg ik die lekkere gekke community achter me aan die ook die ouders lastigvallen waarvan hun kind zich ook had omgebouwd
Jij had je sowieso niet met TS voort kunnen planten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Wij zijn gemaakt om ons voort te planten.
Door TS kan dit niet.
Uh jawelquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij had je sowieso niet met TS voort kunnen planten.
Zou je zo een potje ook in je anus kunnen stoppen? En wat als die breekt? Heb je daar misschien een filmpje van?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Kweepeerjam lijkt me wel wat. Vooral omdat ik daar eerder nog nooit van gehoord had.
Omdat ik een keer bijna in elkaar gebeukt ben door een bekrompen gast omdat ik het niet meteen tijdens de eerste date vertelde en hij er via via achterkwam misschien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Door overal te moetne verkondigen dat je eigenlijk een man bent. Als je echt nu een vrouw bent, waarom vertel je dan dat je een man was vroeger als je dat allemaal hebt afgesloten? Omdat aandacht aandacht en aandacht. Je bent nu toch een vrouw dus dan is dat toch niet meer rellevant?
Dit inderdaad. Dat hele huisje boompje beestje ideequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Heftig hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Omdat ik een keer bijna in elkaar gebeukt ben door een bekrompen gast omdat ik het niet meteen tijdens de eerste date vertelde en hij er via via achterkwam misschien?
Dat hoort niet maar ik vind dat je zoiets wel direct hoort te vermelden, zoiets is echt 'cool' om achter te komen na een aantal dates.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Omdat ik een keer bijna in elkaar gebeukt ben door een bekrompen gast omdat ik het niet meteen tijdens de eerste date vertelde en hij er via via achterkwam misschien?
Grapjes over de mogelijkheid van zelfmoord maken tegen iemand uit een groep die juist bekendstaat om een sterk verhoogde kans te sterven door zelfdoding is niet bepaald cool. Hoe irritant je die groep mensen ook vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:06 schreef Travel. het volgende:
Ik ga slapen. Niet onder een trein springen door mij he. Anders krijg ik die lekkere gekke community achter me aan die ook die ouders lastigvallen waarvan hun kind zich ook had omgebouwd
Logisch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Een relatie neem je omdat je het fijn met elkaar hebt en graag een toekomst wil opbouwen samen.quote:
ben je zelf niet bekrompen als je vindt dat iedereen het maar normaal moet vinden wat jij doet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ohja, steel andermans kinderen maar weer!quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Een relatie neem je omdat je het fijn met elkaar hebt en graag een toekomst wil opbouwen samen.
Kinderen kunnen eventueel in een later stadium komen, natuurlijk of via adoptie.
WIJ ZIJN GEMAAKT OM VOOR TE PLANTENquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Een relatie neem je omdat je het fijn met elkaar hebt en graag een toekomst wil opbouwen samen.
Kinderen kunnen eventueel in een later stadium komen, natuurlijk of via adoptie.
Als jij dat acceptabel vind hoef je dat niet aan een ander op te dringen. Gewoon duidelijk wezen en dan heeft iemand de keuze om iets te kiezen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillen maar de meeste mannen zullen er niets van voelen als ze het niet weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt GEEN verschil tussen een echte vagina en een "gemaakte vagina"?
Ik ken ook wel mensen die er daadwerkelijk zo over denken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef sr.Chief het volgende:
Vind jezelf verexcuseren met 'ik ben geen homo' ook vreemd in dit geval
Misschien was het meer een reflex uit nervositeit of paniek, maar snap dat het je niet lekker zit
450quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je al bezwangerd, player?
Gewoon een fokmaagd hosselen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillen maar de meeste mannen zullen er niets van voelen als ze het niet weten.
Ja hallo ik wil wel zien waar ik mijn pen0r in stop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillen maar de meeste mannen zullen er niets van voelen als ze het niet weten.
het was juist serieus bedoeld. Echt geen zin in dat gezeik door een berichtje op de foks. Maar dat is het probleem, je moet het eigenlijk eens met ze zijn en anders gaan ze gekke dingen doen die je ook niet wilt. Ik vergelijk het een beetje met het vrouwenstemrecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Grapjes over de mogelijkheid van zelfmoord maken tegen iemand uit een groep die juist bekendstaat om een sterk verhoogde kans te sterven door zelfdoding is niet bepaald cool. Hoe irritant je die groep mensen ook vindt.
Jammer dat je ouders dat ook dachten.quote:
Euh nee, je kunt ze ook gewoon met rust laten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
het was juist serieus bedoeld. Echt geen zin in dat gezeik door een berichtje op de foks. Maar dat is het probleem, je moet het eigenlijk eens met ze zijn en anders gaan ze gekke dingen doen die je ook niet wilt. Ik vergelijk het een beetje met het vrouwenstemrecht.
Sukkel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders dat ook dachten.
Oke nou jouw keus. Ik ben het er alleen niet mee eens. Is dat goed?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders dat ook dachten.
En hoe is dit anders in de situatie van TS?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als jij dat acceptabel vind hoef je dat niet aan een ander op te dringen. Gewoon duidelijk wezen en dan heeft iemand de keuze om iets te kiezen.
ahah! Helemaaaal mee eens. O wacht, ze komen dat overal vertellen dit dat zus zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Euh nee, je kunt ze ook gewoon met rust laten.
Tja dat gaat vrij moeilijk als hij zulke gemene opmerkingen maakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit is het internet, mensen trollen. Zou het niet persoonlijk opvatten.
Duurt bij jou nog wel paar jaar fylquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja hallo ik wil wel zien waar ik mijn pen0r in stop.
Jij bent een jongetje kwast. Geen man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Fylax het volgende:
Het is voor ons mannen gewoon heel raar.
Hoeveel operaties je ook gehad hebt. Voor ons blijf je een man.
Je kiest er zelf voor op dit topic te reageren dat je even gemakkelijk na een blik op de OP had kunnen wegklikken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
ahah! Helemaaaal mee eens. O wacht, ze komen dat overal vertellen dit dat zus zo
hahahquote:
Maar die ben je toch ook al wel tegengekomen mag ik hopen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Tja dat gaat vrij moeilijk als hij zulke gemene opmerkingen maakt.Maar bedankt voor je begrip je bent helaas een van de weinige mannen in dit topic die begrijpt dat je niet gelijk met me het bed hoeft in te duiken maar dat een beetje respect geen kwaad kan.
Ik vind er nogal een verschil in zitten of een vrouw geen kinderen kan krijgen vanwege bijvoorbeeld baarmoederhalskanker of omdat een man voelt dat hij in een vrouwen lichaam zit en er dus voor kiest om van geslacht te veranderen. Maarja dat ben ik misschien, ik zou het gewoon niet willen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
En hoe is dit anders in de situatie van TS?
Ik wil geen kinderen en TS kan geen kinderen krijgen. Wmb geen verschil.
Dat komt door haar lichaamsbouw (heel lang en zeer dun).quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Werkelijk? Vind het bijvoorbeeld zelfs bij Valentijn de Hingh, zeker op bewegend beeld (toen in 24 uur met) nog goed te zien.
Tis misschien ook wel de meest makkelijke route om te gaan, vanuit mannelijk perspectief gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die er daadwerkelijk zo over denken.
oke dat is waar. Excuses aan ts. Ik ga maar slapen doei doei.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor op dit topic te reageren dat je even gemakkelijk na een blik op de OP had kunnen wegklikken.
Dus je gaat voor de maagden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn*quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat komt door haar lichaamsbouw (heel lang en zeer dun).
Zit wat in, al ken ik ook lange, geboren vrouwen van wie ik geen moment zou denken/vermoeden dat zij als man geboren zouden kunnen zijn. Denk dat het toch een combinatie van lichaamsbouw/motoriek is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat komt door haar lichaamsbouw (heel lang en zeer dun).
Internetheld.quote:
Kom dan met die pics.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
FYI : Ik krijg vaak complimenten om mijn billen en de helft van de andere internethelden zou me ook zeker hun bed niet uittrappen als ze het niet wisten.
Droom lekker verder...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
FYI : Ik krijg vaak complimenten om mijn billen en de helft van de andere internethelden zou me ook zeker hun bed niet uittrappen als ze het niet wisten.
Hij is nog maar twaalf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
We wachten op hard bewijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
Ja kan ik ook wel begrijpen. Het is toch een soort van.. Verraad? Het is gewoon een heel heftig iets. Voor beide partijen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik vind er nogal een verschil in zitten of een vrouw geen kinderen kan krijgen vanwege bijvoorbeeld baarmoederhalskanker of omdat een man voelt dat hij in een vrouwen lichaam zit en er dus voor kiest om van geslacht te veranderen. Maarja dat ben ik misschien, ik zou het gewoon niet willen.
Haha aandachtzoeksterquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
Moet je die scheren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
Ik krijg vaak complimenten om mijn billen
Ga buiten spelen. Typte het niet eens bewust. Mja je andere kloon J.James is wel gewoon een mannetje. Je verwart de boel dus zelf AdoraBelle.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Tja dat gaat vrij moeilijk als hij zulke gemene opmerkingen maakt.Maar bedankt voor je begrip je bent helaas een van de weinige mannen in dit topic die begrijpt dat je niet gelijk met me het bed hoeft in te duiken maar dat een beetje respect geen kwaad kan.
Ja en ik vind dat TS daar gewoon duidelijk in moet zijn richting de personen die zij date. Tuurlijk zijn er genoeg mannen die zoiets niet erg zullen vinden en daar kan TS dan mee daten, maar ze moet wel begrijpen dat anderen dit absoluut niet willen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja kan ik ook wel begrijpen. Het is toch een soort van.. Verraad? Het is gewoon een heel heftig iets. Voor beide partijen.
Daarom zeg ik ook, er zijn ook wel genoeg mensen die echt voor de persoon zelf gaan, ongeacht welk lichaam.
Vind het knap van TS dat ze eerlijk is over alles. Dan wordt de keuze in de soort mannen al voor haar gemaakt. Beide partijen weten waar ze aan toe zijn.
Heftig hoor is een grap?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je kunt er wel grapjes over maken maar dat is echt niet grappig hoor.
Je bent wel een behoorlijke aandachtshoer. Dat moet ik je wel nageven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je kunt er wel grapjes over maken maar dat is echt niet grappig hoor.
Let niet op homofielaxquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
Dank. Door jou snapte ik hem en moest ik lachen. Nu schaam ik me.quote:
Maar zelfs die, die het niet erg zouden vinden kunnen maar zo vrienden/familie hebben die daar andere gedachten over hebben. Ik heb wat dat betreft wel te doen met TS. Moeilijke situatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat TS daar gewoon duidelijk in moet zijn richting de personen die zij date. Tuurlijk zijn er genoeg mannen die zoiets niet erg zullen vinden en daar kan TS dan mee daten, maar ze moet wel begrijpen dat anderen dit absoluut niet willen.
Het is een zin die hij heel erg vaak gebruikt om zielig gevonden te worden.quote:
Een man met een harige bilspleet wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nou, weet niet, maar een vrouw met een harige bilspleet lijkt me niet echt aantrekkelijk.
Natuurlijk zou dat kunnen maar dat is niet iets wat zij voor het kiezen hebben of zich ook maar druk om hoeven te maken. Alhoewel het wel een vervelende bijkomstigheid is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar zelfs die, die het niet erg zouden vinden kunnen maar zo vrienden/familie hebben die daar andere gedachten over hebben. Ik heb wat dat betreft wel te doen met TS. Moeilijke situatie.
Ik vertel het meestal op de tweede date, aangezien je vantevoren niet weet of het uberhaupt wel klikt en ik heb niet echt de behoefte om aan mensen die ik amper ken gelijk te vertellen dat ik een transgendervrouw ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat hoort niet maar ik vind dat je zoiets wel direct hoort te vermelden, zoiets is echt 'cool' om achter te komen na een aantal dates.
Dat inderdaad. Het lijkt me ook moeilijk om het juiste moment te vinden om zoiets te vertellen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar zelfs die, die het niet erg zouden vinden kunnen maar zo vrienden/familie hebben die daar andere gedachten over hebben. Ik heb wat dat betreft wel te doen met TS. Moeilijke situatie.
Een keer zag ik een vrouw die klaar was in de sportschool en tegen de muur aan stond. Toen ze 10 seconden later weg liep van de muur had ze echt een natte streep in haar yogapats, precies in haar bilnaadquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nou, weet niet, maar een vrouw met een harige bilspleet lijkt me niet echt aantrekkelijk.
Vertel je het elke jongen/man wie je date voor er iets gebeurd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
Soms.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Fylax het volgende:
Het is voor ons mannen gewoon heel raar.
Hoeveel operaties je ook gehad hebt. Voor ons blijf je een man.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat had ik misschien niet moeten doen.
Wat? Je vindt dit vies? Maar zoekt en post dan wel plaatjes als:quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een keer zag ik een vrouw die klaar was in de sportschool en tegen de muur aan stond. Toen ze 10 seconden later weg liep van de muur had ze echt een natte streep in haar yogapats, precies in haar bilnaadZe had wel ontzettend lekkere kont maar toch
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]Volgens mij moet jij nodig eens uit de kast komen vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
Je valt dus op transgenders. Nou, DM hem ff dan en wie weet hebben we weer een mooie FOK!liefde erbij.quote:
Prima, ik heb er geen moeite mee dat je het er mee oneens bent maar met de denigrerende manier waarop je transgenders benaderd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke nou jouw keus. Ik ben het er alleen niet mee eens. Is dat goed?
Wat is deze.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar srs, zou missionaris nemen terwijl ik haar een handjob geef.
Sowieso.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar srs, zou missionaris nemen terwijl ik haar een handjob geef.
Op internet vind ik zoiets niet schokkend om te zien en dat heeft niks met geaardheid te maken. Ik ben overigens gewoon hetero, als ik dat niet zou zijn geweest had ik dat wel al gewetenquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat? Je vindt dit vies? Maar zoekt en post dan wel plaatjes als:
[..]
Volgens mij moet jij nodig eens uit de kast komen vriend.
Zou maar zo kunnen dat ze bijklust als escort. Grijp je kans!quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaar de naam Sapstengel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik val zeker niet in het bijzonder op transgenders maar ben t wel met hem eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je valt dus op transgenders. Nou, DM hem ff dan en wie weet hebben we weer een mooie FOK!liefde erbij.
Mij maakt het verder niet uit hoor of je daarop valt. Ieder zo zijn smaak.
Maar je bent vies van (na inspanning) bezwete, mooie vrouwenbillen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Op internet vind ik zoiets niet schokkend om te zien en dat heeft niks met geaardheid te maken. Ik ben overigens gewoon hetero, als ik dat niet zou zijn geweest had ik dat wel al geweten
quote:
Het is vooral dat hij meent namens alle mannen te kunnen spreken en dat transgenders sowieso wel een vrouw kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je valt dus op transgenders. Nou, DM hem ff dan en wie weet hebben we weer een mooie FOK!liefde erbij.
Mij maakt het verder niet uit hoor of je daarop valt. Ieder zo zijn smaak.
DM hem dan, wie weet ben jij de gelukkige.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:33 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Ik val zeker niet in het bijzonder op transgenders maar ben t wel met hem eens
Ik ben niet vies van haar kont, maar het feit dat ik een flinke streep zweet zag vond ik alles behalve opwindend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar je bent vies van (na inspanning) bezwete nota bene mooie vrouwenbillen?
Ik welk opzicht verschil ik nu dan nog van een ''echte'' vrouw waardoor ik niet gewoon als haar aangeduid moet worden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Je hebt gelijk, je zou een het genoemd moeten worden.
Toch, denk ik, zou ik het willen weten voordat ik met d'r het bed in duik. Nooit iets dergelijk meegemaakt maar als je het achteraf te horen krijgt voel je je toch een beetje genaaid denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral dat hij meent namens alle mannen te kunnen spreken en dat transgenders sowieso wel een vrouw kunnen zijn.
Ze voelen zich vrouw, kleden zich als een vrouw, zien eruit als een vrouw en zijn soms zelfs vrouw op hun paspoort maar omdat er ooit een piemel aan zit is het allemaal anders.
Nou, dan moet je als je ooit een vriendinnetje hebt haar maar heel stil laten liggen wanneer jullie seks hebben en zelf je best doen vooral maar niet op haar te zweten. Succes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van haar kont, maar het feit dat ik een flinke streep zweet zag vond ik alles behalve opwindend.
Voor mij is het ook anders. Als er ooit een pimol aan heeft gezeten, ja hoe leg ik dat uit aan mijn vrienden of ouders, dat ik blijkbaar een flikker ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral dat hij meent namens alle mannen te kunnen spreken en dat transgenders sowieso wel een vrouw kunnen zijn.
Ze voelen zich vrouw, kleden zich als een vrouw, zien eruit als een vrouw en zijn soms zelfs vrouw op hun paspoort maar omdat er ooit een piemel aan zit is het allemaal anders.
Alleen als je je door haar laat penetreren. Maar daar kom je niet achteraf pas achter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Toch, denk ik, zou ik het willen weten voordat ik met d'r het bed in duik. Nooit iets dergelijk meegemaakt maar als je het achteraf te horen krijgt voel je je toch een beetje genaaid denk ik.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van haar kont, maar het feit dat ik een flinke streep zweet zag vond ik alles behalve opwindend.
Ja. Wie weet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
DM hem dan, wie weet ben jij de gelukkige.
Niet iedereen weet het van me en de mensen die het wel weten vinden het vaak niet makkelijk om face tot face echt gemene opmerkingen te maken, via internet speelt dat toch minder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar die ben je toch ook al wel tegengekomen mag ik hopen dan?
Je was een hij, toen haalde je hem weg, en nu wens je aangesproken te worden als een zij. Nou nee, Micheal Jackson is toch ook een neger gebleven ondanks dat ie steeds witter werd en zijn neus steeds kleiner.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:36 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik welk opzicht verschil ik nu dan nog van een ''echte'' vrouw waardoor ik niet gewoon als haar aangeduid moet worden?
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou, dan moet je als je ooit een vriendinnetje hebt haar maar heel stil laten liggen wanneer jullie seks hebben en zelf je best doen vooral maar niet op haar te zweten. Succes.
Met of zonder penis? Zonder penis kun je toch net zo goed een 'gewone' vrouw doen, lijkt me hetzelfde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:38 schreef NiceHat het volgende:
Ik zou het juist geil vinden om een transgender te doen. Is dat fout?
Je zegt het niet binnen de eerste minuut op je eerste date, maar het is wel slim om te vermelden al is het alleen al om een mishandeling of erger te voorkomen want niet elke man kan het handelen helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Toch, denk ik, zou ik het willen weten voordat ik met d'r het bed in duik. Nooit iets dergelijk meegemaakt maar als je het achteraf te horen krijgt voel je je toch een beetje genaaid denk ik.
Vraag het de Break Out, zij hebben daar vast wel een passend antwoord op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:38 schreef NiceHat het volgende:
Ik zou het juist geil vinden om een transgender te doen. Is dat fout?
Dan nog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met of zonder penis? Zonder penis kun je toch net zo goed een 'gewone' vrouw doen, lijkt me.
Wat boeit dat, je leeft toch voor jezelf niet om wat anderen van je vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor mij is het ook anders. Als er ooit een pimol aan heeft gezeten, ja hoe leg ik dat uit aan mijn vrienden of ouders, dat ik blijkbaar een flikker ben.
Brief naar de Hitkrant.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vraag het de Break Out, zij hebben daar vast wel een passend antwoord op.
En het is juist leuk om mee te trollen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat boeit dat, je leeft toch voor jezelf niet om wat anderen van je vinden.
Weinig one night stands danquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je zegt het niet binnen de eerste minuut op je eerste date, maar het is wel slim om te vermelden al is het alleen al om een mishandeling of erger te voorkomen want niet elke man kan het handelen helaas.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dus je gaat voor de maagden?Nee, ook mannen met wat meer ervaring op seksueel vlak zullen geen verschil voelen. Ik heb al meerdere trio's gehad en sommige mannen zeiden zelfs dat het de beste seks was die ze tot dan toe hebben gehad. En nee ik ben geen slet, het zijn de bekrompen christenen met hun propaganda die willen doen geloven dat een vrouw die seksueel vrij is gelijk per definitie een slet is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verhalen worden grotesker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee, ook mannen met wat meer ervaring op seksueel vlak zullen geen verschil voelen. Ik heb al meerdere trio's gehad en sommige mannen zeiden zelfs dat het de beste seks was die ze tot dan toe hebben gehad. En nee ik ben geen slet, het zijn de bekrompen christenen met hun propaganda die willen doen geloven dat een vrouw die seksueel vrij is gelijk per definitie een slet is.
Dat is wel weer een afknapper.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee, ook mannen met wat meer ervaring op seksueel vlak zullen geen verschil voelen. Ik heb al meerdere trio's gehad en sommige mannen zeiden zelfs dat het de beste seks was die ze tot dan toe hebben gehad. En nee ik ben geen slet, het zijn de bekrompen christenen met hun propaganda die willen doen geloven dat een vrouw die seksueel vrij is gelijk per definitie een slet is.
Je doet nu bij christenen wel precies hetzelfde als wat je claimt dat zij bij jou doen :xquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Namelijk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:47 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Je doet nu bij christenen wel precies hetzelfde als wat je claimt dat zij bij jou doen :x
Doe je double anal? Of hoe gaan de trio's in zn werk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Staat bij dat het iemand anders is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vond je vraag of die foto's echt zijn beter dan dit.
Nee internetheld, van geslacht veranderen doe je niet door enkel het krijgen van een vagina, mijn hormoonhuishouding is ook dezelfde als die van een vrouw.quote:
Ff voor de goede orde, je bent dus wel een slet. Jij noemt het alleen anders. Niet dat ik sletten erg vind of zo. Ik vind zelf ook dat vrouwen net als mannen ook vrij moeten kunnen zijn in met wie en hoe vaak ze het doen, wel raad ik iedereen aan het niet steeds met iemand uit hun vriendenkring te doen want dat gaat dan niet goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Heb je ook een period?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee internetheld, van geslacht veranderen doe je niet door enkel het krijgen van een vagina, mijn hormoonhuishouding is ook dezelfde als die van een vrouw.
Wordt op een gegeven moment toch best ongemakkelijk hè op 't voetbalveld, en erna onder de douche..quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ff voor de goede orde, je bent dus wel een slet. Jij noemt het alleen anders. Niet dat ik sletten erg vind of zo. Ik vind zelf ook dat vrouwen net als mannen ook vrij moeten kunnen zijn in met wie en hoe vaak ze het doen, wel raad ik iedereen aan het niet steeds met iemand uit hun vriendenkring te doen want dat gaat dan niet goed.
Mwoah, echte christenen vinden seks iets voor binnen het huwelijk, toch?quote:
Nu lijk je alweer op AB. Hij begreep die grapjes die hier gemaakt worden ook nooit. In ieder geval heb je Fylax ook nu weer niet begrepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:54 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde gezien je andere posts in dit topic.
Uiteraard, overigens doe ik het ook met vrouwen maar die hebben daar over het algemeen sowieso minder vaak problemen mee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vertel je het elke jongen/man wie je date voor er iets gebeurd?
Hoe kun je een vrouw die het met zowel mannen als vrouwen doet homo noemen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:02 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat toch ook zo?
Uhm. Biseksueel dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:03 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hoe kun je een vrouw die het met zowel mannen als vrouwen doet homo noemen?
Bi blijkbaar, jammer de hele grap verpestquote:Op woensdag 7 januari 2015 02:02 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat toch ook zo?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bi blijkbaar, jammer de hele grap verpest
Ik vertel het meestal op de tweede date al en sowieso altijd voordat er seks plaatsvind.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen hebben tot nu toe er geen punt van gemaakt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:06 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik vertel het meestal op de tweede date al en sowieso altijd voordat er seks plaatsvind.
Hoe zit het eigenlijk met je stem?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:06 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik vertel het meestal op de tweede date al en sowieso altijd voordat er seks plaatsvind.
Vreemd mag je het best vinden. Het is toch sneu dat men nog zo bekrompen is dat zoiets een probleem is. Ik zou het eerder lastig vinden dat een kind krijgen er niet in zal zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:09 schreef Catch22- het volgende:
Je vindt het toch niet serieus vreemd dat er mensen zijn die moeite hebben om een transgender te daten? Ik zou dat zelf ook niet doen.
Als je transgender bent en je laat helpen vind ik dat prima, maar ik zou je niet daten.
Voor velen (onder wie ik) blijft hij een man. Dat is het. Geboren als man en altijd manquote:Op woensdag 7 januari 2015 02:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Vreemd mag je het best vinden. Het is toch sneu dat men nog zo bekrompen is dat zoiets een probleem is. Ik zou het eerder lastig vinden dat een kind krijgen er niet in zal zitten.
Nee. Ik wil gewoon iemand waar ik zeker van weet dat het veilig is om seks mee te hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:11 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hoezo dan, kom je toevallig uit Urk?
Je bent in ieder geval slank...quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:12 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Lichtbruin haar, bruine ogen, 1.68 meter, 57 kilo en mooie billen (volgens veel mensen).
Of homofoob. (Of bekrompen).quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen die iets tegen het daten van een transgender heeft is nu officieel christelijk, geverifieerd door onze aller, TS!
..het zal met TS iig niet uitlopen op een zwangerschap..quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon iemand waar ik zeker van weet dat het veilig is om seks mee te hebben.
Ik heb gewoon een vagina he, dus gewoon 1 piemel in m'n vagina en 1 piemel in m'n billen of mond.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe je double anal? Of hoe gaan de trio's in zn werk.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
..het zal met TS iig niet uitlopen op een zwangerschap..
Homofoob, best raar woord. Ik ben allesbehalve bang voor ze, alleen ik verafschuw ze vanaf de bovenste plankquote:
Vertel meer, het liefst met een soort van verhaallijn en naast erotiek ook romantiek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vagina he, dus gewoon 1 piemel in m'n vagina en 1 piemel in m'n billen of mond.
Das dan wel weer een goed puntquote:Op woensdag 7 januari 2015 02:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
..het zal met TS iig niet uitlopen op een zwangerschap..
Dat was vanaf de OP toch al duidelijk voor wie kan lezen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:16 schreef Deuce92 het volgende:
Bah, geen penis maar. Laat die pics maar zitten, TS.
Dan ben je gewoon mild homofobisch? Ik heb er niks mee, maar vind ze niet vies of zoiets.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Homofoob, best raar woord. Ik ben allesbehalve bang voor ze, alleen ik verafschuw ze vanaf de bovenste plank
Ik zie in de OP niks staan over het wel of niet hebben van een penis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat was vanaf de OP toch al duidelijk voor wie kan lezen?
Nee niet specifiek, ik kijk in eerste instantie gewoon wat ik van een bepaald persoon vind.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:55 schreef NiceHat het volgende:
Maar het lijkt me lastig ts... Ik zou er persoonlijk geen enkel probleem mee hebben. Maar ik kan me voorstellen dat er een hoop homofoben zijn die er van in paniek raken en weg rennen.
Zoek je het in een bepaalde groep/omgeving of zoiets?
Ik bedoelde te zeggen/vragen of je misschien niet op de juiste plek zoekt. Zoek je gewoon tussen de heteromannen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:18 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee niet specifiek, ik kijk in eerste instantie gewoon wat ik van een bepaald persoon vind.
Gewoon homofoob dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:17 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon mild homofobisch? Ik heb er niks mee, maar vind ze niet vies of zoiets.
Losse seks of een relatie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:07 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen hebben tot nu toe er geen punt van gemaakt?
Oke, het bleek de 2e post van TS in het topc te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zie in de OP niks staan over het wel of niet hebben van een penis.
Dat ligt eraan wanneer je begint met het slikken van vrouwelijke hormonen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met je stem?
Want die wordt volgens mij niet echt hoger, het verhaal wat je vaak hoort is dat als mannen hun ballen verliezen dat ze dan een hoge stem krijgen, dat klopt niet.
Heb niet elke post bestudeerd. Achteraf wel jammer. Had ik dit topic eerder kunnen verlaten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oke, het bleek de 2e post van TS in het topc te zijn.
Bij deze.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb niet elke post bestudeerd. Achteraf wel jammer. Had ik dit topic eerder kunnen verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |