Duurt bij jou nog wel paar jaar fylquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja hallo ik wil wel zien waar ik mijn pen0r in stop.
Jij bent een jongetje kwast. Geen man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Fylax het volgende:
Het is voor ons mannen gewoon heel raar.
Hoeveel operaties je ook gehad hebt. Voor ons blijf je een man.
Je kiest er zelf voor op dit topic te reageren dat je even gemakkelijk na een blik op de OP had kunnen wegklikken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
ahah! Helemaaaal mee eens. O wacht, ze komen dat overal vertellen dit dat zus zo
hahahquote:
Maar die ben je toch ook al wel tegengekomen mag ik hopen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Tja dat gaat vrij moeilijk als hij zulke gemene opmerkingen maakt.Maar bedankt voor je begrip je bent helaas een van de weinige mannen in dit topic die begrijpt dat je niet gelijk met me het bed hoeft in te duiken maar dat een beetje respect geen kwaad kan.
Ik vind er nogal een verschil in zitten of een vrouw geen kinderen kan krijgen vanwege bijvoorbeeld baarmoederhalskanker of omdat een man voelt dat hij in een vrouwen lichaam zit en er dus voor kiest om van geslacht te veranderen. Maarja dat ben ik misschien, ik zou het gewoon niet willen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
En hoe is dit anders in de situatie van TS?
Ik wil geen kinderen en TS kan geen kinderen krijgen. Wmb geen verschil.
Dat komt door haar lichaamsbouw (heel lang en zeer dun).quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Werkelijk? Vind het bijvoorbeeld zelfs bij Valentijn de Hingh, zeker op bewegend beeld (toen in 24 uur met) nog goed te zien.
Tis misschien ook wel de meest makkelijke route om te gaan, vanuit mannelijk perspectief gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die er daadwerkelijk zo over denken.
oke dat is waar. Excuses aan ts. Ik ga maar slapen doei doei.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor op dit topic te reageren dat je even gemakkelijk na een blik op de OP had kunnen wegklikken.
Dus je gaat voor de maagden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillen maar de meeste mannen zullen er niets van voelen als ze het niet weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn*quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat komt door haar lichaamsbouw (heel lang en zeer dun).
Zit wat in, al ken ik ook lange, geboren vrouwen van wie ik geen moment zou denken/vermoeden dat zij als man geboren zouden kunnen zijn. Denk dat het toch een combinatie van lichaamsbouw/motoriek is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat komt door haar lichaamsbouw (heel lang en zeer dun).
Internetheld.quote:
Kom dan met die pics.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
FYI : Ik krijg vaak complimenten om mijn billen en de helft van de andere internethelden zou me ook zeker hun bed niet uittrappen als ze het niet wisten.
Droom lekker verder...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
FYI : Ik krijg vaak complimenten om mijn billen en de helft van de andere internethelden zou me ook zeker hun bed niet uittrappen als ze het niet wisten.
Hij is nog maar twaalf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
We wachten op hard bewijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
Ja kan ik ook wel begrijpen. Het is toch een soort van.. Verraad? Het is gewoon een heel heftig iets. Voor beide partijen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik vind er nogal een verschil in zitten of een vrouw geen kinderen kan krijgen vanwege bijvoorbeeld baarmoederhalskanker of omdat een man voelt dat hij in een vrouwen lichaam zit en er dus voor kiest om van geslacht te veranderen. Maarja dat ben ik misschien, ik zou het gewoon niet willen.
Haha aandachtzoeksterquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
Moet je die scheren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
Ik krijg vaak complimenten om mijn billen
Ga buiten spelen. Typte het niet eens bewust. Mja je andere kloon J.James is wel gewoon een mannetje. Je verwart de boel dus zelf AdoraBelle.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Tja dat gaat vrij moeilijk als hij zulke gemene opmerkingen maakt.Maar bedankt voor je begrip je bent helaas een van de weinige mannen in dit topic die begrijpt dat je niet gelijk met me het bed hoeft in te duiken maar dat een beetje respect geen kwaad kan.
Ja en ik vind dat TS daar gewoon duidelijk in moet zijn richting de personen die zij date. Tuurlijk zijn er genoeg mannen die zoiets niet erg zullen vinden en daar kan TS dan mee daten, maar ze moet wel begrijpen dat anderen dit absoluut niet willen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja kan ik ook wel begrijpen. Het is toch een soort van.. Verraad? Het is gewoon een heel heftig iets. Voor beide partijen.
Daarom zeg ik ook, er zijn ook wel genoeg mensen die echt voor de persoon zelf gaan, ongeacht welk lichaam.
Vind het knap van TS dat ze eerlijk is over alles. Dan wordt de keuze in de soort mannen al voor haar gemaakt. Beide partijen weten waar ze aan toe zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |