Grapjes over de mogelijkheid van zelfmoord maken tegen iemand uit een groep die juist bekendstaat om een sterk verhoogde kans te sterven door zelfdoding is niet bepaald cool. Hoe irritant je die groep mensen ook vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:06 schreef Travel. het volgende:
Ik ga slapen. Niet onder een trein springen door mij he. Anders krijg ik die lekkere gekke community achter me aan die ook die ouders lastigvallen waarvan hun kind zich ook had omgebouwd
Logisch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Omdat ik een keer bijna in elkaar gebeukt ben door een bekrompen gast omdat ik het niet meteen tijdens de eerste date vertelde en hij er via via achterkwam misschien?
Een relatie neem je omdat je het fijn met elkaar hebt en graag een toekomst wil opbouwen samen.quote:
ben je zelf niet bekrompen als je vindt dat iedereen het maar normaal moet vinden wat jij doet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Omdat ik een keer bijna in elkaar gebeukt ben door een bekrompen gast omdat ik het niet meteen tijdens de eerste date vertelde en hij er via via achterkwam misschien?
Ohja, steel andermans kinderen maar weer!quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Een relatie neem je omdat je het fijn met elkaar hebt en graag een toekomst wil opbouwen samen.
Kinderen kunnen eventueel in een later stadium komen, natuurlijk of via adoptie.
WIJ ZIJN GEMAAKT OM VOOR TE PLANTENquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Een relatie neem je omdat je het fijn met elkaar hebt en graag een toekomst wil opbouwen samen.
Kinderen kunnen eventueel in een later stadium komen, natuurlijk of via adoptie.
Als jij dat acceptabel vind hoef je dat niet aan een ander op te dringen. Gewoon duidelijk wezen en dan heeft iemand de keuze om iets te kiezen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillen maar de meeste mannen zullen er niets van voelen als ze het niet weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt GEEN verschil tussen een echte vagina en een "gemaakte vagina"?
Ik ken ook wel mensen die er daadwerkelijk zo over denken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef sr.Chief het volgende:
Vind jezelf verexcuseren met 'ik ben geen homo' ook vreemd in dit geval
Misschien was het meer een reflex uit nervositeit of paniek, maar snap dat het je niet lekker zit
450quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je al bezwangerd, player?
Gewoon een fokmaagd hosselen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillen maar de meeste mannen zullen er niets van voelen als ze het niet weten.
Ja hallo ik wil wel zien waar ik mijn pen0r in stop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillen maar de meeste mannen zullen er niets van voelen als ze het niet weten.
het was juist serieus bedoeld. Echt geen zin in dat gezeik door een berichtje op de foks. Maar dat is het probleem, je moet het eigenlijk eens met ze zijn en anders gaan ze gekke dingen doen die je ook niet wilt. Ik vergelijk het een beetje met het vrouwenstemrecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Grapjes over de mogelijkheid van zelfmoord maken tegen iemand uit een groep die juist bekendstaat om een sterk verhoogde kans te sterven door zelfdoding is niet bepaald cool. Hoe irritant je die groep mensen ook vindt.
Jammer dat je ouders dat ook dachten.quote:
Euh nee, je kunt ze ook gewoon met rust laten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
het was juist serieus bedoeld. Echt geen zin in dat gezeik door een berichtje op de foks. Maar dat is het probleem, je moet het eigenlijk eens met ze zijn en anders gaan ze gekke dingen doen die je ook niet wilt. Ik vergelijk het een beetje met het vrouwenstemrecht.
Sukkel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders dat ook dachten.
Oke nou jouw keus. Ik ben het er alleen niet mee eens. Is dat goed?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders dat ook dachten.
En hoe is dit anders in de situatie van TS?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als jij dat acceptabel vind hoef je dat niet aan een ander op te dringen. Gewoon duidelijk wezen en dan heeft iemand de keuze om iets te kiezen.
ahah! Helemaaaal mee eens. O wacht, ze komen dat overal vertellen dit dat zus zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Euh nee, je kunt ze ook gewoon met rust laten.
Tja dat gaat vrij moeilijk als hij zulke gemene opmerkingen maakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit is het internet, mensen trollen. Zou het niet persoonlijk opvatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |