Die kutten stinken naar piemelbrie ipv vis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt GEEN verschil tussen een echte vagina en een "gemaakte vagina"?
Dit is het internet, mensen trollen. Zou het niet persoonlijk opvatten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarom verwijs je naar mij als een ''hem'' terwijl je weet wat ik daarvan vind, het is gewoon nodeloos kwetsend.
Relatie om jezelf voort te planten? dat is zo 1856...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kan 't geslacht wel veranderen maar uiteindelijk denk ik dat je een relatie neemt om onder andere jezelf voort te planten en dat gaat nou weer net niet.
neequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Relatie om jezelf voort te planten? dat is zo 1856...
Is dat niet het resultaat van (slechte hygiene en) bepaalde lichaamsdelen die TS niet meer heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kutten stinken naar piemelbrie ipv vis.
als je je al vrouw voelt, en je bent al omgebouwd bent dan ben je een vrouw. Ik vertel toch ook niet op mijn dates dat ik vroeger waterpokken had. OF WACHT TS KAN ZICH WEL VERBOUWEN MAAR BLIJFT GEWOON EEN MAN??quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat TS eerlijk is en je zoiets probably maar beter kunt zeggen voor het echt een probleem zou zijn.
Doe normaal, je hoeft niet met me het bed in te duiken maar heb een beetje respect. Bovendien weet ik zeker dat je me niet je bed uit zou trappen als je het niet wist.quote:
Dat is wel het evolutionaire doel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef fraubitch het volgende:
Kweepeerjam lijkt me wel wat. Vooral omdat ik daar eerder nog nooit van gehoord had.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als je je daar prettig bij voelt dan kan dat!! Het gaat erom dat jij je prettig voelt!!!!!!! It's my body! You go girl!!!
Wahed dikkequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Werkelijk? Vind het bijvoorbeeld zelfs bij Valentijn de Hingh, zeker op bewegend beeld (toen in 24 uur met) nog goed te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Het is bij mij niet te zien en het valt dus wel mee met de bekrompen meningen van mensen tot dat ze er achter komen. Waarschijnlijk heb je al vele tientallen transgenders gezien en/of ontmoet in je leven zonder dat je wist dat het transgenders zijn. In tegenstelling tot wat vele mensen denken ziet lang niet iedere transvrouw er uit als een halve man, de transgenders die er wel zo uitzien vallen gewoon meer op.
Ze maken die kut van piemel en balzak huid he. En de boel moet wel glijden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:04 schreef NotYou het volgende:
Is dat niet het resultaat van (slechte hygiene en) bepaalde lichaamsdelen die TS niet meer heeft?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze maken die kut van piemel en balzak huid he. En de boel moet wel glijden.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef fraubitch het volgende:
Sterkte TS. Bekrompen mensen zijn overal. Maar er zijn ook genoeg mensen die verder kijken dan een labeltje, die voor je gaan zoals je bent.
Succes
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:06 schreef Travel. het volgende:
Ik ga slapen. Niet onder een trein springen door mij he. Anders krijg ik die lekkere gekke community achter me aan die ook die ouders lastigvallen waarvan hun kind zich ook had omgebouwd
Jij had je sowieso niet met TS voort kunnen planten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Wij zijn gemaakt om ons voort te planten.
Door TS kan dit niet.
Uh jawelquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij had je sowieso niet met TS voort kunnen planten.
Zou je zo een potje ook in je anus kunnen stoppen? En wat als die breekt? Heb je daar misschien een filmpje van?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Kweepeerjam lijkt me wel wat. Vooral omdat ik daar eerder nog nooit van gehoord had.
Omdat ik een keer bijna in elkaar gebeukt ben door een bekrompen gast omdat ik het niet meteen tijdens de eerste date vertelde en hij er via via achterkwam misschien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Door overal te moetne verkondigen dat je eigenlijk een man bent. Als je echt nu een vrouw bent, waarom vertel je dan dat je een man was vroeger als je dat allemaal hebt afgesloten? Omdat aandacht aandacht en aandacht. Je bent nu toch een vrouw dus dan is dat toch niet meer rellevant?
Dit inderdaad. Dat hele huisje boompje beestje ideequote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Heftig hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Omdat ik een keer bijna in elkaar gebeukt ben door een bekrompen gast omdat ik het niet meteen tijdens de eerste date vertelde en hij er via via achterkwam misschien?
Dat hoort niet maar ik vind dat je zoiets wel direct hoort te vermelden, zoiets is echt 'cool' om achter te komen na een aantal dates.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:07 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Omdat ik een keer bijna in elkaar gebeukt ben door een bekrompen gast omdat ik het niet meteen tijdens de eerste date vertelde en hij er via via achterkwam misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |