quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Schijnt er tegenwoordig al te kunnen staan zelfs wanneer je nog een pen0r hebt. Maakt het er allemaal veel duidelijker op.
Wat zou er eigenlijk staan bij hermafrodieten, "Beide"?
Je kan ook met mannen van 2,17m seks hebben, ook een soort girafquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Deuce92 het volgende:
Zou best wel eens seks willen hebben met een transgender giraffe.
Jij bent dus van hetzelfde soort als de bekrompen geest waar dit topic over gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb er ooit een topic over geopend.
KLB / Miss Universe laat transgender meedoen aan verkiezing
Nee sorry, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je kan ook met mannen van 2,17m seks hebben, ook een soort giraf
Doe normaal, reageer met respect of reageer niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Deuce92 het volgende:
Zou best wel eens seks willen hebben met een transgender giraffe.
Hoe reageerde jij eigenlijk TS?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij bent dus van hetzelfde soort als de bekrompen geest waar dit topic over gaat.
Het boeit me ook eigenlijk weinig. Ik wil er alleen niet mee lastig gevallen worden, hetgeen jullie wel doen. Aandacht aandacht aandacht. Ik heb 3 maanden therapie moeten lopen om Konsjita Worst uit mijn gedachten te wissen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:50 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking, jij denkt serieus dat mensen in een bevlieging van geslacht veranderen? Je hebt geen idee wat er aan voorafgaat voor je van geslacht mag veranderen.
Sorry, ik wilde de transgender giraffe community niet beledigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Doe normaal, reageer met respect of reageer niet.
Was dat geen dragqueen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het boeit me ook eigenlijk weinig. Ik wil er alleen niet mee lastig gevallen worden, hetgeen jullie wel doen. Aandacht aandacht aandacht. Ik heb 3 maanden therapie moeten lopen om Konsjita Worst uit mijn gedachten te wissen.
Het is bij mij niet te zien en het valt dus wel mee met de bekrompen meningen van mensen tot dat ze er achter komen. Waarschijnlijk heb je al vele tientallen transgenders gezien en/of ontmoet in je leven zonder dat je wist dat het transgenders zijn. In tegenstelling tot wat vele mensen denken ziet lang niet iedere transvrouw er uit als een halve man, de transgenders die er wel zo uitzien vallen gewoon meer op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
TS, ik kan me niet herinneren dat ik er ooit 1 ontmoet heb, maar krijg je niet enorm veel te maken met bekrompen meningen van mensen?
Bedoel je niet transspecies oid?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde de transgender giraffe community niet beledigen.
Spreek met hem af zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Maar als je geen lul meer hebt hoe ziet dat dan eruit?
Mij is verteld dat het net echt is. Volgens mij kunnen ze best veel tegenwoordig daarinquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Hoe vallen ''wij'' jou dan lastig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het boeit me ook eigenlijk weinig. Ik wil er alleen niet mee lastig gevallen worden, hetgeen jullie wel doen. Aandacht aandacht aandacht. Ik heb 3 maanden therapie moeten lopen om Konsjita Worst uit mijn gedachten te wissen.
Thats fucked up.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:56 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Is bevroor zowat en voordat ik wat kon zeggen was 'ie al weer weg.![]()
Zou je dan ook elke dag een andere soort kunnen zijn?quote:
Ook als dat niet zegt is het niet homo, je raakt elkaars piemel toch niet aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee alleen samen op de bank trekken kan wel, dat is niet homo als je zegt 'nohomo'
Dragqueens zijn mannen die zich voor de lol als vrouwen verkleden en daarmee inderdaad aandacht vragen, transgensders hebben t gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn en willen daadwerkelijk hun geslacht veranderen.quote:
Aandachtshoerquote:
Door overal te moetne verkondigen dat je eigenlijk een man bent. Als je echt nu een vrouw bent, waarom vertel je dan dat je een man was vroeger als je dat allemaal hebt afgesloten? Omdat aandacht aandacht en aandacht. Je bent nu toch een vrouw dus dan is dat toch niet meer rellevant?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:58 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hoe vallen ''wij'' jou dan lastig.Konsjita is geen transgendervrouw maar gewoon een vrouwelijke man die wel eens jurken aandoet.
Hoe zit dat met zwaardvechten met een shemale? Of haar anaal penetreren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ook als dat niet zegt is het niet homo, je raakt elkaars piemel toch niet aan.En ookal doe je dat wel hoeft het nog steeds niet homo te zijn, heb jij nooit geëxperimenteerd?
Dank je wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef fraubitch het volgende:
Sterkte TS. Bekrompen mensen zijn overal. Maar er zijn ook genoeg mensen die verder kijken dan een labeltje, die voor je gaan zoals je bent.
Succes
AdoraBella is wel een aandachtshoertje hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dragqueens zijn mannen die zich voor de lol als vrouwen verkleden en daarmee inderdaad aandacht vragen, transgensders hebben t gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn en willen daadwerkelijk hun geslacht veranderen.
Gewoon een vagina zoals iedere andere vrouw?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
Kan 't geslacht wel veranderen maar uiteindelijk denk ik dat je een relatie neemt om onder andere jezelf voort te planten en dat gaat nou weer net niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dragqueens zijn mannen die zich voor de lol als vrouwen verkleden en daarmee inderdaad aandacht vragen, transgensders hebben t gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn en willen daadwerkelijk hun geslacht veranderen.
Omdat TS eerlijk is en je zoiets probably maar beter kunt zeggen voor het echt een probleem zou zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Door overal te moetne verkondigen dat je eigenlijk een man bent. Als je echt nu een vrouw bent, waarom vertel je dan dat je een man was vroeger als je dat allemaal hebt afgesloten? Omdat aandacht aandacht en aandacht. Je bent nu toch een vrouw dus dan is dat toch niet meer rellevant?
Echt GEEN verschil tussen een echte vagina en een "gemaakte vagina"?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Gewoon een vagina zoals iedere andere vrouw?
Als je je daar prettig bij voelt dan kan dat!! Het gaat erom dat jij je prettig voelt!!!!!!! It's my body! You go girl!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zou je dan ook elke dag een andere soort kunnen zijn?
Lang niet iedereen heeft een kinderwens. + er zijn ook vrouwen die om tal van redenen onvruchtbaar zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kan 't geslacht wel veranderen maar uiteindelijk denk ik dat je een relatie neemt om onder andere jezelf voort te planten en dat gaat nou weer net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |