Ga buiten spelen. Typte het niet eens bewust. Mja je andere kloon J.James is wel gewoon een mannetje. Je verwart de boel dus zelf AdoraBelle.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Tja dat gaat vrij moeilijk als hij zulke gemene opmerkingen maakt.Maar bedankt voor je begrip je bent helaas een van de weinige mannen in dit topic die begrijpt dat je niet gelijk met me het bed hoeft in te duiken maar dat een beetje respect geen kwaad kan.
Ja en ik vind dat TS daar gewoon duidelijk in moet zijn richting de personen die zij date. Tuurlijk zijn er genoeg mannen die zoiets niet erg zullen vinden en daar kan TS dan mee daten, maar ze moet wel begrijpen dat anderen dit absoluut niet willen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja kan ik ook wel begrijpen. Het is toch een soort van.. Verraad? Het is gewoon een heel heftig iets. Voor beide partijen.
Daarom zeg ik ook, er zijn ook wel genoeg mensen die echt voor de persoon zelf gaan, ongeacht welk lichaam.
Vind het knap van TS dat ze eerlijk is over alles. Dan wordt de keuze in de soort mannen al voor haar gemaakt. Beide partijen weten waar ze aan toe zijn.
Heftig hoor is een grap?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je kunt er wel grapjes over maken maar dat is echt niet grappig hoor.
Je bent wel een behoorlijke aandachtshoer. Dat moet ik je wel nageven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je kunt er wel grapjes over maken maar dat is echt niet grappig hoor.
Let niet op homofielaxquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
FYI : Ik krijg vaak complimenten om mijn billen en de helft van de andere internethelden zou me ook zeker hun bed niet uittrappen als ze het niet wisten.
Dank. Door jou snapte ik hem en moest ik lachen. Nu schaam ik me.quote:
Maar zelfs die, die het niet erg zouden vinden kunnen maar zo vrienden/familie hebben die daar andere gedachten over hebben. Ik heb wat dat betreft wel te doen met TS. Moeilijke situatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat TS daar gewoon duidelijk in moet zijn richting de personen die zij date. Tuurlijk zijn er genoeg mannen die zoiets niet erg zullen vinden en daar kan TS dan mee daten, maar ze moet wel begrijpen dat anderen dit absoluut niet willen.
Het is een zin die hij heel erg vaak gebruikt om zielig gevonden te worden.quote:
Een man met een harige bilspleet wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nou, weet niet, maar een vrouw met een harige bilspleet lijkt me niet echt aantrekkelijk.
Natuurlijk zou dat kunnen maar dat is niet iets wat zij voor het kiezen hebben of zich ook maar druk om hoeven te maken. Alhoewel het wel een vervelende bijkomstigheid is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar zelfs die, die het niet erg zouden vinden kunnen maar zo vrienden/familie hebben die daar andere gedachten over hebben. Ik heb wat dat betreft wel te doen met TS. Moeilijke situatie.
Ik vertel het meestal op de tweede date, aangezien je vantevoren niet weet of het uberhaupt wel klikt en ik heb niet echt de behoefte om aan mensen die ik amper ken gelijk te vertellen dat ik een transgendervrouw ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat hoort niet maar ik vind dat je zoiets wel direct hoort te vermelden, zoiets is echt 'cool' om achter te komen na een aantal dates.
Dat inderdaad. Het lijkt me ook moeilijk om het juiste moment te vinden om zoiets te vertellen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar zelfs die, die het niet erg zouden vinden kunnen maar zo vrienden/familie hebben die daar andere gedachten over hebben. Ik heb wat dat betreft wel te doen met TS. Moeilijke situatie.
Een keer zag ik een vrouw die klaar was in de sportschool en tegen de muur aan stond. Toen ze 10 seconden later weg liep van de muur had ze echt een natte streep in haar yogapats, precies in haar bilnaadquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nou, weet niet, maar een vrouw met een harige bilspleet lijkt me niet echt aantrekkelijk.
Vertel je het elke jongen/man wie je date voor er iets gebeurd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Internetheld.
FYI : Ik krijg vaak complimenten om mijn billen en de helft van de andere internethelden zou me ook zeker hun bed niet uittrappen als ze het niet wisten.
Soms.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:13 schreef Fylax het volgende:
Het is voor ons mannen gewoon heel raar.
Hoeveel operaties je ook gehad hebt. Voor ons blijf je een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |