Staat bij dat het iemand anders is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vond je vraag of die foto's echt zijn beter dan dit.
Nee internetheld, van geslacht veranderen doe je niet door enkel het krijgen van een vagina, mijn hormoonhuishouding is ook dezelfde als die van een vrouw.quote:
Ff voor de goede orde, je bent dus wel een slet. Jij noemt het alleen anders. Niet dat ik sletten erg vind of zo. Ik vind zelf ook dat vrouwen net als mannen ook vrij moeten kunnen zijn in met wie en hoe vaak ze het doen, wel raad ik iedereen aan het niet steeds met iemand uit hun vriendenkring te doen want dat gaat dan niet goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee, ook mannen met wat meer ervaring op seksueel vlak zullen geen verschil voelen. Ik heb al meerdere trio's gehad en sommige mannen zeiden zelfs dat het de beste seks was die ze tot dan toe hebben gehad. En nee ik ben geen slet, het zijn de bekrompen christenen met hun propaganda die willen doen geloven dat een vrouw die seksueel vrij is gelijk per definitie een slet is.
Heb je ook een period?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee internetheld, van geslacht veranderen doe je niet door enkel het krijgen van een vagina, mijn hormoonhuishouding is ook dezelfde als die van een vrouw.
Wordt op een gegeven moment toch best ongemakkelijk hè op 't voetbalveld, en erna onder de douche..quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ff voor de goede orde, je bent dus wel een slet. Jij noemt het alleen anders. Niet dat ik sletten erg vind of zo. Ik vind zelf ook dat vrouwen net als mannen ook vrij moeten kunnen zijn in met wie en hoe vaak ze het doen, wel raad ik iedereen aan het niet steeds met iemand uit hun vriendenkring te doen want dat gaat dan niet goed.
Mwoah, echte christenen vinden seks iets voor binnen het huwelijk, toch?quote:
Nu lijk je alweer op AB. Hij begreep die grapjes die hier gemaakt worden ook nooit. In ieder geval heb je Fylax ook nu weer niet begrepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:54 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde gezien je andere posts in dit topic.
Uiteraard, overigens doe ik het ook met vrouwen maar die hebben daar over het algemeen sowieso minder vaak problemen mee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vertel je het elke jongen/man wie je date voor er iets gebeurd?
Hoe kun je een vrouw die het met zowel mannen als vrouwen doet homo noemen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:02 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat toch ook zo?
Uhm. Biseksueel dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:03 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hoe kun je een vrouw die het met zowel mannen als vrouwen doet homo noemen?
Bi blijkbaar, jammer de hele grap verpestquote:Op woensdag 7 januari 2015 02:02 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat toch ook zo?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bi blijkbaar, jammer de hele grap verpest
Ik vertel het meestal op de tweede date al en sowieso altijd voordat er seks plaatsvind.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Toch, denk ik, zou ik het willen weten voordat ik met d'r het bed in duik. Nooit iets dergelijk meegemaakt maar als je het achteraf te horen krijgt voel je je toch een beetje genaaid denk ik.
Maar hoeveel mensen hebben tot nu toe er geen punt van gemaakt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:06 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik vertel het meestal op de tweede date al en sowieso altijd voordat er seks plaatsvind.
Hoe zit het eigenlijk met je stem?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:06 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik vertel het meestal op de tweede date al en sowieso altijd voordat er seks plaatsvind.
Vreemd mag je het best vinden. Het is toch sneu dat men nog zo bekrompen is dat zoiets een probleem is. Ik zou het eerder lastig vinden dat een kind krijgen er niet in zal zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:09 schreef Catch22- het volgende:
Je vindt het toch niet serieus vreemd dat er mensen zijn die moeite hebben om een transgender te daten? Ik zou dat zelf ook niet doen.
Als je transgender bent en je laat helpen vind ik dat prima, maar ik zou je niet daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |