Gelukkig is dit dan ook verzonnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou dit niet in KLB zetten.
Gelukkig malen we daar niet om.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit dan ook verzonnen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:26 schreef Scuidward het volgende:
Dat is wel redelijk zuur, maar ik vrees dat je dit soort dingen wel vaker mee zult maken.
Ik vraag me daarnaast af wanneer je lul er af gaat? Of is dat een blijvende handicap voor je.
Die is er allang af, als ik nog pre-op was had ik het nog enigszins kunnen begrijpen maar hij liet me niet eens uitpraten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:26 schreef JimmyDean het volgende:
Heb je ook een penis dan? Dan zou ik het op zich best wel begrijpen.
Dan zou ik het woord 'lichamelijke transitie' niet eens meer in de mond nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:28 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Die is er allang af, als ik nog pre-op was had ik het nog enigszins kunnen begrijpen maar hij liet me niet eens uitpraten.
Dat kan ook natuurlijk. Ik ben in een vrij goede humeur dus ik dacht laat ik de TS maar even helpenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit dan ook verzonnen.
Wat dan nog? Zij is een groot voorbeeld voor alle transgenders die bewezen heeft dat je als transgender zelfs aan missverkiezingen kunt meedoen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:29 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoboek met foto's van Jenna Talackova.
Heb er ooit een topic over geopend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:29 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wat dan nog? Zij is een groot voorbeeld voor alle transgenders die bewezen heeft dat je als transgender zelfs aan missverkiezingen kunt meedoen.
Hoewel humor op z'n tijd goed is maak ik hier absoluut geen grappen over, het is echt niet altijd makkelijk om je een vrouw te voelen en dat lichamelijk ook te zijn maar dat sommigen je nog steeds zien als man omdat je geboren bent met een piemeltje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Ik ben in een vrij goede humeur dus ik dacht laat ik de TS maar even helpen
Ik zie zo 1,2,3 geen dm's van jou in mijn ''dm-lijst'', weet je zeker dat je niet in de war bent met iemand anders?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
Had je dat ook niet even kunnen zeggen voordat ik je ging DM'en TS
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik zie zo 1,2,3 geen dm's van jou in mijn ''dm-lijst'', weet je zeker dat je niet in de war bent met iemand anders?
Dus ik ben wel goed genoeg om geneukt te worden maar geen wifey-material?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
Als het verder zo is als een meisje zou ik er niet zo heel veel problemen mee hebben, voor een date dan, een relatie zou me wat ver gaan.
Doe normaal, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat is nog geen reden om zo denigrerend te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:32 schreef Travel. het volgende:
Ik weet niet of dit echt is maar zo ja dan hopelijk is het nu een keer klaar met dat lekkere gekke kijk mij mezelf zijn en mij lekker ombouwen. Nog nooit zo iets achterlijks gezien.
Ja, ik wil wel nageslacht natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dus ik ben wel goed genoeg om geneukt te worden maar geen wifey-material?
Jawel. Ik vind dat transgender gebeuren achterlijk. Jij blijkbaar niet. Snap niet waarom ik dat niet mag vinden, maar jij het wel normaal mag vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:35 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Doe normaal, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat is nog geen reden om zo denigrerend te doen.
Je lijkt me mentaal instabiel, niet echt relatiemateriaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dus ik ben wel goed genoeg om geneukt te worden maar geen wifey-material?
Ik zeg toch duidelijk dat je het er niet mee eens hoeft te zijn. Ik vind die denigrerende manier waarop je dat duidelijk maakt gewoon niet fijn. Wat vind je eigenlijk niet normaal aan transgenders?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind dat transgender gebeuren achterlijk. Jij blijkbaar niet. Snap niet waarom ik dat niet mag vinden, maar jij het wel normaal mag vinden.
Liever niet i.v.m. privacy, bekijk mijn FoBo maar voor een voorbeeld van een prachtige transgendervrouw.quote:
Dit is haar gewoonquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Oja nu weet ik het weer! Was die rel met Braddie en Adorabelle alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |