sorryquote:Op maandag 5 januari 2015 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heyyy, zit jij mij hier een beetje uit te lachen schurk. Jij denkt zelf dat ik de buitenkabel van Ziggo mee ga nemen naar m'n nieuwe huis. Dat is niet logisch gedacht. Málle.
hij is ook nog maar 15quote:Op maandag 5 januari 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
haha hermann snapt het weer niet allemaal
jaquote:
hij zal wel weer rage quitten net als met haxballquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef sr.Chief het volgende:
Iemand pomp ff Regulators, Nate Dogg en Warren G
Off-topic: Je heet nog steeds Hermann man
ahahquote:Op maandag 5 januari 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zal wel weer rage quitten net als met haxball
Ja haha allemaal pubertjes hier.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef remi1986 het volgende:
94, zaten de meesten hier nog niet eens in de luiers
ik geloof niet dat jij retry bent, je had net al een nieuwe kloonquote:Op maandag 5 januari 2015 23:33 schreef GodHoofd het volgende:
Boys hermann is niet meer grappig. Als uitvinder van de naam vind ik het wel genoeg geweest nu.
Als Ghph dit had gezegd zou ik hem beschuldigen van pedofilie en zou hij er serieus op ingaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef remi1986 het volgende:
94, zaten de meesten hier nog niet eens in de luiers
Die kerel gaat sowieso overal serieus op in.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:35 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Als Ghph dit had gezegd zou ik hem beschuldigen van pedofilie en zou hij er serieus op ingaan.
Wie de fuck is die Retry elke keer...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij retry bent, je had net al een nieuwe kloon
noem je ook iemand. Die maakt zich druk om dat er geen hakenkruizen in een spel zitten.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:35 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Als Ghph dit had gezegd zou ik hem beschuldigen van pedofilie en zou hij er serieus op ingaan.
Appreciated! Blijft lekkerquote:
waarom zo een haat op herman den blijkerquote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Herman is echt geestelijk beperkt dunkt me
jatokquote:Op maandag 5 januari 2015 23:39 schreef GodHoofd het volgende:
Soms heb ik medelijden met users als terrastegel, Der_Mann etc.
waarom dit, GodHoofd?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:39 schreef GodHoofd het volgende:
Soms heb ik medelijden met users als terrastegel, Der_Mann etc.
Eerlijk gezegd boeit het niemand als je weg bent.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog een kloon
fuck heel deze tyfussite
doei
daar is het gat van de internetkabel .. ciaoquote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog een kloon
fuck heel deze tyfussite
doei
Sry.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef jbvsmapampa het volgende:
[..]
fakka, je moet niet zo praten jwz
Nee.quote:
Wtf idd.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef remi1986 het volgende:
KOM WE MAKEN 19045904 KLOONS AAN OM TE POSTEN IN DE SC HUEHUEHUEHUEHUE GVD WAT BEN IK STOER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw kop lijkt op een bak met wurmenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef jbvsmapampa het volgende:
Ben dus gestaakt met wiet, en begonnen met antidepressiva. Het werkt wel, wiet rook ik eigenlijk amper, maar het nare is heel erg, dat ik het gevoel heb dat mijn medicatie mijn gevoelens, oftewel emoties in een klein schatkist verbergt. ik voel me eigenlijk net een robot, die in een zogenaamd filmwereld leeft. Als ik wiet rook, gaat dat schatkistje open van emoties en barst in in tranen. Eigenlijk, vaag, maar goed. De klacht is dat ik me vervlakt voel - dat deadprez nog steeds geen ban heeft en dat wiet eigenlijkis en zelfs heftiger dan crack aanvoelt met mijn antidepressivum. Uit voorzorg verneem ik de naam hier niet. Groet
Grotere schatkist kopenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef jbvsmapampa het volgende:
Ben dus gestaakt met wiet, en begonnen met antidepressiva. Het werkt wel, wiet rook ik eigenlijk amper, maar het nare is heel erg, dat ik het gevoel heb dat mijn medicatie mijn gevoelens, oftewel emoties in een klein schatkist verbergt. ik voel me eigenlijk net een robot, die in een zogenaamd filmwereld leeft. Als ik wiet rook, gaat dat schatkistje open van emoties en barst in in tranen. Eigenlijk, vaag, maar goed. De klacht is dat ik me vervlakt voel - dat deadprez nog steeds geen ban heeft en dat wiet eigenlijkis en zelfs heftiger dan crack aanvoelt met mijn antidepressivum. Uit voorzorg verneem ik de naam hier niet. Groet
mehquote:Op maandag 5 januari 2015 23:48 schreef jbvsmapampa het volgende:
[..]
Matttieeeee check mijn kaolo swaggeer
Ik post alleen rond de nacht, maar daar ga ik denk ik ook mee stoppen fok deze shit.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben denk zometeen vooraltijd weg van deze site
van wie moet ik nu buikpics ontvangen danquote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Ik post alleen rond de nacht, maar daar ga ik denk ik ook mee stoppen fok deze shit.
Deadprezquote:Op maandag 5 januari 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van wie moet ik nu buikpics ontvangen dan
een fucking YouTube partner? Je wordt dus genaaid?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef jbvsmapampa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon fucking YouTube partner geworden in die tijd toen ik niet meer op fok ging
Nope, volledige rechten ontleend mbt het plaatsen van copyrightgevoelig materiaal, bijvoorbeeld. Althans, je hebt meer functies, kunt bij Creative Commons, kunt geld verdienen en meer etc. Achjaquote:Op maandag 5 januari 2015 23:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
een fucking YouTube partner? Je wordt dus genaaid?
Deadprez is ectoquote:Op maandag 5 januari 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb ik al foto van
ok.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:55 schreef jbvsmapampa het volgende:
[..]
Nope, volledige rechten ontleend mbt het plaatsen van copyrightgevoelig materiaal, bijvoorbeeld. Althans, je hebt meer functies, kunt bij Creative Commons, kunt geld verdienen en meer etc. Achja
Ik was ook gevraagd door mijn voorbeeldige gedrag.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze vroegen me wel, maar geweigerd
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Ik was ook gevraagd door mijn voorbeeldige gedrag.
Beter post je deze pokkoes een andere keer. X:quote:
/care niet geklikt enzo je kent het allemaal welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef jbvsmapampa het volgende:
[..]
wat eenfilm.
dit is tenminste gangster
wat heeft jantje hier mee te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
achterlijke mensen hier op dit forum soms teringjantje.
dat swiftkey werkt echt nice trouwens, thanks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Beter post je deze pokkoes een andere keer. X:
Jantje is een stoere, met zijn eigen regels.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heeft jantje hier mee te maken
Ik voel me beetje aangesproken door je houding jegens mij de laatste tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
achterlijke mensen hier op dit forum soms teringjantje.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:05 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Jantje is een stoere, met zijn eigen regels.
Deadprez bestaat niet, het account is van 3 verschillende mensen waaronder ik.quote:
wat doet dit kaolo filmpje bij mijn suggesties????quote:
#teamdeadprez ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:07 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Deadprez bestaat niet, het account is van 3 verschillende mensen waaronder ik.
die gast om 1:46 is godver gewoon tywin lannisterquote:
dat zeg je ook alleen maar om verwarring te zaaien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:07 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Deadprez bestaat niet, het account is van 3 verschillende mensen waaronder ik.
Nee, nooit opgevallen dat "hij" soms (bijna) tegelijk in 2 topics een post plaatst?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar om verwarring te zaaien.
quote:
nee dat is Charles Dancequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die gast om 1:46 is godver gewoon tywin lannister
deed me pijn toen ik het later zag
nee, is echt zo...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar om verwarring te zaaien.
Hoeft niet, maar de debielen die dit topic het afgelopen half uur hebben vervuild mogen zich op zich wel aangesproken voelenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik voel me beetje aangesproken door je houding jegens mij de laatste tijd
het lijkt misschien zo dat ik niks beters te doen hebquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:10 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Nee, nooit opgevallen dat "hij" soms (bijna) tegelijk in 2 topics een post plaatst?
En dat hij zo idioot veel posts heeft?
En dat hij 3 persoonlijkheden heeft?
's nachts doordeweeks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het lijkt misschien zo dat ik niks beters te doen heb![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, het is tywin lannister, lord of casterly rock
K.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:12 schreef GodHoofd het volgende:
Chloroform en hetzalallemaalwel passen echt goed bij elkaar
ik ga zo..heb geen 15 uur slaap nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:14 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
's nachts doordeweeks.
Wat heb je beters te doen?
Oke man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:12 schreef GodHoofd het volgende:
Chloroform en hetzalallemaalwel passen echt goed bij elkaar
Heyquote:
Och, als 't niet erger is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar de debielen die dit topic het afgelopen half uur hebben vervuild mogen zich op zich wel aangesproken voelen
yo yoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oke man.
[..]
Hey
[..]
Och, als 't niet erger is.
ben je een mongool ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Charles Dance - IMDb
Het is een acteur, die speelt een rol. En nou ophoeren
Interesseert me niet.quote:
wel als Jack Sparrow zijn beste/meest bekende rol is. natuurlijk weet ik toch dat tywin een rol is, godverdomme zegquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:18 schreef remi1986 het volgende:
slaat toch ook niet aan om te zeggen in een nieuwe film van Johnny Depp ... hee dat is Jack Sparrow gvd
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben in een slechte bui, geef me gewoon gelijk [ afbeelding ]
ik heb in een blij-ik-wil-overal-bijhoren-moment pinterest aangemaakt. en nu krijg ik allemaal mails en wil ik die zooi niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
meer details zou handig zijn
Instellingen - Apps - *klik* - verwijderquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb in een blij-ik-wil-overal-bijhoren-moment pinterest aangemaakt. en nu krijg ik allemaal mails en wil ik die zooi niet meer
maar als ik zo heel lang erop druk kan staat er niet verwijderen bij
je bent geďnfiltreerd door de FBIquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er staat alleen toevoegen aan startscherm
Op een android telefoon? Kan het niet gewoon via instellingen, daar heb je een hele lijst van geinstalleerde apps die je kunt verwijderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb in een blij-ik-wil-overal-bijhoren-moment pinterest aangemaakt. en nu krijg ik allemaal mails en wil ik die zooi niet meer
maar als ik zo heel lang erop druk kan staat er niet verwijderen bij
ja is gelukt.. ik zat op die 9 knopjes te drukken in 't startscherm zeg maar..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Op een android telefoon? Kan het niet gewoon via instellingen, daar heb je een hele lijst van geinstalleerde apps die je kunt verwijderen.
okquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal me aan de kont oxideren Hermann.
dat is niet waarquote:
instagram ook nog danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb nu ook snapchat, begin er helemaal bij te horen zo
Ik heb alleen whatsapp, sociale netwerken zijn poep aan mijn schoen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Social media whore aan het worden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik normaliter ook, maar ben gezwicht voor groepsdruk deze keerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:26 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Ik heb alleen whatsapp, sociale netwerken zijn poep aan mijn schoen.
ja, maar ik gebruik het om mooie dames te volgen en dagelijks nieuwe pica's te bekijken van zequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar gaan al die mensen elkaar toch geforceerde lopen liken?
Ja, wil je snapchatten met mij?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Social media whore aan het worden?
die volgen mij sowieso wel, daar heb ik geen account voor nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, maar ik gebruik het om mooie dames te volgen en dagelijks nieuwe pica's te bekijken van ze
Lol snap je chef.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
alsof die foto's ook alles zeggen, 9 van de 10 zijn van die 13 in een dozijn meiden die toevallig goed voor de camera stonden
het begint altijd onschuldig. Voordat je het weet sta je met een knuppel in de bosjesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, maar ik gebruik het om mooie dames te volgen en dagelijks nieuwe pica's te bekijken van ze
ik snapchat wel alleen foto's van mijn kat en levenloze objectenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, wil je snapchatten met mij?
waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het begint altijd onschuldig. Voordat je het weet sta je met een knuppel in de bosjes
Dan snap je toch alsnog jezelf of wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snapchat wel alleen foto's van mijn kat en levenloze objecten
Wut?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of is 't zo'n game die je gewoon moet spelen?
Besef: ze bedoelde dat ze foto's van zichzelf ging sturen en van d'r kut.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 een slechte kutfokker die kat gaat veranderen in poes
ik hoef geen naaktfoto's van mensenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:33 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Besef: ze bedoelde dat ze foto's van zichzelf ging sturen en van d'r kut.
Wel van mij tochquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoef geen naaktfoto's van mensen
Buikpijn van het lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:33 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Besef: ze bedoelde dat ze foto's van zichzelf ging sturen en van d'r kut.
Niet bij trap 2 stoppen waardoor de leraar denkt dat je lichamelijk gehandicapt bentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je zelfs vandaag niet moe na die shuttle test?
Heus kan datquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb one more line hoofd, speel tegen mij dan
Dat is niet tegen elkaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je daar beter in of is dat niet tegen elkaar?
hoe heet dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat Simpsonsspel is ook verslavend, ben alleen wel klaar met die kutelfjes nu
Onzeker omdat je gepest wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik op zulke berichten moet reageren dus je doet het hier maar mee
niet reageren is vaak het bestequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik op zulke berichten moet reageren dus je doet het hier maar mee
ik vond de oude retry leukerquote:
maar dan is het net alsof je er geen reet om geeftquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet reageren is vaak het beste
Er is wel een heel nieuwe wereld voor je opengegaan eh.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal ik nu ook gaan tinderen enzo?
nee, ik heb nu wel de mogelijkheden die nieuwe wereld te verkennenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is wel een heel nieuwe wereld voor je opengegaan eh.
geef jij wel je reet weg dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond de oude retry leuker
[..]
maar dan is het net alsof je er geen reet om geeft
is toch eigenlijk ook wel zoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
dan is het net alsof je er geen reet om geeft
ik geef heel veel om mijn fok! vriendjesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is toch eigenlijk ook wel zo
wij geven ook om jou hoor hermanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef heel veel om mijn fok! vriendjes
Zou Tinder maar gewoon overslaan, tenzij je net zo klein en desperate bent als Mortaxx.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik heb nu wel de mogelijkheden die nieuwe wereld te verkennen
dat zie ik dagelijks iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij geven ook om jou hoor herman
ik ben sowieso heel slecht in "small talk" via het internetquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou Tinder maar gewoon overslaan, tenzij je net zo klein en desperate bent als Mortaxx.
Jezus remi, dit is niet eens grappig meer, fucking #saladekkcondoekoehumorquote:
In het echte leven beter?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben sowieso heel slecht in "small talk" via het internet
''ay bb u wan sum fuk''quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
btjquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je zelfs vandaag niet moe na die shuttle test?
slecht man bij jouquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe staat 't leven fylax?
Merk het.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha maar jij snapt hem tenminstequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus remi, dit is niet eens grappig meer, fucking #saladekkcondoekoehumor
best wel eigenlijks, al heb ik er een intense hekel aan en interesseert het me eigenlijks toch nooitquote:
iedere klapjosti snapt die kutgrap van je, het was gewoon niet grappig remiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha maar jij snapt hem tenminste
ook als ze nederlands is?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ay bb u wan sum fuk''
daarmee beginnen en je hebt altijd prijs
Ik doe niet aan small talk, als ik met iemand lul dan komen de meest extreme onderwerpen toepas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel eigenlijks, al heb ik er een intense hekel aan en interesseert het me eigenlijks toch nooit
Echt iedereen en z'n moeder begreep 'm, zo hoogstaand zijn jouw grappen nou ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha maar jij snapt hem tenminste
uiteraard, dat laat gelijk zien dat je vloeiend bent in een buitenlandse taal. vrouwen vinden slimme mannen geil.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook als ze nederlands is?
is ook mijn bedoeling helemaal niet. Ik ben hier niet om grappig te doen, maar irritantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere klapjosti snapt die kutgrap van je, het was gewoon niet grappig remi
moet ik dan af en toe ook moeilijke woorden gebruiken enzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uiteraard, dat laat gelijk zien dat je vloeiend bent in een buitenlandse taal. vrouwen vinden slimme mannen geil.
Lul niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is ook mijn bedoeling helemaal niet. Ik ben hier niet om grappig te doen, maar irritant
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet ik dan af en toe ook moeilijke woorden gebruiken enzo?
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bb en bae is toch hetzelfde of niet?
dat of gewoon wat pics van je piemel sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet ik dan af en toe ook moeilijke woorden gebruiken enzo?
ik wil geen proleet aan de haak slaan ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat of gewoon wat pics van je piemel sturen
dan zet je in je profiel dat je niet geďnteresseerd bent in proleten, gelijk opgelostquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil geen proleet aan de haak slaan ...
achterlijk, ambetant, kut, het is maar net wat voor naam je aan 't beestje geeftquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
van al die onzin hier, vind je juist dat ik achterlijk lul?
Niet echt ravissant hč.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:55 schreef GodHoofd het volgende:
Ik had niet verwacht dat we het niveau konden laten dalen in deze SC...
Maar van wie ben jij nou een kloon?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:55 schreef GodHoofd het volgende:
Ik had niet verwacht dat we het niveau konden laten dalen in deze SC...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar van wie ben jij nou een kloon?
Oké.quote:
Oh nou vooruit dan maar weer.quote:
boeiendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
allemaal hem erbij lappen toch
Ja je moet lang wachten of donuts kopen maar daar ben ik te gierig voorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je simpson spelletje niet zo leuk.. al afgehaakt toen ik een huis moest bouwen
oreo's zijn ook lekkerderquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja je moet lang wachten of donuts kopen maar daar ben ik te gierig voor
2048 vind jij ook wel leuk, denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je simpson spelletje niet zo leuk.. al afgehaakt toen ik een huis moest bouwen
ik schaam me dat ik die nog steeds niet heb uitgespeeldquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2048 vind jij ook wel leuk, denk ik.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oreo's zijn ook lekkerder
Temple Run (1 en 2) zijn leuke spelletjes vind ik. En FruitNinja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb je nog andere leuke apps?
Zijn er twee. 2048 en 2048 number puzzle game, die eerste bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2048 vind jij ook wel leuk, denk ik.
Ja, maar dat vind ik allemaal veelte simpelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Temple Run (1 en 2) zijn leuke spelletjes vind ik. En FruitNinja.
je kunt het hier proberenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zijn er twee. 2048 en 2048 number puzzle game, die eerste bedoel je neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |