iedere klapjosti snapt die kutgrap van je, het was gewoon niet grappig remiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha maar jij snapt hem tenminste
ook als ze nederlands is?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ay bb u wan sum fuk''
daarmee beginnen en je hebt altijd prijs
Ik doe niet aan small talk, als ik met iemand lul dan komen de meest extreme onderwerpen toepas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel eigenlijks, al heb ik er een intense hekel aan en interesseert het me eigenlijks toch nooit
Echt iedereen en z'n moeder begreep 'm, zo hoogstaand zijn jouw grappen nou ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha maar jij snapt hem tenminste
uiteraard, dat laat gelijk zien dat je vloeiend bent in een buitenlandse taal. vrouwen vinden slimme mannen geil.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook als ze nederlands is?
is ook mijn bedoeling helemaal niet. Ik ben hier niet om grappig te doen, maar irritantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere klapjosti snapt die kutgrap van je, het was gewoon niet grappig remi
moet ik dan af en toe ook moeilijke woorden gebruiken enzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uiteraard, dat laat gelijk zien dat je vloeiend bent in een buitenlandse taal. vrouwen vinden slimme mannen geil.
Lul niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is ook mijn bedoeling helemaal niet. Ik ben hier niet om grappig te doen, maar irritant
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet ik dan af en toe ook moeilijke woorden gebruiken enzo?
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bb en bae is toch hetzelfde of niet?
dat of gewoon wat pics van je piemel sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet ik dan af en toe ook moeilijke woorden gebruiken enzo?
ik wil geen proleet aan de haak slaan ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat of gewoon wat pics van je piemel sturen
dan zet je in je profiel dat je niet geïnteresseerd bent in proleten, gelijk opgelostquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil geen proleet aan de haak slaan ...
achterlijk, ambetant, kut, het is maar net wat voor naam je aan 't beestje geeftquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
van al die onzin hier, vind je juist dat ik achterlijk lul?
Niet echt ravissant hè.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:55 schreef GodHoofd het volgende:
Ik had niet verwacht dat we het niveau konden laten dalen in deze SC...
Maar van wie ben jij nou een kloon?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:55 schreef GodHoofd het volgende:
Ik had niet verwacht dat we het niveau konden laten dalen in deze SC...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |