hoe heet dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat Simpsonsspel is ook verslavend, ben alleen wel klaar met die kutelfjes nu
Onzeker omdat je gepest wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik op zulke berichten moet reageren dus je doet het hier maar mee
niet reageren is vaak het bestequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik op zulke berichten moet reageren dus je doet het hier maar mee
ik vond de oude retry leukerquote:
maar dan is het net alsof je er geen reet om geeftquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet reageren is vaak het beste
Er is wel een heel nieuwe wereld voor je opengegaan eh.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal ik nu ook gaan tinderen enzo?
nee, ik heb nu wel de mogelijkheden die nieuwe wereld te verkennenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is wel een heel nieuwe wereld voor je opengegaan eh.
geef jij wel je reet weg dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond de oude retry leuker
[..]
maar dan is het net alsof je er geen reet om geeft
is toch eigenlijk ook wel zoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
dan is het net alsof je er geen reet om geeft
ik geef heel veel om mijn fok! vriendjesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is toch eigenlijk ook wel zo
wij geven ook om jou hoor hermanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef heel veel om mijn fok! vriendjes
Zou Tinder maar gewoon overslaan, tenzij je net zo klein en desperate bent als Mortaxx.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik heb nu wel de mogelijkheden die nieuwe wereld te verkennen
dat zie ik dagelijks iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij geven ook om jou hoor herman
ik ben sowieso heel slecht in "small talk" via het internetquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou Tinder maar gewoon overslaan, tenzij je net zo klein en desperate bent als Mortaxx.
Jezus remi, dit is niet eens grappig meer, fucking #saladekkcondoekoehumorquote:
In het echte leven beter?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben sowieso heel slecht in "small talk" via het internet
''ay bb u wan sum fuk''quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
btjquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je zelfs vandaag niet moe na die shuttle test?
slecht man bij jouquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe staat 't leven fylax?
Merk het.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha maar jij snapt hem tenminstequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus remi, dit is niet eens grappig meer, fucking #saladekkcondoekoehumor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |