Wtf is dat voor werk danquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wel
maar maandag ook maar kon ik na een uur alweer naar huis
Gewoon met de hand, net zoals in bed, ja tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
autowasstraat
maar machine was kapot dus kon niks doen
dan gaan ze maar lekker in een wasbox staanquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon met de hand, net zoals in bed, ja toch
Niets over hebben voor de klantenquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan gaan ze maar lekker in een wasbox staan
daar krijg ik niet genoeg betaald voor
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niets over hebben voor de klanten
Ver weg man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
kom maar dagje werken hier dan
true, maar toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rip
je hebt ook niks voor me over
Wil ik ook op FOK! verdomme.quote:Bungie.net. Please read them before posting on the forums. Forum bans cannot be appealed. You have no rights. Play nice.
Of mensen snappen ineens dat ze niet te ver moeten pushen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou fok heel snel leeg lopen wss
zou op zich niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou fok heel snel leeg lopen wss
dat is het leuke aan fokquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Of mensen snappen ineens dat ze niet te ver moeten pushen.
Maar dat is vaak zo. Toffe merch, en dat is dan ook alles.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:20 schreef wietparkiet het volgende:
surge
mijn broertje wou een imminence crewneck maar hij vind de muziek die ze maken echt bout
alleen omdat hun merch er wel goed uitziet
nou, een heel forum in mn eentje zou ook een beetje saai zijnquote:
vind hun muziek ook wel tof hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar dat is vaak zo. Toffe merch, en dat is dan ook alles.
hoezo? kun je beetje tegen jezelf pratenquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, een heel forum in mn eentje zou ook een beetje saai zijn
dat doe ik offline al genoegquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo? kun je beetje tegen jezelf praten
Keuzes...quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, een heel forum in mn eentje zou ook een beetje saai zijn
Pas op dat je er niet voor valt.quote:
dan ben maar blij dat het al half 9 isquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind 8.00 uur helemaal geen mooie tijd
Alles voor 10.00 uur isquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben maar blij dat het al half 9 is
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daarom. Nootjes komt elke keer met semi-intellectueel gewauwel wat helemaal nergens over gaat zodat hij maar niet met een weerwoord hoeft te komen. Chroetsjov doet tenminste nog zijn best.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz kan je niets. Dat blijft bij stellig ontkennen en kinderachtig gewauwel over hoeveel je ergens om geeft.
Chroetsjov kan je kkmad krijgen.
Oei, je zit er mee zie ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Gaan ze ook al klagen over tegenvallende "fitties" terwijl er tenminste nog iets gebeurd
Ja man. Dit soort replies worden ook saai btw. Ik denk ik zeg het even.quote:
Ik dacht ik spiegel even, leer ervan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ja man. Dit soort replies worden ook saai btw. Ik denk ik zeg het even.
Copy/pastequote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht ik spiegel even, leer ervan zou ik zeggen.
Waar kom ik wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat betekent spiegelen ja. Je komt er wel.
spiegelen is alleen voor vulploegmedewerkersquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat betekent spiegelen ja. Je komt er wel.
Betwijfel ik hoor, je voorspellende gaven zijn... ehhh... geen gaven maar illusies.quote:
quote:
quote:
Daayumquote:Op woensdag 7 januari 2015 05:33 schreef CaryAgos het volgende:
Ik was een keer aan het joggen in Amsterdam en werd nagefloten door een groepje corpsballen en liep geheel tegen hun verwachting in naar hun toe of er er probleem was. Corpsbal 1 zei dat ie me wel een lekkertje vond terwijl corpsbal 2 me in mijn kont greep en ik letterlijk zijn vinger in m'n kontgat voelde (ik had een yogapants aan met daaronder niks) corpbal 2 pakte me toen op en duwde me tegen een boom en we begonnen hevig te zoenen. Ik voelde aan z'n piemel die inmiddels behoorlijk hard was en zei dat ik wel met hem wilde neuken maar dat hij wel moest weten dat ik transgender. Hij was echter behoorlijk zat en geil en zei dat het het niets boeide. Hij haalde spontaan z'n piemel midden op straat eruit en al hoewel ik dat geil vond zei ik dat we beter naar binnen konden gaan. Eenmaal binnen pijpte ik z'n harde paalen kwamen een paar van z'n vrienden en dachten dat ze wel even meemochten doen, corpsbal 2 riep dat ze op moesten zouten en dat ik een transgender ben maar ik zei dat ik er geen probleem mee had. Corpsbal 3 pakte mij hardhandig en duwde mijn kont tegen zijn gezicht aan en begon me hevig te beffen wat ik heel lekker vond. Tegelijkertijd was ik corpsbal 4 aan het pijpen. Corpsbal 2 was boos en haalde me van corpsbal 3's gezicht en neukte mij doggy in mijn vagina, corpsbal 4 neukte mij in mijn billen en corpsbal 3 schoof naar voren en begon ik te pijpen, en ze wisselde om de paar minuten van positie en standje. Ze wilde bukake doen maar ik zei dat ik het veel lekkerde vind om ze te voelen klaarkomen en heb ze eindelijk alle 3 klaargepijpt.
Het is ook wel een beetje een vies persoonquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:21 schreef remi1986 het volgende:
ik had nooit in dat transgender topic moeten kijken, gewoon misselijk bij het idee![]()
en hoe makkelijk anderen erover kunnen praten. Snap dat echt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een vies persoon
Wij zijn ouderwets i guess.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en hoe makkelijk anderen erover kunnen praten. Snap dat echt niet.
dat lijkt me wel, maar toch leuk verzonnenquote:
Op een doorsnee seksverhalen site met geile Hansjes krijg je vast dezelfde onzin te lezen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel, maar toch leuk verzonnen
Jij verzint toch ook altijd van die verhaaltjes?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op een doorsnee seksverhalen site met geile Hansjes krijg je vast dezelfde onzin te lezen.
op zulke sites kom ik natuurlijk nooitquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op een doorsnee seksverhalen site met geile Hansjes krijg je vast dezelfde onzin te lezen.
Voor een miljoenenpubliek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
Jij verzint toch ook altijd van die verhaaltjes?
Wow ok druk in je hoofd.quote:
Copy/Pastequote:Op woensdag 7 januari 2015 10:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze opmerkingen beginnen een beetje saai te worden. Dat je het even weet.
Copy/Pastequote:
ja, niks tegen homo's enzo, maar wel tegen van die flamboyante flikkers die in hun leren string op een boot ronddansenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
Snap niet waarom vaak die gay mensen en'van die trans enzo altijd zo outgoing en luidruchtig moeten zijn
Ja, dat. Veel meer respect voor lui die wel gewoon normaal kunnen doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks tegen homo's enzo, maar wel tegen van die flamboyante flikkers die in hun leren string op een boot ronddansen
/ quote van weet-ik-niet-meer
ook niks tegen transgenders. bij velen zie je het niet eens. misschien ken je wel transgenders zonder het te weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat. Veel meer respect voor lui die wel gewoon normaal kunnen doen.
ja een normale homo is dus hetero. Dat is het probleem, ze zijn niet normaal. Wat dat betreft geloof ik stellig dat we gemaakt zijn volgens een bepaald ontwerp en horen volgens een bepaalde manier te functioneren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat. Veel meer respect voor lui die wel gewoon normaal kunnen doen.
Mja ik weet nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niks tegen transgenders. bij velen zie je het niet eens. misschien ken je wel transgenders zonder het te weten.
bij AB zie je het wel (duidelijk)
Wow dat is wel heel gevaarlijk wat je nu zegt remi :squote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja een normale homo is dus hetero.
waarom? om dezelfde reden kan je iemand met syndroom van down niet als normaal persoon behandelen, Dat is maatschappelijk onmogelijk. Er zal altijd een moment zijn, dat je moet afwijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel gevaarlijk wat je nu zegt remi :s
In Marokko/Turkije ben je zelfs pas homo als je je laat neuken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel gevaarlijk wat je nu zegt remi :s
Geen enkel persoon behandel je gelijk. In 2Nutz ga je naar verloop van tijd ook geen moeite meer in steken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef remi1986 het volgende:
waarom? om dezelfde reden kan je iemand met syndroom van down niet als normaal persoon behandelen, Dat is maatschappelijk onmogelijk. Er zal altijd een moment zijn, dat je moet afwijken.
Zo praat jij het voor jezelf ook goed?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:51 schreef tetouaribo het volgende:
In Marokko/Turkije ben je zelfs pas homo als je je laat neuken.
Tuurlijk, wanneer gaan wij een boswandeling maken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo praat jij het voor jezelf ook goed?
Haha zo hypocriet weerquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
In Marokko/Turkije ben je zelfs pas homo als je je laat neuken.
Maar blijft wel een persoon. En dus kunnen we de normen waarden niet gelijk links laten liggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom? om dezelfde reden kan je iemand met syndroom van down niet als normaal persoon behandelen, Dat is maatschappelijk onmogelijk. Er zal altijd een moment zijn, dat je moet afwijken.
homofoobquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:54 schreef remi1986 het volgende:
ff voor de goede orde, ik haat ze niet he. Voordat daar misverstanden over ontstaan.
als je een benzineauto ombouwt tot gas of diesel, kan je er toch ook geen benzine meer ingooien?quote:
Kan wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je een benzineauto ombouwt tot gas of diesel, kan je er toch ook geen benzine meer ingooien?
echt wel. De gastank is apart van je benzinetank. Je kunt als je gastank leeg raakt ook gewoon omschakelen en op benzine verder rijden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je een benzineauto ombouwt tot gas of diesel, kan je er toch ook geen benzine meer ingooien?
Die auto's op gas hebben vaak nog een benzinetank ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
OMBOUWT ludo .. doet een transgender ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die auto's op gas hebben vaak nog een benzinetank ook.
ja, maar dan moet je ook een compleet andere motor er in leggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Als je een benzineauto ombouwt tot diesel, kun je er best nog benzine in gooien hoor. Maar echt lekker rijden als vanouds is het niet. Hehehe. Hrhrheh. Heheheh.Heehe.. He..
Mja.
gvd Chloroquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Als je een benzineauto ombouwt tot diesel, kun je er best nog benzine in gooien hoor. Maar echt lekker rijden als vanouds is het niet. Hehehe. Hrhrheh. Heheheh.Heehe.. He..
Mja.
Dus wanneer een man zich ombouwt tot vrouw moet deze zich ook opnieuw registreren, met als gevolg dat er vrouw in het paspoort komt te staan. Dus die zou je dan ook als vrouw moeten behandelen en niet langer als man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
OMBOUWT ludo .. doet een transgender ook
en ook al zet je er alleen een gastank naast, zal je alsnog kenteken opnieuw moeten registreren. Wordt dan ook niet meer behandeld als enkel benzineauto
Alleen als jij bottom bent, ik wil namelijk geen homo zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:53 schreef tetouaribo het volgende:
Tuurlijk, wanneer gaan wij een boswandeling maken?
Maar bij transies wordt enkel de uitlaat weggehaald en wordt de motor met andere olie gesmeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je ook een compleet andere motor er in leggen
dat wil die persoon toch? die laat zich er een vagina inzetten. Kan niet en-en, dan moet er een geslacht bijkomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus wanneer een man zich ombouwt tot vrouw moet deze zich ook opnieuw registreren, met als gevolg dat er vrouw in het paspoort komt te staan. Dus die zou je dan ook als vrouw moeten behandelen en niet langer als man.
Naast dubbele nationaliteit nu ook dubbele geslacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat wil die persoon toch? die laat zich er een vagina inzetten. Kan niet en-en, dan moet er een geslacht bijkomen
in feite heb je dan een hybride.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naast dubbele nationaliteit nu ook dubbele geslacht.
Geloof dat ik niet echt weet welk punt je wil maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat wil die persoon toch? die laat zich er een vagina inzetten. Kan niet en-en, dan moet er een geslacht bijkomen
hou maar op met de auto vergelijkingen, het past nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar bij transies wordt enkel de uitlaat weggehaald en wordt de motor met andere olie gesmeerd.
KLB / Nee sorry, ik ben geen homo. #3quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef Chloroform het volgende:
Hoe kwamen jullie er eigenlijk bij?
vorig topicquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef Chloroform het volgende:
Hoe kwamen jullie er eigenlijk bij?
Oh dear lord help that child.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Nee sorry, ik ben geen homo. #3
AdoraBella heeft een nieuw kloontje dat graag in haar billen genomen wordt door corpsballen en aanranders.
ik denk niet dat het AB. deze is grappigerquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Nee sorry, ik ben geen homo. #3
AdoraBella heeft een nieuw kloontje dat graag in haar billen genomen wordt door corpsballen en aanranders.
Ik ook, was een heftig orgasmequote:Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef remi1986 het volgende:
ben ook wel weer klaar met dit onderwerp.
Is AB ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat het AB. deze is grappiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:35 schreef remi1986 het volgende:
is Abnormaal?Jij zat iedere week vol verwachting te wachten op een nieuwe aflevering van Ab Normaal, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
was ik in die tijd nog veel te jong voorquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij zat iedere week vol verwachting te wachten op een nieuwe aflevering van Ab Normaal, of niet?
Ja helaas... was er maar meer in deze wereld aan humor dan Abnormaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
dat jullie niet lachen in het leven, is niet mijn probleem
Voorbarige conclusie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef remi1986 het volgende:
dat jullie niet lachen in het leven, is niet mijn probleem
Misschien moet jij dat doen voor je iemand beschuldigd.quote:
Wajow, ja echt he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien moet jij dat doen voor je iemand beschuldigd.
ja wajo lol hahaquote:
Jawel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef remi1986 het volgende:
het is toch gvd nog geen carnaval of wel?
Jawelquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef remi1986 het volgende:
het is toch gvd nog geen carnaval of wel?
Je hebt ook nog MyCroft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Zowel TS als AdoraBella pretenderen dat vrouwen ook gewoon sletten kunnen zijn en doen allebei hard hun best om over te komen als een gewillige muts.
Daarnaast is de TS sowieso een kloontje omdat ze al gelijk linken legt tussen Etsu en Rezania.
AdoraBella heeft het wel vaker over billen en de TS in kwestie is geobserdeerd door haar mooie billen en toevalliger wijs duikt AdoraBella op met de zin "er wordt over mij gepraat?" terwijl Sherlock kapot is.
Best wel wat bewijs lijkt me.
Oke.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Zowel TS als AdoraBella pretenderen dat vrouwen ook gewoon sletten kunnen zijn en doen allebei hard hun best om over te komen als een gewillige muts.
Daarnaast is de TS sowieso een kloontje omdat ze al gelijk linken legt tussen Etsu en Rezania.
AdoraBella heeft het wel vaker over billen en de TS in kwestie is geobserdeerd door haar mooie billen en toevalliger wijs duikt AdoraBella op met de zin "er wordt over mij gepraat?" terwijl Sherlock kapot is.
Huh ok.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wel mooi, zelf constant leuren met de term onderbuikgevoel en dan dit![]()
quote:
Volgens mij functioneert Sherlock prima.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Of het AdoraBella is of transseksualiteit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat maakt dit vraagstuk zo interessant eigenlijk?
Ja, er moest ook een duimpje achter de "quote:
Die internethelden vinden mij al dan niet stiekem gewoon best geil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat maakt dit vraagstuk zo interessant eigenlijk?
nee, niet jou, maar wel de verhalenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Die internethelden vinden mij al dan niet stiekem gewoon best geil.
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet jou, maar wel de verhalen
dat ligt er helemaal aan hoe je uit zietquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.
Juist Adora.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef CaryAgos het volgende:
Werkt die klit nou of wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.
Obviously notquote:
praat even verder via dm.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hoor. Dm maar je contact gegevens.
zullen we er een DP van makenquote:
al klaar met chevy?quote:
Zou het ook willen weten eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef voederbietel het volgende:
Waarom moeten die transgender types die zich 100% vrouw voelen eigenlijk ALTIJD vertellen dat ze transgender zijn. Ik begrijp nooit wat van dat soort acties.
Hoe heb je dat nu al voor elkaar gekregen!?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef voederbietel het volgende:
Ok Eend ik heb het alweer verprutst, jij bent.
Nog lang nietquote:
duurt wel lang.quote:
Dat is één woord: aandachtshoererij waar zelf fylax jaloers op isquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef voederbietel het volgende:
Waarom moeten die transgender types die zich 100% vrouw voelen eigenlijk ALTIJD vertellen dat ze transgender zijn. Ik begrijp nooit wat van dat soort acties.
homoquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week gaat ze me helemaal klaarzuigen en mag ik haar in alle gaten die ze heeft neuken :$$$$$
Nee ze is vrouw. 100%. Zegt ze zelfquote:
Ook in haar oor?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week gaat ze me helemaal klaarzuigen en mag ik haar in alle gaten die ze heeft neuken :$$$$$
zegt ze ja. Ik zeg ook weleens watquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ze is vrouw. 100%. Zegt ze zelf
Past daar 30 cm in?quote:
Misschien wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zegt ze ja. Ik zeg ook weleens wat
;$$$$$quote:
Moslims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
Dat filmpje met die executie in Parijs.
Motherfuckster*quote:
Pas als alles dood.quote:
Echt hequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitroeien, ben dat hele booslim gezeik wel beu.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitroeien, ben dat hele booslim gezeik wel beu.
Je kan toch niet raken joh kaoloboelerquote:
zeg me dat het niet zo isquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JAWEL. HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN GEELTAND.
zoals ook weer te merken in parijs vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is vanwege het ontkennen van zijn homoseksualiteit. Frustratie escaleert op een gegeven moment gewoonweg.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan wel dood is.
Het is in ene allemaal duidelijk nu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is vanwege het ontkennen van zijn homoseksualiteit. Frustratie escaleert op een gegeven moment gewoonweg.
Hij heeft nog gelijk ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is in ene allemaal duidelijk nu.
Homo zijn is toch een keuze?quote:
Waarom?quote:
Echt abnormaal iddquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef remi1986 het volgende:
gvd als je dit soort dingen gaat publiceren vraag je er ook gewoon om he
[ afbeelding ]
Louisquote:
Volgens mij vind die Hoink me wel leuk. Zo'n betweterige bitchboi die constant op me inhaakt.quote:
oke, sansoufhoerquote:
quote:
Zou kunnen.Ja, dat ben ik ook gewend van hem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Volgens mij vind die Hoink me wel leuk. Zo'n betweterige bitchboi die constant op me inhaakt.
Ik ken nog een stel Fok! flikkers die dezelfde retoriek erop nahouden als het ze allemaal niet meer lukt. Je bent bijna bij de zelfacceptatie tetou.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij vind die Hoink me wel leuk. Zo'n betweterige bitchboi die constant op me inhaakt.
Ik denk dat jij ook een oogje op mij hebt, gezien de quotes die jij mij altijd toebedeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zou kunnen.Ja, dat ben ik ook gewend van hem.
Draai het vooral om hoinkquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ken nog een stel Fok! flikkers die dezelfde retoriek erop nahouden als het ze allemaal niet meer lukt. Je bent bijna bij de zelfacceptatie tetou.
[..]
Ik denk dat jij ook een oogje op mij hebt, gezien de quotes die jij mij altijd toebedeeld.
Ik dacht dat ik een mug hoorde zoemen maar het is hoink581 maar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal voor een zelfbenoemde alfa die z'n vlees op Fok! moet halen, toch chroetsie?
Lekker projecteren.
Copy/Pastequote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Draai het vooral om hoinkwicky dos tres.
Waar ligt de bron eigenlijk voor zijn obsessie met jou?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een mug hoorde zoemen maar het is hoink581 maar.
Je had een aanvraag in kunnen dienen om je gebruikersnaam ''AdoraBelle'' te laten wijzigen naar ''Abominatie'' i.p.v. deze kloon te registreren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Inderdaad, 11 mensenlevens is er niks bij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef remi1986 het volgende:
gvd als je dit soort dingen gaat publiceren vraag je er ook gewoon om he
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, meer dan een jaar geleden maakte hij ook al zo'n opstandige periode door maar toen werd hij vanzelf weer rustig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar ligt de bron eigenlijk voor zijn obsessie met jou?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet het niet, meer dan een jaar geleden maakte hij ook al zo'n opstandige periode door maar toen werd hij vanzelf weer rustig.
Maar sinds ongeveer een maand is het weer zover, ik denk dat de puberteit nu is ingetreden.
De rode draad in zijn obsessie is het onderwerp ''FOK!sters'', aangezien hij tetouaribo ook lastig valt zou ik bijna durven constateren dat hij verlieft is op Meloewa.
Plausibel. Vervelend als die knullen zulke periodes meemaken. Is voor niemand makkelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet het niet, meer dan een jaar geleden maakte hij ook al zo'n opstandige periode door maar toen werd hij vanzelf weer rustig.
Maar sinds ongeveer een maand is het weer zover, ik denk dat de puberteit nu is ingetreden.
De rode draad in zijn obsessie is het onderwerp ''FOK!sters'', en aangezien hij tetouaribo ook lastig valt, durf ik te constateren dat hij verlieft is op Meloewa.
Daarvoor kan je het knopje "preview" gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daarvoor kan je het knopje "preview" gebruiken.
kom vechten danquote:
ik twijfel tussen AB, chai en supergirlquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
is er al bekend wie die kloon is die zich voordoet als transgender?
Chai ook gewoonquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel tussen AB, chai en supergirl
Hou je snavel.quote:
Toen werd je ook al zo kkmad, dat was zeer vermakelijk weet ik nog wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef chroestjov het volgende:
Hou je kkbek, battyboiherman.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
a.u.b. je excuses aanbieden aan eend.
Is al goed is al goedquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
a.u.b. je excuses aanbieden aan eend.
Alleen de braafste jongetjes van de klas gebruiken de preview-functie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daarvoor kan je het knopje "preview" gebruiken.
Dat keffertje wat continu tegen je broekspijp op staat te rijden wekt geen boosheid op, het is meer een irritante aanwezigheid dat met één schop te verhelpen is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen werd je ook al zo kkmad, dat was zeer vermakelijk weet ik nog wel.
Cliché analogieën aanwenden noem ik nu niet echt een schop. Meer een beetje lafjes van je af duwen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef chroestjov het volgende:
Dat keffertje wat continu tegen je broekspijp op staat te rijden wekt geen boosheid op, het is meer een irritante aanwezigheid dat met één schop te verhelpen is.
Wat spookt Chai toch altijd uit om al die bans te vergaren?quote:
Geen idee, ze zal wel weer een foto gepost hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat spookt Chai toch altijd uit om al die bans te vergaren?
Ik krijg nooit bans terwijl ik mij niet altijd voorbeeldig gedraag.
Moet ik mijn #FreeChai ondertitel weer erbij nemen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
ik denk dus vanwege onthullen prive zaken.
ze moet maar nadenken. Is nog legaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet ik mijn #FreeChai ondertitel weer erbij nemen?
nee hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef tharealmb het volgende:
Ah ik dacht dat de topics hierover wel voorbij warenmaar hier zit de trans-discussie dus nu
nee, dit is gewoon de scquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef tharealmb het volgende:
Ah ik dacht dat de topics hierover wel voorbij warenmaar hier zit de trans-discussie dus nu
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Cliché analogieën aanwenden noem ik nu niet echt een schop. Meer een beetje lafjes van je af duwen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal wel weer een foto gepost hebben.
Ze moet gewoon voor een roddelblad o.i.d. gaan werken, dan kan ze van haar hobby haar werk maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
Foto geeltand.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
niks mis met een kaasplankje op zn tijdquote:
Ik geloof alleen niet dat het kaas is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met een kaasplankje op zn tijd
wat dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof alleen niet dat het kaas is.
Aan het gezicht van die linker man te zien, gok ik op uien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat dan?
het plaatje is niet heel hi-res
zou kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan het gezicht van die linker man te zien, gok ik op uien.
Volgens mij mis ik een woord in de onderste zinquote:
klopt, ik vergeet wel eens ietsquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik een woord in de onderste zin![]()
Vandaag ga ik rundvlees, boontjes en basmatirijst eten.
En jij?
SPRUITJESquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, ik vergeet wel eens iets
ik twijfel nog, maar ik gok op pasta met kip en een nog nader te bepalen groente
bij de pasta?quote:
Uhm nee zou ik niet doen.. ik denk niet dat het echt lekker is..quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de pasta?
is wel te proberen eigenlijk..
ja, wat heb ik hier nou weer aanquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee zou ik niet doen.. ik denk niet dat het echt lekker is..
Zou eerder voor die saaie mediterraanse groenten gaan.
Lekker veilig.
Doe er witlof met ham en kaas doorheenquote:
dan lijkt me spruitjes eigenlijk wel lekkerderquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe er witlof met ham en kaas doorheen
waarom? alleen door een paar dode fransozen?quote:
Spruitjes zijn dan ook erg lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef gianni61 het volgende:
maar ik hou dan ook wel erg van spruitjes
jij liever dan ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef Matip het volgende:
wie gaat mee naar huishoudbeurs 2015 op 21 februari???
heb je de line-up gezien? vaatdoek gonzalez komt, paulgon antikalkbrenner komt ookquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef Matip het volgende:
[..]
heb je de line-up gezien? vaatdoek gonzalez komt, paulgon antikalkbrenner komt ook
Kom maarquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef Matip het volgende:
wie gaat mee naar huishoudbeurs 2015 op 21 februari???
denk dat dat nog weleens tegen kan vallen. Opvallend veel jeugd daar. Vato Gonzalez boeken ze ook niet zomaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef ntm het volgende:
[..]![]()
En allemaal huisvrouwen met pittige kapsels
Dat is een van de mogelijke opties.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef remi1986 het volgende:
afgestudeerd rechten en dan bijbaantje als zak patat.
waarom? Omdat je een kutkind hebt, mag die anderen slaan, omdat hij oorpijn heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OUD / Mijn zoontje is geslagen door ander kind
Ouders van nu.. verenig u..Wat een mafklapper die ts.
En autistisch is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom? Omdat je een kutkind hebt, mag die anderen slaan, omdat hij oorpijn heeft?
Ben je jezelf al aan het klaarmaken? Binnenkort is het jouw beurt om kruipende poepfabrieken te produceren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En autistisch is.
Om dit geweldige trauma af te kopen moet je een doosje lego doneren.
Per gebeurtenis.
ja autistisch is tegenwoordig iedereenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En autistisch is.
Om dit geweldige trauma af te kopen moet je een doosje lego doneren.
Per gebeurtenis.
Daar ben ik al te oud voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je jezelf al aan het klaarmaken? Binnenkort is het jouw beurt om kruipende poepfabrieken te produceren.
+ adhdquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja autistisch is tegenwoordig iedereen
Mooie smoes om niet hoeven op te voeden
Socios.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef tetouaribo het volgende:
Er zit een fokker bij me in de trein
geef ze een week bij een Surinaamse moeder of oma en kind is genezenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar ben ik al te oud voor.
[..]
+ adhd
Bij Ik vertrek (programma) zie je ook heel vaak dat kinderen een stempeltje op krijgen, maar dan moeten ze naar het reguliere onderwijs in het buitenland en als door een wonder functioneren ze daar wel goed.Omdat ze daar gewoon strenger en consequenter zijn. DUH.
Is jouw moeder Surinaams? :Squote:Op woensdag 7 januari 2015 17:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geef ze een week bij een Surinaamse moeder of oma en kind is genezen
neequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is jouw moeder Surinaams? :S
Mijn moeder ook niet.quote:
Spannend, wie is het dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nope, maar volgens mij heb ik z'n echte naam ook mee gekregen
#geennagelsmeerovervandespanningquote:
dwcquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over, schimmelkut. Godverdomme man.
Heb je pauze ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over, schimmelkut. Godverdomme man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |