dat doe ik offline al genoegquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo? kun je beetje tegen jezelf praten
Keuzes...quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, een heel forum in mn eentje zou ook een beetje saai zijn
Pas op dat je er niet voor valt.quote:
dan ben maar blij dat het al half 9 isquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind 8.00 uur helemaal geen mooie tijd
Alles voor 10.00 uur isquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben maar blij dat het al half 9 is
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daarom. Nootjes komt elke keer met semi-intellectueel gewauwel wat helemaal nergens over gaat zodat hij maar niet met een weerwoord hoeft te komen. Chroetsjov doet tenminste nog zijn best.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz kan je niets. Dat blijft bij stellig ontkennen en kinderachtig gewauwel over hoeveel je ergens om geeft.
Chroetsjov kan je kkmad krijgen.
Oei, je zit er mee zie ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Gaan ze ook al klagen over tegenvallende "fitties" terwijl er tenminste nog iets gebeurd
Ja man. Dit soort replies worden ook saai btw. Ik denk ik zeg het even.quote:
Ik dacht ik spiegel even, leer ervan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ja man. Dit soort replies worden ook saai btw. Ik denk ik zeg het even.
Copy/pastequote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht ik spiegel even, leer ervan zou ik zeggen.
Waar kom ik wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat betekent spiegelen ja. Je komt er wel.
spiegelen is alleen voor vulploegmedewerkersquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat betekent spiegelen ja. Je komt er wel.
Betwijfel ik hoor, je voorspellende gaven zijn... ehhh... geen gaven maar illusies.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |