Wtf is dat voor werk danquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wel
maar maandag ook maar kon ik na een uur alweer naar huis
Gewoon met de hand, net zoals in bed, ja tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
autowasstraat
maar machine was kapot dus kon niks doen
dan gaan ze maar lekker in een wasbox staanquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon met de hand, net zoals in bed, ja toch
Niets over hebben voor de klantenquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan gaan ze maar lekker in een wasbox staan
daar krijg ik niet genoeg betaald voor
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niets over hebben voor de klanten
Ver weg man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
kom maar dagje werken hier dan
true, maar toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rip
je hebt ook niks voor me over
Wil ik ook op FOK! verdomme.quote:Bungie.net. Please read them before posting on the forums. Forum bans cannot be appealed. You have no rights. Play nice.
Of mensen snappen ineens dat ze niet te ver moeten pushen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou fok heel snel leeg lopen wss
zou op zich niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou fok heel snel leeg lopen wss
dat is het leuke aan fokquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Of mensen snappen ineens dat ze niet te ver moeten pushen.
Maar dat is vaak zo. Toffe merch, en dat is dan ook alles.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:20 schreef wietparkiet het volgende:
surge
mijn broertje wou een imminence crewneck maar hij vind de muziek die ze maken echt bout
alleen omdat hun merch er wel goed uitziet
nou, een heel forum in mn eentje zou ook een beetje saai zijnquote:
vind hun muziek ook wel tof hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar dat is vaak zo. Toffe merch, en dat is dan ook alles.
hoezo? kun je beetje tegen jezelf pratenquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, een heel forum in mn eentje zou ook een beetje saai zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |