Je zou er anders over denken als je je een vrouw voelde en eindelijk een vagina had.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof hier helemaal niks van... Zoiets doet een meisje niet, die zou zich aangerand voelen... En al de omstanders.. Nee goede poging
Wel een episch reeks dit, chapeau
Leuk voor je als je van neuken houd. Niets mis mis mee. Maar je kunt je toch ook voorstellen dat niet elke vrouw zo reageert.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:06 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je zou er anders over denken als je je een vrouw voelde en eindelijk een vagina had.
En de rellen gaan door.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was even bang dat deze er niet zou komen![]()
Ben zo opgelucht nu.quote:
AB kan nog gewoon penetreren hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:07 schreef Renesite het volgende:
Kom maar met dat bewijs dar AD en TS niet dezelfden zijn. Scharend in bed of zo.
Oh, dan dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
AB kan nog gewoon penetreren hoor.
Nee tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
AB kan nog gewoon penetreren hoor.
Nee man veel te leuk ditquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Zijn jullie drama-queens nou nog niet klaar met bitchen?
En dan ga je zo posten met ts zekerquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Gezellig hoor, een derde deel.
Maar nu ben ik echt weg. Lasers afvuren op m'n gezicht. Toedels.
Uiteraard, maar hij doet net alsof het niet gebeurd is terwijl dat simpelweg niet waar is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk voor je als je van neuken houd. Niets mis mis mee. Maar je kunt je toch ook voorstellen dat niet elke vrouw zo reageert.
Nee hoor, dat kan ze zelf welquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan ga je zo posten met ts zeker
Het is natuurlijk ook wel een sterk verhaal, iets wat niet alledaags is. Maar zoals ik al zei, good for you.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:11 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hij doet net alsof het niet gebeurd is terwijl dat simpelweg niet waar is.
Maar ben jij altijd zo 'makkelijk' dan (sinds je een vrouw bent dus)?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:11 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hij doet net alsof het niet gebeurd is terwijl dat simpelweg niet waar is.
Nee maar als ik me seksueel tot iemand aangetrokken voel ga ik niet onnodig hard to get spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar ben jij altijd zo 'makkelijk' dan (sinds je een vrouw bent dus)?
Zo van; "hoi, btw ik had vroeger een piemel, drankje doen?"quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom zou je zoiets niet vooraf zeggen?
Direct van joggen tot me door 4 personen laten nemen is toch wel erg rapquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee maar als ik me seksueel tot iemand aangetrokken voel ga ik niet onnodig hard to get spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |