Weet je waar ik een hekel aan heb? Zeiken over zaken die totaal geen invloed hebben op je leven en die je heel makkelijk kan ontwijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht vragen als het over je geslachtsverandering gaat.
Dat laatste is vooral bij TS en/of AB van toepassing.
Verder heb ik ook een gruwelijke hekel aan gaypride. Dat is ook typisch aandacht zoeken en laten zien dat je homo bent.
Wat doe je dan in Klaagbaak?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je waar ik een hekel aan heb? Zeiken over zaken die totaal geen invloed hebben op je leven en die je heel makkelijk kan ontwijken.
Oh, ik wou geen punt maken. Dit was gewoon een opsomming van dingen die ik binnenkort ga doen.quote:
Nog erger dat ik niet als een stier op je kut ga? Of hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:24 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dafuq dan is het nog erger! Je weet hoe ze dachten over homoseksualiteit zo'n 50 jaar geleden?
Mezelf vermaken.quote:
Ik geloof hier helemaal niks van... Zoiets doet een meisje niet, die zou zich aangerand voelen... En al de omstanders.. Nee goede pogingquote:Op woensdag 7 januari 2015 04:50 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik was een keer aan het joggen in Amsterdam en werd nagefloten door een groepje corpsballen en liep geheel tegen hun verwachting in naar hun toe of er er probleem was. Corpsbal 1 zei dat ie me wel een lekkertje vond terwijl corpsbal 2 me in mijn kont greep en ik letterlijk zijn vinger in m'n kontgat voelde (ik had een yogapants aan met daaronder niks) corpbal 2 pakte me toen op en duwde me tegen een boom en we begonnen hevig te zoenen. Ik voelde aan z'n piemel die inmiddels behoorlijk hard was en zei dat ik wel met hem wilde neuken maar dat hij wel moest weten dat ik transgender. Hij was echter behoorlijk zat en geil en zei dat het het niets boeide. Hij haalde spontaan z'n piemel midden op straat eruit en al hoewel ik dat geil vond zei ik dat we beter naar binnen konden gaan. Eenmaal binnen pijpte ik z'n harde paalen kwamen een paar van z'n vrienden en dachten dat ze wel even meemochten doen, corpsbal 2 riep dat ze op moesten zouten en dat ik een transgender ben maar ik zei dat ik er geen probleem mee had. Corpsbal 3 pakte mij hardhandig en duwde mijn kont tegen zijn gezicht aan en begon me hevig te beffen wat ik heel lekker vond. Tegelijkertijd was ik corpsbal 4 aan het pijpen. Corpsbal 2 was boos en haalde me van corpsbal 3's gezicht en neukte mij doggy in mijn vagina, corpsbal 4 neukte mij in mijn billen en corpsbal 3 schoof naar voren en begon ik te pijpen, en ze wisselde om de paar minuten van positie en standje. Ze wilde bukake doen maar ik zei dat ik het veel lekkerde vind om ze te voelen klaarkomen en heb ze eindelijk alle 3 klaargepijpt.
Ik wil helemaal geen aandacht voor mijn geslachtsverandering. Die krijg ik de hele tijd omdat ik toevallig ergens heb laten vallen dat ik transgender ben. En omdat mensen dat blijkbaar heel erg interessant of eng vinden, en er daarom telkens over beginnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht vragen als het over je geslachtsverandering gaat.
Dat laatste is vooral bij TS en/of AB van toepassing.
Verder heb ik ook een gruwelijke hekel aan gaypride. Dat is ook typisch aandacht zoeken en laten zien dat je homo bent.
Dus dat er in jouw hersenen een fout zit wegens te veel hormonen gekregen van je moeder is puur, maar dat er bij trans. een fout zit in de hersenen wegens te veel hormonen gekregen door de moeder is niet ''puur''?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog erger dat ik niet als een stier op je kut ga? Of hoe bedoel je?
Hetero > Hetero (puur)
Homo > Homo (puur)
Trans > ho/he (niet puur, want 'geknutseld/plastisch')
Scuuzie omtrent mijn woord 'geknutsel' maar het is een grotere stap. Zie dat gewoon in..
Renesite heeft in zn fucking ondertitel staan dat die ex-mod is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je reageert met je TS account met kennis van andere users die newbies niet horen te weten. Etsu met Rezania vergelijken, weten dat renesite ex-mod is...
Alsjeblieft mens. Zelfs Braddie kloont beter.
Je hebt er anders de hele OP aan gewijd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen aandacht voor mijn geslachtsverandering. Die krijg ik de hele tijd omdat ik toevallig ergens heb laten vallen dat ik transgender ben. En omdat mensen dat blijkbaar heel erg interessant of eng vinden, en er daarom telkens over beginnen.
Ik wil gewoon als iedere andere vrouw op FOK! behandeld worden, meer niet. Ik wil geen aandacht voor mijn transgender zijn en ik wil ook geen aandacht voor mijn geslachtsverandering.
Ga alsjeblieft niet voor mij denken, want je weet niet wat ik wil.
Ik heb nooit gezegd dat ik de TS ben. Dat beweren anderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt er anders de hele OP aan gewijd.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit hele topic niet gewoon een opsomming met de conclusie dat je gewoon niet zo'n klootzak moet zijn, hetero, homo, transgender of wat dan ook?
Tering zeg
Het gaat niet alleen om nu, het gaat om je hele pohi en alle posts die jij op het forum hebt geplaatst, inclusief de posts van je kloons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik de TS ben. Dat beweren anderen.
Meer overkomelijk dan een aandoening in de hersenen + een volledig verbouwd lichaam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus dat er in jouw hersenen een fout zit wegens te veel hormonen gekregen van je moeder is puur, maar dat er bij trans. een fout zit in de hersenen wegens te veel hormonen gekregen door de moeder is niet ''puur''?
Dat het een iets ander foutje is maakt het nog niet minder ''puur''.
Ik ben bi, is dat wel of niet ''puur''?
Juist. AB.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:36 schreef CaryAgos het volgende:
Renesite heeft in zn fucking ondertitel staan dat die ex-mod is.en Rezania reageerde in m'n topic over de man met twee piemels (
) en Etsu heeft in z'n sig. staan dat ie van de verkeerde kant is.
Dat kan, daar is ook niks mis mee als je er geen relatie mee wil, prima.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meer overkomelijk dan een aandoening in de hersenen + een volledig verbouwd lichaam.
Er zijn gewoon mensen die kunstgrepen niet aantrekkelijk vinden.
Je moet in een seconde beslissen, dan is het vrij logisch dat je dan zegt; ik ben geen homo..quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, daar is ook niks mis mee als je er geen relatie mee wil, prima.
Maar er zit een groot verschil tussen er geen relatie mee willen/je er niet tot aangetrokken voelen en het hele concept afwijzen en daarmee die mensen afwijzen.
Hou je oma voor de gek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik de TS ben. Dat beweren anderen.
De meeste zijn niet oversekst, alleen vallen de oversekste altijd meer op dan de grote meerderheid die dat niet is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zijn transgenders altijd oversekst
Je mag best toegeven hoor als je mijn pijpmondje om je harde piemel wilt hebben hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Bijna stijve gekregen van iemand, online, die als man is geboren, 's ochtends
Smeerlap dat je er bent Adora.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:47 schreef CaryAgos het volgende:
Je mag best toegeven hoor als je mijn pijpmondje om je harde piemel wilt hebben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |