abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148416903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:00 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Waarom denk jij toch de hele tijd dat ik de TS ben? Er kunnen best andere transvrouwen op dit forum zitten hoor. Of is jouw obsessie met mij zo erg geworden dat je overal Naomi a.k.a. AdoraBelle ziet?
Je reageert met je TS account met kennis van andere users die newbies niet horen te weten. Etsu met Rezania vergelijken, weten dat renesite ex-mod is...

Alsjeblieft mens. Zelfs Braddie kloont beter.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 09:13:05 #227
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_148416909
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:12 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je reageert met je TS account met kennis van andere users die newbies niet horen te weten. Etsu met Rezania vergelijken, weten dat renesite ex-mod is...

Alsjeblieft mens. Zelfs Braddie kloont beter.
Exmod staat in mijn ondertitel :@ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_148416922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

Opgelost. Denk dat de persoon dat ook vindt.

En doorrrr
Maar ik bedoelde meer te zeggen dat ik de transgenders gewoon accepteer zoals ze zijn, zonder dat ze continu duidelijk moeten maken dat ze transgender zijn en/of dit soort posts plaatsen:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 04:50 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Ik was een keer aan het joggen in Amsterdam en werd nagefloten door een groepje corpsballen en liep geheel tegen hun verwachting in naar hun toe of er er probleem was. Corpsbal 1 zei dat ie me wel een lekkertje vond terwijl corpsbal 2 me in mijn kont greep en ik letterlijk zijn vinger in m'n kontgat voelde (ik had een yogapants aan met daaronder niks) corpbal 2 pakte me toen op en duwde me tegen een boom en we begonnen hevig te zoenen. Ik voelde aan z'n piemel die inmiddels behoorlijk hard was en zei dat ik wel met hem wilde neuken maar dat hij wel moest weten dat ik transgender. Hij was echter behoorlijk zat en geil en zei dat het het niets boeide. Hij haalde spontaan z'n piemel midden op straat eruit en al hoewel ik dat geil vond zei ik dat we beter naar binnen konden gaan. Eenmaal binnen pijpte ik z'n harde paal :9 en kwamen een paar van z'n vrienden en dachten dat ze wel even meemochten doen, corpsbal 2 riep dat ze op moesten zouten en dat ik een transgender ben maar ik zei dat ik er geen probleem mee had. Corpsbal 3 pakte mij hardhandig en duwde mijn kont tegen zijn gezicht aan en begon me hevig te beffen wat ik heel lekker vond. Tegelijkertijd was ik corpsbal 4 aan het pijpen. Corpsbal 2 was boos en haalde me van corpsbal 3's gezicht en neukte mij doggy in mijn vagina, corpsbal 4 neukte mij in mijn billen en corpsbal 3 schoof naar voren en begon ik te pijpen, en ze wisselde om de paar minuten van positie en standje. Ze wilde bukake doen maar ik zei dat ik het veel lekkerde vind om ze te voelen klaarkomen en heb ze eindelijk alle 3 klaargepijpt.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:29 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Als je het niet wist zou je me echt niet je bed uittrappen hoor internetheld.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:44 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ik liet me toen een beetje meeslepen en wilde laten zien dat ik wel degelijk een echte vrouw ben en daarom postte ik dat, had ik wellicht beter niet kunnen doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 06:53 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Kun je wel lachen maar ik heb gewoon een vagina en ik zou je eerder en beter klaarpijpen dan menig ander vrouw.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 06:56 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Dat zeg je nu misschien maar als je het niet zou weten en ik sta in een mooi setje voor je neus met mijn billen voorovergebogen zou je me echt je bed niet uittrappen hoor internetheld.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:08 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Die post was niet bedoeld als een versierpoging, ik wilde gewoon aantonen dat ik wel degelijk mooi gevonden word door mannen en vaak complimenten krijg om m'n billen en daarnaast ook wild in bed ben, iets waarvan jij lijkt te pretenderen dat dat niet kan en je mij je bed uit zou schoppen.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:15 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

De logica daarvan ontgaat me even? :?

Overigens heb ik lichtbruin haar, 1.68meter, 57 kg, mooie billen en cup B75.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:24 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

[..]

Misschien als ik jullie wat beter leer kennen maar nu nog niet, uiteraard wil ik daar wel een piemelfoto voor terug van Tassendief. :9
En nog 100 andere van AB, maar heb geen zin om in haar pohi te duiken.
Los van het feit dat het een vieze troll is. :')
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:14:28 #229
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148416944
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde meer te zeggen dat ik de transgenders gewoon accepteer zoals ze zijn, zonder dat ze continu duidelijk moeten maken dat ze transgender zijn en/of dit soort posts plaatsen:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Is pohi een ander woord voor vagina?
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:15:15 #230
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148416959
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:11 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Heb je de film Boys don't cry wel eens gezien?

Wel een mooie film...
hele goede film inderdaad.

Ik zou gek worden als ik nu als man door het leven zou moeten gaan, daar identificeer ik me helemaal niet mee en ik zou heel snel in een depressie zitten.
ik kan me niet voorstellen dat sommige daar zo licht over denken en werkelijk denken dat een paar sessies met de psycholoog het wel op zal lossen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148416963
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:14 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Is pohi een ander woord voor vagina?
Jij hebt geen vagina. Althans, dat had je laatst nog niet.
pi_148416967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:13 schreef Renesite het volgende:

[..]

Exmod staat in mijn ondertitel :@ !
Zit mobiel. :@
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 09:17:00 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_148416997
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Appelboor.
Klokhuis eruit.
Pitjes eruit.
Done.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:17:09 #234
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148416999
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:07 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Blijkbaar is de scheiding tussen man en vrouw niet heel duidelijk. Dat je het niet met een anders eens bent maakt het niet meteen onzin.
Je reacties in dit topic komen me een beetje puberaal over.

Voor mij is het belangrijkste reden voor het verschil tussen man en vrouw de voortplanting.
Een man geeft een zaadje en een vrouw een eitje. Bij zoogdieren zorgt de vrouw ook nog eens voor een plek waar de bevruchting plaats vind en het kind zijn eerste groeiperiode plaats vind.
Zolang TS dat niet kan geven snap ik de reactie van de jongen uit de OP wel. Die hoopt een leuk meisje te vinden om zich mee te voortplanten en wordt dan voor de gek gehouden door TS.
Dat mag je vinden. Qua mentale ontwikkeling kom ik ook meer overeen met een puber dan met een volwassene. Maar dat is een ander verhaal, en dat heeft gewoon tijd nodig.

Gelukkig is vrouw-zijn meer dan alleen je kunnen voortplanten. Sterker nog: voortplanten is er maar een heel klein deel daarvan.
Hoe denk jij trouwens over biologische vrouwen die zich om wat voor reden niet kunnen voortplanten? Zijn die dan ook geen vrouw meer voor je? Want die bestaan ook hoor. Sterker nog, ik ken er een persoonlijk. En zij is alles behalve mannelijk.
pi_148417003
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Appelboor.
Klokhuis eruit.
Pitjes eruit.
Done.
_O-
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:17:27 #236
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148417006
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dingen kunnen veranderen lieverd :* .
pi_148417011
Dat verhaal. Alsof je een random seksverhaal van Bert de Rukker van zo'n site hebt getrokken. :')
pi_148417019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:17 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dingen kunnen veranderen lieverd :* .
Waarom verander jij niet wat betreft je aandachttrekkerij?
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:19:34 #239
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148417050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom verander jij niet wat betreft je aandachttrekkerij?
Omdat ik misschien zo ben? Ik ga vanmiddag naar de kapper om m'n haar te laten blonderen, heb volgende week een afspraak met de plastisch chirurg voor een borstvergroting, en ga morgen met een vriendin te shoppen voor nieuwe sletterige kleertjes. Of zou ik dat misschien allemaal voor mezelf doen?
pi_148417056
Het kan dat je geboren bent als vrouw in mannen lichaam. Dus fysiek ben je een man maar psychologisch een vrouw

/topic
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:19:51 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148417057
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

maar dat staat toch los van het feit dat ze transgender is?
beetje hetzelfde als, "ik heb niks tegen homo's zolang ze maar niet halfnaakt op een boot staan te dansen".
hun gedrag staat daar los van gezien er genoeg hetero mensen half naakt aan het dansen zijn op bv de love parade of seksueel erg vrij zijn.
sommige mensen willen nu eenmaal graag aandacht, of dat nu sexueel is of niet staat los van hun geslacht of seksualiteit.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 09:22:48 #242
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_148417110
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

beetje hetzelfde als, "ik heb niks tegen homo's zolang ze maar niet halfnaakt op een boot staan te dansen".
hun gedrag staat daar los van gezien er genoeg hetero mensen half maakt aan het dansen zijn op bv de love parade of seksueel erg vrij zijn.
sommige mensen willen nu eenmaal graag aandacht, of dat nu sexueel is of niet staat los van hun geslacht of seksualiteit.
"Ik houd van transgenders. zolang ze maar geen aandacht trekken"
Maar indirect hoort het bij de cultuur van een transgender?

"Ik houd van homo's, zolang ze niet op een boot dansen"
Ook dat hoort schijnbaar bij een homocultuur.

Nee prima, je zegt dat het bij transgenders hoort, aandacht treffen.
pi_148417130
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:19 schreef AdoraBelle het volgende:
voor nieuwe sletterige kleertjes.
Hoi Cary. :')
pi_148417131
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 03:16 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ik heb ook gewoon mensen hard laten klaarkomen in mn vagina en ik slik ook. :9
Bijna stijve gekregen van iemand, online, die als man is geboren, 's ochtends

:')
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:24:00 #245
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_148417137
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Helaas niet. Ik heb niet zoveel met vrouwen :* :') ___!

[..]

Nee.
Dafuq dan is het nog erger! Je weet hoe ze dachten over homoseksualiteit zo'n 50 jaar geleden?
pi_148417153
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:19 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Omdat ik misschien zo ben? Ik ga vanmiddag naar de kapper om m'n haar te laten blonderen, heb volgende week een afspraak met de plastisch chirurg voor een borstvergroting, en ga morgen met een vriendin te shoppen voor nieuwe sletterige kleertjes. Of zou ik dat misschien allemaal voor mezelf doen?
Ik mis je punt.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:25:29 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148417159
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

"Ik houd van transgenders. zolang ze maar geen aandacht trekken"
Maar indirect hoort het bij de cultuur van een transgender?

"Ik houd van homo's, zolang ze niet op een boot dansen"
Ook dat hoort schijnbaar bij een homocultuur.

Nee prima, je zegt dat het bij transgenders hoort, aandacht treffen.
Nee, ik zeg dat iedereen die aandacht kan trekken, alleen dat het bij hetero's en niet transgenders meer geaccepteerd wordt.
pi_148417199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik mis je punt.
Nog eens benadrukken dat ze TS is met haar sletterige kleertjes.
pi_148417239
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

hun gedrag staat daar los van gezien er genoeg hetero mensen half naakt aan het dansen zijn op bv de love parade of seksueel erg vrij zijn.
Er is een verschil tussen aandacht vragen en aandacht vragen als het over je geslachtsverandering gaat.

Dat laatste is vooral bij TS en/of AB van toepassing.

Verder heb ik ook een gruwelijke hekel aan gaypride. Dat is ook typisch aandacht zoeken en laten zien dat je homo bent.
pi_148417245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 03:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

:') Deze man. Ik misquote niets. Jij doet niet even de moeite om terug te scrollen.

Oké, laat ik jou mijn standpunt zo even uitleggen. Ik begrijp wat je bedoelt met dat er wel vrouwelijke en mannelijke hersenen zijn, omdat het "voorgeprogrammeerd" is in je hersenen, bla bla. Wat ik niet begrijp: Het is duidelijk dat jou "vrouwelijke hersenen" ook bij iemand met een piemel geïmplementeerd kunnen worden. Een piemel is een man, maar zijn hersenen vertellen dat hij een vagina hoort te hebben, dus identificeert hij zich als een vrouw. In dit opzicht begrijp ik wat je bedoelt. Wat ik bedoelde met "vrouwelijke hersenen" zou je hebben begrepen als je verder zou hebben gelezen: Vrouwelijke dingen doen en er als een vrouw uit zien, maken je zo lang je een piemel hebt en je jezelf ziet als man geen vrouw. En dat was het punt wat ik over wilde brengen. Om het gemakkelijk te maken een voorbeeld.

Miles Jai:
[ afbeelding ]
YouTube personallity. Hij is een man, identificeert zich als een man en is homo. Waarom? Hij vindt vrouwenkleding leuk, hoge stem, draagt make-up en pruiken, maar voelt zich als een man en identificeert zich als man. Veel mensen zouden zeggen: Hij heeft "vrouwen hersenen", maar dit is achterlijk aangezien hij enkel de culturele waarde van het man zijn negeert.
De kans is erg groot dat hij die negeert vanwege gebrek aan ontwikkeling in de baarmoeder. Dus erg achterlijk is het niet om daar van uit te gaan. Hoe groot is de kans dat iemand met volledig ontwikkelde mannenhersens alle "culturele waardes" van de man simpelweg negeert? Dat is pas een achterlijke stelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')