Plausibel. Vervelend als die knullen zulke periodes meemaken. Is voor niemand makkelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet het niet, meer dan een jaar geleden maakte hij ook al zo'n opstandige periode door maar toen werd hij vanzelf weer rustig.
Maar sinds ongeveer een maand is het weer zover, ik denk dat de puberteit nu is ingetreden.
De rode draad in zijn obsessie is het onderwerp ''FOK!sters'', en aangezien hij tetouaribo ook lastig valt, durf ik te constateren dat hij verlieft is op Meloewa.
Daarvoor kan je het knopje "preview" gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daarvoor kan je het knopje "preview" gebruiken.
kom vechten danquote:
ik twijfel tussen AB, chai en supergirlquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
is er al bekend wie die kloon is die zich voordoet als transgender?
Chai ook gewoonquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel tussen AB, chai en supergirl
Hou je snavel.quote:
Toen werd je ook al zo kkmad, dat was zeer vermakelijk weet ik nog wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef chroestjov het volgende:
Ik weet het niet, meer dan een jaar geleden maakte hij ook al zo'n opstandige periode door maar toen werd hij vanzelf weer rustig.
Hou je kkbek, battyboiherman.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
a.u.b. je excuses aanbieden aan eend.
Is al goed is al goedquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
a.u.b. je excuses aanbieden aan eend.
Alleen de braafste jongetjes van de klas gebruiken de preview-functie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daarvoor kan je het knopje "preview" gebruiken.
Dat keffertje wat continu tegen je broekspijp op staat te rijden wekt geen boosheid op, het is meer een irritante aanwezigheid dat met één schop te verhelpen is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen werd je ook al zo kkmad, dat was zeer vermakelijk weet ik nog wel.
Cliché analogieën aanwenden noem ik nu niet echt een schop. Meer een beetje lafjes van je af duwen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef chroestjov het volgende:
Dat keffertje wat continu tegen je broekspijp op staat te rijden wekt geen boosheid op, het is meer een irritante aanwezigheid dat met één schop te verhelpen is.
Wat spookt Chai toch altijd uit om al die bans te vergaren?quote:
Geen idee, ze zal wel weer een foto gepost hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat spookt Chai toch altijd uit om al die bans te vergaren?
Ik krijg nooit bans terwijl ik mij niet altijd voorbeeldig gedraag.
Moet ik mijn #FreeChai ondertitel weer erbij nemen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
ik denk dus vanwege onthullen prive zaken.
ze moet maar nadenken. Is nog legaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet ik mijn #FreeChai ondertitel weer erbij nemen?
nee hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef tharealmb het volgende:
Ah ik dacht dat de topics hierover wel voorbij warenmaar hier zit de trans-discussie dus nu
nee, dit is gewoon de scquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef tharealmb het volgende:
Ah ik dacht dat de topics hierover wel voorbij warenmaar hier zit de trans-discussie dus nu
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Cliché analogieën aanwenden noem ik nu niet echt een schop. Meer een beetje lafjes van je af duwen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, ze zal wel weer een foto gepost hebben.
Ze moet gewoon voor een roddelblad o.i.d. gaan werken, dan kan ze van haar hobby haar werk maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
ik denk dus vanwege onthullen prive zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |