Dat is een van de mogelijke opties.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef remi1986 het volgende:
afgestudeerd rechten en dan bijbaantje als zak patat.
waarom? Omdat je een kutkind hebt, mag die anderen slaan, omdat hij oorpijn heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OUD / Mijn zoontje is geslagen door ander kind
Ouders van nu.. verenig u..Wat een mafklapper die ts.
En autistisch is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom? Omdat je een kutkind hebt, mag die anderen slaan, omdat hij oorpijn heeft?
Ben je jezelf al aan het klaarmaken? Binnenkort is het jouw beurt om kruipende poepfabrieken te produceren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En autistisch is.
Om dit geweldige trauma af te kopen moet je een doosje lego doneren.
Per gebeurtenis.
ja autistisch is tegenwoordig iedereenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En autistisch is.
Om dit geweldige trauma af te kopen moet je een doosje lego doneren.
Per gebeurtenis.
Daar ben ik al te oud voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je jezelf al aan het klaarmaken? Binnenkort is het jouw beurt om kruipende poepfabrieken te produceren.
+ adhdquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja autistisch is tegenwoordig iedereen
Mooie smoes om niet hoeven op te voeden
Socios.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef tetouaribo het volgende:
Er zit een fokker bij me in de trein
geef ze een week bij een Surinaamse moeder of oma en kind is genezenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar ben ik al te oud voor.
[..]
+ adhd
Bij Ik vertrek (programma) zie je ook heel vaak dat kinderen een stempeltje op krijgen, maar dan moeten ze naar het reguliere onderwijs in het buitenland en als door een wonder functioneren ze daar wel goed.Omdat ze daar gewoon strenger en consequenter zijn. DUH.
Is jouw moeder Surinaams? :Squote:Op woensdag 7 januari 2015 17:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geef ze een week bij een Surinaamse moeder of oma en kind is genezen
neequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is jouw moeder Surinaams? :S
Mijn moeder ook niet.quote:
Spannend, wie is het dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nope, maar volgens mij heb ik z'n echte naam ook mee gekregen
#geennagelsmeerovervandespanningquote:
dwcquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over, schimmelkut. Godverdomme man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |