nee, niet jou, maar wel de verhalenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Die internethelden vinden mij al dan niet stiekem gewoon best geil.
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet jou, maar wel de verhalen
dat ligt er helemaal aan hoe je uit zietquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.
Juist Adora.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef CaryAgos het volgende:
Die internethelden vinden mij al dan niet stiekem gewoon best geil.
Werkt die klit nou of wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs maar je weet zelf ook dat je het geil vind dat ik met mn pijpmondje je binnen 3 minuten kan klaarpijpen.
Obviously notquote:
praat even verder via dm.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hoor. Dm maar je contact gegevens.
zullen we er een DP van makenquote:
al klaar met chevy?quote:
Zou het ook willen weten eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef voederbietel het volgende:
Waarom moeten die transgender types die zich 100% vrouw voelen eigenlijk ALTIJD vertellen dat ze transgender zijn. Ik begrijp nooit wat van dat soort acties.
Hoe heb je dat nu al voor elkaar gekregen!?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef voederbietel het volgende:
Ok Eend ik heb het alweer verprutst, jij bent.
Nog lang nietquote:
duurt wel lang.quote:
Dat is één woord: aandachtshoererij waar zelf fylax jaloers op isquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef voederbietel het volgende:
Waarom moeten die transgender types die zich 100% vrouw voelen eigenlijk ALTIJD vertellen dat ze transgender zijn. Ik begrijp nooit wat van dat soort acties.
homoquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgende week gaat ze me helemaal klaarzuigen en mag ik haar in alle gaten die ze heeft neuken :$$$$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |