nee jij hebt de OPquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jullie hebben de sepo en tripo.
Ben jij niet een van de oudsten daar?quote:
Flikker toch op met je rotzooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
De titel van de nieuwe enzo knol vlog
Video Blog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat betekent vlog eigenlijks? ik ken alleen blog
Je bent zelf rotzooiquote:
Ja dat is mn sig..?quote:
Vertel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die gast woont ook nog in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I got a large house, a dog house in my backyard
And even my doghouse got a backyard
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:52 schreef xSomesz het volgende:
willen jullie meer van me weten laat dan mr brichtje 8er
quote:uit een eerste verkennend onderzoek blijkt dat vrouwen ongeveer hetzelfde scoren. De onderzoekers zien wel dat selfiënde vrouwen veel hoger scoren op self-objectification. Dat kan een groot probleem zijn. Want wie hier last van heeft, loopt sneller een depressie of eetstoornis op.
ik werd net door een mod gecensureerdquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef remi1986 het volgende:
hahahah toch mooi dat de ene mod zegt vrijheid van meningsuiting, terwijl de andere het topic sluit
ik dürüm dönerquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb stamppot worteltjes gehad, vet lekker
NOU EN.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
houses vindt dat niet leuk trouwens...
oké.quote:
was echt lekker, voelde me echt turrekquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, dat is ook wel lekker
heb deze niet gezien, link?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
houses vindt dat niet leuk trouwens...
Moet je beginnen met dezequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was echt lekker, voelde me echt turrek
[..]
heb deze niet gezien, link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |