abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131143400

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131143528
1st :P lol
pi_131143553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef renzowen het volgende:
1st :P lol
ban
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_131144172

Passend bij de titel.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131145913
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]

Passend bij de titel.
haha, wel leuke alarmklok. Wat zou de douane ervan zeggen als ze een steekproefje doen?
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:15:48 #6
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131148541
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:44 schreef shiznuts het volgende:
Over MP4Nation en IEMs gesproken, na de sau teuere R3 en Delta nu ook de S1:
http://www.mp4nation.net/brainwavz-s1-iem-earphones

De R3 ga ik me denk ik niet aan wagen. Maar de Delta- en S1-preorders staan al. :@
Gaat het het verder wel goed met je? Moet ik je moeder bellen?
Ik maak me de laatste tijd nogal zorgen over jou.

quote:
8s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:11 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Daarom ook gewoon deze halen:

http://www.home-easy.nl/e(...)et-afstandsbediening

Doen het prima, ook regelmatig bij de Kruidvat te koop voor 9 euro zoveel. 2 opties, setje van 2 voor binnen, of het setje van 2 voor buiten. ;) Worden hier al een jaartje of 3 gebruikt, huis nog niet afgefikt en nog geen batterijtje (afstandsbediening :) ) hoeven te vervangen.
De Elro's waren eerst ook bij de Action te koop, die werken wel normaal. Nu hebben ze vaag "impuls" brol.
pi_131148938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gaat het het verder wel goed met je? Moet ik je moeder bellen?
Ik maak me de laatste tijd nogal zorgen over jou.
Audio... is technologie? :@
SPOILER
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131154579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

haha, wel leuke alarmklok. Wat zou de douane ervan zeggen als ze een steekproefje doen?
Vraag me af of je het MAG bestellen.
pi_131157804
Ik heb iets op Aliexpress gezien dat ik erg graag wil bestellen, maar heb tot nu toe alleen op sites als Pandawill, Geekbuying, Banggood en DX besteld. Kan ik via Aliexpress net zo makkelijk, een vooral net zo veilig, kopen als via die andere sites?

Het gaat om dit artikel: http://nl.aliexpress.com/(...)strip/862632358.html

Alle hulp is welkom! :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Negakinu op 14-09-2013 11:47:04 ]
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:29:20 #10
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_131159199
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 08:13 schreef davedavy het volgende:

[..]

Vraag me af of je het MAG bestellen.
Stiekem mag alles
pi_131164067
Verjaardagskado van 7 euro voor iemand niet binnen helaas. Gaat dus pas op zijn vroegst dinsdag worden... andere pakje dat halve week later is gestuurd is wel binnen... Speltip 1: bestel nooit als je haast hebt, en helemaal niet voor een verjaardagskado. :P Gelukkig kunnen mijn vrienden er wel om lachen gok ik. ;)
  zondag 15 september 2013 @ 15:16:55 #12
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_131198289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja, maar zit er verschil in de administratiekosten die fedex of dhl in rekening brengt naast de wettelijke invoerheffing?
Ik heb goede ervaring met Fedex
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  zondag 15 september 2013 @ 15:17:50 #13
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_131198313
Is dit item te vertrouwen? Zou graag een 256GB USB-stick willen

http://www.ebay.com/itm/N(...)-Drive-/161096361248
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_131198496
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:17 schreef Yaros het volgende:
Is dit item te vertrouwen? Zou graag een 256GB USB-stick willen

http://www.ebay.com/itm/N(...)-Drive-/161096361248
Nee, dit lijkt me compleet onbetrouwbaar. Ik ben zelf ook al eens genaaid met SD geheugen. 32gb partitie op een 2gb drive. Volkomen corrupt. Koop nooit geheugen op Ebay, maar kijk op mymemory.co.uk ofzo voor redelijke prijzen.
  zondag 15 september 2013 @ 16:06:52 #15
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_131199876
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:39 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb iets op Aliexpress gezien dat ik erg graag wil bestellen, maar heb tot nu toe alleen op sites als Pandawill, Geekbuying, Banggood en DX besteld. Kan ik via Aliexpress net zo makkelijk, een vooral net zo veilig, kopen als via die andere sites?

Leuke NL vertaling "maïsmeel 8 naald" _O- _O-
  zondag 15 september 2013 @ 16:18:28 #16
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_131200255
Ben opzoek naar drankmunten... Het is voorde scouting dus mag universeel iets zijn..( of wat erop lijkt) liefst wel met eigen bedrukkingen maar cheap heeft de voorkeur... Iemand.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 15 september 2013 @ 16:22:24 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_131200367
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:18 schreef revpolen het volgende:
Ben opzoek naar drankmunten... Het is voorde scouting dus mag universeel iets zijn..( of wat erop lijkt) liefst wel met eigen bedrukkingen maar cheap heeft de voorkeur... Iemand.
Aliexpress even checken?
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130915062130
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_131200368
once your single order value
exceeds $75.

bedoelen ze hiermee een product van over 75 usd of mag ook meerdere producten die samen 75 usd zijn?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_131200681
quote:

Niemand? Of is de vraag te noob? :D
pi_131200974
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:22 schreef henk3412 het volgende:
once your single order value
exceeds $75.

bedoelen ze hiermee een product van over 75 usd of mag ook meerdere producten die samen 75 usd zijn?
je bestelling moet >75$ zijn, ongeacht of dat er 1 of 100 artikelen besteld zijn
pi_131202388
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Staat allemaal in de OP.

SPOILER
pi_131205471
quote:

Meer info over aliexpress in de OP.
Let wel dat je het uurwerk bij een beginnend verkoper aanschaft (heeft nog maar 2 beoordelingen).
Best de verkoper via chat of via contact now contacteren om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt...
jaja, en azo...
pi_131208753
Nadeel is wel dat je een cc moet hebben..

Ik had laatst na contact met een verkoper betaald via paypal :) Dan gaat het eigenlijk gewoon helemaal buiten alieexpress om maar handel je direct met een chinees.
  zondag 15 september 2013 @ 20:27:31 #24
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131210117
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik vind het horloge nogal te duur voor zo'n Chinees ding, kost $10 inkoop. Je kunt het waarschijnlijk een stuk goedkoper vinden met een ander naampje erop of een vergelijkbaar design. Bij Conrad zag ik Seagull horloges liggen voor dezelfde prijs en minder.
pi_131211190
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik vind het horloge nogal te duur voor zo'n Chinees ding, kost $10 inkoop. Je kunt het waarschijnlijk een stuk goedkoper vinden met een ander naampje erop of een vergelijkbaar design. Bij Conrad zag ik Seagull horloges liggen voor dezelfde prijs en minder.
Nee helaas, dat gaat voor deze niet op. En ik heb al drie Sea-Gulls. :)
  zondag 15 september 2013 @ 20:48:14 #26
226677 revpolen
pi_131211365
quote:
Top bedankt! ik zat te zoeken onder tokens / coins :D

Voor de vraag betreft aliexpress.. Ik heb er al zo rond de 20.000 usd gekocht... :X
alles safe! ( op me fiets na :P )
pi_131211842
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Nee helaas, dat gaat voor deze niet op. En ik heb al drie Sea-Gulls. :)
Maak er vier van!
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item4ac7105227
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_131211919
quote:
Hahaha, verschrikkelijk. :p
  zondag 15 september 2013 @ 22:44:12 #29
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_131220485
Ik heb wat hulp nodig ben ik bang..
Na lang zoeken heb ik nog maar weinig gevonden (of juist te veel, maar dan van het verkeerde).
Ik ben op zoek naar USB A en micro USB connectors, maar dan de iets meer "high-end" modellen.

Probleem is dat zoeken op connectors heel erg veel resultaten geeft, waarvan 99.99% van de resultaten dit soort connectors geeft: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2a3158a5b2

Prima natuurlijk als de looks niet uitmaken, maar ik zoek dus iets mooiers.
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen deze gevonden:
http://www.ebay.com/itm/D(...)sd%3D121140785911%26
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c348db535

Is hier misschien iemand die ergens een webwinkel/ebay/taobao weet waar ze wat meer custom spul verkopen? Ik heb al een paar uur gezocht, en daar zijn eigenlijk alleen deze 2 uitgekomen. Gold plated connectors zijn trouwens ook prima, maar tot nu toe alleen kale connectors zonder behuizing gevonden. Het hoeft trouwens niet perse uit China, maar de beste resultaten tot nu toe komen uit die richting.

Bedank alvast!
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_131223261
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef revpolen het volgende:

[..]

Top bedankt! ik zat te zoeken onder tokens / coins :D

Voor de vraag betreft aliexpress.. Ik heb er al zo rond de 20.000 usd gekocht... :X
alles safe! ( op me fiets na :P )
Dacht dat handelen e.d. hier niet toegestaan was ;-)

on topic:

Kon het niet laten, nog twee stropdassen onderweg.
Geen geld vergeleken met Nederland (nu de kwaliteit afwachten)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 16 september 2013 @ 01:15:34 #31
226677 revpolen
pi_131226162
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

waar zie jij handel dan? Ben gewoon China verslaafd door jullie :'(

En bestel zo nu en dan juwelen voor de juwelierszaak van mijn vriendin :) ( hebben inmiddels vaste juwelier in China :) ) word dus allemaal netjes belasting over betaald :)
pi_131226223
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 01:15 schreef revpolen het volgende:

[..]

waar zie jij handel dan?
Ik bestel elke dag juwelen voor de juwelierszaak van mijn vriendin :) ( hebben inmiddels vaste juwelier in China :) ) gaat allemaal lekker zwart :)
Shiz! Zeg er wat van!
pi_131227548
Diamanten. Pfff. Kun je niet eens een accu in stoppen. :{w

:Y)
  maandag 16 september 2013 @ 19:55:16 #34
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_131250490
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:10 schreef shiznuts het volgende:
Diamanten. Pfff. Kun je niet eens een accu in stoppen. :{w

:Y)
En je quadcopter of koptelefoon ermee pimpen wordt um ook niet. :{w

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

on topic:

Kon het niet laten, nog twee stropdassen onderweg.
Geen geld vergeleken met Nederland (nu de kwaliteit afwachten)
Cool. Laat maar weten of het wat is.

Heb trouwens de jas van Banggood binnen en hij is.. Euhm, tsjah. Had hem in de kleur Camel besteld, aangezien zwart met onze kat niet een daverend succes gaat worden. Is ook weer eens wat anders dacht ik.

http://www.banggood.com/S(...)er-Coat-p-80158.html

Mezelf opgemeten en een M besteld. Voornamelijk omdat ik vaak M draag, en bij een S de mouwen te kort waren geweest volgens tabel. Tevens valt CHina kleding ook nog eens vaak kleiner uit dan gedacht dus.. Well.. Die M zou hier een L danwel XL zijn denk ik. :')

Model valt ook niet getailleerd zoals op het plaatje.. Valt dus van geen meter. Misschien was dit met een S beter geweest, maar in dit geval, meh. Stof ziet er ook een stuk dunner uit als op het plaatje; daar ziet de stof er vrij stug uit. In de praktijk blijkt de stof een stuk dunner, waardoor deze gemakkelijk "kreukt." Op het plaatje lijkt het stugge stof, maar is eigenlijk dus erg 'slap'. We hebben een kennis die nogal goed is in het inkorten van spijkerbroeken en zo, dus allicht kan ik die nog eens vragen of ze 'm op een of andere manier ietwat in kan nemen of zo, maar zoals ie er nu bij hangt, zal ik 'm niet dragen. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door neo2000 op 16-09-2013 20:00:58 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_131252438
quote:
8s.gif Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef neo2000 het volgende:
Mezelf opgemeten en een M besteld. Voornamelijk omdat ik vaak M draag, en bij een S de mouwen te kort waren geweest volgens tabel. Tevens valt CHina kleding ook nog eens vaak kleiner uit dan gedacht dus.. Well.. Die M zou hier een L danwel XL zijn denk ik. :')

Model valt ook niet getailleerd zoals op het plaatje.. Valt dus van geen meter. Misschien was dit met een S beter geweest, maar in dit geval, meh. Stof ziet er ook een stuk dunner uit als op het plaatje; daar ziet de stof er vrij stug uit. In de praktijk blijkt de stof een stuk dunner, waardoor deze gemakkelijk "kreukt." Op het plaatje lijkt het stugge stof, maar is eigenlijk dus erg 'slap'. We hebben een kennis die nogal goed is in het inkorten van spijkerbroeken en zo, dus allicht kan ik die nog eens vragen of ze 'm op een of andere manier ietwat in kan nemen of zo, maar zoals ie er nu bij hangt, zal ik 'm niet dragen. :')
Zal er toevallig net ook ff die kleding te checken maar ik snap je verhaal niet echt.

En M in US is dan weer L in europa? :? 8)7
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  maandag 16 september 2013 @ 20:36:45 #36
48067 neo2000
pi_131252997
Daarom ook maar op de maten afgegaan in cm's. Echt duidelijk is het idd niet. S'je was in mijn geval beter geweest me dunkt.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_131255330
Ja dus als ik hier een L nodig heb zou ik daar een XL nodig hebben, wat dus niet te krijgen is daar... :{
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  Moderator maandag 16 september 2013 @ 21:22:07 #38
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131255910
quote:

[..]

En je quadcopter of koptelefoon ermee pimpen wordt um ook niet. :{w

[..]

Cool. Laat maar weten of het wat is.

Heb trouwens de jas van Banggood binnen en hij is.. Euhm, tsjah. Had hem in de kleur Camel besteld, aangezien zwart met onze kat niet een daverend succes gaat worden. Is ook weer eens wat anders dacht ik.

http://www.banggood.com/S(...)er-Coat-p-80158.html

Ah ik heb die jas ook besteld. En heb expres een maat groter genomen dan gemeten aangezien ik een vest heb wat precies de andere kant op ging qua maat.
Ik hoop' m deze week binnen te krijgen. Beetje jammer van de stof als ik het zo lees.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 16 september 2013 @ 21:40:04 #39
48067 neo2000
pi_131257207
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ah ik heb die jas ook besteld. En heb expres een maat groter genomen dan gemeten aangezien ik een vest heb wat precies de andere kant op ging qua maat.
Ik hoop' m deze week binnen te krijgen. Beetje jammer van de stof als ik het zo lees.
Ja, heb hem uitgehangen aan een hanger om te kijken of dat wat zal helpen maar helaas. Kan wel een foto maken terwijl ie ophangt aan z'n hanger voor de liefhebbers. Is alleen wel met led kunstlicht, dus zal waarsch. niet helemaal goed overkomen. Hopelijk past de jouwe beter. Ik ga de mijne nog maar eens even nameten voor de zekerheid, misschien hebben ze wel een model opgestuurd met verkeerde maatlabeltje er in. Blijf hopen, lol.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 16-09-2013 21:54:17 ]
pi_131257722
Ah fuck it, kost toch geen drol. Ik kijk wel gewoon hoe groot M is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Woep op 16-09-2013 21:52:49 ]
  maandag 16 september 2013 @ 21:56:15 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131258486
quote:

[..]

Wel jammer, dat soort mooie jassen kosten hier al gauw 100/150 euro :')
De WE koopt zijn jassen ook voor een drol in, als we zo'n leverancier kunnen vinden.
pi_131260199
US S is EU M
US M is EU L

tenminste, mijn ervaring
YouTube
  maandag 16 september 2013 @ 22:27:33 #43
48067 neo2000
pi_131260678
Ja, een goeie Chinese kledingleverancier die het wel snapt qua maten zou tof zijn.. Als er idd iets overpriced is in Nederland..

Heeft denk ik ook met de mode te maken. Beetje nette kleding kost vaak nogal veel hier. Terwijl de markt overspoeld wordt met goedkope schreeuwerige teksten meuk. Maar goed, eerlijk is eerlijk, daar staat dan ook weer genoeg overpricte schreeuwerige tekst meuk die te koop is in Nederland tegenover.. :')

https://www.google.nl/sea(...)pell=1&tbm=isch&um=1
pi_131263319
Die blouses en jassen zien er best mooi uit op banggood.com vind ik, alleen die site is echt retetraag hier. Maargoed ik ben benieuwd of het wat is.
pi_131263471
Laatst dus shirts gehaald van AliExpress tijdens die Supernova Sale.
Gewoon gekeken naar dat lengte cm/gewicht kg tabelletje. En dat klopte precies. :Y
Dus volgens die tabel moest ik een XL halen als ik een M nodig had.
pi_131266588
Topic was uit MyAt? :'(

quote:
8s.gif Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef neo2000 het volgende:
Ja, heb hem uitgehangen aan een hanger om te kijken of dat wat zal helpen maar helaas. Kan wel een foto maken terwijl ie ophangt aan z'n hanger voor de liefhebbers. Is alleen wel met led kunstlicht, dus zal waarsch. niet helemaal goed overkomen. Hopelijk past de jouwe beter. Ik ga de mijne nog maar eens even nameten voor de zekerheid, misschien hebben ze wel een model opgestuurd met verkeerde maatlabeltje er in. Blijf hopen, lol.
Foto is opzich wel welkom. Kunnen wij beetje schatten hoe bepaalde stof die op sites geadverteerd wordt in het echt valt. Zo ziet/voelt dat $5 (of wat was het?) vest ook anders aan dan leek.

Trouwens de kracht van internet; weten in welk exact vliegtuig (D-AALB) je pakketje deze kant opkomt. :P
Ja; ik mag morgen iets leuks verwachten *O* (bevindt zich nu in Leipzig namelijk...)
Hopelijk geen extra kosten; 't ding is al duur genoeg...

En wat betreft kwaliteitsspul zoals hierboven besproken
(geen schreeuwerige merken); ik heb ook iets op het oog uit China om m'n huidige systeem te vervangen; dit:

Kost ook geen hol namelijk...

[ Bericht 28% gewijzigd door Iemand91 op 17-09-2013 00:39:21 ]
pi_131268578
Ik ben op zoek naar (oplaadbare) AAA batterijen. Heel vroeger had ik die welbekende groene batterijen uit China, maar die waren drie keer niks. Kan ik deze gewoon beter in de winkel of Amazon kopen (Duracell) of zijn er wel degelijk goede batterijen uit China? :)
pi_131271009
Mja. Ik haal eigenlijk alleen 18650's uit China. En goed betrouwbaar spul van Soshine ofzo.
Is wat duurder wanneer je een merk haalt, maar dan betaal je tenminste niet voor een ziekenhuisopname. :P
Normale accu's haal ik overal. Je elektronica-gigant zoals Mediamarkt/Saturn/Conrad/[..], eBay Duitsland/Verenigd Koninkrijk, Amazon.de/co.uk. De laatste keer heb ik batterijen (GP ReCyko AAA / AA) besteld van http://www.gogreenbatteries.co.uk . :) Toffe shop wel hoor. Zitten ook op Amazon en eBay .
Zie niet echt een heel erg goede reden om AA/AAA's van buiten Europa te halen.
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:07:52 #49
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131271013
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Foto is opzich wel welkom. Kunnen wij beetje schatten hoe bepaalde stof die op sites geadverteerd wordt in het echt valt. Zo ziet/voelt dat $5 (of wat was het?) vest ook anders aan dan leek.

Trouwens de kracht van internet; weten in welk exact vliegtuig (D-AALB) je pakketje deze kant opkomt. :P
Ja; ik mag morgen iets leuks verwachten *O* (bevindt zich nu in Leipzig namelijk...)
[ afbeelding ]
(geen schreeuwerige merken); ik heb ook iets op het oog uit China om m'n huidige systeem te vervangen; dit:

Kwastje + scheerzeep (de vergulde hand, wilkinson)

Al die meuk van de reclame, het ouderwetse spul werkt veel beter.
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:12:31 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131271124
Package van DX staat al 8 dagen op Fully Shipped. Tracecode is veranderd, maar staat nog steeds niet in de track and trace. Lekker.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:46:58 #51
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_131271955
quote:

Hadden ze hem niet in het goud? :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:44:39 #52
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131273452
Het begint weer vroeg donker te worden. Binnenkort weer op vrouwenjacht op het bospad c_/

Gadsden vlag ~O>

pi_131273498
Kan mijn jiayu nog steeds niet tracken ;(
Groot fan van User Wotte
pi_131273823
vraagje: ik wacht inmiddels bijna een maand op een pakketje vanuit japan, betaald met PayPal via ebay

hij is per economy post verstuurd (grondpost dus), de Japanse post geeft aan dat het 1 a 2 maanden duurt voordat hij in nederland is.

moet ik op dag 44 een claim aanmaken, en verdere behandeling van die claim nog 2 weken laten wachten, of hoe gaat dat in z'n werk? (nog niet eerder gedaan namelijk)

wat ik in de OP lees betreft vooral shops, en dit is echt een particuliere aankoop, opnieuw verzenden b.v. is dus ook niet mogelijk..
pi_131274013
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:07 schreef monkeybrain het volgende:
Kwastje + scheerzeep (de vergulde hand, wilkinson)

Al die meuk van de reclame, het ouderwetse spul werkt veel beter.
Maar m'n huidige elektrisch is sneller. ;)
Dat is een afweging die ik moet maken dan.

Plus bovenstaande is natuurlijk wel even iets waar je aan moet wennen.
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef Dromer het volgende:
Hadden ze hem niet in het goud? :P

;)

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 17-09-2013 12:17:33 ]
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 12:10:49 #56
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131274121
Ik heb nog een straight razor liggen waar ik nog steeds mee moet oefenen.Ben al een eens geschoren met zo'n ding en dat is toch een partij chill. Nu er zelf nog mee oefenen voordat ik een vincent van gogh zet :P
Overigens niet uit het mooie china gehaald.

Opschieten met m'n pakketjes postnl! Ik wacht al veel te lang.
Ik moet testen of de autoladers dit keer niet ontploffen.
Keiharde porno!
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:15:01 #57
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_131275909
Ik heb een telefoon besteld. Omdat wachten altijd te lang duurt kijk ik zo nu en dan naar de tracking.

Wat staat daar als ik de chinese meldingen door translate heenhaal?
quote:
20,130,913, export pakket zeehonden, Beijing International, Nederland
Ik ben héél benieuwd wat de postbode me komt brengen...

SPOILER
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 13:27:03 #58
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131276362
En mijn jas is ook binnen.
Het is maar goed dat ik een L heb besteld want hij zit qua maat goed.
Stof is inderdaad erg dun en te dun om als winterjas te fungeren.
Heb verder nog niet echt gekeken naar het model aangezien ik op werk zit.
Zal vanmiddag eens kijken hoe die precies valt.
Keiharde porno!
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:53:06 #59
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_131277334
Ik las dat iemand hier dassen had besteld (of stropdassen voor de noobs), ik heb een das hier besteld:
http://www.aliexpress.com(...)Value/544749247.html

Erg goede kwaliteit, fijne stof en voelt totaal niet synthetisch of goedkoop aan.
Voor die prijs echt een ongelooflijk goed setje, echt een aanrader.
Nu ook 10% korting maar dat is de helft van de tijd wel, als het niet in de aanbieding is gewoon een paar dagen wachten tot het wel zo is.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_131277399
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik las dat iemand hier dassen had besteld (of stropdassen voor de noobs), ik heb een das hier besteld:
http://www.aliexpress.com(...)Value/544749247.html

Erg goede kwaliteit, fijne stof en voelt totaal niet synthetisch of goedkoop aan.
Voor die prijs echt een ongelooflijk goed setje, echt een aanrader.
Nu ook 10% korting maar dat is de helft van de tijd wel, als het niet in de aanbieding is gewoon een paar dagen wachten tot het wel zo is.
Ziet er goed uit idd!

Ik wacht eerst nog even tot ik ze binnen heb van Ebay.
YouTube
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:23:28 #61
48067 neo2000
pi_131278318
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Zat ook al even te kijken naar DE scheermesjes.. Schijnt wel fijn te scheren.. En mesjes zijn via Ebay ook vrij gemakkelijk te krijgen, ook grappige pakketjes met verschillende merken en zo..

http://www.ebay.com/itm/7(...)&hash=item1c36a0c696

Kan je kijken welk merk je bevalt. Is allemaal wat goedkoper als met Gilette spul en zo. Resultaat schijnt ook wel beter te zijn als ik o.a. http://www.shavingsociety.nl/ mag geloven. Maar goed, bij mij Gilette zitten er er wat van die tralies voor, en dat is bij zo'n DE scheermesje niet het geval.. Dus de eerste paar keer zal je jezelf waarsch. wel goed openscheren. Ff vlug scheren is er nml denk ik niet meer bij. :P

Foto's van de jas zal vanavond worden vrees ik. Weer bij kunstlicht dus. :(
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:03:57 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_131283892

Keramische messen zijn in dit topic al meerdere keren langs gekomen. Dus iedereen weet wel ongeveer wat het is “scherpe messen die nooit bot worden”. Maar is dit ook zo en is het echt z’n must have item of kan je toch beter voor metaal gaan? Hier een kleine review van mijn laatste twee gekochte keramische messen.

Zelf heb ik inmiddels acht verschillende keramische messen in de la liggen. Variërend van aardappelschilmesjes tot grote koksmessen. Naast dat ik ze zelf dus veel gebruik is het ook een favoriet verjaardagscadeau geworden. De meeste mensen zijn blij verast als ze z’n fancy “keramisch” mes krijgen. En dat voor toch een leuk “klein” prijsje.
De twee messen die ik gekocht heb zijn een opvouw baar mes en een koksmes.

Pakketjes die door PostNL bezorgd worden krijgen nogal wat te verduren in Nederland voordat ze bij jou op de deurmat liggen. En laten we niet vergeten dat ze eerst nog vanuit China met HKpost/ChinaPost/Singpore oid verstuurd worden, en hoe het daar aan toe gaat?!
Kortom, een zware reis. De keramische messen zijn in vergelijking met metalen messen een stuk brosser en breken dus eerder.
Hier werd door Aurabuy gelukkig rekening mee gehouden en de twee messen zaten goed verpakt met genoeg bubbelwrap.

De unieke kwaliteiten van de keramische messen ten opzichte van metalen messen zijn dat ze een stuk langer scherp blijven. De hardheid van het materiaal is 8,5 op de schaal van Mohs ten opzichte van metaal 6 tot 6,5. Dit scherp blijven klopt inderdaad, dit heb ik proefondervindelijk getest door gewoon afwisselend een metalen aardappelschilmesje en een keramische te gebruiken. Maar uiteindelijk wordt ook het keramische mes botter.
Een ander voordeel van het keramische mes is dat het niet roest aangezien het geen metaal is, tevens is het materiaal beter bestand tegen fruit en andere voedsel zuren.

De mythe die de ronde doet over keramische messen is dat ze heel erg snel breken. Ja, het is van een ander materiaal en dit materiaal is een stuk brosser dan staal. Maar nee, ze breken niet ‘zomaar’. Zelf heb ik nog niet mee gemaakt dat een keramisch mes brak ondanks dat ik er wel is een heb laten vallen. Ook kunnen ze gewoon in de afwasmachine, en hoeven ze dus niet apart afgewassen te worden of iets dergelijks.
Het enige wat bij een van mijn messen nu is gebeurt is dat er ongeveer een kwart centimeter van de punt van een van de messen afgebroken is. Maar deze is nog steeds prima bruikbaar.

De kwaliteit van het grotere koksmes lijkt iets beter te zijn dan het opvouwbare mesje maar dit kan ik alleen afleiden uit de dikte van de twee messen naast elkaar te vergelijken. Ze snijden allebei super goed en voelen ook stevig aan in de hand.

Keramische messen zijn voor mij een must in de keuken. Nooit meer gedoe met botte messen, of tenminste.. voorlopig niet meer. En als ze dan uiteindelijk bot worden koop ik gewoon een nieuwe uit China, ’t kost toch niet veel.

Maar, laat ik wel voorop stellen dat keramische messen niet voor iedereen geschikt zijn. Ze zijn dermate scherp dat ik al enkele keren ‘per ongeluk’ uit schoot en in mijn vinger sneed, terwijl dit met metalen messen nooit echt tot bloed leidde was dit bij de keramische wel het geval.

Voor de geïnteresseerden, ik heb de twee messen bij Aurabuy gekocht met een kortingscode speciaal voor de keramische messen. De code KNIFE12OFF geeft 12 procent korting en is volgens mij nog maar geldig tot 20 september.. dus als je bij hun wilt kopen moet je snel zijn.

Opvouw baar mes

Koksmes.

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 18-09-2013 09:40:00 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:28:53 #63
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131284896
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef neo2000 het volgende:

Foto's van de jas zal vanavond worden vrees ik. Weer bij kunstlicht dus. :(
pi_131289068
horloge kapot toegekomen :(
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:18:43 #66
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_131290713
Als ik naar en.vancl.com wil gaan, krijg ik de chinese site, weet iemand de link naar de engelse? :+
pi_131291097
Even een tipje!
Supergoedkoop!
pi_131291325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef TijdelijkFokAccount het volgende:
Even een tipje!
Supergoedkoop!
[ afbeelding ]
Nice, wat is het verschil tussen single en 3 en 5 mode?
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:36:33 #69
314372 Goddelijker
pi_131291505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Nice, wat is het verschil tussen single en 3 en 5 mode?
Single = Aan uit
3-mode = bijv. High, Middel, Low
5-mode = bijv. High, Middel, Low, Strobo, SOS
pi_131291523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Single = Aan uit
3-mode = bijv. High, Middel, Low
5-mode = bijv. High, Middel, Low, Strobo, SOS
Aye bedankt.
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:38:53 #71
314372 Goddelijker
pi_131291604
Ik zeg niet dat die modes bij deze kloppen, maar zo werkt het normaal gesproken. :)
Ook maar besteld met 5-mode! Kan ik niet laten liggen voor dat geld!
pi_131291684
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zeg niet dat die modes bij deze kloppen, maar zo werkt het normaal gesproken. :)
Ook maar besteld met 5-mode! Kan ik niet laten liggen voor dat geld!
ik heb er ook maar even 1 besteld :D

prima prijsje inderdaad :)
wel even opletten dat je geen verzekering en dure shipping aangevinkt laat staan ;)
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:47:57 #73
314372 Goddelijker
pi_131292079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik heb er ook maar even 1 besteld :D

prima prijsje inderdaad :)
wel even opletten dat je geen verzekering en dure shipping aangevinkt laat staan ;)
Nee, had ik al gezien.
¤ 1,53 voor de 5-mode.
Heb toevallig al precies dezelfde hier liggen. :P
pi_131292276
En zo te zien zijn ze allemaal uitverkocht, waren en 63 beschikbaar ofzo..
nu betaal je weer de normale prijs
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:53:57 #75
314372 Goddelijker
pi_131292410
Het is natuurlijk ook geen geld.
Kent iemand nog goede 18650's voor niet al teveel.
Had laatst een kapotte, dus moet weer eens kijken voor wat nieuwe.

Al die reacties bij die S4 :') _O-
pi_131292459
Hmm blijkt toch niet uitverkocht,
maar als je er 1 maal hebt besteld en nog aangemeld bent, krijg je gewoon de originele prijs te zien ;)
pi_131292537
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Keramische messen zijn in dit topic al meerdere keren langs gekomen. Dus iedereen weet wel ongeveer wat het is “scherpe messen die nooit bot worden”. Maar is dit ook zo en is het echt z’n must have item of kan je toch beter voor metaal gaan? Hier een kleine review van mijn laatste twee gekochte keramische messen.

Zelf heb ik inmiddels acht verschillende keramische messen in de la liggen. Variërend van aardappelschilmesjes tot grote koksmessen. Naast dat ik ze zelf dus veel gebruik is het ook een favoriet verjaardagscadeau geworden. De meeste mensen zijn blij verast als ze z’n fancy “keramisch” mes krijgen. En dat voor toch een leuk “klein” prijsje.
De twee messen die ik gekocht heb zijn een opvouw baar mes en een koksmes.
[ afbeelding ]
Pakketjes die door PostNL bezorgd worden krijgen nogal wat te verduren in Nederland voordat ze bij jou op de deurmat liggen. En laten we niet vergeten dat ze eerst nog vanuit China met HKpost/ChinaPost/Singpore oid verstuurd worden, en hoe het daar aan toe gaat?!
Kortom, een zware reis. De keramische messen zijn in vergelijking met metalen messen een stuk brosser en breken dus eerder.
Hier werd door Aurabuy gelukkig rekening mee gehouden en de twee messen zaten goed verpakt met genoeg bubbelwrap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De unieke kwaliteiten van de keramische messen ten opzichte van metalen messen zijn dat ze een stuk langer scherp blijven. De hardheid van het materiaal is 8,5 op de schaal van Mohs ten opzichte van metaal 6 tot 6,5. Dit scherp blijven klopt inderdaad, dit heb ik proefondervindelijk getest door gewoon afwisselend een metalen aardappelschilmesje en een keramische te gebruiken. Maar uiteindelijk wordt ook het keramische mes botter.
Een ander voordeel van het keramische mes is dat het niet roest aangezien het geen metaal is, tevens is het materiaal beter bestand tegen fruit en andere voedsel zuren.
[ afbeelding ]
De mythe die de ronde doet over keramische messen is dat ze heel erg snel breken. Ja, het is van een ander materiaal en dit materiaal is een stuk brosser dan staal. Maar nee, ze breken niet ‘zomaar’. Zelf heb ik nog niet mee gemaakt dat een keramisch mes brak ondanks dat ik er wel is een heb laten vallen. Ook kunnen ze gewoon in de afwasmachine, en hoeven ze dus niet apart afgewassen te worden of iets dergelijks.
Het enige wat bij een van mijn messen nu is gebeurt is dat er ongeveer een kwart centimeter van de punt van een van de messen afgebroken is. Maar deze is nog steeds prima bruikbaar.
[ afbeelding ]
De kwaliteit van het grotere koksmes lijkt iets beter te zijn dan het opvouwbare mesje maar dit kan ik alleen afleiden uit de dikte van de twee messen naast elkaar te vergelijken. Ze snijden allebei super goed en voelen ook stevig aan in de hand.

[ afbeelding ]
Keramische messen zijn voor mij een must in de keuken. Nooit meer gedoe met botte messen, of tenminste.. voorlopig niet meer. En als ze dan uiteindelijk bot worden koop ik gewoon een nieuwe uit China, ’t kost toch niet veel.

Maar, laat ik wel voorop stellen dat keramische messen niet voor iedereen geschikt zijn. Ze zijn dermate scherp dat ik al enkele keren ‘per ongeluk’ uit schoot en in mijn vinger sneed, terwijl dit met metalen messen nooit echt tot bloed leidde was dit bij de keramische wel het geval.
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden, ik heb de twee messen bij Aurabuy gekocht met een kortingscode speciaal voor de keramische messen. De code KNIFE12OFF geeft 12 procent korting en is volgens mij nog maar geldig tot 20 september.. dus als je bij hun wilt kopen moet je snel zijn.

Opvouw baar mes

Koksmes.

[ afbeelding ]
Een paar jaar terug ook van die keramische messen gekocht. Dat was of ij DX of BI maar na een paar weken keukenwerk stopten ze er mee. Geen ui meer mee te snijden. Maar misschien een verkeerde partij gehad. Volgens mij ligt er nog een ongebruikt vleesmes in de doos, zo niet happy waren wij met de ceramieken.
pi_131292969
ook maar even een kettinkje voor het vrouwtje besteld, voor die 82 cent geen geld xD
pi_131293086
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]
'Kermisch'.
SPOILER
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:06:07 #80
314372 Goddelijker
pi_131293130
Verder nog iemand leuke gadgets voor paar euro?
Iets nieuws tegengekomen? Geen LEDpigs ofzo :')
pi_131294146
Ik heb koude voeten, staan er niet ergens nog leuke voeten warm houder gadgets? :)
pi_131294420
of tijdelijke foute prijzen ? zoals een tube van (100?) lichtgevende armbandjes voor een euro ? :P
pi_131294871
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Woep het volgende:
Ik heb koude voeten, staan er niet ergens nog leuke voeten warm houder gadgets? :)
Neem een Woef maar ik weet niet welke webshop je nodig hebt.
pi_131295022
Zaklampje helaas gemist dus...
pi_131296306
Hé, m'n oordopjes zijn helaas gesneuveld door m'n eigen stomme schuld(wasmachine). Ik heb al eens Awei's gehad, maar ik was er niet 100 procent tevreden van(volgens mij door een fabrieksfout).

Ik had indertijd de Awei ES800M. Ik ben van plan dit setje te kopen tenzij jullie een beter idee hebben(ik meen me te herinneren dat er een ES800M was met meer bass, volgens mij is dit de ES900i). Graag zou ik ook van jullie horen waar jullie deze oortjes het goedkoopst hebben kunnen vinden.

Ik wil graag de zwarte versie, dus niet de 6 dollar 20 versie op DX. Op Focalprice en DX bieden ze de zwarte aan voor 6 dollar 89. Voor 7 dollar heb je op Focalprice al de ES900i, dus als deze beter zijn, neem ik dat kleine prijsverschil er graag bij.

Ik meen me te herinneren dat de Awei ES800M te verkrijgen was onder de 5 euro, helaas vind ik zulke links niet meer.

Alvast bedankt.

Mvg,
Brecht
pi_131297148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef Brecht35 het volgende:
Hé, m'n oordopjes zijn helaas gesneuveld door m'n eigen stomme schuld(wasmachine). Ik heb al eens Awei's gehad, maar ik was er niet 100 procent tevreden van(volgens mij door een fabrieksfout).

Ik had indertijd de Awei ES800M. Ik ben van plan dit setje te kopen tenzij jullie een beter idee hebben(ik meen me te herinneren dat er een ES800M was met meer bass, volgens mij is dit de ES900i). Graag zou ik ook van jullie horen waar jullie deze oortjes het goedkoopst hebben kunnen vinden.

Ik wil graag de zwarte versie, dus niet de 6 dollar 20 versie op DX. Op Focalprice en DX bieden ze de zwarte aan voor 6 dollar 89. Voor 7 dollar heb je op Focalprice al de ES900i, dus als deze beter zijn, neem ik dat kleine prijsverschil er graag bij.

Ik meen me te herinneren dat de Awei ES800M te verkrijgen was onder de 5 euro, helaas vind ik zulke links niet meer.

Alvast bedankt.

Mvg,
Brecht
Ik haal de Awei ES800M's altijd op PriceAngels, en ja ik heb er al meerdere gesloopt :P Volgens mij zijn ze daar een euro of 5.
pi_131297173
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef Brecht35 het volgende:

Alvast bedankt.

Mvg,
Brecht
Mja, geloof dat de ES800M onderhevig is aan succesinflatie, waardoor je geld minder ES800M oplevert. :P
PriceAngels en eBay hadden ze geloof ik het goedkoopst.

De ES800M is w.m.b. een perfecte allrounder, want hij is warm, vol en heeft wat basspunch. Dat kan ik zelf wel waarderen. De ES900i featured een microfoon. Qua sound heeft deze juist meer bass, maar niet lekker gedoseerd, overheerst een beetje en maakt 'em wel geschikt voor house e.d., maar als je af en toe ook wat anders luistert dan ga je zo'n bassheavy IEM als storend ervaren. Voor het geld heb je denk ik weinig beters dan de AWEI ES800M. Let op: ik zeg niet dat er niet iets beters bestaat, dat bestaat zeker wel, maar goed, dan moet je je knip wat verder opentrekken. Een Vsonic VSD1, Brainwavz R1 of een Xears XT3 Xtreme Pro is natuurlijk ook wel fijn, maar zitten dan ook in een andere klasse.

Je kunt ook een gokje wagen en de Delta's bestellen: http://www.mp4nation.net/brainwavz-delta-iem-earphones . Zijn nieuw, dus geen idee of het echt wat is.

Had trouwens naar aanleiding van een tip in een Tech magazine laatst deze besteld: http://www.amazon.de/dp/B00B5C2UDC/ . Dat was 26.8. :{ Zijn er nog altijd niet...
pi_131298547
quote:
Een wederhelft
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:34 schreef Deezertje het volgende:
Zaklampje helaas gemist dus...
Hier niet, 5-mode besteld dus thanks for the heads-up! ^O^
Gelukkig nog een extra 18650 liggen hier...

Had pas gezegd dat accessoires voor de tablet nog eerder zouden komen dan 't ding zelf; nou is dat deels waar (USB-ladingkabel) maar niet voor de hoes. Hoop toch heel erg dat deze snel binnenkomt :{ ...
pi_131298984
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Had trouwens naar aanleiding van een tip in een Tech magazine laatst deze besteld: http://www.amazon.de/dp/B00B5C2UDC/ . Dat was 26.8. :{ Zijn er nog altijd niet...
Ga ik eens kijken, staat er dat 'ie op 29 augustus bezorgd is. WTF. :')
Da's knap, als ik niks heb gekregen. :{
  woensdag 18 september 2013 @ 08:58:13 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131305483
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ga ik eens kijken, staat er dat 'ie op 29 augustus bezorgd is. WTF. :')
Da's knap, als ik niks heb gekregen. :{
Fijn is dat; hij is niet weer in je persoonlijke ''bakje'' bij het ambt blijven liggen zoals de laatste keer :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator woensdag 18 september 2013 @ 09:03:24 #91
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131305570
quote:
Er zijn van die usb powered sloffen met verwarming.
Heb ik toen eens voor m'n vriendin besteld. Werkt prima.
Keiharde porno!
pi_131305835
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef mschol het volgende:
vraagje: ik wacht inmiddels bijna een maand op een pakketje vanuit japan, betaald met PayPal via ebay

hij is per economy post verstuurd (grondpost dus), de Japanse post geeft aan dat het 1 a 2 maanden duurt voordat hij in nederland is.

moet ik op dag 44 een claim aanmaken, en verdere behandeling van die claim nog 2 weken laten wachten, of hoe gaat dat in z'n werk? (nog niet eerder gedaan namelijk)

wat ik in de OP lees betreft vooral shops, en dit is echt een particuliere aankoop, opnieuw verzenden b.v. is dus ook niet mogelijk..
iemand? O-)
  woensdag 18 september 2013 @ 09:32:38 #93
314372 Goddelijker
pi_131306085
Sowieso op dag 44 een claim aanmaken, daarna kan het niet meer.
Komen jullie er daarna niet uit, en heb je je pakket nog niet, dan waardeer je hem op tot een geschil en gaat Paypal er naar kijken.
pi_131306466
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Fijn is dat; hij is niet weer in je persoonlijke ''bakje'' bij het ambt blijven liggen zoals de laatste keer :P?
Net ff langsgeweest. Gevraagd of ze die handtekening dan ff op hun scherm kunnen toveren, want de 28e was ik tot laat op en ben daarna wezen uitslapen totdat ik rond lunchtijd moest gaan werken en er had toen niemand aangebeld en ik heb nergens voor getekend of iets ontvangen. Maar Amazon doet niet aan aangetekend, het is alleen tracking en hij keek ff in het systeem, was gewoon in de brievenbus gedaan volgens de status. :{ Ik zei dat als ik op Amazon kijk en zie dat 'ie in een aardige doos zit op de foto's, dat dat niet eens paste, dus of het anders voor de deur gelegd was en buren het gestolen hebben? Maar ze maken schijnbaar voor de NSA foto's van alle pakketjes, :P en daarop was zo'n klein envelop Amazon-doosje te zien die ze ook gebruiken bij MyMemory.co.uk . Dus mja, hij kon me alleen nog een klachtennummer meegeven dat ik dan maar moet bellen. :'( Na, so was! :(
  woensdag 18 september 2013 @ 09:57:41 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131306619
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Net ff langsgeweest. Gevraagd of ze die handtekening dan ff op hun scherm kunnen toveren, want de 28e was ik tot laat op en ben daarna wezen uitslapen totdat ik rond lunchtijd moest gaan werken en er had toen niemand aangebeld en ik heb nergens voor getekend of iets ontvangen. Maar Amazon doet niet aan aangetekend, het is alleen tracking en hij keek ff in het systeem, was gewoon in de brievenbus gedaan volgens de status. :{ Ik zei dat als ik op Amazon kijk en zie dat 'ie in een aardige doos zit op de foto's, dat dat niet eens paste, dus of het anders voor de deur gelegd was en buren het gestolen hebben? Maar ze maken schijnbaar voor de NSA foto's van alle pakketjes, :P en daarop was zo'n klein envelop Amazon-doosje te zien die ze ook gebruiken bij MyMemory.co.uk . Dus mja, hij kon me alleen nog een klachtennummer meegeven dat ik dan maar moet bellen. :'( Na, so was! :(
Hmz, dat is ''genaaid'. Overigens moest ik hier in NL de laatste keer gewoon tekenen voor aflevering van een boek van Amazon (wel met 3 day shipping en niet super saver).
  woensdag 18 september 2013 @ 11:58:48 #96
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131309494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach gossie, die jongen heeft het zo moeilijk zonder oordoppen _O-
  woensdag 18 september 2013 @ 12:26:10 #97
48067 neo2000
pi_131310268
Voor de liefhebbers. Jas ziet er belabberder uit vanwege lichtval in de gang.. Maar goed, t'is een impressie.

http://imgur.com/urgUmBj

http://imgur.com/1REx7mW

http://imgur.com/kFHuoN4
  Moderator woensdag 18 september 2013 @ 12:38:12 #98
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131310619
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:26 schreef neo2000 het volgende:
Voor de liefhebbers. Jas ziet er belabberder uit vanwege lichtval in de gang.. Maar goed, t'is een impressie.

Ben ik toch blij dat ik de zwarte heb gekozen. Wat een grafkleur dat camel. :r
Keiharde porno!
  woensdag 18 september 2013 @ 13:02:40 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131311237
Krijg je die kreukels er nog uit?
pi_131311501
Voortaan bestel ik alleen nog maar via eBay.
Wacht nu al 4 weken op een simpel pakketje (BuyInCoins)... :') Geen tracking, dus schiet ook al lekker op :P
Via eBay alles 1-2 weken binnen.
pi_131311552
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:26 schreef neo2000 het volgende:

Prima impressie. Ziet er inderdaad niet uit als een jas die je in hartje winter aan moet trekken; 't is meer een jas voor overgang winter-lente of zomer-herfst.
  woensdag 18 september 2013 @ 13:20:38 #102
48067 neo2000
pi_131311685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef monkeybrain het volgende:
Krijg je die kreukels er nog uit?
Vast wel met strijken of zo. Helaas weet ik niet hoe dat werkt, maar mijn vriendin wel. (!) Vraag is of dat uberhaubt mag met de stof.. Meestal is het alleen stomen met zulke jassen. Punt is een beetje, ik heb bijv. wel een soortgelijke WE jas gehad, en dat was gewoon veel stugger materiaal, wat dus niet kreukt. Dit is toch een beetje dun. Afknapper, als je de reviews onder de jas leest op BG. Daar wordt aangegeven dat het juist lekker dikke stof is en lekker warm en zo. :P

Denk overigens sowieso niet dat ik 'm zal dragen, tenzij ie ingenomen kan worden op een of andere manier. Lengte van de mouwen en de jas is wel OK, alleen is de breedte gewoon een ruime L. Misschien is het te fixen door in het midden e.e.a. vast te maken of zo, i dunno.

Overigens is de camel kleur idd lelijk, maar het slechte licht op de foto's maakt hem fletser dan dat ie is hoor. Flitser maakte het geheel overbelicht, zodat ie net geel leek, wat helemaal niet meer lijkt op de kleur dat ie is. Kleur is iets donkerder dan op de foto's.

Zwart vind ik sowieso zelf ook het netst, maar donkere kleding werkt niet meer sinds wij een langharige, wit met bruine kat hebben helaas. Volgende aankoop zal wel een nettere, lange jas in Nederland worden. Kleur grijs schat ik zo. :')
pi_131312370
quote:
Volgende aankoophuisdier zal wel een nettere, lange jaskortharige kat in Nederland worden.
Kleur zwart schat ik zo.
:+
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ach gossie, die jongen heeft het zo moeilijk zonder oordoppen _O-
Dat zijn geen grapjes meer, hè. Audio is technologie. :{ Hartstikke serieus hier.
  woensdag 18 september 2013 @ 13:53:38 #104
48067 neo2000
pi_131312649
Of een naaktkat uiteraard. Of gewoon voortaan zelf naakt over straat gaan, scheelt ook weer geld. :+
pi_131312845
quote:
Notice: Owing to the limitations of airlines, logistics companies are currently not able to ship 'lithium batteries' within the next 2 weeks. During this period, we will suspend the sale of lithium batteries. However, other types of batteries are not affected by this limitation. We apologize deeply any inconvenience caused.
:?
  woensdag 18 september 2013 @ 14:26:56 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131313609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Deezertje het volgende:
Wacht nu al 4 weken op een simpel pakketje (BuyInCoins)... :') Geen tracking, dus schiet ook al lekker op :P
Ik gok zo dat je dan nog vaak genoeg bij BIC besteld ;) Die heeft wel een heel aantal ebay stores (idem voor BangGood en nog een paar).
pi_131314126
quote:
Vaak genoeg gehad dat pakketjes van BIC of Tinydeal na 7 dagen binnen waren.
Op vrijdag besteld en verzonden, en de volgende vrijdag thuis op de deurmat :D
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_131315629
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik gok zo dat je dan nog vaak genoeg bij BIC besteld ;) Die heeft wel een heel aantal ebay stores (idem voor BangGood en nog een paar).
Ja, dat weet ik :) Maar ook die binnen een week binnen. Bestel ik zelf via de site van BiC (soms iets goedkoper) en meteen verzonden: duurt het wel lang. Raar dus...
pi_131316475
Ik ben nu in discussie met een eBay seller die me iets al twee keer verstuurd zou moeten hebben, maar tot twee keer toe is het niet aangekomen. Nu vragen ze om mijn "Sale record", iemand enig idee wat ze ermee bedoelen :?

Ik heb niets verkocht, ik heb iets gekocht...
Don't let my username fool you...
  woensdag 18 september 2013 @ 16:08:21 #110
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_131316587
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik :) Maar ook die binnen een week binnen. Bestel ik zelf via de site van BiC (soms iets goedkoper) en meteen verzonden: duurt het wel lang. Raar dus...
Misschien omdat ze op ebay met feedback te maken hebben.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 18 september 2013 @ 16:32:59 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131317424
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:08 schreef Dromer het volgende:

[..]

Misschien omdat ze op ebay met feedback te maken hebben.
Ebay BIC en gewone BIC zit hier niet echt een merkbaar verschil in zover ik zie.
pi_131320792
Ik kwam een tijd terug allerlei goedkope fietsspullen tegen in één van de webshops, ik weet alleen niet meer welke. Heeft iemand van jullie een idee waar dit kan zijn (geweest)?
En dan met name (op dit moment) een fietsketting en/of zo'n schakelstukje om de fietsketting te verbinden. (Om hem dus sluitend te maken ;) )

Ofwel, boven en onder op dit plaatje :P

pi_131320898
Halfords? Je lokale fietsentoko.
Kom op. Hoe duur kan dat daar nou zijn. :P

En anders gewoon eBay (bij een groothandelaar uit Duitsland ofzo).
pi_131321898
Bedankt voor de reacties! :)

Op Focalprice zijn de oordopjes best goedkoop, de Awei ES900i komt er sowieso. Afhankelijk van m'n humeur koop ik misschien ook de Awei ES800M terug. :)

Ik neem aan dat Focalprice een betrouwbare webshop is, gezien het feit hij mooi vermeld staat in de hoofdpost. :)
pi_131322361
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef knulen het volgende:
Ik kwam een tijd terug allerlei goedkope fietsspullen tegen in één van de webshops, ik weet alleen niet meer welke. Heeft iemand van jullie een idee waar dit kan zijn (geweest)?
En dan met name (op dit moment) een fietsketting en/of zo'n schakelstukje om de fietsketting te verbinden. (Om hem dus sluitend te maken ;) )

Ofwel, boven en onder op dit plaatje :P

[ afbeelding ]
dat wil je toch helemaal niet uit china halen, liever ietsje duurder, maar wel zeker van de kwaliteit...
pi_131323134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:26 schreef shiznuts het volgende:
Halfords? Je lokale fietsentoko.
Kom op. Hoe duur kan dat daar nou zijn. :P

En anders gewoon eBay (bij een groothandelaar uit Duitsland ofzo).
Per stuk valt het nog wel mee, maar wil er wat meer hebben. Alleen een schakel kost al 2+ euro en een ketting rond de 20 euro
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef mschol het volgende:

[..]

dat wil je toch helemaal niet uit china halen, liever ietsje duurder, maar wel zeker van de kwaliteit...
De vorige die ik gehaald had was rond de 20 euro en snel kapot. Dus voor de kwaliteit boeit het niet. Liever 10x goedkoop voor dezelfde prijs dan 1x duur en nog klote :) Dan kan ik er vast wat inslaan als reserve.
  woensdag 18 september 2013 @ 19:57:46 #117
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131323988
xml-u2 fietslamp gekocht op ebay, ziet er mooi uit voor ¤26,50 :)
Zit ook een indicator op voor de accu, 3 lampjes 8-)

pi_131324108
quote:
Dat is normaal, BIC via eBay doet er 4/5 weken over. Ook heb ik al eens 2/3 maanden moeten wachten, het was toen een heel klein bedrag en ik heb toen m'n geld teruggevraagd(en gekregen).
pi_131324864
Iemand nog in bezit van een mini-tuin? Dan ook mini-tuingereedschap. :P

¤2.03 8)7
  woensdag 18 september 2013 @ 20:30:30 #120
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_131325329
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:44 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb wat hulp nodig ben ik bang..
Na lang zoeken heb ik nog maar weinig gevonden (of juist te veel, maar dan van het verkeerde).
Ik ben op zoek naar USB A en micro USB connectors, maar dan de iets meer "high-end" modellen.

Probleem is dat zoeken op connectors heel erg veel resultaten geeft, waarvan 99.99% van de resultaten dit soort connectors geeft: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2a3158a5b2

Prima natuurlijk als de looks niet uitmaken, maar ik zoek dus iets mooiers.
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen deze gevonden:
http://www.ebay.com/itm/D(...)sd%3D121140785911%26
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c348db535

Is hier misschien iemand die ergens een webwinkel/ebay/taobao weet waar ze wat meer custom spul verkopen? Ik heb al een paar uur gezocht, en daar zijn eigenlijk alleen deze 2 uitgekomen. Gold plated connectors zijn trouwens ook prima, maar tot nu toe alleen kale connectors zonder behuizing gevonden. Het hoeft trouwens niet perse uit China, maar de beste resultaten tot nu toe komen uit die richting.

Bedank alvast!
Niemand?
#teammaxbet
  woensdag 18 september 2013 @ 22:02:35 #121
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131330615
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:30 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Niemand?
Blijkbaar niet :P

Is ook een heel vervelend product om te zoeken omdat je een miljoen hits krijgt. Als je diy gold plated usb tikt dan krijg alleen maar dezelfde resultaten. Maar moeten de kabels echt zo speciaal zijn dat een mooie fabriekskabel niet gaat werken? Kun je niet een mooie kabel doorknippen en dan 2 redelijke connector eraan maken?

Ik ben wel nieuwsgierig wat precies de bedoeling is, ben je zo'n ijdeltuit om je printer aan te sluiten :D

Je kunt ook met wat parachute touw en krimpkous iets brouwen :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 18-09-2013 22:14:01 ]
  woensdag 18 september 2013 @ 23:37:38 #122
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131335481
Zo, deze voor ¤6,45 bij banggood gezien, goedkoop voor de retrolink versie.
Helaas de Amerikaanse paarse versie maar om nu dik dubbel te gaan betalen :N

Nu zoek ik ook nog de nes, maar die is het goedkoopst in de VS voor 13 euro :(
Dat moet toch echt goedkoper kunnen in China :@

pi_131336855
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef monkeybrain het volgende:
Zo, deze voor ¤6,45 bij banggood gezien, goedkoop voor de retrolink versie.
Helaas de Amerikaanse paarse versie maar om nu dik dubbel te gaan betalen :N

[ afbeelding ]

Nu zoek ik ook nog de nes, maar die is het goedkoopst in de VS voor 13 euro :(
Dat moet toch echt goedkoper kunnen in China :@

[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)y-bag/829577412.html

Vind het nog steeds aardig aan de prijs, had verwacht dat die dingen voor 3-4 dollar de deur uit zouden gaan...
  donderdag 19 september 2013 @ 00:22:19 #124
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131336969
Het probleem is dat er wat verschillende versies in omloop zijn. Retrolink lijkt "de beste" maar die is ook niet helemaal 100%. Wat deze Chinees verkoopt is me niet duidelijk :) $11 is nog steeds stevig.
pi_131337143
ik heb een tijdje terug ook naar 1 snes controller voor de pc gezocht, echt alleen maar namaak US versies ;( ik wil de andere versie, met de kleuren knopjes :P
desnoods een niet verkleurde echte met een adapter :D
  donderdag 19 september 2013 @ 00:47:44 #126
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_131337411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Blijkbaar niet :P

Is ook een heel vervelend product om te zoeken omdat je een miljoen hits krijgt. Als je diy gold plated usb tikt dan krijg alleen maar dezelfde resultaten. Maar moeten de kabels echt zo speciaal zijn dat een mooie fabriekskabel niet gaat werken? Kun je niet een mooie kabel doorknippen en dan 2 redelijke connector eraan maken?

Ik ben wel nieuwsgierig wat precies de bedoeling is, ben je zo'n ijdeltuit om je printer aan te sluiten :D

Je kunt ook met wat parachute touw en krimpkous iets brouwen :Y
[ afbeelding ]
Het is juist de connectors die ik zoek, kabel is vrij redelijk verkrijgbaar als je weet waar je op moet zoeken. (Niet uit China trouwens).

Wat ik wil maken is custom USB kabels, en nu kan ik natuurlijk wel de connectors gebruiken die je overal kunt krijgen, maar ik wil natuurlijk weer wat speciaals |:(

Zeg maar zoals die kabel van Double Helix die je laat zien, maar dan met fatsoenlijke connectors die niet een lelijk stuk krimpkous nodig hebben om dingen te verhullen. En een heel stuk goedkoper ook trouwens.

Probleem is inderdaad dat je heel veel hits krijgs, maar 99.99% is hetzelfde. Toch raar dat het iets is wat zo lastig te verkrijgen is, in China moeten er hoopjes fabrieken zijn die die dingen maken voor westerse bedrijven, vaak zie je dat toch doorsijpelen naar Ebay en dergelijke.

Edit: dit idee

[ Bericht 3% gewijzigd door Maxbet op 19-09-2013 02:50:32 ]
#teammaxbet
  donderdag 19 september 2013 @ 07:22:01 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131338696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:32 schreef mschol het volgende:
ik heb een tijdje terug ook naar 1 snes controller voor de pc gezocht, echt alleen maar namaak US versies ;( ik wil de andere versie, met de kleuren knopjes :P
desnoods een niet verkleurde echte met een adapter :D
Staan gewoon op EBay.

http://www.ebay.nl/itm/US(...)&hash=item2eb7458ab2
pi_131339273
Ik heb nog steeds mijn 1 dollarcent rekenmachine niet binnen :')

(ook banggood / DX orders niet, duurt lang :'))
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_131340188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:41 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog steeds mijn 1 dollarcent rekenmachine niet binnen :')

(ook banggood / DX orders niet, duurt lang :'))
die van focalprice van een heel lange tijd terug? of een andere? :P

quote:
wel potver... hmm naja thnx :+
pi_131343057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:40 schreef mschol het volgende:
die van focalprice van een heel lange tijd terug?
Die ja :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_131346351
Kleine in ear update :P Ondertussen heb ik de ES500i uitgebreid kunnen testen en voor mij is deze super bass wel weg gelegd. Vind het ook wel handig dat ik er mee kan bellen :Y De ES800m was het voor mij net niet vanwege mijn "diverse" muziek smaak maar ik snap wel dat het voor vele perfect zal zijn. Mijn Cogoo!! T02 zijn (nog steeds) echt een uitkomst! (thnx shiz :P ). Tijdens t sporten worden ze welles nat maar blijven het doen (soms als ze erg nat zijn wat zachter). Had ze van de week in mijn sportbroek laten zitten en ze hebben de wasmachine overleefd :D Ze doen het nog perfect en daarbij zijn ze ook weer schoon :P
pi_131349257
Weer nieuwe horloges binnen :') hoezee!
Iemand behoefte aan picca's?
  donderdag 19 september 2013 @ 15:21:04 #133
314372 Goddelijker
pi_131349400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:15 schreef LKVBHD het volgende:
Weer nieuwe horloges binnen :') hoezee!
Iemand behoefte aan picca's?
Altijd leuk.

Ik wacht nog steeds op mijn mes. :(
pi_131349460
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die ja :')
:o das wel heel laat, als hij ooit nog binnenkomt _O-
Ik hoop dat m'n focal order met inears deze week nog binnenkomt :p
  donderdag 19 september 2013 @ 16:14:49 #135
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_131351205
Jeuj! Mijn V959-quadcopter is binnengekomen! Ik wilde vanavond een mooie unboxing-reportage maken, maar mijn baas stond erop dat ik de doos op mijn werk open trok. Hij is vervolgens een aantal klokken gaan vandaliseren om genoeg batterijen voor de afstandsbediening te hebben.

Eerste indrukken:

• Banggood is heel creatief geweest met inpakken. Ze hebben de doos achtergehouden en het tempex wat in de doos zat ingerold met gele plakband.
• Wat is 'ie klein! Ik had hem groter verwacht! De camera is ook erg miniscuul, heb nog geen idee van de videokwaliteit.
• De lampjes onder de armen zijn wel heel erg blij :) onze stagiair vond ze helemaal tof
• De manual is... cryptisch op zijn best. Chinees, Engels en Duits worden vrolijk door elkaar heen gebruikt
• Vliegen valt nog best tegen. Ik had verwacht dat het iets makkelijker zou zijn dan vliegen met een gewone heli. Maar...
• Hij is nog best crash-bestendig. In de paar minuten die mijn baas, onze stagiair en ik ermee gevlogen hebben, heeft hij al een aantal behoorlijke crashes meegemaakt. Maar *klopt af* tot nu toe kunnen we hem elke keer gewoon oprapen, rechtzetten en weer verder vliegen.

Foto's en meer vliegervaringen volgen snel :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_131351308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef BillsGate het volgende:
Jeuj! Mijn V959-quadcopter is binnengekomen! Ik wilde vanavond een mooie unboxing-reportage maken, maar mijn baas stond erop dat ik de doos op mijn werk open trok. Hij is vervolgens een aantal klokken gaan vandaliseren om genoeg batterijen voor de afstandsbediening te hebben.

Eerste indrukken:

• Banggood is heel creatief geweest met inpakken. Ze hebben de doos achtergehouden en het tempex wat in de doos zat ingerold met gele plakband.
• Wat is 'ie klein! Ik had hem groter verwacht! De camera is ook erg miniscuul, heb nog geen idee van de videokwaliteit.
• De lampjes onder de armen zijn wel heel erg blij :) onze stagiair vond ze helemaal tof
• De manual is... cryptisch op zijn best. Chinees, Engels en Duits worden vrolijk door elkaar heen gebruikt
• Vliegen valt nog best tegen. Ik had verwacht dat het iets makkelijker zou zijn dan vliegen met een gewone heli. Maar...
• Hij is nog best crash-bestendig. In de paar minuten die mijn baas, onze stagiair en ik ermee gevlogen hebben, heeft hij al een aantal behoorlijke crashes meegemaakt. Maar *klopt af* tot nu toe kunnen we hem elke keer gewoon oprapen, rechtzetten en weer verder vliegen.

zo'n baas is wel tof :P
pi_131351612
Ik wil 2 aparte bestellingen plaatsen bij GB. Ze worden naar hetzelfde adres verstuurd. Hoe groot is de kans dat de vriendelijke Chinezen het als 1 poststuk verzenden? Heb liever apart, ivm heffingen etc.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:38:35 #138
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_131351945
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:18 schreef mschol het volgende:

[..]

zo'n baas is wel tof :P
Hij heeft er ondertussen zelf ook een besteld :D
Hij moest er alleen wel het waterpistool en de missile launcher bij hebben
  donderdag 19 september 2013 @ 16:40:42 #139
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131352011
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:27 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik wil 2 aparte bestellingen plaatsen bij GB. Ze worden naar hetzelfde adres verstuurd. Hoe groot is de kans dat de vriendelijke Chinezen het als 1 poststuk verzenden? Heb liever apart, ivm heffingen etc.
Gewoon een dag wachten tot je het 2e spul koopt. Ik heb vrij vaak gehad dat ze alles samen gooien.
pi_131352043
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gewoon een dag wachten tot je het 2e spul koopt.
Ja dat sowieso, alleen na 1 dag worden die dingen bij GB nog niet verzonden.
Aha, ik zie je edit, dus dan maar op safe spelen en rustig wachten totdat het echt verzonden is.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:42:30 #141
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131352078
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:41 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ja dat sowieso, alleen na 1 dag worden die dingen bij GB nog niet verzonden.
3 dagen dan... ;)
pi_131352573
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Hij heeft er ondertussen zelf ook een besteld :D
Hij moest er alleen wel het waterpistool en de missile launcher bij hebben
:D

en alsof we het over de duivel hebben: FocalPrice order is binnen (16 dagen onderweg geweest met de post)
wat mij opvalt aan de enveloppe was een klein geel stickertje:
quote:
Goods not fulfilling the conditions laid down in articles 9 & 10 of the treaty establishing the ECC
euhhh oke? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 19-09-2013 17:07:45 ]
pi_131352846
Weet iemand een goede weegschaal voor brieven en post en zo? Zo'n keukenweegschaaltje tot 1000 gram zeg maar.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131352946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand een goede weegschaal voor brieven en post en zo? Zo'n keukenweegschaaltje tot 1000 gram zeg maar.
Ik heb daarvoor een keukenweegschaaltje van de Action, weegt tot op de gram nauwkeurig hahaha
pi_131352951
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ik heb daarvoor een keukenweegschaaltje van de Action, weegt tot op de gram nauwkeurig hahaha
Onder de 10 euro?
pi_131353005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Onder de 10 euro?
Ruim daaronder, een witte van Soehnle, heb ik ongeveer ¤ 2,- voor betaald.
pi_131353035
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ruim daaronder, een witte van Soehnle, heb ik ongeveer ¤ 2,- voor betaald.
Thanks, ik ga meteen kijken haha!
pi_131353067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Thanks, ik ga meteen kijken haha!

Gaat om deze om precies te zijn.
pi_131353623
Oh die heb ik helemaal niet zien staan. Enkel een digitale 'luxe' versie met glazen plaat van 6 euro. Hoewel alsnog niet duur vind ik het gewoon leuk om het nog goedkoper uit China te halen.

Vond op eBay een digitale voor 5 dollar nog wat, en aangezien het geen haast heeft bestel ik hem maar gewoon.
pi_131354314
Binnenkort op vakantie, dus eindelijk maar eens een digitale weegschaal gekocht!
$2,75 is 't wel waard gok ik...maar erger me altijd kapot aan de vreselijke PayPal wisselkoers. Kan alleen met PayPal op eBay betalen hé...

Pakje nog steeds niet binnen, maar hier klagen helpt dus ook geen ene fuck! :')
Morgen krijg ik sowieso een pakje binnen van een Nederlandse shop dus dan ff vragen waar ie mijn pakje uit China heeft gelaten >:)
pi_131354509
Daar zat ik ook al naar te kijken, maar ik geloof dat die niet op 1 gram precisie wegen maar 10 of 100 toch?
pi_131355562
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:06 schreef Hojdhopper het volgende:
Daar zat ik ook al naar te kijken, maar ik geloof dat die niet op 1 gram precisie wegen maar 10 of 100 toch?
Als 1.11 kg . Zal eens vergelijken met een 'echte' weegschaal als ie binnen is.

Ach als je 10 of 20 kilo mee mag nemen moet je tot .5 kilo (9.5 of 19.5) je koffer vullen. Zit je altijd safe. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 19-09-2013 19:03:53 ]
pi_131358561
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef Deugniett het volgende:
Kleine in ear update :P Ondertussen heb ik de ES500i uitgebreid kunnen testen en voor mij is deze super bass wel weg gelegd. Vind het ook wel handig dat ik er mee kan bellen :Y De ES800m was het voor mij net niet vanwege mijn "diverse" muziek smaak maar ik snap wel dat het voor vele perfect zal zijn. Mijn Cogoo!! T02 zijn (nog steeds) echt een uitkomst! (thnx shiz :P ). Tijdens t sporten worden ze welles nat maar blijven het doen (soms als ze erg nat zijn wat zachter). Had ze van de week in mijn sportbroek laten zitten en ze hebben de wasmachine overleefd :D Ze doen het nog perfect en daarbij zijn ze ook weer schoon :P
Nice! :D
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef BillsGate het volgende:

Eerste indrukken:

Double Nice! :D
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:27 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Heb dat eigenlijk nog nooit gehad meen ik, dat een webshop losse bestellingen gezamenlijk opstuurde in een enkele zending. Alleen bij eBay-stores. Denk dat ze bij webshops gewoon systematisch als een soort lopende bandwerk orders per ordernummer afhandelen.
  donderdag 19 september 2013 @ 20:19:07 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131359559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gewoon een dag wachten tot je het 2e spul koopt. Ik heb vrij vaak gehad dat ze alles samen gooien.
Dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk :P Zeker bij BIC/FP/DX/BG/PW niet (GB weet ik niet overigens).
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:58 schreef mschol het volgende:

[..]

:D

en alsof we het over de duivel hebben: FocalPrice order is binnen (16 dagen onderweg geweest met de post)
wat mij opvalt aan de enveloppe was een klein geel stickertje:

[..]

euhhh oke? :P
Toevallig via Duitsland gegaan? Die heb ik wel eens vaker stickertjes zien plakken als het om goederen uit het buitenland gaat (die nog langs de NL douane moeten).
  donderdag 19 september 2013 @ 21:37:50 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131363638
Iemand ervaring met goed(e/kope) PS3 controllers :P? Wil graag een reserve controller aangezien de andere die ik heb stuk is ;)

Laatste dagen weer aardig wat besteld ook bij Lightinthebox; normaal bestel ik daar niet omdat ze vrij duur zijn; maar met de sale waren best wat aardige dingen voor een habbekrats in de aanbieding :D.

- Hoofdlamp T6- LED (van $20 voor $3 in de sale)
- DVR dashcam (van $34 voor $4.76)
- Oplaadplankje (voor $0.2)
- HDMI kabel ($0.36)

- [BIC] Presenter PP-1000 (Andere ben ik kwijt; werkt echt prima :D)

[ Bericht 31% gewijzigd door RobertNL op 19-09-2013 22:25:47 ]
  donderdag 19 september 2013 @ 23:13:45 #156
314372 Goddelijker
pi_131368443
Die dashcam was wel leuk geweest :D ;(

Die presenter is inderdaad erg handig! Alleen beetje jammer dat er een niet-gangbare batterij in zit, als 'ie perongeluk leeg is.
pi_131368970
Het Sale virus heeft geresulteerd bij mij in:

Verder ook nooit besteld bij Lightinthebox,
het is een mooie overzichtelijke webshop, alleen zijn de prijzen gewoonweg te duur..
deze sale is overigens wel goed geregeld!

Sale items onder andere:

- Ultrafire WF-105b T6 zaklamp voor ¤1,53
- Dashcam voor $4,76 = +-¤ 3,50
- Lederen Ipad mini hoes voor ¤1,65
- Ketting met kristallen(voor vriendin) voor ¤0,80
- Shockpen voor ¤0,15
- Knoflook peller ( :@ :') :') ) ¤0,10
- Setje oordopjes (niet voor mij) +- ¤0,10
- S4 flipcase met opening voor scherm +- ¤0,75
- 72 palet met oogschaduw(voor vriendin) +- ¤1,50
- zon ski masker/sjaal ninja- geval voor +- ¤0,40

Totaal: ¤10,48
Normale totale waarde: +- ¤104,80

De normaal prijs van de items kun je berekenen door saleprijs keer 10 te doen
dus voor de dashcam was ik normaal zon 35 euro kwijt geweest(wel overpriced, want dit type is bij anderen voor 15 euro verkrijgbaar ofzo)

aankomende aanbiedingen zijn niet echt heel bijzonder voor mensen zonder iPhone of enig ander apple product

[ Bericht 42% gewijzigd door Downstar op 19-09-2013 23:50:06 ]
pi_131369152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef Downstar het volgende:
Het Sale virus heeft geresulteerd bij mij in:

[ afbeelding ]
Welke shoppa is zo snel?
  donderdag 19 september 2013 @ 23:32:52 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131369155
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
Die dashcam was wel leuk geweest :D ;(

Die presenter is inderdaad erg handig! Alleen beetje jammer dat er een niet-gangbare batterij in zit, als 'ie perongeluk leeg is.
Die andere had ik ongeveer 2 jaar en deed het nog prima ;). Op ebay kosten die dingen ook geen drol tho :D
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Welke shoppa is zo snel?
Lightinthebox ;)
pi_131371931
Wacht heb ik een grote sale gemist?
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:04:02 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131372358
Wat een eikels zeg, deel zoiets als een $4 dashcam voordat het is afgelopen :')

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef Downstar het volgende:

- Ketting met kristallen(voor vriendin) voor ¤0,80

- 72 palet met oogschaduw(voor vriendin) +- ¤1,50

We denken echt niet dat je de Boy George van Deventer bent hoor :P

[ Bericht 35% gewijzigd door monkeybrain op 20-09-2013 07:11:48 ]
pi_131373883
Heeft hier iemand wel eens oordoppen voor uitgaan/concerten gekocht bij een chinese webshop en kan deze aanraden?
Voor echt goede oordoppen zou ik wel in Nederland moeten zijn, maar verblijf op dit moment in China dus dat zit er niet echt in
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:41:57 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131374080
  Moderator vrijdag 20 september 2013 @ 09:47:05 #164
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131374160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maak daar eens een van je befaamde plaatjes van :D
Keiharde porno!
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:20:59 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131374811
quote:
Hi All

Happy Mid-Autumn festival! MP4 Nation is closed this friday but we'll be back to work on Monday, in the mean time we have these awesome deals:

Buy 1 Get 1: Brainwavz M5 Earphones w/mic Black - $49.50
Free Fedex!
Get it: http://bit.ly/U9Qvyt

Free iBasso D-Zero Amp w/ Brainwavz B2 Dual Armature Earphones - $159.50
Free Fedex!
Get it: http://bit.ly/NWeSuz

Ainol Spark Android 9.7" IPS Tablet (Black) - $214.50
Get it: http://bit.ly/14p0SS3

Apple iPhone 5/5s/5c Screen Protector (10pack) - $3.00
Get it: http://bit.ly/19mv6Dz

Coupon deals:

$30 off Brainwavz M4 Earphones - Code: M4MIDAUT
Expires after 25 uses or Monday (whichever first)
Get it: http://bit.ly/MhkCdM

$15 off Brainwavz Peridot Headphone Stand - Code: PERIMIDAUT
Expires Monday.
Get it: http://bit.ly/1duxBYy

$20 Off Wansview NCL-610W Indoor Security Wifi Camera - Code: 610MIDAUT
Expires Monday.
Get it: http://bit.ly/1eXjmzV

All deals end Monday.

Enjoy
Raz
IP camera voor $28.50 is niet duur :D; hmz gaat wel om een uitgeklede versie zo te zien (geen alarm aansluitingen). 10 dollar goedkoper dan andere vergelijkbare camera's.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 20-09-2013 10:32:37 ]
pi_131374890
quote:
Lijken me erg goede dingetjes maar wil ze het liefst zo snel mogelijk hebben. Je oren worden verkracht in de clubs hier, echt niet normaal.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_131376153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dashcams waren binnen 10 seconden weg ofzo :P..

Gelukkig maar, want bij sommige in dit topic heb ik nog zo mijn twijfels xD
pi_131376203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk :P Zeker bij BIC/FP/DX/BG/PW niet (GB weet ik niet overigens).

[..]

Toevallig via Duitsland gegaan? Die heb ik wel eens vaker stickertjes zien plakken als het om goederen uit het buitenland gaat (die nog langs de NL douane moeten).
geen idee, ik zie nergens iets van de duitse post iig..
pi_131376292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 18:00 schreef Deezertje het volgende:
Binnenkort op vakantie, dus eindelijk maar eens een digitale weegschaal gekocht!
$2,75 is 't wel waard gok ik...maar erger me altijd kapot aan de vreselijke PayPal wisselkoers. Kan alleen met PayPal op eBay betalen hé...

[ afbeelding ]

Pakje nog steeds niet binnen, maar hier klagen helpt dus ook geen ene fuck! :')
Morgen krijg ik sowieso een pakje binnen van een Nederlandse shop dus dan ff vragen waar ie mijn pakje uit China heeft gelaten >:)
Je kan op paypal wel instellen dat hij de wisselkoers van je kredietkaart moet gebruiken en niet die van paypal zelf.
pi_131378020
ik heb die awei ES900 eens aan een testje onderworpen.. eerste wat opviel is dat werkelijk alle muziek nu een echo heeft? dat kan toch niet kloppen?
of gaat dat weg naarmate hij ingespeeld is?
pi_131378155
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef mschol het volgende:
ik heb die awei ES900 eens aan een testje onderworpen.. eerste wat opviel is dat werkelijk alle muziek nu een echo heeft? dat kan toch niet kloppen?
of gaat dat weg naarmate hij ingespeeld is?
Hier had ik geen last van en heb er toch een aantal versleten :P Maar of dat verdwijnt als ze zijn "ingespeeld" dat weet ik niet.
pi_131378409
1 Euro = 1.3533 U.S. dollars

Eurokoers staat hoog, goed moment om inkopen te doen. :]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:04:30 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131378989
pi_131379162
Mijn setje AAA batterijen sturen ze gratis als aangetekend op, maar een veel groter item niet en wacht ik al vier weken op.. :') logica die Chinezen.
pi_131380581
quote:
_O-
pi_131382392
De Awei ES900i is besteld. :)
pi_131384518
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef Brecht35 het volgende:
De Awei ES900i is besteld. :)
*O* Waar?
pi_131385605
Hallo! Ik ben opzoek naar een 'nummer klikker', en ik hoop een beetje dat die geodkoop bij een van deze chinese webshops te krijgen zijn, alleen weet ik dus niet hoe het in het engels heet.
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_131385857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:48 schreef WebHawk het volgende:
Hallo! Ik ben opzoek naar een 'nummer klikker', en ik hoop een beetje dat die geodkoop bij een van deze chinese webshops te krijgen zijn, alleen weet ik dus niet hoe het in het engels heet.
[ afbeelding ]
Deze hebben ze bij Banggood

http://www.banggood.com/W(...)ter-New-p-24545.html
pi_131385925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:20 schreef RobertNL het volgende:
IP camera voor $28.50 is niet duur :D; hmz gaat wel om een uitgeklede versie zo te zien (geen alarm aansluitingen). 10 dollar goedkoper dan andere vergelijkbare camera's.
Ja, maar wat voor camera heb je dan. De Ouya kan de Raspberry helaas niet vervangen voor XBMC maar anders ging ik weer eens googlen om de Pi + cameramodule als IP cam in te zetten.
Waarvoor heb ik alleen nog geen idee.

Bij de pup van m'n tante misschien?
quote:
Of goedkoper op Ebay (zoekterm ingevoerd).
pi_131386370
Kom thuis, groot pakje: maar helaas. Oversized item van Nederlandse webwinkel :P
Als het pakje er morgen nog niet is maar eens een mailtje sturen naar BiC. Krijg hooguit opnieuw verzending en dan wederom paar weken wachten maar ja :')
  vrijdag 20 september 2013 @ 18:03:22 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131387561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:16 schreef Deezertje het volgende:
Kom thuis, groot pakje: maar helaas. Oversized item van Nederlandse webwinkel :P
Als het pakje er morgen nog niet is maar eens een mailtje sturen naar BiC. Krijg hooguit opnieuw verzending en dan wederom paar weken wachten maar ja :')
Hoe lang is het onderweg dan?
pi_131389348
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoe lang is het onderweg dan?
4 weken. Ik weet dat het voor China termen nog 'redelijk' is, maar andere dingen dat ik veel later had besteld heb ik allang binnen...
  vrijdag 20 september 2013 @ 19:26:17 #184
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131389645
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

4 weken. Ik weet dat het voor China termen nog 'redelijk' is, maar andere dingen dat ik veel later had besteld heb ik allang binnen...
Hier ook een item van Ebay en Aliexpress die al rond de 25 dagen onderweg zijn. De rest allemaal binnen 15 dagen binnen. Ik zou het nog even een weekje afwachten; opnieuw versturen gaan ze nu toch nog niet doen.
pi_131389658
Ik heb een beperking op mijn PayPal rekening, maar heb er wel 320 euro via iDeal opstaan. Ik heb geen creditcard of iets dergelijks dus kan hem niet bevestigen, is er een manier om de beperking eraf te halen?
pi_131389694
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb een beperking op mijn PayPal rekening, maar heb er wel 320 euro via iDeal opstaan. Ik heb geen creditcard of iets dergelijks dus kan hem niet bevestigen, is er een manier om de beperking eraf te halen?
Contact opnemen met PayPal.
pi_131389715
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef nodig het volgende:

[..]

Contact opnemen met PayPal.
Gedaan, en na 2 dagen nog steeds geen reactie. Heb het geld wat erop staat dringend nodig ( nieuwe telefoon nodig ).
pi_131391809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:28 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Gedaan, en na 2 dagen nog steeds geen reactie. Heb het geld wat erop staat dringend nodig ( nieuwe telefoon nodig ).
Dan heb je dus weer een wijze les geleerd.
Ben je trouwens wel 18? Als je geen 18 bent en de rekening op jouw naam hebt staan en ze gaan om identificatie vragen en ze komen er achter dat je minderjarig bent ben je geloof ik je geld ook kwijt... Daarom gebruik ik mijn vaders naam..
pi_131391884
ben 18 jaar ja, wat een teringbende dat ze geen 24/7 support hebben
  vrijdag 20 september 2013 @ 20:49:56 #190
48067 neo2000
pi_131393019
"teringbende" ;(
  Moderator vrijdag 20 september 2013 @ 23:37:21 #191
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131401487
quote:
:D _O- _O_
Keiharde porno!
  zaterdag 21 september 2013 @ 09:01:31 #192
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131405856
Ik ben op zoek naar wat goedkope usb3.0 kabels, verkopen ze alleen blauwe in China 8)7
Dat past dus bij geen enkele apparatuur, wie verzint dit :')
  zaterdag 21 september 2013 @ 09:40:11 #193
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_131406200
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 09:01 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben op zoek naar wat goedkope usb3.0 kabels, verkopen ze alleen blauwe in China 8)7
Dat past dus bij geen enkele apparatuur, wie verzint dit :')
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4174eae09b

Ebay: "Black USB 3.0 cable" ?
3 dollar lijkt me prima prijs ;)

PS. Ik ben op zoek naar een 'semi'-Draadloze muis uit china, waar je de kabel in kan doen en dan oplaad tijdens het gebruiken. A la G700 Logitech/Performance mouse MX.
E-Blue heeft ze niet alhoewel daar goede muizen tussen zitten..
  zaterdag 21 september 2013 @ 09:59:16 #194
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131406410
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 september 2013 09:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4174eae09b

Ebay: "Black USB 3.0 cable" ?
3 dollar lijkt me prima prijs ;)

PS. Ik ben op zoek naar een 'semi'-Draadloze muis uit china, waar je de kabel in kan doen en dan oplaad tijdens het gebruiken. A la G700 Logitech/Performance mouse MX.
E-Blue heeft ze niet alhoewel daar goede muizen tussen zitten..
Ja 1 meter, ik ga gelijk voor 3m (maximale lengte) dan hoef ik niet steeds nieuwe te kopen als iets verschoven moet worden :P Mijn 3.0 spullen hebben allemaal een micro aansluiting, dus zo'n dikke plug schiet ook niet op.
pi_131412333
Iemand toevallig nog tips voor een goedkope betrouwbare 14500 accu lader?
pi_131413384
iemand ervaring met het openen van een dispute op aliexpress? helpt dat uberhaupt?
ben al 2 maanden aan het wachten op een pakketje en de verkoper zegt me wel een refund te willen geven.

Daarna zegt die in zn honky tonky engels dat ik mezelf een refund moet geven. (er valt dus niet met die verkoper te communiceren)
pi_131413591
Leven wij in een droom?

Ook nog ontvangen:

De V911 doet het weer! Bleek een balansstaafje te zijn :D.

Had ze iets donkerder verwacht, maar prima zo.

Verder nog onderweg (wat ik nog niet eerder gepost heb wat onderweg is):

YouTube
pi_131413621
Grrr.. pakjesman stopte precies voor mijn deur, maar moest bij de buren wezen! Vandaag wel via de gewone post mijn item welke deze maandag is verzonden! Voor het pakje gaan we komende week de 5e week in... :P Voortaan kunnen ze beter alles in kleine stukjes sturen als bouwpakket, heb je het zo binnen! ;)
pi_131415942
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:12 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

*O* Waar?
Ik heb ze gekocht bij Focalprice. Goede webshop en een goede prijs(volgens chinaprices.us zelfs de goedkoopste).
http://www.focalprice.com(...)_Players_Blacke.html
pi_131416569
Ik zoek nog een kabeltje voor mijn S3. Nu heb ik al verscheidene via eBay gekocht, maar dat zijn allemaal kabeltjes die mijn telefoon niet of nauwelijks kunnen opladen (verbruik is evenveel als dat hij oplaadt..). Weet iemand soms een kabeltje waar net zoveel stroom doorheen gaat als het origineel? Liefst via ebay :P
pi_131437866
Wou net een item bestellen, zie ik dat paypal 30 eurocent extra rekent met hun valutafunctie.... Dan is de lol er wel snel af bij een item van $12,29 (9,38 euro ipv rond de 9,08 euro). Normaal doe ik over 5 cent ook niet zo moeilijk. Nu heb ik ook de optie:

quote:
'' Stuur mij een factuur in de valuta van de verkoper.
Ik weet niet welke wisselkoers is gehanteerd bij deze transactie totdat ik mijn creditcardafschrift ontvang van mijn kaartuitgevende instantie. Ik erken dat ik door deze optie te selecteren mijn kaartuitgevende instantie toestemming geef de wisselkoers te bepalen die wordt gehanteerd bij deze transactie en dat ik geen informatie krijg over de wisselkoers of over extra wisselkosten tot ik de factuur ontvang van mijn kaartuitgevende instantie.''
Krijg ik dan dus geen PayPal kosten er nog eens overheen straks? Want Mastercard rekent hier slechts 1,5%

Als het goed is kan het binnen enkele dagen zien op mijn online afschrift..

[ Bericht 2% gewijzigd door Deezertje op 22-09-2013 12:52:44 ]
pi_131438177
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:10 schreef Xetran het volgende:
Ik zoek nog een kabeltje voor mijn S3. Nu heb ik al verscheidene via eBay gekocht, maar dat zijn allemaal kabeltjes die mijn telefoon niet of nauwelijks kunnen opladen (verbruik is evenveel als dat hij oplaadt..). Weet iemand soms een kabeltje waar net zoveel stroom doorheen gaat als het origineel? Liefst via ebay :P
ik heb bij mijn focalprice order dit kabeltje mee besteld:
http://www.focalprice.com(...)msung_HTC_Nokia.html

die is weliswaar duurder t.o.v. van de hele goedkope, maar hij voelt een stuk degelijker aan.
hij lijkt ook goed op te laden (galaxy S en een HTC HD2)
pi_131438572
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:57 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb bij mijn focalprice order dit kabeltje mee besteld:
http://www.focalprice.com(...)msung_HTC_Nokia.html

die is weliswaar duurder t.o.v. van de hele goedkope, maar hij voelt een stuk degelijker aan.
hij lijkt ook goed op te laden (galaxy S en een HTC HD2)
Nou ja, de prijs maakt op zich niet uit. Het probleem is dat de meeste kabeltjes op eBay niet genoeg stroom uitzend om je mobieltje te kunnen opladen. Maar 0.5A ipv 1A geloof ik. Ik bestel deze wel, bedankt voor de moeite :)
pi_131438613
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 13:10 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nou ja, de prijs maakt op zich niet uit. Het probleem is dat de meeste kabeltjes op eBay niet genoeg stroom uitzend om je mobieltje te kunnen opladen. Maar 0.5A ipv 1A geloof ik. Ik bestel deze wel, bedankt voor de moeite :)
ik heb ook ooit zo'n goedkoop kabeltje gekocht, dat was gelijk de laatste keer :P
  zondag 22 september 2013 @ 13:46:04 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131439693
Gewoon een sjieke OEM-lader halen.
Zoals inderdaad gezegd wordt, op dat vlak zijn goede dingen gewoon ff wat duurder.
Dan hoef je er ook niet achter te komen dat meerdere goedkope dingen niks blijken te zijn.
Da's ook een beetje weggegooid geld dan natuurlijk.
  zondag 22 september 2013 @ 13:48:45 #206
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131439805
Ik hoor jou dat al tijden zeggen maar hoe herken je eigenlijk een oem-lader :@
  zondag 22 september 2013 @ 13:51:10 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131439901
Doordat het dezelfde is als de originele en er OEM bij staat en de prijs de helft of iets is van het origineel maar niet 1 USD ofzo.
pi_131440324
Shiznuts, weet jij goede oordopjes voor dagelijks gebruik (naar school fietsen (Ik doe alleen de rechter in dan O-) )). Ze moeten dan sterk zijn, zodat ik ze in mijn broekzak kan proppen of in mijn kluisje kan gooien. (Niet letterlijk gooien en proppen natuurlijk)

Het liefst onder de 30$.

De TO2 bevallen me zeer goed trouwens, bedankt nog!
pi_131440422
Was ook op zoek naar 'n goede laadkabel voor m'n S3, vooral nu vannacht 'n andere kabel m'n telefoon helemaal ontladen heeft en nu niets meer doet.

Gewoon goed lezen wat zo'n kabel doet, ik heb nu deze gekocht:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=221266793926

Had 'm graag nog iets langer gewild, maar dat gaat weer van de snelheid af.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 22 september 2013 @ 14:22:56 #210
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_131441140
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:02 schreef wihehin het volgende:
Shiznuts, weet jij goede oordopjes voor dagelijks gebruik (naar school fietsen (Ik doe alleen de rechter in dan O-) )). Ze moeten dan sterk zijn, zodat ik ze in mijn broekzak kan proppen of in mijn kluisje kan gooien. (Niet letterlijk gooien en proppen natuurlijk)

Het liefst onder de 30$.

De TO2 bevallen me zeer goed trouwens, bedankt nog!
Kijk naar de AWEI es900 en em800 (in elk geval iets met 900 en 800 in de naam :') )

Nee ik ben geen Shiz, maar hij heeft dit al zovaak moeten replyen, dat ik het met hem te doen heb :P
YouTube
  zondag 22 september 2013 @ 14:39:46 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131441819
ES800M. ES900i. ;)

Maar 'em. Die kennen nogal een hoge kaputski-rate als ik de ervaringen af en toe zie binnenkomen. Dus moet je gewoon normaal mee omgaan (netjes om je hand wikkelen en in een pouch bewaren op een plek waar 'ie niet geplet wordt) en niet mee gaan gooien of onderin een rugzak stoppen en er een paar kilo boeken op mikken. :P

Maar ja, verder wat ik al eerder zei:
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, geloof dat de ES800M onderhevig is aan succesinflatie, waardoor je geld minder ES800M oplevert. :P
PriceAngels en eBay hadden ze geloof ik het goedkoopst.

De ES800M is w.m.b. een perfecte allrounder, want hij is warm, vol en heeft wat basspunch. Dat kan ik zelf wel waarderen. De ES900i featured een microfoon. Qua sound heeft deze juist meer bass, maar niet lekker gedoseerd, overheerst een beetje en maakt 'em wel geschikt voor house e.d., maar als je af en toe ook wat anders luistert dan ga je zo'n bassheavy IEM als storend ervaren. Voor het geld heb je denk ik weinig beters dan de AWEI ES800M. Let op: ik zeg niet dat er niet iets beters bestaat, dat bestaat zeker wel, maar goed, dan moet je je knip wat verder opentrekken. Een Vsonic VSD1, Brainwavz R1 of een Xears XT3 Xtreme Pro is natuurlijk ook wel fijn, maar zitten dan ook in een andere klasse.

Je kunt ook een gokje wagen en de Delta's bestellen: http://www.mp4nation.net/brainwavz-delta-iem-earphones . Zijn nieuw, dus geen idee of het echt wat is.

In bouwkwaliteit zitten er in de sub-30USD-range niet echt grote verschillen. Zelf heb ik alleen problemen gehad met twee Xears. En de Brainwavz Alpha. 't Meeste verschil ben ik misschien tegengekomen bij de Brainwavz M2, de bassmonster IEM: http://www.mp4nation.net/brainwavz-m2-iem-earphones , die voelen wel solid aan.
pi_131441922
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Was ook op zoek naar 'n goede laadkabel voor m'n S3, vooral nu vannacht 'n andere kabel m'n telefoon helemaal ontladen heeft en nu niets meer doet.

Gewoon goed lezen wat zo'n kabel doet, ik heb nu deze gekocht:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=221266793926

Had 'm graag nog iets langer gewild, maar dat gaat weer van de snelheid af.
Ha, toevallig. Die had ik gister ook al besteld. :P Het is jammer dat ze bij die kabeltjes zetten wat er doorheen gaat.
  zondag 22 september 2013 @ 15:53:57 #213
48067 neo2000
pi_131444420
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:39 schreef shiznuts het volgende:
ES800M. ES900i. ;)

Maar 'em. Die kennen nogal een hoge kaputski-rate als ik de ervaringen af en toe zie binnenkomen. Dus moet je gewoon normaal mee omgaan (netjes om je hand wikkelen en in een pouch bewaren op een plek waar 'ie niet geplet wordt) en niet mee gaan gooien of onderin een rugzak stoppen en er een paar kilo boeken op mikken. :P

[..]

In bouwkwaliteit zitten er in de sub-30USD-range niet echt grote verschillen. Zelf heb ik alleen problemen gehad met twee Xears. En de Brainwavz Alpha. 't Meeste verschil ben ik misschien tegengekomen bij de Brainwavz M2, de bassmonster IEM: http://www.mp4nation.net/brainwavz-m2-iem-earphones , die voelen wel solid aan.
Tsjah, heb je op zich gelijk in qua build quality en zo, maar euhm..

http://www.mp4nation.net/(...)z-beta-iem-earphones

..Als i zie waar tegenwoordig BETA's voor weggaan.. En die trok ik laatst ook gewoon helemaal kapot. Beter bij een AWEI setje van 8 dollar dan bij eentje van bijna 30..
pi_131447694
We hebben weer een 1 cent deal, leuk lampje!
en tot 24ste te bestellen.. op = op!

Coupon: tmart0922
Coupon expires: 2013.9.24

www.tmart.com/1W-50-Lumen(...)2.html?price=hk_intl
pi_131448315
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 17:22 schreef Downstar het volgende:

[ afbeelding ]

Thanks! Goed werkend mobiele site ook. :) Wel 1x per account...maar nieuw account is natuurlijk zo aangemaakt ;)
pi_131449289
quote:

[ afbeelding ]

besteld, extra zaklampje kan geen kwaad :)

quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Thanks! Goed werkend mobiele site ook. :) Wel 1x per account...maar nieuw account is natuurlijk zo aangemaakt ;)
je kan ook gewoon 1 bestellen en niet gelijk alles weg kapen.. :+
  zondag 22 september 2013 @ 17:59:59 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131449379
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom zou je meer van die dingen gaan bestellen :')? Bedoel lijkt mij geheel niet de bedoeling van de actie (en heeft er ook al eens voor gezorgd dat ze dat soort acties niet vaker gingen doen/stopzetten).
pi_131449584
quote:

[ afbeelding ]

Hoe kom je eraan?
  zondag 22 september 2013 @ 18:25:03 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131450542
quote:
8s.gif Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tsjah, heb je op zich gelijk in qua build quality en zo, maar euhm..

http://www.mp4nation.net/(...)z-beta-iem-earphones

..Als i zie waar tegenwoordig BETA's voor weggaan.. En die trok ik laatst ook gewoon helemaal kapot. Beter bij een AWEI setje van 8 dollar dan bij eentje van bijna 30..
De BETA's zijn qua bouwkwaliteit heel matig; heb de dopjes al moeten lijmen omdat ze los lieten. De AWEI's die ik heb voelen steviger aan de de Beta's.
pi_131450748
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Hoe kom je eraan?
Ik heb zo mijn connecties met Tmart he :D
pi_131452838
quote:

[ afbeelding ]

Werkt de code pas nadat ik bij PP ben ingelogd? Want ik zie niet waar die kan invullen.
pi_131453083
quote:

[ afbeelding ]

Thanks, nu voor al 2 zaklampen deze kant op voor next to nothing! ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Werkt de code pas nadat ik bij PP ben ingelogd? Want ik zie niet waar die kan invullen.
Jep.

Inloggen - item in mandje - secure payment (of zoiets) en dan pas kun je het invullen.
pi_131453320
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Thanks, nu voor al 2 zaklampen deze kant op voor next to nothing! ^O^

[..]

Jep.

Inloggen - item in mandje - secure payment (of zoiets) en dan pas kun je het invullen.
Mooi, besteld!
pi_131453834
shiznuts over de AORUN X05 had ik ergens gelezen dat er een verbeterde versie was uitgebracht enig idee?
vraag was ook eigenlijk met welke zoektermen heb jij gezocht op taobao? is er ook een officiële site?
  zondag 22 september 2013 @ 20:04:12 #225
48067 neo2000
pi_131454202
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De BETA's zijn qua bouwkwaliteit heel matig; heb de dopjes al moeten lijmen omdat ze los lieten. De AWEI's die ik heb voelen steviger aan de de Beta's.
Dat sluit dus 1 op 1 aan op mijn ervaringen. Wil je ded tips wisselen op je beta's, trek je ze gewoon uit elkaar. Lekker dan. De Aweis meegenomen op vakantie, gewoon ondrein de koffer in het hoesje, niets aan de hand. ^O^
  zondag 22 september 2013 @ 21:26:50 #226
314372 Goddelijker
pi_131458381
Ook maar een lampje besteld, thanks!
pi_131459256
Thanks voor de tip mbt het lampje...besteld :)
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_131459429
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef Goddelijker het volgende:
Ook maar een lampje besteld, thanks!
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_131461975
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef sjeppert het volgende:
Thanks voor de tip mbt het lampje...besteld :)
pi_131462243
Maakt niet uit wat ik aanklik op DX, maar overal staat: Ships within 7-10 business days. Is dit vanwege de feestdagen daar, of is DX nog steeds zo sloom? Keek ff op mijn account en zag dat het alweer vier jaar (tijd vliegt!) is sinds mijn laatste bestelling, en toen was het nog vaak binnen 2 dagen verzonden... :)
pi_131463190
Als je 'n beetje gelezen hebt, dan valt 't de laatste tijd best mee met DX. Mijn laatste 2 bestellingen waren zeker binnen 3/4 weken binnen.
pi_131463808
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef Deezertje het volgende:
Maakt niet uit wat ik aanklik op DX, maar overal staat: Ships within 7-10 business days. Is dit vanwege de feestdagen daar, of is DX nog steeds zo sloom? Keek ff op mijn account en zag dat het alweer vier jaar (tijd vliegt!) is sinds mijn laatste bestelling, en toen was het nog vaak binnen 2 dagen verzonden... :)
het shippen opzich duurt idd lang bij DX, maar vaak is het dan alsnog 'op tijd' (3 a 4 weken) binnen
pi_131465400
Geen dank ^O^

misschien kan ik nog wel wat meer 1 cent deals los peuteren :)
  zondag 22 september 2013 @ 23:46:20 #234
314372 Goddelijker
pi_131465548
Iemand nog een nieuwe webshop tegen gekomen laatste tijd?
pi_131465979
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Downstar het volgende:
Geen dank ^O^

Let us know! :Y
  maandag 23 september 2013 @ 02:53:50 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131468277
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:52 schreef ultrasonic1 het volgende:
shiznuts over de AORUN X05 had ik ergens gelezen dat er een verbeterde versie was uitgebracht enig idee?
vraag was ook eigenlijk met welke zoektermen heb jij gezocht op taobao? is er ook een officiële site?
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Die AORUN X05 heeft een Engelse shop gerebrand:
- video / knip -
Deze komen me dan ook bekend voor:
http://detail.tmall.com/item.htm?id=18618550855 & http://item.taobao.com/item.htm?id=21198427605

[..]
Verbeterde versie weet ik niet. Waar heb je dat gelezen en wat is er beter dan?
Weet wel dat Sounder naast de Queenbox Classic de Queenbox II heeft.
En dan is er een versie met Bluetooth 2.1 en eentje met BT4.0.
Alleen die chica van Sounder zegt dat de BT4.0-versie buggy is, durven ze dan ook (nog) niet te verkopen.
( Alicia - Alicia Chen )
Die versie kun je echter wel op eBay halen.

Die Queenbox II zou ik nog weleens willen halen, of een Leadsound i20BT ( zoals genoemd in deze post ).

Heb zelf ook van de Apple Store een Ultimate Ears BOOM (360) BT Speaker gehad. Maar die ging weer terug. Ik vond 'em helemaal zo goed niet als 'ie opgehyped was. Nogal een 'metal mesh'-vibe, klonk verder erg steriel en weinig 'fun'. Heb in de Mediamarkt ff gespeeld met een BOSE SoundLink Mini. Die vond ik echt vrij briljant qua geluid en design. Maar dat ding is loodzwaar en opladen met zo'n dock is ook niet alles. Voor nu nog altijd een fan van de Earson ER-151 ( > review shootout < ). Voor het geld een no-brainer. Zeker als je weet dat 'ie rebranded in NL voor 99 EUR is opgedoken. Zou de AORUN eigenlijk laten schieten.
  maandag 23 september 2013 @ 07:36:24 #237
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131468860
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Downstar het volgende:
Geen dank ^O^

Peuter ook gelijk wat coupons los.

Ik zie een mooie externe dvd drive voor 10 euro, niet slecht.
Maar de website loopt niet heel erg soepel, de helft wilt niet laden qua foto's/producten :')
pi_131469597
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 22:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

opgesoupeerd
Thanks for your attention to us! Unluckily you miss the chance
pi_131469695
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 07:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Peuter ook gelijk wat coupons los.

Ik zie een mooie externe dvd drive voor 10 euro, niet slecht.
Maar de website loopt niet heel erg soepel, de helft wilt niet laden qua foto's/producten :')
Ik heb ze er even om een fok only coupon gevraagd, indien gehonoreerd.. zal het vast 5% off worden ofzo ;)

Website draait hier perfect hoor?
pi_131471878
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:54 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

opgesoupeerd
Thanks for your attention to us! Unluckily you miss the chance
jup, doet het niet meer.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_131474689
Code is inderdaad 'op'

er zijn 4850 bestellingen gedaan xD

Ik ben bezig met een coupon, maar ik kreeg te horen dat het moeilijker realiseerbaar is
omdat niet overal even veel marge op zat, bepaalde producten hebben bijv geen 5% marge
en daarmee kunnen ze dus niet zomaar een coupon uitgeven voor alle producten met 5% off zeg maar..
pi_131476809
;( banggood maar even mailen.
Groot fan van User Wotte
pi_131478481
is er een manier om die agents te omzeilen? het wordt behoorlijk duur met al die fees bij mt
-Real power isn't given, it must be taken-
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 14:37:23 #244
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131478846
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:28 schreef henk3412 het volgende:
is er een manier om die agents te omzeilen? het wordt behoorlijk duur met al die fees bij mt
In China gaan wonen.
Keiharde porno!
pi_131481140
Weten jullie een leuke androidstick?

Zou namelijk ook graag 1, 2, 3 op uitzendinggemist op mijn tv willen checken. ;(
Groot fan van User Wotte
pi_131481410
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie een leuke androidstick?

Zou namelijk ook graag 1, 2, 3 op uitzendinggemist op mijn tv willen checken. ;(
zou een topicreeks moeten zijn, maar zijn 2 aparte topics blijkbaar
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen!
pi_131486167
Hoe lang duurt 'Payment is received, awaiting verification.' via Credit Card bij DX? Had via mobiel besteld, dus weet niet of het daar aan ligt. Kan in ieder geval nergens meer betalen binnen mijn account, dus zal wel goed zijn neem ik aan.
pi_131488767
quote:
heb je zon mooie telefoon en dan ga je hem verneuken met een doodskist eromheen xD?
pi_131489830
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

heb je zon mooie telefoon en dan ga je hem verneuken met een doodskist eromheen xD?
Bitch. ;)
pi_131490012
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Bitch. ;)
haha, nee maar kom op.. logisch dat je je telefoon wil beschermen tegen al het kwade op deze wereld :P.. maar er zijn toch veel betere alternatieven als dit? zon flipcover bijv.?

al is dit natuurlijk mijn mening :P
pi_131494456
Ik zoek een goedkope draadloze muis die werkt op normale Europese batterijen. Verder geen vereisten. Ik ken niks van Chinese muizen, dus jullie suggestie wordt zeer op prijs gesteld.

Het hoeft geen gaming muis te zijn, de muis zal op een normale manier worden gebruikt. Zo goedkoop mogelijk dus. :)

Edit: Ik heb nog ¤8.50 op m'n Paypal staan. Het moet dus daaronder liggen. :D
pi_131494707
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zoek een goedkope draadloze muis die werkt op normale Europese batterijen. Verder geen vereisten. Ik ken niks van Chinese muizen, dus jullie suggestie wordt zeer op prijs gesteld.

Het hoeft geen gaming muis te zijn, de muis zal op een normale manier worden gebruikt. Zo goedkoop mogelijk dus. :)

Edit: Ik heb nog ¤8.50 op m'n Paypal staan. Het moet dus daaronder liggen. :D
E-Blue muizen dikke aanrader :) (eBay)
pi_131496082
Ik heb ooit een keer twee joysticks voor de playstation drie gekocht Focalprice als ik het me goed herinner. Die dingen zijn echter waardeloos, omdat alle knoppen net wat later reageren en ook stroever zijn en het enige wat een beetje speelbaar is, is FIFA. als je COD of zo wilt gaan speel, beweeg je later dan dat je je knuppel beweegt. Dit is natuurlijk onspeelbaar en ik vroeg me af of er ergens joysticks te koop zijn die het gewoon goed doen.

Ook vroeg ik me af of er ergens goede, goedkope oordopjes te koop zijn voor op festivals en dergelijke, want ik begin ondertussen wel een keer doof te worden, vrees ik.

En als laatste, als het niet te veel moeite is, zoek ik goedkope, redelijk goede oortjes, aangezien ik ze nu bij de HEMA koop en goede, goedkope opladers voor de S2.

Bij voorbaat dank en kusjes en knuffels. *O*
pi_131496208
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef AceOblivion het volgende:
En als laatste, als het niet te veel moeite is, zoek ik goedkope, redelijk goede oortjes, aangezien ik ze nu bij de HEMA koop en goede, goedkope opladers voor de S2.
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:39 schreef shiznuts het volgende:
ES800M. ES900i. ;)

[..]

pi_131496894
quote:
ES800M. ES900i. ;)

Weet je toevallig wat het verschil is tussen beiden?
  maandag 23 september 2013 @ 22:35:12 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131497555
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef AceOblivion het volgende:

[..]

Weet je toevallig wat het verschil is tussen beiden?
900 is rijker bedeeld met betrekking tot de lage tonen, 800 is wat meer een allrounder ;)

Ben zelf ook nog opzoek naar een goede; betaalbare controller voor ''erbij'' dus in die zoektocht doe ik met je mee ;)
  maandag 23 september 2013 @ 23:02:55 #258
48067 neo2000
pi_131498681
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef AceOblivion het volgende:
Ook vroeg ik me af of er ergens goede, goedkope oordopjes te koop zijn voor op festivals en dergelijke, want ik begin ondertussen wel een keer doof te worden, vrees ik.

Bij voorbaat dank en kusjes en knuffels. *O*
Maar.. De zoekmethodes die in de OP staan, doen het net allemaal bij jou niet? ;(
pi_131498788
ik denk trouwens dat mijn 900 kaputski is.. ik heb de 800 er even naast geluisterd en die klinkt normaal.. de 900 drukt het stemgeluid helemaal weg en gooit er een dikke echo/galm overheen
lijkt mij niet dat dat de bedoeling is...
pi_131500035
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef davedavy het volgende:

[..]

E-Blue muizen dikke aanrader :) (eBay)
http://www.ebay.com/itm/h(...)&hash=item27cef65a9f

Ik ga me deze kopen, helaas valt het net buiten m'n Paypalsaldo en zal ik dus eerst nog wat geld moeten storten. :P
pi_131500982
quote:
Bedankt :)

Jullie blijven altijd vriendelijk :)
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 24 september 2013 @ 07:33:11 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131503137
Hebben ze ook housebroeken in CHina? Ik kan alleen het woord house trousers verzinnen maar geen hits :@

pi_131504577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:33 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben ze ook housebroeken in CHina? Ik kan alleen het woord house trousers verzinnen maar geen hits :@

[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat echt vrouwenbroeken waren :@
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:58:52 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131504971
Zag ik gisteren geloof ik nog bij de Hofer, LIDL of Penny liggen.
Moest een 'sport hose' voorstellen. Yeah right.
Dacht toen ik ze zag nog ' :') WTF doet dat anno 2013 in de schappen, welke gek gaat daar nu in rondlopen?'.
Maar ok, ik heb daar geloof ik dan antwoord op. :P _O- ;(
Past natuurlijk wel bij je brisante gouden horloge-collectie.
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:51:59 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131508077
quote:
12s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat zijn geen grapjes meer, hè. Audio is technologie. :{ Hartstikke serieus hier.
Had maar nieuwe besteld. :{ Die ene keer dat er in 5 jaar eens iets gebeurt ga ik me nu niet druk om maken.
Net binnen. :)

Nogmaals, werd als budgettip aanbevolen door een of andere gadgetmagazine.

RHA MA150. Te halen van Amazon: http://geizhals.at/eu/236206720 .

Initial impression: bass doet me een beetje denken aan de Brainwavz Alpha. Lichtelijk uitgesmeerd (niet al te direct/punchy), maar wel vol en nadrukkelijk aanwezig. Echter waar de Alpha's de rest van de range onderkotst met muddy bass, blijft de MA150 goed vrij gebalanceerd (á la ES800M) en helder. Vocals klinken wel een beetje plat en zacht en de overige mid/highs gaan eerder richting 'harsh' dan gemoffeld over te komen, zonder echt harsh te worden (waar de XKDUN CK-700 wel last van heeft bijvoorbeeld ;( ). Out-of-the-box soundsignature is vooral goed voor house 'n shizzle. Wat popperige nummers, zou 'ie (imho) profiteren van wat tweaken van de equalizer, in het mid/high bereik wat extra spunk toevoegen, maar ik denk dat de meesten dat mogelijk niet eens nodig vinden. :Y

Initial conclusion: denk dat velen deze oordopjes zouden waarderen. Qua bouwkwaliteit heb ik in de feedback op Amazon wel teruggelezen dat ze vrij snel stukgaan, dus ook hier geldt: gewoon voorzichtig met je spulletjes omgaan! Pasvorm is ook een beetje apart. Niet oncomfortabel of dat ze eruitvallen, maar toch. Verder voor Europese maatstaven gewoon een coole bang-for-buck en lekker snel in huis natuurlijk.
SPOILER: COMING UP!
pi_131508728
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Had maar nieuwe besteld. :{ Die ene keer dat er in 5 jaar eens iets gebeurt ga ik me nu niet druk om maken.
Net binnen. :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogmaals, werd als budgettip aanbevolen door een of andere gadgetmagazine.

RHA MA150. Te halen van Amazon: http://geizhals.at/eu/236206720 .

Initial impression: bass doet me een beetje denken aan de Brainwavz Alpha. Lichtelijk uitgesmeerd (niet al te direct/punchy), maar wel vol en nadrukkelijk aanwezig. Echter waar de Alpha's de rest van de range onderkotst met muddy bass, blijft de MA150 goed vrij gebalanceerd (á la ES800M) en helder. Vocals klinken wel een beetje plat en zacht en de overige mid/highs gaan eerder richting 'harsh' dan gemoffeld over te komen, zonder echt harsh te worden (waar de XKDUN CK-700 wel last van heeft bijvoorbeeld ;( ). Out-of-the-box soundsignature is vooral goed voor house 'n shizzle. Wat popperige nummers, zou 'ie (imho) profiteren van wat tweaken van de equalizer, in het mid/high bereik wat extra spunk toevoegen, maar ik denk dat de meesten dat mogelijk niet eens nodig vinden. :Y

Initial conclusion: denk dat velen deze oordopjes zouden waarderen. Qua bouwkwaliteit heb ik in de feedback op Amazon wel teruggelezen dat ze vrij snel stukgaan, dus ook hier geldt: gewoon voorzichtig met je spulletjes omgaan! Pasvorm is ook een beetje apart. Niet oncomfortabel of dat ze eruitvallen, maar toch. Verder voor Europese maatstaven gewoon een coole bang-for-buck en lekker snel in huis natuurlijk.
SPOILER: COMING UP!
Huh, welk toetsenbord is dat met numeriek gedeelte?
pi_131508847
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef shiznuts het volgende:

dus ook hier geldt: gewoon voorzichtig met je spulletjes omgaan!
Dat deed ik met de Beta's ook. Toch zijn ze 3x uit elkaar gevallen. 1x zelfs de interne bedrading.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:21:37 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131508922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:

[..]

Huh, welk toetsenbord is dat met numeriek gedeelte?
Gewoon van de most awesome of awesome laptops: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ .
Top specs, top features, top looks, top prijs. Mooie Samsung SSD inmikken en you're set. B-)
pi_131509807
Zou zoiets werken: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4610c1e329 ? Ik heb het idee dat zo'n ding heel snel openklapt (onverwachts) en dat je dan alles onder hebt zitten...
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:14:16 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131510295
Ziet eruit als metaal.
Als dat ding gewoon een goede veer heeft zou ik niet weten waarom het niet zou werken?
pi_131511211
zaklampje is verzonden :)
pi_131511653
DX T-shirt :D
$6.99
http://dx.com/p/dxman-cot(...)-black-size-l-247700
Verkrijgbaar in de maten: XS - L - XL - XXL
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:56:44 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131511765
En dan ritueel in de fik steken en daar een videoreview van maken of wah?
pi_131512020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:53 schreef jeroendh het volgende:
DX T-shirt :D
$6.99
http://dx.com/p/dxman-cot(...)-black-size-l-247700
Verkrijgbaar in de maten: XS - L - XL - XXL
Betalen voor gratis reclame! _O- :W
pi_131513247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Deezertje het volgende:
Zou zoiets werken: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4610c1e329 ? Ik heb het idee dat zo'n ding heel snel openklapt (onverwachts) en dat je dan alles onder hebt zitten...
Waarom zou je dat uberhaupt willen... zet dan dat bekertje gewoon op je bureau :')
pi_131513335
-geen imitatie-

[ Bericht 92% gewijzigd door Fopje op 24-09-2013 18:07:33 ]
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:58:48 #277
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_131513921
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:41 schreef badschaap het volgende:
-geen imitatie-
Ze verkopen een eigen muismat onder de merkvlag van Razor. Wat denk je dat Razor daarvan vindt?

[ Bericht 19% gewijzigd door Fopje op 24-09-2013 18:07:38 ]
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:08:10 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131514203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon van de most awesome of awesome laptops: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ .
Top specs, top features, top looks, top prijs. Mooie Samsung SSD inmikken en you're set. B-)
Deze man weet :7
pi_131514333
Dit begint een beetje deprimerend te worden. Ik dacht nog wel in een 'rustige' tijd te bestellen in China, maar ook vandaag geen pakje binnen (5 weken). En de kleinere items via eBay komen gewoon vrolijk binnen via de normale post... Weet ik in ieder geval dat de rest van de pakjes die ook nog moeten komen, niet veel sneller binnen zullen zijn! :')
pi_131514780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Dit begint een beetje deprimerend te worden. Ik dacht nog wel in een 'rustige' tijd te bestellen in China, maar ook vandaag geen pakje binnen (5 weken). En de kleinere items via eBay komen gewoon vrolijk binnen via de normale post... Weet ik in ieder geval dat de rest van de pakjes die ook nog moeten komen, niet veel sneller binnen zullen zijn! :')
ik heb inmiddels bij mijn ebay bestelling ook staan dat ik voor 2 oktober een probleem moet melden indien nodig... :(
pi_131517803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:58 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Ze verkopen een eigen muismat onder de merkvlag van Razor. Wat denk je dat Razor daarvan vindt?
Ja oké
pi_131520856
Even een crosspostje uit het Chinese telefoon topic gezien het toch maar over bestellen gaat:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 17:50 schreef Dasjonny het volgende:
Iemand nog tips over hoe ik mijn Xiaomi Mi2S het beste kan bestellen? Wil eigenlijk mijn accessoires tegelijk aan laten komen met de Mi2S, maar de kans op belasting is een stuk groter als ik hem in 1 groot pak doe via DHL.

Wat is de beste manier om deze dan toch goedkoop binnen te krijgen zonder 2 weken te moeten wachten op een hoesje en screen protector?
  dinsdag 24 september 2013 @ 18:57:10 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131522142
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:18 schreef Dasjonny het volgende:
Even een crosspostje uit het Chinese telefoon topic gezien het toch maar over bestellen gaat:

[..]

Gewoon spreiden en wachten ja. :(

En accessoires. Als het een hoesje en screenprotector is, zal dat ook het verschil niet gaan maken, denk je niet?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Deezertje het volgende:
:o Wacht ook al meerdere weken op een paar spullen.
Terwijl sommige andere dingen wel vrij rap binnendruppelen.
pi_131523422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon spreiden en wachten ja. :(

En accessoires. Als het een hoesje en screenprotector is, zal dat ook het verschil niet gaan maken, denk je niet?

[..]

:o Wacht ook al meerdere weken op een paar spullen.
Terwijl sommige andere dingen wel vrij rap binnendruppelen.
Wachten ;(

Het gaat om een 3100mah batterij + cover + dock, een hoesje en een protector. En dus nog de Mi2S. Dacht erover om de Mi2S met DHL te laten komen, gezien ibuygou niet aan tracking doet op de free shipping. Gezien ik mijn vorige telefoon op de eerste dag al liet vallen wil ik dat risico eigenlijk niet nog een keer nemen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:40:22 #285
314372 Goddelijker
pi_131524044
Levertijden verschillen inderdaad flink laatste tijd.
Volgens mij ligt mijn keramisch mes ook ergens onderop de stapel. :')
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:10:21 #286
48067 neo2000
pi_131525283
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Deze man weet :7
ASUS N-serie verbijstert via ongelooflijke audio en geavanceerde power
* Windows 8 Pro of andere verkrijgbare edities
* neo2000 stopt met lezen. :7
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:24:22 #287
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_131525839
Ik kom net in het krantje van de V&D Awei oordopjes tegen, zo de zien de ES900i en TS-130.

Ze staan er voor ¤15 in, valt me nog mee.
#teammaxbet
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:24:35 #288
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131525847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef shiznuts het volgende:
Zag ik gisteren geloof ik nog bij de Hofer, LIDL of Penny liggen.
Moest een 'sport hose' voorstellen. Yeah right.
Dacht toen ik ze zag nog ' :') WTF doet dat anno 2013 in de schappen, welke gek gaat daar nu in rondlopen?'.
Maar ok, ik heb daar geloof ik dan antwoord op. :P _O- ;(
Past natuurlijk wel bij je brisante gouden horloge-collectie.
Sport hose, klinkt goed.
Ik moet toch nog een keer naar Oostenrijk om iemand zijn bek dicht te timmeren, kan ik gelijk een paar sets meenemen }:|

Krijg ik weleens vaker, Banggood vond mijn product request ook wat raar. Nes usb controller.

quote:
Ah, this controller is very very old but classic...and I said : "Really ?" when I see your mail. Still so many people love to buy this kind controller now ?
_O-
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:08:06 #289
48067 neo2000
pi_131528235
Sowieso. Nes is nostalgie. Retro. Retro is hip. Nes controllers zijn uber. Wat snapt die Chinees er niet aan. Damnit. Ik wil een Nes emulator op mijn pc niet spelen met een fucking tobo en muis, maar met de juiste controller.
Misschien moet je ze maar eens vragen of ze re-enactments van de Japanse invasie van Manchuria ook naspelen met alleen Chinezen. Authenticiteit, daar draait het om. ^O^
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:12:02 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131528448
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:10 schreef neo2000 het volgende:

[..]

ASUS N-serie verbijstert via ongelooflijke audio en geavanceerde power
* Windows 8 Pro of andere verkrijgbare edities
* neo2000 stopt met lezen. :7
Niet zo haten op Win 8; valt prima mee te werken :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef Maxbet het volgende:
Ik kom net in het krantje van de V&D Awei oordopjes tegen, zo de zien de ES900i en TS-130.

Ze staan er voor ¤15 in, valt me nog mee.
Heb je toevallig een foto/scan :@?
pi_131528565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Wachten ;(

Het gaat om een 3100mah batterij + cover + dock, een hoesje en een protector. En dus nog de Mi2S. Dacht erover om de Mi2S met DHL te laten komen, gezien ibuygou niet aan tracking doet op de free shipping. Gezien ik mijn vorige telefoon op de eerste dag al liet vallen wil ik dat risico eigenlijk niet nog een keer nemen.
ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken: hij is wel lekker snel, maar de kans dat de douane dan moeilijk gaat doen is wel groter... (maar de btw kan ik weer terugvragen, dus opzich kost het dan niet heel veel extra)
en uiteraard het dillemma van welke telefoon te nemen, de ideale telefoon bestaat nog niet voor mij (tot ongeveer 300 euro incl btw, max 4,8" scherm, NFC en grote accu..)
pi_131528706
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef mschol het volgende:

[..]

ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken: hij is wel lekker snel, maar de kans dat de douane dan moeilijk gaat doen is wel groter... (maar de btw kan ik weer terugvragen, dus opzich kost het dan niet heel veel extra)
en uiteraard het dillemma van welke telefoon te nemen, de ideale telefoon bestaat nog niet voor mij (tot ongeveer 300 euro incl btw, max 4,8" scherm, NFC en grote accu..)
Hoe kun jij de BTW weer terugkrijgen dan? Bedrijf of is er iets wat je bij de belastingaanslag kan rekenen?
pi_131528849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Hoe kun jij de BTW weer terugkrijgen dan? Bedrijf of is er iets wat je bij de belastingaanslag kan rekenen?
bedrijf :)
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:19:30 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131528944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb je toevallig een foto/scan :@?
Niet eens rebrands. :P

Beetje profiteren van m'n research. :( FUUUUU!!1!
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]

AWEI is de new shit zeg ik je! :P Wil ik zeker eens proberen.

[..]
pi_131529085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Action heeft zoiets ook liggen tegenwoordig

Rond de 7 euro
YouTube
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:31:48 #296
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_131529639
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Heb jij die TS serie al een geprobeerd Shiz?

Ik bestel alsnog gewoon uit China, maar zelfs voor ¤15 zijn die 900i dopjes niet slecht voor mensen die niet uit China willen bestellen. Mooie aanrader voor schoonfamilie enzo.
#teammaxbet
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:47:22 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131530651
Die ene is idd de ES900i. Die ander lijkt me toch eerder de ES100i hoor...

(Staat alleen bij dat ze een mic hebben, niet een remote)
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:02:10 #298
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_131531742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Die ene is idd de ES900i. Die ander lijkt me toch eerder de ES100i hoor...
[ afbeelding ]
(Staat alleen bij dat ze een mic hebben, niet een remote)
Ah, DX heeft ze gewoon onder een andere naam staan, ES100i it is.

Vergelijkbaar met de 900i? Of toch weer een ander geluid?
#teammaxbet
pi_131532288
Ik heb al jaren de Creative EP-630 oordopjes, maar die gaan zo elk driekwart jaar kapot ondanks zorgvuldig gebruik... Haal ik normaal altijd voor een tientje ofzo. Welke in-ear 'China' oortjes komen er het best bij, voor Trance muziek? :)
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:10:49 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131532315
Had toen een selectie oordopjes in huis gehaald (wilde serieus SHIZEARS gronden).
Was echter nogal teleurgesteld in de rest van het aanbod.
En met een rebranded MOQ van 3000 stuks en min. 1000 stuks per type...
Was eigenlijk niks dat de ES800M evenaarde en logistiek, de wet en garantie eigenlijk veel te veel gedoe. :N
En je wilt ook niet met 2900 stuks in een schuurtje zitten lijkt me, mocht het niet zo lekker verkopen. :P

Uit m'n hoofd weet ik niet precies hoe ze allemaal klinken.
Maar was waarschijnlijk dus niet waardig om te onthouden.
En kan ze nu wel gaan testen, maar dan moet ik ook de ES900i erbijzoeken en geen zin enzo. :@
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:16:18 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131532654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb al jaren de Creative EP-630 oordopjes, maar die gaan zo elk driekwart jaar kapot ondanks zorgvuldig gebruik... Haal ik normaal altijd voor een tientje ofzo. Welke in-ear 'China' oortjes komen er het best bij, voor Trance muziek? :)
Die RHA MA150's dan?

GC / [Chinese Webshops] Topic #274 Audio is technologie
Dat je het ff weet. :+ ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')