SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Passend bij de titel.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
haha, wel leuke alarmklok. Wat zou de douane ervan zeggen als ze een steekproefje doen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Passend bij de titel.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Gaat het het verder wel goed met je? Moet ik je moeder bellen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:44 schreef shiznuts het volgende:
Over MP4Nation en IEMs gesproken, na de sau teuere R3 en Delta nu ook de S1:
• http://www.mp4nation.net/brainwavz-s1-iem-earphones
De R3 ga ik me denk ik niet aan wagen. Maar de Delta- en S1-preorders staan al.
Ik maak me de laatste tijd nogal zorgen over jou.De Elro's waren eerst ook bij de Action te koop, die werken wel normaal. Nu hebben ze vaag "impuls" brol.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon deze halen:
http://www.home-easy.nl/e(...)et-afstandsbediening
Doen het prima, ook regelmatig bij de Kruidvat te koop voor 9 euro zoveel. 2 opties, setje van 2 voor binnen, of het setje van 2 voor buiten.Worden hier al een jaartje of 3 gebruikt, huis nog niet afgefikt en nog geen batterijtje (afstandsbediening
) hoeven te vervangen.
![]()
Audio... is technologie?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gaat het het verder wel goed met je? Moet ik je moeder bellen?
Ik maak me de laatste tijd nogal zorgen over jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vraag me af of je het MAG bestellen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
haha, wel leuke alarmklok. Wat zou de douane ervan zeggen als ze een steekproefje doen?![]()
Ik heb iets op Aliexpress gezien dat ik erg graag wil bestellen, maar heb tot nu toe alleen op sites als Pandawill, Geekbuying, Banggood en DX besteld. Kan ik via Aliexpress net zo makkelijk, een vooral net zo veilig, kopen als via die andere sites?
Het gaat om dit artikel: http://nl.aliexpress.com/(...)strip/862632358.html
Alle hulp is welkom!
[ Bericht 2% gewijzigd door Negakinu op 14-09-2013 11:47:04 ]![]()
Stiekem mag allesquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vraag me af of je het MAG bestellen.![]()
Verjaardagskado van 7 euro voor iemand niet binnen helaas. Gaat dus pas op zijn vroegst dinsdag worden... andere pakje dat halve week later is gestuurd is wel binnen... Speltip 1: bestel nooit als je haast hebt, en helemaal niet voor een verjaardagskado.Gelukkig kunnen mijn vrienden er wel om lachen gok ik.
![]()
![]()
Ik heb goede ervaring met Fedexquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja, maar zit er verschil in de administratiekosten die fedex of dhl in rekening brengt naast de wettelijke invoerheffing?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Is dit item te vertrouwen? Zou graag een 256GB USB-stick willen
http://www.ebay.com/itm/N(...)-Drive-/161096361248Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Nee, dit lijkt me compleet onbetrouwbaar. Ik ben zelf ook al eens genaaid met SD geheugen. 32gb partitie op een 2gb drive. Volkomen corrupt. Koop nooit geheugen op Ebay, maar kijk op mymemory.co.uk ofzo voor redelijke prijzen.quote:Op zondag 15 september 2013 15:17 schreef Yaros het volgende:
Is dit item te vertrouwen? Zou graag een 256GB USB-stick willen
http://www.ebay.com/itm/N(...)-Drive-/161096361248![]()
Leuke NL vertaling "maïsmeel 8 naald"quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:39 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb iets op Aliexpress gezien dat ik erg graag wil bestellen, maar heb tot nu toe alleen op sites als Pandawill, Geekbuying, Banggood en DX besteld. Kan ik via Aliexpress net zo makkelijk, een vooral net zo veilig, kopen als via die andere sites?
Alle hulp is welkom!![]()
![]()
![]()
Ben opzoek naar drankmunten... Het is voorde scouting dus mag universeel iets zijn..( of wat erop lijkt) liefst wel met eigen bedrukkingen maar cheap heeft de voorkeur... Iemand.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Aliexpress even checken?quote:Op zondag 15 september 2013 16:18 schreef revpolen het volgende:
Ben opzoek naar drankmunten... Het is voorde scouting dus mag universeel iets zijn..( of wat erop lijkt) liefst wel met eigen bedrukkingen maar cheap heeft de voorkeur... Iemand.
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130915062130Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
once your single order value
exceeds $75.
bedoelen ze hiermee een product van over 75 usd of mag ook meerdere producten die samen 75 usd zijn?-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Niemand? Of is de vraag te noob?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:39 schreef Negakinu het volgende:
Alle hulp is welkom!![]()
![]()
je bestelling moet >75$ zijn, ongeacht of dat er 1 of 100 artikelen besteld zijnquote:Op zondag 15 september 2013 16:22 schreef henk3412 het volgende:
once your single order value
exceeds $75.
bedoelen ze hiermee een product van over 75 usd of mag ook meerdere producten die samen 75 usd zijn?![]()
Staat allemaal in de OP.quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Niemand? Of is de vraag te noob?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer info over aliexpress in de OP.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:39 schreef Negakinu het volgende:
Alle hulp is welkom!
Let wel dat je het uurwerk bij een beginnend verkoper aanschaft (heeft nog maar 2 beoordelingen).
Best de verkoper via chat of via contact now contacteren om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt...jaja, en azo...![]()
Nadeel is wel dat je een cc moet hebben..
Ik had laatst na contact met een verkoper betaald via paypalDan gaat het eigenlijk gewoon helemaal buiten alieexpress om maar handel je direct met een chinees.
![]()
Ik vind het horloge nogal te duur voor zo'n Chinees ding, kost $10 inkoop. Je kunt het waarschijnlijk een stuk goedkoper vinden met een ander naampje erop of een vergelijkbaar design. Bij Conrad zag ik Seagull horloges liggen voor dezelfde prijs en minder.quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Niemand? Of is de vraag te noob?![]()
Nee helaas, dat gaat voor deze niet op. En ik heb al drie Sea-Gulls.quote:Op zondag 15 september 2013 20:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vind het horloge nogal te duur voor zo'n Chinees ding, kost $10 inkoop. Je kunt het waarschijnlijk een stuk goedkoper vinden met een ander naampje erop of een vergelijkbaar design. Bij Conrad zag ik Seagull horloges liggen voor dezelfde prijs en minder.![]()
![]()
Top bedankt! ik zat te zoeken onder tokens / coinsquote:Op zondag 15 september 2013 16:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Aliexpress even checken?
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130915062130
Voor de vraag betreft aliexpress.. Ik heb er al zo rond de 20.000 usd gekocht...
alles safe! ( op me fiets na)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Maak er vier van!quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Nee helaas, dat gaat voor deze niet op. En ik heb al drie Sea-Gulls.
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item4ac7105227Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Hahaha, verschrikkelijk. :pquote:Op zondag 15 september 2013 20:55 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Maak er vier van!
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item4ac7105227![]()
Ik heb wat hulp nodig ben ik bang..
Na lang zoeken heb ik nog maar weinig gevonden (of juist te veel, maar dan van het verkeerde).
Ik ben op zoek naar USB A en micro USB connectors, maar dan de iets meer "high-end" modellen.
Probleem is dat zoeken op connectors heel erg veel resultaten geeft, waarvan 99.99% van de resultaten dit soort connectors geeft: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2a3158a5b2
Prima natuurlijk als de looks niet uitmaken, maar ik zoek dus iets mooiers.
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen deze gevonden:
http://www.ebay.com/itm/D(...)sd%3D121140785911%26
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c348db535
Is hier misschien iemand die ergens een webwinkel/ebay/taobao weet waar ze wat meer custom spul verkopen? Ik heb al een paar uur gezocht, en daar zijn eigenlijk alleen deze 2 uitgekomen. Gold plated connectors zijn trouwens ook prima, maar tot nu toe alleen kale connectors zonder behuizing gevonden. Het hoeft trouwens niet perse uit China, maar de beste resultaten tot nu toe komen uit die richting.
Bedank alvast!![]()
Dacht dat handelen e.d. hier niet toegestaan was ;-)quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef revpolen het volgende:
[..]
Top bedankt! ik zat te zoeken onder tokens / coins
Voor de vraag betreft aliexpress.. Ik heb er al zo rond de 20.000 usd gekocht...
alles safe! ( op me fiets na)
on topic:
Kon het niet laten, nog twee stropdassen onderweg.
Geen geld vergeleken met Nederland (nu de kwaliteit afwachten)YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: