Er zijn van die usb powered sloffen met verwarming.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Woep het volgende:
Ik heb koude voeten, staan er niet ergens nog leuke voeten warm houder gadgets?
iemand?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef mschol het volgende:
vraagje: ik wacht inmiddels bijna een maand op een pakketje vanuit japan, betaald met PayPal via ebay
hij is per economy post verstuurd (grondpost dus), de Japanse post geeft aan dat het 1 a 2 maanden duurt voordat hij in nederland is.
moet ik op dag 44 een claim aanmaken, en verdere behandeling van die claim nog 2 weken laten wachten, of hoe gaat dat in z'n werk? (nog niet eerder gedaan namelijk)
wat ik in de OP lees betreft vooral shops, en dit is echt een particuliere aankoop, opnieuw verzenden b.v. is dus ook niet mogelijk..
Net ff langsgeweest. Gevraagd of ze die handtekening dan ff op hun scherm kunnen toveren, want de 28e was ik tot laat op en ben daarna wezen uitslapen totdat ik rond lunchtijd moest gaan werken en er had toen niemand aangebeld en ik heb nergens voor getekend of iets ontvangen. Maar Amazon doet niet aan aangetekend, het is alleen tracking en hij keek ff in het systeem, was gewoon in de brievenbus gedaan volgens de status.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fijn is dat; hij is niet weer in je persoonlijke ''bakje'' bij het ambt blijven liggen zoals de laatste keer?
Hmz, dat is ''genaaid'. Overigens moest ik hier in NL de laatste keer gewoon tekenen voor aflevering van een boek van Amazon (wel met 3 day shipping en niet super saver).quote:Op woensdag 18 september 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Net ff langsgeweest. Gevraagd of ze die handtekening dan ff op hun scherm kunnen toveren, want de 28e was ik tot laat op en ben daarna wezen uitslapen totdat ik rond lunchtijd moest gaan werken en er had toen niemand aangebeld en ik heb nergens voor getekend of iets ontvangen. Maar Amazon doet niet aan aangetekend, het is alleen tracking en hij keek ff in het systeem, was gewoon in de brievenbus gedaan volgens de status.Ik zei dat als ik op Amazon kijk en zie dat 'ie in een aardige doos zit op de foto's, dat dat niet eens paste, dus of het anders voor de deur gelegd was en buren het gestolen hebben? Maar ze maken schijnbaar voor de NSA foto's van alle pakketjes,
en daarop was zo'n klein envelop Amazon-doosje te zien die ze ook gebruiken bij MyMemory.co.uk . Dus mja, hij kon me alleen nog een klachtennummer meegeven dat ik dan maar moet bellen.
Na, so was!
Ach gossie, die jongen heeft het zo moeilijk zonder oordoppenquote:Op woensdag 18 september 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Net ff langsgeweest. Gevraagd of ze die handtekening dan ff op hun scherm kunnen toveren, want de 28e was ik tot laat op en ben daarna wezen uitslapen totdat ik rond lunchtijd moest gaan werken en er had toen niemand aangebeld en ik heb nergens voor getekend of iets ontvangen. Maar Amazon doet niet aan aangetekend, het is alleen tracking en hij keek ff in het systeem, was gewoon in de brievenbus gedaan volgens de status.Ik zei dat als ik op Amazon kijk en zie dat 'ie in een aardige doos zit op de foto's, dat dat niet eens paste, dus of het anders voor de deur gelegd was en buren het gestolen hebben? Maar ze maken schijnbaar voor de NSA foto's van alle pakketjes,
en daarop was zo'n klein envelop Amazon-doosje te zien die ze ook gebruiken bij MyMemory.co.uk . Dus mja, hij kon me alleen nog een klachtennummer meegeven dat ik dan maar moet bellen.
Na, so was!
Ben ik toch blij dat ik de zwarte heb gekozen. Wat een grafkleur dat camel.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:26 schreef neo2000 het volgende:
Voor de liefhebbers. Jas ziet er belabberder uit vanwege lichtval in de gang.. Maar goed, t'is een impressie.
http://imgur.com/urgUmBj
http://imgur.com/1REx7mW
http://imgur.com/kFHuoN4
Prima impressie. Ziet er inderdaad niet uit als een jas die je in hartje winter aan moet trekken; 't is meer een jas voor overgang winter-lente of zomer-herfst.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:26 schreef neo2000 het volgende:
Voor de liefhebbers. Jas ziet er belabberder uit vanwege lichtval in de gang.. Maar goed, t'is een impressie.
http://imgur.com/urgUmBj
http://imgur.com/1REx7mW
http://imgur.com/kFHuoN4
Vast wel met strijken of zo. Helaas weet ik niet hoe dat werkt, maar mijn vriendin wel. (!) Vraag is of dat uberhaubt mag met de stof.. Meestal is het alleen stomen met zulke jassen. Punt is een beetje, ik heb bijv. wel een soortgelijke WE jas gehad, en dat was gewoon veel stugger materiaal, wat dus niet kreukt. Dit is toch een beetje dun. Afknapper, als je de reviews onder de jas leest op BG. Daar wordt aangegeven dat het juist lekker dikke stof is en lekker warm en zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef monkeybrain het volgende:
Krijg je die kreukels er nog uit?
quote:Volgende aankoophuisdier zal wel een nettere, lange jaskortharige kat in Nederland worden.
Kleur zwart schat ik zo.
Dat zijn geen grapjes meer, hè. Audio is technologie.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ach gossie, die jongen heeft het zo moeilijk zonder oordoppen
quote:Notice: Owing to the limitations of airlines, logistics companies are currently not able to ship 'lithium batteries' within the next 2 weeks. During this period, we will suspend the sale of lithium batteries. However, other types of batteries are not affected by this limitation. We apologize deeply any inconvenience caused.
Ik gok zo dat je dan nog vaak genoeg bij BIC besteldquote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Deezertje het volgende:
Voortaan bestel ik alleen nog maar via eBay.
Wacht nu al 4 weken op een simpel pakketje (BuyInCoins)...Geen tracking, dus schiet ook al lekker op
Via eBay alles 1-2 weken binnen.
Vaak genoeg gehad dat pakketjes van BIC of Tinydeal na 7 dagen binnen waren.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Deezertje het volgende:
Wacht nu al 4 weken op een simpel pakketje (BuyInCoins)...Geen tracking, dus schiet ook al lekker op
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 18 september 2013 14:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik gok zo dat je dan nog vaak genoeg bij BIC besteldDie heeft wel een heel aantal ebay stores (idem voor BangGood en nog een paar).
Misschien omdat ze op ebay met feedback te maken hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikMaar ook die binnen een week binnen. Bestel ik zelf via de site van BiC (soms iets goedkoper) en meteen verzonden: duurt het wel lang. Raar dus...
Ebay BIC en gewone BIC zit hier niet echt een merkbaar verschil in zover ik zie.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Misschien omdat ze op ebay met feedback te maken hebben.
dat wil je toch helemaal niet uit china halen, liever ietsje duurder, maar wel zeker van de kwaliteit...quote:Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef knulen het volgende:
Ik kwam een tijd terug allerlei goedkope fietsspullen tegen in één van de webshops, ik weet alleen niet meer welke. Heeft iemand van jullie een idee waar dit kan zijn (geweest)?
En dan met name (op dit moment) een fietsketting en/of zo'n schakelstukje om de fietsketting te verbinden. (Om hem dus sluitend te maken)
Ofwel, boven en onder op dit plaatje
[ afbeelding ]
Per stuk valt het nog wel mee, maar wil er wat meer hebben. Alleen een schakel kost al 2+ euro en een ketting rond de 20 euroquote:Op woensdag 18 september 2013 18:26 schreef shiznuts het volgende:
Halfords? Je lokale fietsentoko.
Kom op. Hoe duur kan dat daar nou zijn.
En anders gewoon eBay (bij een groothandelaar uit Duitsland ofzo).
De vorige die ik gehaald had was rond de 20 euro en snel kapot. Dus voor de kwaliteit boeit het niet. Liever 10x goedkoop voor dezelfde prijs dan 1x duur en nog klotequote:Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wil je toch helemaal niet uit china halen, liever ietsje duurder, maar wel zeker van de kwaliteit...
Dat is normaal, BIC via eBay doet er 4/5 weken over. Ook heb ik al eens 2/3 maanden moeten wachten, het was toen een heel klein bedrag en ik heb toen m'n geld teruggevraagd(en gekregen).quote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Deezertje het volgende:
Niemand?quote:Op zondag 15 september 2013 22:44 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb wat hulp nodig ben ik bang..
Na lang zoeken heb ik nog maar weinig gevonden (of juist te veel, maar dan van het verkeerde).
Ik ben op zoek naar USB A en micro USB connectors, maar dan de iets meer "high-end" modellen.
Probleem is dat zoeken op connectors heel erg veel resultaten geeft, waarvan 99.99% van de resultaten dit soort connectors geeft: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2a3158a5b2
Prima natuurlijk als de looks niet uitmaken, maar ik zoek dus iets mooiers.
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen deze gevonden:
http://www.ebay.com/itm/D(...)sd%3D121140785911%26
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c348db535
Is hier misschien iemand die ergens een webwinkel/ebay/taobao weet waar ze wat meer custom spul verkopen? Ik heb al een paar uur gezocht, en daar zijn eigenlijk alleen deze 2 uitgekomen. Gold plated connectors zijn trouwens ook prima, maar tot nu toe alleen kale connectors zonder behuizing gevonden. Het hoeft trouwens niet perse uit China, maar de beste resultaten tot nu toe komen uit die richting.
Bedank alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |