Ze verkopen een eigen muismat onder de merkvlag van Razor. Wat denk je dat Razor daarvan vindt?quote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon van de most awesome of awesome laptops: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ .
Top specs, top features, top looks, top prijs. Mooie Samsung SSD inmikken en you're set.
ik heb inmiddels bij mijn ebay bestelling ook staan dat ik voor 2 oktober een probleem moet melden indien nodig...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Dit begint een beetje deprimerend te worden. Ik dacht nog wel in een 'rustige' tijd te bestellen in China, maar ook vandaag geen pakje binnen (5 weken). En de kleinere items via eBay komen gewoon vrolijk binnen via de normale post... Weet ik in ieder geval dat de rest van de pakjes die ook nog moeten komen, niet veel sneller binnen zullen zijn!
Ja okéquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:58 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Ze verkopen een eigen muismat onder de merkvlag van Razor. Wat denk je dat Razor daarvan vindt?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:50 schreef Dasjonny het volgende:
Iemand nog tips over hoe ik mijn Xiaomi Mi2S het beste kan bestellen? Wil eigenlijk mijn accessoires tegelijk aan laten komen met de Mi2S, maar de kans op belasting is een stuk groter als ik hem in 1 groot pak doe via DHL.
Wat is de beste manier om deze dan toch goedkoop binnen te krijgen zonder 2 weken te moeten wachten op een hoesje en screen protector?
Gewoon spreiden en wachten ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:18 schreef Dasjonny het volgende:
Even een crosspostje uit het Chinese telefoon topic gezien het toch maar over bestellen gaat:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Dit begint een beetje deprimerend te worden. Ik dacht nog wel in een 'rustige' tijd te bestellen in China, maar ook vandaag geen pakje binnen (5 weken). En de kleinere items via eBay komen gewoon vrolijk binnen via de normale post... Weet ik in ieder geval dat de rest van de pakjes die ook nog moeten komen, niet veel sneller binnen zullen zijn!
Wachtenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon spreiden en wachten ja.
En accessoires. Als het een hoesje en screenprotector is, zal dat ook het verschil niet gaan maken, denk je niet?
[..]Wacht ook al meerdere weken op een paar spullen.
Terwijl sommige andere dingen wel vrij rap binnendruppelen.
ASUS N-serie verbijstert via ongelooflijke audio en geavanceerde powerquote:
Sport hose, klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef shiznuts het volgende:
Zag ik gisteren geloof ik nog bij de Hofer, LIDL of Penny liggen.
Moest een 'sport hose' voorstellen. Yeah right.
Dacht toen ik ze zag nog 'WTF doet dat anno 2013 in de schappen, welke gek gaat daar nu in rondlopen?'.
Maar ok, ik heb daar geloof ik dan antwoord op.![]()
![]()
Past natuurlijk wel bij je brisante gouden horloge-collectie.
quote:Ah, this controller is very very old but classic...and I said : "Really ?" when I see your mail. Still so many people love to buy this kind controller now ?
Niet zo haten op Win 8; valt prima mee te werkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
ASUS N-serie verbijstert via ongelooflijke audio en geavanceerde power
* Windows 8 Pro of andere verkrijgbare edities
* neo2000 stopt met lezen.
Heb je toevallig een foto/scanquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef Maxbet het volgende:
Ik kom net in het krantje van de V&D Awei oordopjes tegen, zo de zien de ES900i en TS-130.
Ze staan er voor ¤15 in, valt me nog mee.
ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken: hij is wel lekker snel, maar de kans dat de douane dan moeilijk gaat doen is wel groter... (maar de btw kan ik weer terugvragen, dus opzich kost het dan niet heel veel extra)quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Wachten![]()
Het gaat om een 3100mah batterij + cover + dock, een hoesje en een protector. En dus nog de Mi2S. Dacht erover om de Mi2S met DHL te laten komen, gezien ibuygou niet aan tracking doet op de free shipping. Gezien ik mijn vorige telefoon op de eerste dag al liet vallen wil ik dat risico eigenlijk niet nog een keer nemen.
Hoe kun jij de BTW weer terugkrijgen dan? Bedrijf of is er iets wat je bij de belastingaanslag kan rekenen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken: hij is wel lekker snel, maar de kans dat de douane dan moeilijk gaat doen is wel groter... (maar de btw kan ik weer terugvragen, dus opzich kost het dan niet heel veel extra)
en uiteraard het dillemma van welke telefoon te nemen, de ideale telefoon bestaat nog niet voor mij (tot ongeveer 300 euro incl btw, max 4,8" scherm, NFC en grote accu..)
bedrijfquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Hoe kun jij de BTW weer terugkrijgen dan? Bedrijf of is er iets wat je bij de belastingaanslag kan rekenen?
Niet eens rebrands.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto/scan?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
AWEI is de new shit zeg ik je!Wil ik zeker eens proberen.
[..]
Action heeft zoiets ook liggen tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet eens rebrands.
[ afbeelding ]
Beetje profiteren van m'n research.FUUUUU!!1!
Heb jij die TS serie al een geprobeerd Shiz?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet eens rebrands.
[ afbeelding ]
Beetje profiteren van m'n research.FUUUUU!!1!
[..]
Ah, DX heeft ze gewoon onder een andere naam staan, ES100i it is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Die ene is idd de ES900i. Die ander lijkt me toch eerder de ES100i hoor...
[ afbeelding ]
(Staat alleen bij dat ze een mic hebben, niet een remote)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |