abonnement Unibet Coolblue
pi_131532677



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:21:31 #2
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_131532991
Maart ga ik weer met vrienden naar valencia (fallas) nu wil ik een opklapbaar stoeltje kopen wat sterk is ( 5 mongolen...) en ook klein is! ( ivm enkel handbagage vliegen )

Iemand een idee? Zoekterm?

(Je heb ze ook in rugzak vorm meen in..)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_131533144
Heb je toch ook wel bij een Action/Marskramer/Blokker voor 3,49 ofzo?
Zo'n driepoot visstoeltje of iets?

http://chinaprices.us?q=fish%20chairhttp://chinaprices.us?q=camp%20chairhttp://chinaprices.us?q=fold%20chair
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131533938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb al jaren de Creative EP-630 oordopjes, maar die gaan zo elk driekwart jaar kapot ondanks zorgvuldig gebruik... Haal ik normaal altijd voor een tientje ofzo. Welke in-ear 'China' oortjes komen er het best bij, voor Trance muziek? :)
Deze wellicht? Leuke aanbieding, en gewoon een bedrijf uit Nederland. Heb er zelf eerder ook een een Meelec M9 besteld in de aanbieding, toen deze kapot was gewoon een nieuwe toegestuurd gekregen.

http://hdphns.com/nl/meelectronics-m2-zwart.html

Review van head-fi:

(3C4) MEElectronics Ai-M2 / M2

Reviewed Nov 2009

Details: New revision of the first Meelec IEM to be recognized on head-fi
Current Price: $10 from Overstock.com (MSRP: $14.99); $17.99 for M2P with microphone
Specs: Driver: Dynamic | Imp: 16 Ω | Sens: N/A | Freq: 20-20k Hz | Cord: 4' L-plug
Nozzle Size: 5.5mm | Preferred tips: Soundmagic PL30 bi-flanges
Wear Style: Straight down or over-the-ear

Accessories (1.5/5) – Single-flange (3 sizes) and bi-flange silicone tips
Build Quality (4/5) – The conical housings are metal and feel quite solid. Like all of Meelec’s re-designed IEMs the current M2 has some of the best cabling in the realm of budget-fi. Strain reliefs are replaced with some clear heatshrink but I expect the cabling to hold up
Isolation (2.5/5) – The massive port in the rear of the conical housing prevents these from isolating significantly
Microphonics (4.5/5) – The cable is identical to the one on the the M9/M6/M11. Very slightly microphonic when worn cord-down
Comfort (3.5/5) - Typical straight-barrel IEMs. They are quite light and can easily be worn cord-up or down

Sound (4/10) – While Meelec’s other $10 IEM, the SX-31, sounds good for the bargain bin, the M2 sounds canbe genuinely fun to listen to. They have a medium-sized soundstage, the bass, mids, and treble are all there, and they can put out a good bit of detail. The bass has a fair bit of punch but can be too boomy for my liking. The midrange is fairly forward and quite smooth. Treble is recessed and rolls off a bit at the top but is but also smooth and not at all unpleasant.

Value (8/10) – Despite the booming bass and lack of high-end sparkle the M2s are solid IEMs in their own right. The build quality easily makes up for most minor sonic failings at the price point.

Pros: Solid build quality, comfortable, mostly good sonic characteristics
Cons: Boomy bass
  woensdag 25 september 2013 @ 07:49:36 #5
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_131541354
Put your hands up in the air!

quote:
2013-09-24 voor het importeren van Exchange Raad, Amsterdam, Nederland
2013-09-14, hand in de lucht, Peking, Nederland
2013-09-13 exporteren forfaitaire fengkai beneden elkaar, Beijing International, Nederland
2013-09-13, total export pakketten, Beijing International, Nederland
2013-09-12, ontvangen en verzenden, ontvangen en verzenden, ontvangen en verzenden van internationale post centrum in Peking, Nederland
Bovenstaand de statustracking via 17track. En dan vertaald door Bing... De zeehonden zijn blijkbaar bij Lenie 't Hart al uitgestapt...

Maar goed: de status van 24-9. Hoe interpreteer ik deze? Pakje ligt nog bij de douane? De waarde is < ¤150, dan moet ik toch alleen (eventueel) BTW betalen?

Ik heb ook al een nederlands T&T nummer, maar dat is nog niet gescand blijkbaar, wordt niet herkend in 'mijnpakket'. Hoe lang kan dat duren? Ervaringen iemand?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_131541596
Ik heb ook een Chinese T&T code (Registered Air Mail) hier, maar is nog niet te tracken, en 17 september al verstuurd... heb ik dus ook vrij weinig aan :P

Overigens is het wel slim om via eBay te zoeken icm Chinese webshops. BiC is soms de helft duurder dan op eBay (waar het ook met een BiC logo staat :')). Scheermes opberg set BiC $19, eBay: $8.50 (!). Badkamermat BiC: $8, eBay: $4...
Heel soms is BiC goedkoper maar dan alleen met kortingscode.
DX kijk ik haast nooit meer op, is toch altijd veel duurder dan rest.

Betalen met CC via PayPal scheelt wel. Bij een artikel van $8 leverde het mij al 20 eurocent voordeel op door niet voor de PayPal koers te kiezen. Ja, een CC kost een tientje per jaar, maar dat betaal ik toch al, dus kan je er maar beter gebruik van maken ook :P

[ Bericht 63% gewijzigd door Deezertje op 25-09-2013 08:32:52 ]
  woensdag 25 september 2013 @ 08:40:13 #7
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_131541907
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:13 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb ook een Chinese T&T code (Registered Air Mail) hier, maar is nog niet te tracken, en 17 september al verstuurd... heb ik dus ook vrij weinig aan :P

Overigens is het wel slim om via eBay te zoeken icm Chinese webshops. BiC is soms de helft duurder dan op eBay (waar het ook met een BiC logo staat :')). Scheermes opberg set BiC $19, eBay: $8.50 (!). Badkamermat BiC: $8, eBay: $4...
Heel soms is BiC goedkoper maar dan alleen met kortingscode.
DX kijk ik haast nooit meer op, is toch altijd veel duurder dan rest.

Betalen met CC via PayPal scheelt wel. Bij een artikel van $8 leverde het mij al 20 eurocent voordeel op door niet voor de PayPal koers te kiezen. Ja, een CC kost een tientje per jaar, maar dat betaal ik toch al, dus kan je er maar beter gebruik van maken ook :P
De Chinese T&T is niet te volgen nadat het artikel op Schiphol uit het vliegtuig is geschopt is. Via twitter @PostNL kan je vragen of ze de chinese T&T omzetten naar een Nederlandse T&T
In dit geval was BiC (met code) goedkoper dan eBay (waar inderdáád hetzelfde met BiC logo werd aangeboden). Wat soms ook scheelt in de prijs is om te kijken hoeveel Euries BiC wil voor het artikel (bovenaan kan je de valuta wijzigen), dat is zo nu en dan gunstiger dan PayPal/Visa laten omrekenen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beelzebufo op 25-09-2013 09:16:57 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_131542078
Trouwens wel een nadeel van BiC dat je vaak geen kleur kan kiezen. Net een toiletbril kussen/warmer gekocht voor 69 eurocent maar kan kleur niet kiezen. In het ergste geval zit ik met een knalroze kussen! :D
  woensdag 25 september 2013 @ 08:54:21 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131542126
-WEG-
Oplichting.

[ Bericht 95% gewijzigd door kanovinnie op 25-09-2013 10:08:17 ]
  woensdag 25 september 2013 @ 10:05:45 #10
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131543612
  woensdag 25 september 2013 @ 10:08:43 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131543684
Dat is oplichting, dat hoeven we hier niet te hebben.

Sowieso een belachelijk triest idee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:25:05 #12
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131544132
quote:
13s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is oplichting, dat hoeven we hier niet te hebben.

Sowieso een belachelijk triest idee.
Mijn soort humor is onderhand wel bekend? ;)
  woensdag 25 september 2013 @ 10:29:13 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131544224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mijn soort humor is onderhand wel bekend? ;)
Nee. Vind er weinig humor aan eigenlijk.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_131554509
yay,

pakketje binnen :) (en ja, hij werkt gewoon op EU Wii's)
  woensdag 25 september 2013 @ 16:25:58 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131555666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef mschol het volgende:
yay,
[ afbeelding ]
pakketje binnen :) (en ja, hij werkt gewoon op EU Wii's)
Waar komt die vandaan?
pi_131555836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Waar komt die vandaan?
Ebay/Japan :) is 19-8 verzonden :)
pi_131556383
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Downstar het volgende:
Geen dank ^O^

misschien kan ik nog wel wat meer 1 cent deals los peuteren :)
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Downstar het volgende:
Code is inderdaad 'op'

er zijn 4850 bestellingen gedaan xD
Damn! :o
quote:
Ik ben bezig met een coupon, maar ik kreeg te horen dat het moeilijker realiseerbaar is
omdat niet overal even veel marge op zat, bepaalde producten hebben bijv geen 5% marge
en daarmee kunnen ze dus niet zomaar een coupon uitgeven voor alle producten met 5% off zeg maar..
Begrijpelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:33 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben ze ook housebroeken in CHina? Ik kan alleen het woord house trousers verzinnen maar geen hits :@

[ afbeelding ]
;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon van de most awesome of awesome laptops: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ .
Top specs, top features, top looks, top prijs. Mooie Samsung SSD inmikken en you're set. B-)
Pff, voor minder dan een dual xeon CPU, Quadro GPU in Quad-sli, 32GB+ werkgeheugen, SSD's in RAID en 5TB+ opslaggeheugen doe ik het niet voor :{w

Je weet wel, voor wat Office en Youtube enzo...
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
Waarom zou je dat uberhaupt willen... zet dan dat bekertje gewoon op je bureau :')
Voor de onhandigen onder ons flikkert je beker/glas niet om ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet toch nog een keer naar Oostenrijk om iemand zijn bek dicht te timmeren, kan ik gelijk een paar sets meenemen }:|
~O> _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef RobertNL het volgende:
Niet zo haten op Win 8; valt prima mee te werken :P
Mwah :{ ...
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef mschol het volgende:
ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken:
Laat de Chinezen liegen; m'n honderden dollars tablet zou een $25 sample zijn :')
En als je de BTW toch kunt terugvragen is het helemaal makkelijk kiezen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:54 schreef monkeybrain het volgende:
-WEG-
Oplichting.
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd :@ ...

Onderweg:
- Zaklamp (deal #1)
- Zaklamp (deal #2)
- Tablet case/cover
- Ik zou zweren nog wat oO<

Ik moet helaas denk ik maar weer achter een item aan; de tablet case is op 30 augustus besteld, 1 september verzonden maar nog steeds niet binnen. -O-
En die tablet zonder case gebruiken is bijzonder onprettig :%

Oh, en m'n moeder vertelde me net dat ze haar favoriete internetsites weer even had bekeken.
Ik: "Waarmee? De computer staat niet aan?"
Zij: "Ja; op je tablet"
:o _O-
  woensdag 25 september 2013 @ 17:52:08 #18
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131558662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Ebay/Japan :) is 19-8 verzonden :)
Japan is een provincie van China geworden? :P
Die zijn wel vrij pittig qua prijs, wel goede kwaliteit.
pi_131560323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Japan is een provincie van China geworden? :P
Die zijn wel vrij pittig qua prijs, wel goede kwaliteit.
ach, komt uit azie.. en er staat op "made in china" :Y :D
echt goedkoop was hij niet te noemen idd, uiteindelijk om en nabij de 50 euro betaald
pi_131560656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Ebay/Japan :) is 19-8 verzonden :)
No wai!1!! :P
Haal net andere cover voor m'n PiPO M8 Pro uit m'n brievenbus. Ook van 19/8. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131560887
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Ebay/Japan :) is 19-8 verzonden :)
Mooie controller! 19 augustus? lol, dan moet mijn pakje ook ergens komen deze week... dacht ik nog wel in een rustige periode te bestellen :P
pi_131566037
Die 5% korting bij BiC is trouwens oneindig te gebruiken :P

En nog bedankt voor de tip: door de currency op EUR bij de BuyInCoins site te zetten betaal je automatisch in Euro's via PayPal (in ieder geval met CC). Ik gebruik altijd Google door '*bedrag*usd' te zoeken en dan zie je hoeveel het ongeveer is, en aan de hand daarvan hoeveel PayPal inpikt. Nu betaal ik rechtstreeks het bedrag dat BiC rekent, en dat is dus zonder wisselkoers, fee's etc. En ja, ik weet dat het maar om enkele luttele centen gaat, maar hé daarvoor bestellen we toch juist in China? :') Kan je zeker niet bij eBay zelf instellen? :)

Wat heb je trouwens aan zo'n pocket watch? http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2582683d18 Die dingen verkopen als een tierelier, maar op je telefoon kijken is toch handiger? :) In je broek (of aan je broek) heb je meer kans op tijd verzetten of dat je klokje steeds valt als je op straat loopt toch?

[ Bericht 25% gewijzigd door Deezertje op 25-09-2013 21:13:02 ]
pi_131567304
Op je horloge of telefoon kijken is helemaal niet hipster. :{w
Tjonge jonge, dat ik dat nog moet gaan uitleggen. Mainstream. :r
Echte hipsters gebruiken cool spul. Zoals zo'n gaaf horlogeding.
Moet je wel correct gebruiken, hè. Dúh.

Of iPhone-accessoires die echt erg praktisch zijn en constant gebruikt zullen gaan worden:


:P Morgen trouwens *iets* ophalen. Omschrijving 'China' staat er op de notificatie. :7
Ben benieuwd. Mis o.a. nog wat AliExpress Supernova Sale shirts en hoesjes voor m'n FAEA F2 en PiPO M7 Pro.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131574874
In de categorie 'wtf?!?!?!': http://www.buyincoins.com/item/2570.html Tandpasta automaat. Klik je tube erop, borstel eronder, en druk op de knop voor een lading tandpasta. Het is toch veel makkelijker om gewoon je tube open te draaien en zelf wat erop doen? _O_ *)

pi_131575134
Je weet ook overal de lol uit te halen, hè? :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')