SPOILER: Meer webshops...2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Discount2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trading markets2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao/Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze wellicht? Leuke aanbieding, en gewoon een bedrijf uit Nederland. Heb er zelf eerder ook een een Meelec M9 besteld in de aanbieding, toen deze kapot was gewoon een nieuwe toegestuurd gekregen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb al jaren de Creative EP-630 oordopjes, maar die gaan zo elk driekwart jaar kapot ondanks zorgvuldig gebruik... Haal ik normaal altijd voor een tientje ofzo. Welke in-ear 'China' oortjes komen er het best bij, voor Trance muziek?
Bovenstaand de statustracking via 17track. En dan vertaald door Bing... De zeehonden zijn blijkbaar bij Lenie 't Hart al uitgestapt...quote:2013-09-24 voor het importeren van Exchange Raad, Amsterdam, Nederland
2013-09-14, hand in de lucht, Peking, Nederland
2013-09-13 exporteren forfaitaire fengkai beneden elkaar, Beijing International, Nederland
2013-09-13, total export pakketten, Beijing International, Nederland
2013-09-12, ontvangen en verzenden, ontvangen en verzenden, ontvangen en verzenden van internationale post centrum in Peking, Nederland
De Chinese T&T is niet te volgen nadat het artikel op Schiphol uit het vliegtuig is geschopt is. Via twitter @PostNL kan je vragen of ze de chinese T&T omzetten naar een Nederlandse T&Tquote:Op woensdag 25 september 2013 08:13 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb ook een Chinese T&T code (Registered Air Mail) hier, maar is nog niet te tracken, en 17 september al verstuurd... heb ik dus ook vrij weinig aan
Overigens is het wel slim om via eBay te zoeken icm Chinese webshops. BiC is soms de helft duurder dan op eBay (waar het ook met een BiC logo staat). Scheermes opberg set BiC $19, eBay: $8.50 (!). Badkamermat BiC: $8, eBay: $4...
Heel soms is BiC goedkoper maar dan alleen met kortingscode.
DX kijk ik haast nooit meer op, is toch altijd veel duurder dan rest.
Betalen met CC via PayPal scheelt wel. Bij een artikel van $8 leverde het mij al 20 eurocent voordeel op door niet voor de PayPal koers te kiezen. Ja, een CC kost een tientje per jaar, maar dat betaal ik toch al, dus kan je er maar beter gebruik van maken ook
Mijn soort humor is onderhand wel bekend?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is oplichting, dat hoeven we hier niet te hebben.
Sowieso een belachelijk triest idee.
Nee. Vind er weinig humor aan eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn soort humor is onderhand wel bekend?
Waar komt die vandaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef mschol het volgende:
yay,
[ afbeelding ]
pakketje binnen(en ja, hij werkt gewoon op EU Wii's)
Ebay/Japanquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Downstar het volgende:
Geen dank![]()
misschien kan ik nog wel wat meer 1 cent deals los peuteren
Damn!quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Downstar het volgende:
Code is inderdaad 'op'
er zijn 4850 bestellingen gedaan xD
Begrijpelijk.quote:Ik ben bezig met een coupon, maar ik kreeg te horen dat het moeilijker realiseerbaar is
omdat niet overal even veel marge op zat, bepaalde producten hebben bijv geen 5% marge
en daarmee kunnen ze dus niet zomaar een coupon uitgeven voor alle producten met 5% off zeg maar..
quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:33 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben ze ook housebroeken in CHina? Ik kan alleen het woord house trousers verzinnen maar geen hits![]()
[ afbeelding ]
Pff, voor minder dan een dual xeon CPU, Quadro GPU in Quad-sli, 32GB+ werkgeheugen, SSD's in RAID en 5TB+ opslaggeheugen doe ik het niet voorquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon van de most awesome of awesome laptops: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ .
Top specs, top features, top looks, top prijs. Mooie Samsung SSD inmikken en you're set.
Voor de onhandigen onder ons flikkert je beker/glas niet omquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
Waarom zou je dat uberhaupt willen... zet dan dat bekertje gewoon op je bureau
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet toch nog een keer naar Oostenrijk om iemand zijn bek dicht te timmeren, kan ik gelijk een paar sets meenemen
Mwahquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef RobertNL het volgende:
Niet zo haten op Win 8; valt prima mee te werken
Laat de Chinezen liegen; m'n honderden dollars tablet zou een $25 sample zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef mschol het volgende:
ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken:
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwdquote:
Japan is een provincie van China geworden?quote:
ach, komt uit azie.. en er staat op "made in china"quote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Japan is een provincie van China geworden?![]()
Die zijn wel vrij pittig qua prijs, wel goede kwaliteit.
No wai!1!!quote:
Mooie controller! 19 augustus? lol, dan moet mijn pakje ook ergens komen deze week... dacht ik nog wel in een rustige periode te bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop