abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131532677

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:21:31 #2
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_131532991
Maart ga ik weer met vrienden naar valencia (fallas) nu wil ik een opklapbaar stoeltje kopen wat sterk is ( 5 mongolen...) en ook klein is! ( ivm enkel handbagage vliegen )

Iemand een idee? Zoekterm?

(Je heb ze ook in rugzak vorm meen in..)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_131533144
Heb je toch ook wel bij een Action/Marskramer/Blokker voor 3,49 ofzo?
Zo'n driepoot visstoeltje of iets?

http://chinaprices.us?q=fish%20chairhttp://chinaprices.us?q=camp%20chairhttp://chinaprices.us?q=fold%20chair
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131533938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb al jaren de Creative EP-630 oordopjes, maar die gaan zo elk driekwart jaar kapot ondanks zorgvuldig gebruik... Haal ik normaal altijd voor een tientje ofzo. Welke in-ear 'China' oortjes komen er het best bij, voor Trance muziek? :)
Deze wellicht? Leuke aanbieding, en gewoon een bedrijf uit Nederland. Heb er zelf eerder ook een een Meelec M9 besteld in de aanbieding, toen deze kapot was gewoon een nieuwe toegestuurd gekregen.

http://hdphns.com/nl/meelectronics-m2-zwart.html

Review van head-fi:

(3C4) MEElectronics Ai-M2 / M2

Reviewed Nov 2009

Details: New revision of the first Meelec IEM to be recognized on head-fi
Current Price: $10 from Overstock.com (MSRP: $14.99); $17.99 for M2P with microphone
Specs: Driver: Dynamic | Imp: 16 Ω | Sens: N/A | Freq: 20-20k Hz | Cord: 4' L-plug
Nozzle Size: 5.5mm | Preferred tips: Soundmagic PL30 bi-flanges
Wear Style: Straight down or over-the-ear

Accessories (1.5/5) – Single-flange (3 sizes) and bi-flange silicone tips
Build Quality (4/5) – The conical housings are metal and feel quite solid. Like all of Meelec’s re-designed IEMs the current M2 has some of the best cabling in the realm of budget-fi. Strain reliefs are replaced with some clear heatshrink but I expect the cabling to hold up
Isolation (2.5/5) – The massive port in the rear of the conical housing prevents these from isolating significantly
Microphonics (4.5/5) – The cable is identical to the one on the the M9/M6/M11. Very slightly microphonic when worn cord-down
Comfort (3.5/5) - Typical straight-barrel IEMs. They are quite light and can easily be worn cord-up or down

Sound (4/10) – While Meelec’s other $10 IEM, the SX-31, sounds good for the bargain bin, the M2 sounds canbe genuinely fun to listen to. They have a medium-sized soundstage, the bass, mids, and treble are all there, and they can put out a good bit of detail. The bass has a fair bit of punch but can be too boomy for my liking. The midrange is fairly forward and quite smooth. Treble is recessed and rolls off a bit at the top but is but also smooth and not at all unpleasant.

Value (8/10) – Despite the booming bass and lack of high-end sparkle the M2s are solid IEMs in their own right. The build quality easily makes up for most minor sonic failings at the price point.

Pros: Solid build quality, comfortable, mostly good sonic characteristics
Cons: Boomy bass
  woensdag 25 september 2013 @ 07:49:36 #5
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_131541354
Put your hands up in the air!

quote:
2013-09-24 voor het importeren van Exchange Raad, Amsterdam, Nederland
2013-09-14, hand in de lucht, Peking, Nederland
2013-09-13 exporteren forfaitaire fengkai beneden elkaar, Beijing International, Nederland
2013-09-13, total export pakketten, Beijing International, Nederland
2013-09-12, ontvangen en verzenden, ontvangen en verzenden, ontvangen en verzenden van internationale post centrum in Peking, Nederland
Bovenstaand de statustracking via 17track. En dan vertaald door Bing... De zeehonden zijn blijkbaar bij Lenie 't Hart al uitgestapt...

Maar goed: de status van 24-9. Hoe interpreteer ik deze? Pakje ligt nog bij de douane? De waarde is < ¤150, dan moet ik toch alleen (eventueel) BTW betalen?

Ik heb ook al een nederlands T&T nummer, maar dat is nog niet gescand blijkbaar, wordt niet herkend in 'mijnpakket'. Hoe lang kan dat duren? Ervaringen iemand?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_131541596
Ik heb ook een Chinese T&T code (Registered Air Mail) hier, maar is nog niet te tracken, en 17 september al verstuurd... heb ik dus ook vrij weinig aan :P

Overigens is het wel slim om via eBay te zoeken icm Chinese webshops. BiC is soms de helft duurder dan op eBay (waar het ook met een BiC logo staat :')). Scheermes opberg set BiC $19, eBay: $8.50 (!). Badkamermat BiC: $8, eBay: $4...
Heel soms is BiC goedkoper maar dan alleen met kortingscode.
DX kijk ik haast nooit meer op, is toch altijd veel duurder dan rest.

Betalen met CC via PayPal scheelt wel. Bij een artikel van $8 leverde het mij al 20 eurocent voordeel op door niet voor de PayPal koers te kiezen. Ja, een CC kost een tientje per jaar, maar dat betaal ik toch al, dus kan je er maar beter gebruik van maken ook :P

[ Bericht 63% gewijzigd door Deezertje op 25-09-2013 08:32:52 ]
  woensdag 25 september 2013 @ 08:40:13 #7
206640 Beelzebufo
pi_131541907
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:13 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb ook een Chinese T&T code (Registered Air Mail) hier, maar is nog niet te tracken, en 17 september al verstuurd... heb ik dus ook vrij weinig aan :P

Overigens is het wel slim om via eBay te zoeken icm Chinese webshops. BiC is soms de helft duurder dan op eBay (waar het ook met een BiC logo staat :')). Scheermes opberg set BiC $19, eBay: $8.50 (!). Badkamermat BiC: $8, eBay: $4...
Heel soms is BiC goedkoper maar dan alleen met kortingscode.
DX kijk ik haast nooit meer op, is toch altijd veel duurder dan rest.

Betalen met CC via PayPal scheelt wel. Bij een artikel van $8 leverde het mij al 20 eurocent voordeel op door niet voor de PayPal koers te kiezen. Ja, een CC kost een tientje per jaar, maar dat betaal ik toch al, dus kan je er maar beter gebruik van maken ook :P
De Chinese T&T is niet te volgen nadat het artikel op Schiphol uit het vliegtuig is geschopt is. Via twitter @PostNL kan je vragen of ze de chinese T&T omzetten naar een Nederlandse T&T
In dit geval was BiC (met code) goedkoper dan eBay (waar inderdáád hetzelfde met BiC logo werd aangeboden). Wat soms ook scheelt in de prijs is om te kijken hoeveel Euries BiC wil voor het artikel (bovenaan kan je de valuta wijzigen), dat is zo nu en dan gunstiger dan PayPal/Visa laten omrekenen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beelzebufo op 25-09-2013 09:16:57 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_131542078
Trouwens wel een nadeel van BiC dat je vaak geen kleur kan kiezen. Net een toiletbril kussen/warmer gekocht voor 69 eurocent maar kan kleur niet kiezen. In het ergste geval zit ik met een knalroze kussen! :D
  woensdag 25 september 2013 @ 08:54:21 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131542126
-WEG-
Oplichting.

[ Bericht 95% gewijzigd door kanovinnie op 25-09-2013 10:08:17 ]
  woensdag 25 september 2013 @ 10:05:45 #10
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131543612
  woensdag 25 september 2013 @ 10:08:43 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131543684
Dat is oplichting, dat hoeven we hier niet te hebben.

Sowieso een belachelijk triest idee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:25:05 #12
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131544132
quote:
13s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is oplichting, dat hoeven we hier niet te hebben.

Sowieso een belachelijk triest idee.
Mijn soort humor is onderhand wel bekend? ;)
  woensdag 25 september 2013 @ 10:29:13 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_131544224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mijn soort humor is onderhand wel bekend? ;)
Nee. Vind er weinig humor aan eigenlijk.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_131554509
yay,

pakketje binnen :) (en ja, hij werkt gewoon op EU Wii's)
  woensdag 25 september 2013 @ 16:25:58 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131555666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef mschol het volgende:
yay,
[ afbeelding ]
pakketje binnen :) (en ja, hij werkt gewoon op EU Wii's)
Waar komt die vandaan?
pi_131555836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Waar komt die vandaan?
Ebay/Japan :) is 19-8 verzonden :)
pi_131556383
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Downstar het volgende:
Geen dank ^O^

misschien kan ik nog wel wat meer 1 cent deals los peuteren :)
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Downstar het volgende:
Code is inderdaad 'op'

er zijn 4850 bestellingen gedaan xD
Damn! :o
quote:
Ik ben bezig met een coupon, maar ik kreeg te horen dat het moeilijker realiseerbaar is
omdat niet overal even veel marge op zat, bepaalde producten hebben bijv geen 5% marge
en daarmee kunnen ze dus niet zomaar een coupon uitgeven voor alle producten met 5% off zeg maar..
Begrijpelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:33 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben ze ook housebroeken in CHina? Ik kan alleen het woord house trousers verzinnen maar geen hits :@

[ afbeelding ]
;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon van de most awesome of awesome laptops: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ .
Top specs, top features, top looks, top prijs. Mooie Samsung SSD inmikken en you're set. B-)
Pff, voor minder dan een dual xeon CPU, Quadro GPU in Quad-sli, 32GB+ werkgeheugen, SSD's in RAID en 5TB+ opslaggeheugen doe ik het niet voor :{w

Je weet wel, voor wat Office en Youtube enzo...
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
Waarom zou je dat uberhaupt willen... zet dan dat bekertje gewoon op je bureau :')
Voor de onhandigen onder ons flikkert je beker/glas niet om ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet toch nog een keer naar Oostenrijk om iemand zijn bek dicht te timmeren, kan ik gelijk een paar sets meenemen }:|
~O> _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef RobertNL het volgende:
Niet zo haten op Win 8; valt prima mee te werken :P
Mwah :{ ...
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef mschol het volgende:
ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken:
Laat de Chinezen liegen; m'n honderden dollars tablet zou een $25 sample zijn :')
En als je de BTW toch kunt terugvragen is het helemaal makkelijk kiezen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:54 schreef monkeybrain het volgende:
-WEG-
Oplichting.
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd :@ ...

Onderweg:
- Zaklamp (deal #1)
- Zaklamp (deal #2)
- Tablet case/cover
- Ik zou zweren nog wat oO<

Ik moet helaas denk ik maar weer achter een item aan; de tablet case is op 30 augustus besteld, 1 september verzonden maar nog steeds niet binnen. -O-
En die tablet zonder case gebruiken is bijzonder onprettig :%

Oh, en m'n moeder vertelde me net dat ze haar favoriete internetsites weer even had bekeken.
Ik: "Waarmee? De computer staat niet aan?"
Zij: "Ja; op je tablet"
:o _O-
  woensdag 25 september 2013 @ 17:52:08 #18
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131558662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Japan is een provincie van China geworden? :P
Die zijn wel vrij pittig qua prijs, wel goede kwaliteit.
pi_131560323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Japan is een provincie van China geworden? :P
Die zijn wel vrij pittig qua prijs, wel goede kwaliteit.
ach, komt uit azie.. en er staat op "made in china" :Y :D
echt goedkoop was hij niet te noemen idd, uiteindelijk om en nabij de 50 euro betaald
pi_131560656
quote:

[..]

No wai!1!! :P
Haal net andere cover voor m'n PiPO M8 Pro uit m'n brievenbus. Ook van 19/8. :Y
pi_131560887
quote:

[..]

Mooie controller! 19 augustus? lol, dan moet mijn pakje ook ergens komen deze week... dacht ik nog wel in een rustige periode te bestellen :P
pi_131566037
Die 5% korting bij BiC is trouwens oneindig te gebruiken :P

En nog bedankt voor de tip: door de currency op EUR bij de BuyInCoins site te zetten betaal je automatisch in Euro's via PayPal (in ieder geval met CC). Ik gebruik altijd Google door '*bedrag*usd' te zoeken en dan zie je hoeveel het ongeveer is, en aan de hand daarvan hoeveel PayPal inpikt. Nu betaal ik rechtstreeks het bedrag dat BiC rekent, en dat is dus zonder wisselkoers, fee's etc. En ja, ik weet dat het maar om enkele luttele centen gaat, maar hé daarvoor bestellen we toch juist in China? :') Kan je zeker niet bij eBay zelf instellen? :)

Wat heb je trouwens aan zo'n pocket watch? http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item2582683d18 Die dingen verkopen als een tierelier, maar op je telefoon kijken is toch handiger? :) In je broek (of aan je broek) heb je meer kans op tijd verzetten of dat je klokje steeds valt als je op straat loopt toch?

[ Bericht 25% gewijzigd door Deezertje op 25-09-2013 21:13:02 ]
pi_131567304
Op je horloge of telefoon kijken is helemaal niet hipster. :{w
Tjonge jonge, dat ik dat nog moet gaan uitleggen. Mainstream. :r
Echte hipsters gebruiken cool spul. Zoals zo'n gaaf horlogeding.
Moet je wel correct gebruiken, hè. Dúh.

Of iPhone-accessoires die echt erg praktisch zijn en constant gebruikt zullen gaan worden:

:P Morgen trouwens *iets* ophalen. Omschrijving 'China' staat er op de notificatie. :7
Ben benieuwd. Mis o.a. nog wat AliExpress Supernova Sale shirts en hoesjes voor m'n FAEA F2 en PiPO M7 Pro.
pi_131574874
In de categorie 'wtf?!?!?!': http://www.buyincoins.com/item/2570.html Tandpasta automaat. Klik je tube erop, borstel eronder, en druk op de knop voor een lading tandpasta. Het is toch veel makkelijker om gewoon je tube open te draaien en zelf wat erop doen? _O_ *)

pi_131575134
Je weet ook overal de lol uit te halen, hè? :'(
pi_131575538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 23:54 schreef shiznuts het volgende:
Je weet ook overal de lol uit te halen, hè? :'(
Ik zie mezelf nog wel zo'n ding kopen hoor. Puur omdat het maar 2 euro kost en je er toch een avond plezier mee hebt, en verbaasde blikken in de badkamer. :D Alleen moet je dat ding opplakken, en dat soort stickers krijg je nooit zonder lijmresten eraf...

Wtf: kreeg vorige week een mail dat mijn eBay bestelling verzonden is. Krijg ik NU een week later een mail van 'the mailman JUST picked your order up...' met een foto erbij. Oftewel: hij markeert het item als verzonden en stuurt het pas een week later op? :( Nu krijg ik dat koffer weegschaal ding sowieso niet binnen voor de vakantie. Als het vorige week verstuurd is zou het wel binnen 3 weken via gewone post komen...

[ Bericht 11% gewijzigd door Deezertje op 26-09-2013 08:42:38 ]
pi_131578343
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Downstar het volgende:
[..]

.. daarmee kunnen ze dus niet zomaar een coupon uitgeven voor alle producten met 5% off zeg maar..
Tenzij je Shiz heet en het ff roggelt. :7
DISC8 voor 5% off (all inventory op http://tmart.com ).
Geldig tot 30 november. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 26-09-2013 10:38:04 ]
pi_131578504
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 00:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zie mezelf nog wel zo'n ding kopen hoor. Puur omdat het maar 2 euro kost en je er toch een avond plezier mee hebt, en verbaasde blikken in de badkamer. :D Alleen moet je dat ding opplakken, en dat soort stickers krijg je nooit zonder lijmresten eraf...

Wtf: kreeg vorige week een mail dat mijn eBay bestelling verzonden is. Krijg ik NU een week later een mail van 'the mailman JUST picked your order up...' met een foto erbij. Oftewel: hij markeert het item als verzonden en stuurt het pas een week later op? :( Nu krijg ik dat koffer weegschaal ding sowieso niet binnen voor de vakantie. Als het vorige week verstuurd is zou het wel binnen 3 weken via gewone post komen...
Ik heb toevallig mijn al aangekomen pakketje uit japan getrackt: (want ondanks dat ik niks qua tracking kreeg, was hij wel degelijk te tracken..)
quote:
09/25/2013 17:20, Final delivery, NETHERLANDS
09/24/2013 20:32, Departure from inward office of exchange, AMSTERDAM EXP, NETHERLANDS
09/20/2013 13:22, Arrival at inward office of exchange, AMSTERDAM EXP, NETHERLANDS
09/18/2013 01:34, Dispatch from outward office of exchange, OSAKA INT, 549-8799, OSAKA
09/17/2013 23:06, Arrival at outward office of exchange, OSAKA INT, 549-8799, OSAKA
09/17/2013 16:32, Posting/Collection, IKUNO, 544-8799, OSAKA
Dat zou dus betekenen dat hij een maand na het op ebay als verzonden te hebben gezet het pakketje pas heeft verzonden :{w
  donderdag 26 september 2013 @ 09:56:50 #29
206640 Beelzebufo
pi_131578983
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 07:49 schreef Beelzebufo het volgende:
Put your hands up in the air!

[..]

Bovenstaand de statustracking via 17track. En dan vertaald door Bing... De zeehonden zijn blijkbaar bij Lenie 't Hart al uitgestapt...

Maar goed: de status van 24-9. Hoe interpreteer ik deze? Pakje ligt nog bij de douane? De waarde is < ¤150, dan moet ik toch alleen (eventueel) BTW betalen?

Ik heb ook al een nederlands T&T nummer, maar dat is nog niet gescand blijkbaar, wordt niet herkend in 'mijnpakket'. Hoe lang kan dat duren? Ervaringen iemand?
*O* Volgens T&T komt de postbode vanmiddag *O*

Nou nog zien dat ik mijn nummer geporteerd krijg naar de nieuwe provider... -O-
pi_131579150
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Tenzij je Shiz heet en het ff roggelt. :7
DISC8 voor 5% off (all inventory op http://tmart.com ).
Geldig tot 3 november. ;)
Hahah ja joh, beetje strijken met mijn eer..
ik kreeg vanmorgen idd bericht dat het gelukt was, zelfde code inderdaad ;)
pi_131579207
Ach so. :D Tof in ieder geval. _O_
Korting is altijd een mooi excuus om wat te halen. :9
pi_131581116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:33 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik heb toevallig mijn al aangekomen pakketje uit japan getrackt: (want ondanks dat ik niks qua tracking kreeg, was hij wel degelijk te tracken..)

[..]

Dat zou dus betekenen dat hij een maand na het op ebay als verzonden te hebben gezet het pakketje pas heeft verzonden :{w
Het duurt altijd even voordat een pakketje traceerbaar is, maar in mijn geval stuurt de verkoper meteen dag later 'verzonden', maar in werkelijkheid stuurt hij het dus een week later pas op. Daar heb ik dus echt een hekel aan, dan liever pas een week later een verzendbevestiging, nu ging ik er al een week vanuit dat ik het kon verwachten (verzonden = het wachten kan beginnen). Bestellen maar niet verzonden = wachten heeft geen zin want toch nog niet verzonden.
pi_131581925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:26 schreef Deezertje het volgende:
Het duurt altijd even voordat een pakketje traceerbaar is, maar in mijn geval stuurt de verkoper meteen dag later 'verzonden', maar in werkelijkheid stuurt hij het dus een week later pas op. Daar heb ik dus echt een hekel aan, dan liever pas een week later een verzendbevestiging, nu ging ik er al een week vanuit dat ik het kon verwachten (verzonden = het wachten kan beginnen). Bestellen maar niet verzonden = wachten heeft geen zin want toch nog niet verzonden.
Ik denk dat Mschol dat wel weet; maar een MAAND is wel heel extreem, niet? Het duurt bij pakketjes die je kan traceren overigens altijd rond de 5-7 dagen voordat het werkt; zo werkt het systeem daar nu eenmaal. Duurt hier in Nederland soms ook 4 dagen voordat het pakketje het land pas uit gaat (richting China).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 26 september 2013 @ 12:08:29 #34
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_131582188
Ik ben een trouwe Banggood shopper en heb weer een 'leuke' order geplaatst.
http://www.banggood.com/W(...)e-Phone-p-39322.html

Mooi strak design. Ik hoop dat het een leuke allrounder is.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_131582911
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het duurt altijd even voordat een pakketje traceerbaar is,
weet ik :)
quote:
maar in mijn geval stuurt de verkoper meteen dag later 'verzonden', maar in werkelijkheid stuurt hij het dus een week later pas op.
in mijn geval dus een maand later, want ik kreeg een dag na betaling dus dat hij verzonden was.
quote:
Daar heb ik dus echt een hekel aan, dan liever pas een week later een verzendbevestiging, nu ging ik er al een week vanuit dat ik het kon verwachten (verzonden = het wachten kan beginnen). Bestellen maar niet verzonden = wachten heeft geen zin want toch nog niet verzonden.
same here dus, zet hem dan nog niet op verzonden, of wacht er nog 2 weken mee ofzo.. :')
maar ga mij er voor de rest maar niet meer druk om maken, ding is binnen, werkt en ziet eruit zoals beschreven :+
en dat werken was het belangrijkste.. kan ik simcity snes/mario kart en andere virtual console snes games met een snes controller spelen (en als ik hem pair aan een pc kan ik wellicht ook de controller in een snes emulator gebruiken, maar daar moet ik mij even in verdiepen)
pi_131591295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:08 schreef Domingesto het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was laatst te koop bij de Kruitvat voor 15 euro. Prima geluid voor de prijs.

http://www.mrhandsfree.co(...)13371-blue-beat-m200
pi_131591424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:08 schreef Domingesto het volgende:
[ afbeelding ]
Hè die heb ik ook van bic prima ding voor t geld! Mag d'r natuurlijk niet te veel van verwachten maar op vakantie veel plezier van gehad :D
pi_131591984
Hoppakee, net al gebeld voor maandag. Erg druk zei ze! Zo even kijken wat er voor lekkers in het mandje ligt.

Verkeerde topic. :')

edit: maar nu ik hier toch ben. Heeft iemand niet zo'n tandpasta dispenser liggen die ik even kan overkopen. Morgen een housewarming van iemand en heb nog geen cadeau. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131603535
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Heb nog een USB3.0 enclosure voor een 2.5" HDD nodig.
Dacht aan deze Orico (@ orico.tmall.com): http://detail.tmall.com/item.htm?id=22035732313
[ afbeelding ]
Lijkt me een degelijk Chineesje... of iemand nog andere suggesties?
Merkloos doe ik alleen niet aan. B-)

- mm, ook een store op AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)rnal/1039099159.html . :D
-- mm, ook op eBay te vinden: http://www.ebay.com/itm/151066579790 . Cheapest opcióne.
BIC volgt je alweer; dacht al dat het merk mij bekend voorkwam:
http://www.buyincoins.com/?r=category/index&cid=0&keyword=orico
Nog geen externe HDD enclosure maar wel al wat ander spul :D.

Wat mij dan weer aansprak:

Edit: Binnenkant ziet er ook goed uit.

of:

Degelijk merk dus als ik Shiz moet geloven (en dat doe ik ook O+ ).
Wellicht wat aan de prijs maar maar 1 lader voor alle apparaten is wel beter dan 3/4 van die adapters in het stopcontact hebben zitten.
Kan zeker al 3 poorten regelmatig vullen:
- Tablet - laden via USB ipv deticated charger (2A poort)
- Telefoon - Laden via dock usb (2A poort)
- Horloge - Laden iva bijgeleverde kabel (1A poort)
- Sony MW1 (afwisselend met horloge)

En dan heb ik vast nog wel iets wat op USB werkt dat ik zo af en toe wil opladen.
Zal eens kijken waar mijn TOPS externe accu op laad, wellicht kan ik die er aanhangen.

Overigens vandaag zowaar weer eens wat op DX besteld omdat ze (na een korte zoektocht) het goedkoopste waren :D

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 26-09-2013 23:24:04 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 07:46:27 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131609514
Misschien wel handig voor de printer, voor 4 euro wel een leuk kastje. Een 2 poort was maar 50 cent goedkoper dus nemen we een 4 poort :7

http://www.ebay.nl/itm/31(...)id=p3984.m1439.l2649
  vrijdag 27 september 2013 @ 08:02:19 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131609624
Robert nu maar hopen dat dat iPhoneding werkt met ios7 (:

Mijn cx919 zou er dan morgen echt moeten zijn. Zes weken geduurd uiteindelijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:20:23 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131610628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 08:02 schreef Catch22- het volgende:
Robert nu maar hopen dat dat iPhoneding werkt met ios7 (:

Mijn cx919 zou er dan morgen echt moeten zijn. Zes weken geduurd uiteindelijk
Ow moet je daar ook nog rekening mee houden :')?! Het gaat om het geluid / laden dus ik hoop dat dat blijft werken, data is niet nodig ;).

Ben benieuwd naar de Cx919, waarom heb je die gekocht :P?
  Moderator vrijdag 27 september 2013 @ 09:34:10 #44
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131610862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

BIC volgt je alweer; dacht al dat het merk mij bekend voorkwam:
http://www.buyincoins.com/?r=category/index&cid=0&keyword=orico
Nog geen externe HDD enclosure maar wel al wat ander spul :D.

Wat mij dan weer aansprak:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Edit: Binnenkant ziet er ook goed uit.
[ link | afbeelding ]
of:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Degelijk merk dus als ik Shiz moet geloven (en dat doe ik ook O+ ).
Wellicht wat aan de prijs maar maar 1 lader voor alle apparaten is wel beter dan 3/4 van die adapters in het stopcontact hebben zitten.
Kan zeker al 3 poorten regelmatig vullen:
- Tablet - laden via USB ipv deticated charger (2A poort)
- Telefoon - Laden via dock usb (2A poort)
- Horloge - Laden iva bijgeleverde kabel (1A poort)
- Sony MW1 (afwisselend met horloge)

En dan heb ik vast nog wel iets wat op USB werkt dat ik zo af en toe wil opladen.
Zal eens kijken waar mijn TOPS externe accu op laad, wellicht kan ik die er aanhangen.

Overigens vandaag zowaar weer eens wat op DX besteld omdat ze (na een korte zoektocht) het goedkoopste waren :D

Oeh dat is wel handig. Denk dat ik die ook maar ga bestellen.
Kan ik m'n telefoon tegelijk opladen met die van m'n vriendin plus de externe batterij oplader kan dan er ook aan. En dan is er nog ruimte voor iets anders. M'n ps3 controller ofzo.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:39:49 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131610971
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:34 schreef dud0r het volgende:

[..]

Oeh dat is wel handig. Denk dat ik die ook maar ga bestellen.
Kan ik m'n telefoon tegelijk opladen met die van m'n vriendin plus de externe batterij oplader kan dan er ook aan. En dan is er nog ruimte voor iets anders. M'n ps3 controller ofzo.
Daarom! Heb nog niet eerder een relatief betaalbare lader met 4 poorten gezien die ook nog eens een hoge output per poort levert. Deze en deze leveren bijvoorbeeld maar 500mA / poort (schiet dus niet op)

Nu alleen nog even zo'n kabel kopen waar een 8'tje aan het andere uiteinde zit :P (want zit een China plug bij).

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 27-09-2013 09:52:22 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:54:56 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131611221
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ow moet je daar ook nog rekening mee houden :')?! Het gaat om het geluid / laden dus ik hoop dat dat blijft werken, data is niet nodig ;).

Ben benieuwd naar de Cx919, waarom heb je die gekocht :P?
iOs7 zeurt over niet-gelicenseerde connectors. Maar die chip is wel gekraakt, maar zit nog niet in alle non-officiele tools.

ik wou een quadcore en las dat die wel goed ondersteund werd. Dus prima. Die Mele f10 pro is geweldig trouwens.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:02:13 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131611367
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

iOs7 zeurt over niet-gelicenseerde connectors. Maar die chip is wel gekraakt, maar zit nog niet in alle non-officiele tools.
Dan hoop ik dat de ipod (waar dit ding voor is) nog niet op IOS7 zit :P
Blijft overigens een raar gegeven dat je geen onofficiële shizzel mag gebruiken (idem met PS3 controllers bijvoorbeeld). Je hebt natuurlijk een licentie nodig van Apple (om het legaal te doen). Maar je krijgt geen licentie op dit soort simpele connectors omdat Apple die gewoon niet uitgeeft :')
Als ze nog eens een middagje bij de EU willen vergaderen :')!

quote:
ik wou een quadcore en las dat die wel goed ondersteund werd. Dus prima. Die Mele f10 pro is geweldig trouwens.
Nice; ziet inderdaad dat er wel aardig veel over te vinden is. Hoop dat het een beetje gaat werken :D.
De Mele f10 lijkt inderdaad wel een tof ding :D
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:06:16 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131611456
Enige minpunt van die cx919 schijnt de wifi te zijn, maar ik sluit hem toch bedraad aan. Moet zeggen dat die mk808 mx1 met de juiste firmware (finless 1.7) ook lekker draait.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131617212
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 07:46 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien wel handig voor de printer, voor 4 euro wel een leuk kastje. Een 2 poort was maar 50 cent goedkoper dus nemen we een 4 poort :7

[ afbeelding ]

http://www.ebay.nl/itm/31(...)id=p3984.m1439.l2649
en dan enorm lange kabels leggen naar dat ding zeker :') of heb je die pcs direct naast elkaar staan ofzo?
anders dan kun je net zo goed of een simpel print servetje nemen ( meeste routers met usb hebben zelfs die functie al onboard.. :P)

of je sluit hem gewoon aan op 1 PC, en deelt hem vanaf die pc met de rest..
moet de pc wel aanstaan, maar wss heb je wel een hoofdpc die bijan 24-7 aanstaat :P?

of je koopt gewoon een wifi printer :P
pi_131617306
Ennnnn de pakjesbezorger rijdt weer mijn huis voorbij. Als het er morgen nog niet is gaan we week zes in :) Ondertussen heb ik nog zo'n 14 pakjes (meeste past gewoon door brievenbus) tegoed uit China, maar die zullen straks wel allemaal in één keer komen heb ik het idee... :') Al lees ik op Tweakers dat sommige mensen het wel gewoon binnen een week krijgen, dus waar die eerdere pakketjes dan blijven 'zweven'...?
pi_131617581
Ze hebben nu net een public holiday gevierd geloof ik. Verder raast er af en toe een tyfoon/onweersstorm over. Natuurlijk is het ook een kwestie van de postdienst/logistiek zelf en hoe druk het daar is en hoeveel plek er nog aanboord zo'n vlucht richting Europa is. En een goed portie geluk... :P
  vrijdag 27 september 2013 @ 14:17:42 #52
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131617872
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

en dan enorm lange kabels leggen naar dat ding zeker :')

of heb je die pcs direct naast elkaar staan ofzo?
anders dan kun je net zo goed of een simpel print servetje nemen ( meeste routers met usb hebben zelfs die functie al onboard.. :P)

of je sluit hem gewoon aan op 1 PC, en deelt hem vanaf die pc met de rest..
moet de pc wel aanstaan, maar wss heb je wel een hoofdpc die bijan 24-7 aanstaat :P?

of je koopt gewoon een wifi printer :P
Kabels zijn te moeilijk maar even een nieuwe printer kopen is wel logisch? _O-

Het is de bedoeling dat er 2 computers naast elkaar staan. Ik moet alleen nog even bepalen wat voor een computer er moet komen. PC, MAC, laptop, linux.... het is eigenlijk allemaal kut ;(
pi_131618334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Kabels zijn te moeilijk maar even een nieuwe printer kopen is wel logisch? _O-

Het is de bedoeling dat er 2 computers naast elkaar staan. Ik moet alleen nog even bepalen wat voor een computer er moet komen. PC, MAC, laptop, linux.... het is eigenlijk allemaal kut ;(
Kabels zijn te moeilijk xD? wie heeft t over moeilijk..
(lange) kabels zijn een zooitje..

maargoed als er 2 naast elkaar staan, kan ik die oplossing wel begrijpen met een switchje..

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

. PC, MAC, laptop, linux.... het is eigenlijk allemaal kut ;(
das appels met peren vergelijken :P
PC = Personal Computer, oftwel een Desktop, laptop, Imac of wat dan ook voor device..

jij moet de afweging maken tussen Windows / Linux / OS X
Laptop / Desktop etc :P..

ik had je toch wat hoger in geschat })

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 27-09-2013 14:56:05 ]
pi_131618364
Gewoon mooie kleurenlaserprinter in huis halen. :9~
:D Heb eens zo'n Epson gehaald, 80 euro ofzo, startertoners doe ik altijd nog mee. _O_
Want m'n HP Deskjet all-in-one had wel Wireless, maar inktjet dat verdampt ofzo, zijn in notime leeg. :{
En de Epson hangt dan vrolijk vaan m'n fake-NAS; iomega iconnect netwerk USB-hub-geval.
Funktioniert einwandfrei! Kann ja sowas nur weiter empfehlen.
Je hebt ook mooie Samsung kleurenlasers met -W toevoeging die Wireless zijn. :Y
pi_131618593
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon mooie kleurenlaserprinter in huis halen. :9~
:D Heb eens zo'n Epson gehaald, 80 euro ofzo, startertoners doe ik altijd nog mee. _O_
Want m'n HP Deskjet all-in-one had wel Wireless, maar inktjet dat verdampt ofzo, zijn in notime leeg. :{
En de Epson hangt dan vrolijk vaan m'n fake-NAS; iomega iconnect netwerk USB-hub-geval.
Funktioniert einwandfrei! Kann ja sowas nur weiter empfehlen.
Epson Inktjet = oplichterij in iedergeval.
Bij elke aan/uit actie worden de spuitmondjes gereinigd, wat weer zon 5% van het inkt wegspuit..

ik kan hem helaas nu niet vinden, maar er zijn wel filmpjes beschikbaar
waarbij je ziet dat een epson printer uit elkaar word gehaald, onderin zit een spons die
al het ink opslurpt van al die reinigsbeurten, bak zit helemaal vol xD

Daarnaast is heeft epson ook een van die leuke chips op hun patronen zitten, die bijhouden wat het inktniveau is.. die chip geeft veel te snel aan dat hij 'leeg' is. terwijl er miss nog voor 20% in zit.
Je hebt daarom nu van die (illegale?) chipresetters, die de chip weer tot 100% laten worden om
ook gebruik nog te maken van die laatste 20%.. en je cardrigde toch echt leeg te maken..

toners kan ik niet over mee praten..

Samsung laser printers ftw :)

mocht je het trouwens interesseren; hier een documentaire van de rekenkamer over inkt en de enorme prijzen/oplichting die in deze branche aan de orde is:

Dat een liter inkt soms meer kost dan een ons goud xD..

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 27-09-2013 14:47:59 ]
pi_131618691
Ik wilde m'n eigen visitekaartjes printen. ;(
Maar bij inktjet hecht dat niet heel lekker en vlekt als je daar met je vingers over gaat. :')
Zo'n laserprinter is dan echt perfect hoor. :D _O_
En dat was misschien twee jaar geleden en doe nog altijd met de toners.
Nu print ik ook geen hele boekwerken, maar zo nu en dan print je weleens iets. Dus vind ik best knap. :Y
pi_131618959
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik wilde m'n eigen visitekaartjes printen. ;(
Maar bij inktjet hecht dat niet heel lekker en vlekt als je daar met je vingers over gaat. :')
Zo'n laserprinter is dan echt perfect hoor. :D _O_
En dat was misschien twee jaar geleden en doe nog altijd met de toners.
Nu print ik ook geen hele boekwerken, maar zo nu en dan print je weleens iets. Dus vind ik best knap. :Y
Dat heb ik ook met mijn Samsung printer, de starttoner heb ik vrijwel 2 studiejaren met veel verslagen mee gedaan.. hij zou zon 850 pagina's kunnen printen op die starttoner (5% dekking gaan ze dan vanuit)..

Ik meen dat ik er destijd +- 1100 mee heb kunnen printen, meeste met meer dan 5% dekking. (tonerstand wel op profiel besparend, maar amper verschil kunnen zien met normaal)

om toch ontopic te blijven :P :

Toen die op was ben ik wel eens gaan kijken in china wat er te koop aan tonerspul voor mijn printer..
er is genoeg aanbod zoals tonerpoeder, nieuwe chips om de chip van de starttoner te vervangen etc.

Maargoed dan moet je dus de boel open maken(gaat bij mijn samsung toners wel makkelijk), geklieder met (giftige?) poeder.. etc, dus ik heb maar gewoon een huismerk toner gekocht van 123inkt.nl, die het prima doet en goed geprijsd was.

Toch staan er ook zat goedkopere inkt cartridges op ebay die uit engeland komen..
dus tipje voor mensen die nog al veel printen :)
pi_131619011
Ik heb nog nooit cardridges of toners gekocht... :@ Ik koop altijd een nieuw apparaat.
  vrijdag 27 september 2013 @ 14:58:39 #59
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_131619060
Ik doe altijd zoiets:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)&hash=item2569049e2a

werkt prima
pi_131619068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nog nooit cardridges of toners gekocht... :@ Ik koop altijd een nieuw apparaat.
In de huidige tijd is dat wel altijd goedkoper* gebleken ja xD..

* gezien de aankoop prijs van beide, want je moet er wel vanuit gaan dat een nieuwe toner
misschien even duur is als een nieuwe printer, maar die nieuwe printer word geleverd met een starttoner en die nieuwe is vol :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:58 schreef xzaz het volgende:
Ik doe altijd zoiets:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)&hash=item2569049e2a

werkt prima
inderdaad, zulke dingen kun je best eens proberen op ebay
goedkoper dan de refill shops in NL
en volgens beschrijving 14 ML per cartridge, maar laat er is 10 ml in zitten
ben je alsnog goedkoper uit ;)
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:02:22 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131619156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kabels zijn te moeilijk xD? wie heeft t over moeilijk..
(lange) kabels zijn een zooitje..

maargoed als er 2 naast elkaar staan, kan ik die oplossing wel begrijpen met een switchje..

[..]

't is eigenlijk allemaal t zelfde.. xD
PC = Personal Computer, oftwel een Desktop, laptop, Imac of wat dan ook voor device..

jij moet de afweging maken tussen Windows / Linux / OS X
Laptop / Desktop etc :P..

ik had je toch wat hoger in geschat })

SPOILER
Ben jij soms vergeten dat ik weet waar je huis woont? o|O

Gezeur over dure inkt voor printers. Altijd een printer kopen op basis van goedkope nep tankjes/cartridges. De aanschafprijs is iets hoger maar daarna die hond lekker laten printen :7

Ik ben een kabel fan, lekker fysiek en betrouwbaar ^O^
Jij hebt duidelijk alles draadloos in huis, je hersenpan verandert in een snelkookpan :Y
pi_131619443
Vrouwen met een dikke kont daar houwik niezo van!
pi_131619473
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ben jij soms vergeten dat ik weet waar je huis woont? o|O

Gezeur over dure inkt voor printers. Altijd een printer kopen op basis van goedkope nep tankjes/cartridges. De aanschafprijs is iets hoger maar daarna die hond lekker laten printen :7

Ik ben een kabel fan, lekker fysiek en betrouwbaar ^O^
Jij hebt duidelijk alles draadloos in huis, je hersenpan verandert in een snelkookpan :Y
hahah, ik krieg klappen van monkey :D

ik ben ook geen voorstander van draadloos verder hoor :P..
en heb zelf ook vrijwel alles bedraad, alleen al voor de betrouwbaarheid inderdaad.

maar ik snapte even je bedoeling niet, maar 2 pcs naast elkaar geeft geen rommel qua lange kabels
(ik dacht even dat je een printer bedraad wou delen tussen 2 pcs die bijvoorbeeld op 2 verschillende verdiepingen staan :+, dan waren er makkelijkere opties geweest die ik dus benoemde :P)

Aanschaf van een printer inderdaad altijd even kijken of er alternatieve inktmethodes voor zijn, al die originele inktcartrigdes zijn overpriced.. al komt er wel steeds meer alternatieven beschikbaar..

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Vrouwen met een dikke kont kop daar houwik niezo van!
dacht ik ook al aan haha _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Downstar op 27-09-2013 15:32:20 ]
pi_131620572
nog 2 tmart-coupons gekregen omdat ik mijn mandje niet heb leeggemaakt
Coupon 1: SEPS3($3 off $30 or more)
Coupon 2: SEPS20($20 off $100 or more)
vooral de 2de is wel interessant. Codes zijn trouwens te combineren met acties (bv de 15% on selected smartphones actie)
pi_131621835
Het goedkoopst is inktcartridges bijvullen met inkt. Je kan inkt kopen bij ebay.

http://www.ebay.com/sch/I(...)tml?LH_BIN=1&_sop=15
pi_131622042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef Deezertje het volgende:
Ennnnn de pakjesbezorger rijdt weer mijn huis voorbij. Als het er morgen nog niet is gaan we week zes in :) Ondertussen heb ik nog zo'n 14 pakjes (meeste past gewoon door brievenbus) tegoed uit China, maar die zullen straks wel allemaal in één keer komen heb ik het idee... :') Al lees ik op Tweakers dat sommige mensen het wel gewoon binnen een week krijgen, dus waar die eerdere pakketjes dan blijven 'zweven'...?
Ik heb mijn spul van begin deze maand ook nog niet binnen dus het zal wel weer druk zijn.
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:11:41 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131622413
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef Deezertje het volgende:
Gewoon vlak voor dag 45 actie ondernemen, wellicht op dat 35 een berichtje doen en als je aardig bent niet claimen (vooral bij kleine dingen doe ik het soms niet).
De ene keer duurt het nu eenmaal langer dan de andere keer. Wacht hier ook nog op een pakketje dat op de 30 dagen zit maar vermeld het ook niet elke dag 2x in het topic ;).

Het verschil tussen snel en langzaam is even goed te voorspellen als het weer in Nederland; dus tja ook daar hebben we niks aan :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:53 schreef Fasroslis het volgende:
nog 2 tmart-coupons gekregen omdat ik mijn mandje niet heb leeggemaakt
Coupon 1: SEPS3($3 off $30 or more)
Coupon 2: SEPS20($20 off $100 or more)
vooral de 2de is wel interessant. Codes zijn trouwens te combineren met acties (bv de 15% on selected smartphones actie)
Jammer dat er weinig mooie toestellen tussen zitten :P
pi_131623451
quote:
Jammer dat er weinig mooie toestellen tussen zitten :P
http://www.tmart.com/CUBO(...)d-Black_p212528.html vind ik geen slechte deal als er nog eens $20 extra afgaat. Je moet hem dan wel met australische plug pakken, voor $24 kan ik daar wel mee leven. Anders is de spoeling wel dunnetjes. Tmart is beter op het vlak van zaklampjes, maar om nu voor $100 zaklampjes te kopen.
pi_131628469
Waar voer je bij tmart de coupon in?
:]
pi_131629240
Na 't afrekenen, voor 't betalen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:18:34 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_131631827
Van eBay een gitaarcapo na 8 dagen al binnen inclusief weekend :D van verkoper usbempire, kwam met TomTop-envelop aan dus waarschijnlijk is dat één van hun eBay-accounts.

Iemand trouwens ervaring met het Britse ParcelForce? Woensdag is er wat met tracking naar mij verstuurd (kilootje sossa), maar de tracking werkt nog steeds niet, in Engeland hoort dat toch wel sneller te gaan dan in China?

[ Bericht 27% gewijzigd door MacorgaZ op 27-09-2013 22:42:59 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_131633250
Zo maar 'ns wat netwerkkabel bestellen, 2 meter kabel voor een afstand van 30cm is niet echt praktisch in de tv-kast. :P

28 days and counting ;( ...

[ Bericht 25% gewijzigd door Iemand91 op 27-09-2013 23:09:26 ]
pi_131633458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Van eBay een gitaarcapo na 8 dagen al binnen inclusief weekend :D van verkoper usbempire, kwam met TomTop-envelop aan dus waarschijnlijk is dat één van hun eBay-accounts.

Iemand trouwens ervaring met het Britse ParcelForce? Woensdag is er wat met tracking naar mij verstuurd (kilootje sossa), maar de tracking werkt nog steeds niet, in Engeland hoort dat toch wel sneller te gaan dan in China?
Laat me raden, 'Parcelforce', dat is wat Packagetrackr je vertelt?
Dat spugen ze altijd uit als logistieke dienst, maar dat is bullshit. :N
Ze noemen alles 'Parcelforce' zodra ze niet goed weten wie 'em heeft.
Waarschijnlijk iets UPS/USPS/DHL...

SPOILER: In other news (non-China)
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:13:12 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131633561
Ik heb mijn usb3 kaartje ontvangen. De externe schijf deed eerst 21,5mb en nu 50mb per seconde met een flinke transfer van muziek. Mijn stopwatch gaf 1,30 uur en 35 minuten aan, dus flink sneller.
Geen flauw idee of dit enigszins goede cijfers zijn vergeleken met een mobo met usb3.0.
Voor 7 euro dus wel een leuke upgrade met 4 poorten.

Ook nog mijn mobius camera ontvangen, kwalitatief een stuk beter gemaakt dan de spycam.
Ik had niet verwacht dat de 2 metalen plaatjes echt loeiheet zouden worden. Techmoan zei iets over hitte maar het is echt vinger verbranden heet :@ Morgen wat meer testen en een nieuwe class10 kaartje bestellen, 8gb geeft toch nog 70 minuten op 1080p 8-)
pi_131634075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef MacorgaZ het volgende:

Heb een jaar of drie geleden eens Parcelforce gehad. Kwam toen via DPD binnen, maar die bezorgen alleen maandag t/m vrijdag. Je zou het dus vrij rap moeten hebben :)

Zo dan, krijg maar liefst 3 meldingen van eBay zelf voordat ik een item kan kopen. Over de Chinese feestdagen van 1 t/m 8 oktober. Hopelijk verlaten al mijn pakjes het land ook voor 1 oktober (zijn allemaal verzonden, dus fingers crossed :P)
pi_131634184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb mijn usb3 kaartje ontvangen. De externe schijf deed eerst 21,5mb en nu 50mb per seconde met een flinke transfer van muziek. Mijn stopwatch gaf 1,30 uur en 35 minuten aan, dus flink sneller.
Geen flauw idee of dit enigszins goede cijfers zijn vergeleken met een mobo met usb3.0.
Voor 7 euro dus wel een leuke upgrade met 4 poorten.

Ook nog mijn mobius camera ontvangen, kwalitatief een stuk beter gemaakt dan de spycam.
Ik had niet verwacht dat de 2 metalen plaatjes echt loeiheet zouden worden. Techmoan zei iets over hitte maar het is echt vinger verbranden heet :@ Morgen wat meer testen en een nieuwe class10 kaartje bestellen, 8gb geeft toch nog 70 minuten op 1080p 8-)
alles waar je op vooruit gaat met snelheid is natuurlijk mee genomen, je snelheid verdubbellen al helemaal :)

een betere test is om even een .iso van een aantal gb's over te zetten,
nadeel van meten met muziek bestanden is voornamelijk dat ze erg klein zijn
en relatief weinig tijd nodig hebben om overgezet te worden.. dan komt de snelheid vaak niet op zijn piek en gaat hij alweer naar het volgende bestand..

+- 50 mb/s zou je in theorie kunnen halen met USB 2.0 nog..
voor USB 3.0 is het dus niet echt een hele goede score, omdat die hoger zou moeten..
maargoed in de praktijk spelen enorm veel dingen een factor..

Dus zoals ik al aangaf een verdubbeling van de snelheid voor die 7 euro is prima ^O^

Die mobius lijkt mij ook wel een mooi dingetje, misschien dat je nog wat footage/reviewtje kan posten hier :D?

SPOILER
pi_131634847
Zijn jiayu g3 dezelfde hoesjes dan de g3t?
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:58:59 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131634978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jiayu g3 dezelfde hoesjes dan de g3t?
Ja zou niet weten waarom niet; de G3T is niks anders dan een G3 met andere chip (verder geen veranderingen).
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:03:35 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131635094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

alles waar je op vooruit gaat met snelheid is natuurlijk mee genomen, je snelheid verdubbellen al helemaal :)

een betere test is om even een .iso van een aantal gb's over te zetten,
nadeel van meten met muziek bestanden is voornamelijk dat ze erg klein zijn
en relatief weinig tijd nodig hebben om overgezet te worden.. dan komt de snelheid vaak niet op zijn piek en gaat hij alweer naar het volgende bestand..

+- 50 mb/s zou je in theorie kunnen halen met USB 2.0 nog..
voor USB 3.0 is het dus niet echt een hele goede score, omdat die hoger zou moeten..
maargoed in de praktijk spelen enorm veel dingen een factor..

Dus zoals ik al aangaf een verdubbeling van de snelheid voor die 7 euro is prima ^O^

Die mobius lijkt mij ook wel een mooi dingetje, misschien dat je nog wat footage/reviewtje kan posten hier :D?

SPOILER
Blijkbaar ben je toch geschrokken omdat je nu mijn aars loopt te likken. Binnenkort gaat gewoon de deurbel hoor }:|

Ik zal eens met een iso kijken. De praktijk is natuurlijk het enigste wat telt voor mij. Ik ben alleen erg nieuwsgierig of dit kaartje slechter presteert dan zo'n icidu kaartje van 20 euro.

De zomer is misschien voorbij maar in de kleedhokjes van de C&A is het altijd zomer :7
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:10:45 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131635279
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je toch geschrokken omdat je nu mijn aars loopt te likken. Binnenkort gaat gewoon de deurbel hoor }:|

Ik zal eens met een iso kijken. De praktijk is natuurlijk het enigste wat telt voor mij. Ik ben alleen erg nieuwsgierig of dit kaartje slechter presteert dan zo'n icidu kaartje van 20 euro.

De zomer is misschien voorbij maar in de kleedhokjes van de C&A is het altijd zomer :7
Hang dan ook direct deze op voor de momenten dat je niet met je schoen onder het gordijn door kan gluren :7
  zaterdag 28 september 2013 @ 00:14:50 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131635404
Cx919 is binnen. Topapparaat. Loopt lekker soepel. Gelijk finless erop en gaan!
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131636009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja zou niet weten waarom niet; de G3T is niks anders dan een G3 met andere chip (verder geen veranderingen).
Oke pardon.

Krijg hem morgen binnen. *O*

De phone dan.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:08:54 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131639433
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oke pardon.

Krijg hem morgen binnen. *O*

De phone dan.
Was niet kwaad bedoeld :D
Ben benieuwd hoe dat ding is met een quadcore ipv dualcore chipset :) ALs je tijd hebt voor een reviewtje / het delen van je ervaring ^O^
  zaterdag 28 september 2013 @ 11:42:21 #84
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_131641434
quote:

Godverdomme :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_131641439
24 augustus banggood nog niet binnen
2 september DX ook nog niet binnen.

Is het bij jullie ook zo traag?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:45:50 #86
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_131642460
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:42 schreef rene90 het volgende:
24 augustus banggood nog niet binnen
2 september DX ook nog niet binnen.

Is het bij jullie ook zo traag?
Ebay order van 28 aug ook nog niet.

Verschillende bestellingen na deze tijd wel binnen al, dus tjaah :P containertje blijven staan ergens. Komt oooit wel binnen :')
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_131642907
quote:
Als er niet bij stond motion dection zou ik denken dat het iets anders was. :@ ~O>
pi_131643416
Nieuwe cent deal?

SPOILER
iPhone 5 screen protector dus
pi_131644469
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Was niet kwaad bedoeld :D
Ben benieuwd hoe dat ding is met een quadcore ipv dualcore chipset :) ALs je tijd hebt voor een reviewtje / het delen van je ervaring ^O^
Ga ik doen. :)

Maar wordt toch maandag denk ik.
Groot fan van User Wotte
pi_131645240
Ik bestel voorlopig niet meer bij DX. Veel te hoge prijzen vaak, en als ze al de goedkoopste zijn een keer, duurt het eeuwen voordat ze het verzenden. Nu zelf maar contact opgenomen, en mijn order verzenden ze dus niet meer voor het de Chinese feestdagen, nu op zijn vroegst 8 oktober. Aangezien China/HK post dan nog alle delay moet wegwerken, mag ik blij zijn als ik het met kerst heb! :(

eBay bestellingen van twee weken geleden ook nog niet binnen, dus tja er zal wel ergens een containertje zijn blijven staan op een vliegveld/schip :D. Maar mijn pakje uit Turkije is ook nog niet binnen, en die zou er wel gewoon binnen een week moeten zijn...
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:06:54 #91
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_131646953
Kilootje coca is binnen, envelop was woensdag verstuurd vanuit Engeland met ParcelForce (al is dat blijkbaar een mix van bedrijven), lekker snel :D
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:13:32 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131647073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik bestel voorlopig niet meer bij DX. Veel te hoge prijzen vaak, en als ze al de goedkoopste zijn een keer, duurt het eeuwen voordat ze het verzenden. Nu zelf maar contact opgenomen, en mijn order verzenden ze dus niet meer voor het de Chinese feestdagen, nu op zijn vroegst 8 oktober. Aangezien China/HK post dan nog alle delay moet wegwerken, mag ik blij zijn als ik het met kerst heb! :(
Dat is inderdaad de reden waarom ik daar ook niet meer zo vaak bestel. Vooral wat minder courant spul duurt soms eeuwen om te versturen. Overigens is die Apple connector die ik daar afgelopen week had besteld al wel onderweg (dus het kan blijkbaar wel snel :'))
quote:
[quote]0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Kilootje coca is binnen, envelop was woensdag verstuurd vanuit Engeland met ParcelForce (al is dat blijkbaar een mix van bedrijven), lekker snel :D
Heb je een linkje :P. En waarom bestel je het daar :D?
pi_131647662

Dit hoesje of weten jullie een betere?
Groot fan van User Wotte
pi_131648016
quote:

[..]

aars likken... lol xD
omdat ik aangeef dat een verdubbeling altijd wenselijk is?
Maargoed, laat maar weten of een iso nog meer snelheidwinst heeft geboekt..
heb momenteel ook geen usb 3.0 poorten dus misschien is dit ook wel wat voor mij :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]

Dit hoesje of weten jullie een betere?
zoveel meer keus heb je niet voor die jiayu phones, dus als de prijs er na is gewoon bestellen dat ding :D?
pi_131648205
Banggood is bij mij ook iets trager, ik wacht nog op een dashcam.

Overhemd van itailor is wel weer binnen, heeft 4 week geduurd. (had andere maten opgegeven, maar ze zijn wel een beetje doorgeslagen. Overhemd is perfect, alleen de schouder en mouw hebben ze iets te ruim genomen... wel comfortabel om te dragen in elk geval, want de vorige overhemden zaten net ff te strak als je beide ellebogen naar elkaar bracht. Nog iets meer tweaken dus aan de maat)

Heb er nu drie in totaal, goede kwaliteit van alle 3. Aanrader om daar je overhemden te bestellen.

Stropdas ook binnen, erg mooie stropdas en beter dan op de foto.
Kwam er net wel achter dat de naden niet heel strak genaaid zijn.

Nu nog wachten op een spijkerbroek (3 september besteld, dus zal aankomende week er zijn vermoed ik)

en twee andere stropdassen van ebay.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131650462
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

aars likken... lol xD
omdat ik aangeef dat een verdubbeling altijd wenselijk is?
Maargoed, laat maar weten of een iso nog meer snelheidwinst heeft geboekt..
heb momenteel ook geen usb 3.0 poorten dus misschien is dit ook wel wat voor mij :)

[..]

zoveel meer keus heb je niet voor die jiayu phones, dus als de prijs er na is gewoon bestellen dat ding :D?
Ik wil eigenlijk een siliconen hoesje. :(
Groot fan van User Wotte
pi_131653668
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:44 schreef Stevensan het volgende:
Het goedkoopst is inktcartridges bijvullen met inkt. Je kan inkt kopen bij ebay.

http://www.ebay.com/sch/I(...)tml?LH_BIN=1&_sop=15
Komt dat een beetje smurrie proof aan? Lijkt me dat als het in een bubbelenvelop wordt verstuurt niet echt schoon aankomt hier in NL.
pi_131654205
Bestel al bijna vijf jaar uit China en kom steeds meer van de 'populaire' artikelen tegen van 'vroeger'. Die leuk lijken, maar als je ze eindelijk hebt gewoon prul zijn. Zoals van die leuke oprolbare toetsenborden, draadloze muisjes, zonnebril met ingebouwde mp3 speler, USB verwarmingsplaatje voor koffiemokken etc. Been there, done that! De meeste dingen zijn al kapot behalve natuurlijk het varkenslampje! :D De allergoedkoopste dingen gaan nog het langst mee ook... :P

Zoals:

Wie heeft er nog leuke lekker goedkope gadgets? Heb laatst al keukenklokje, koffiemokklem, wc-brilverwarmer, led horloge, handbagage weegschaal, automatische zeepdispenser etc. gekocht ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Deezertje op 28-09-2013 20:35:37 ]
pi_131654393
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Komt dat een beetje smurrie proof aan? Lijkt me dat als het in een bubbelenvelop wordt verstuurt niet echt schoon aankomt hier in NL.
Ze verpakken het goed. Ik vul altijd mijn inktcartridges bij.
pi_131656304
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg
scherp geprijsd (bijvoorbeeld goedkoper dan de bekende repeater van BIC.)

De Maxxter ACT-WNP-RP-002-W van ¤18.95 vanaf morgen voor ¤12.95 bij de Action.

Misschien nog wel iets voor hier...

De Aliexpress.com app voor op je telefoon/tablet is best wel verslavend, voel me haast net een vrouw in een winkelstraat :')

SPOILER
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:08:27 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131658084
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg [ afbeelding ]

De Aliexpress.com app voor op je telefoon/tablet is best wel verslavend, voel me haast net een vrouw in een winkelstraat :')

SPOILER
laatst een repeater van aliexpress gekocht voor 7 dollar :P (wel tijdens de sale, normale prijs 12 dollar ofzo)
pi_131658584
Iemand een link voor een 20.000 of 30.000 mah power bank? Voor een leuke prijs uiteraard. Op ebay is het een doolhof lol.

Eentje waarop je ook kan zien hoeveel 'juice' hij nog heeft is wel een pre :P

EDIT:

Op BIC is hij out of stock :( Dat kan toch ook nooit echt 20.000 mah zijn?

Zoiets is ook wel leuk, maar wel duur:

Is alleen de omhuizing

[ Bericht 33% gewijzigd door relativity op 28-09-2013 22:43:36 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_131660004
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef RobertNL het volgende:
laatst een repeater van aliexpress gekocht voor 7 dollar :P (wel tijdens de sale, normale prijs 12 dollar ofzo)
Ja, met een aanbieding kan het ook. Maar daarom zei ik ook:
quote:
...in China zijn ze soms iets goedkoper te halen...
;)

Gewoon een tip; ongeveer gelijk geprijsd met Chinese alternatieven of zelfs goedkoper en lokaal op te halen. Dacht dat her wel mensen waren die in waren voor een aanbieding ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef relativity het volgende:
Iemand een link voor een 20.000 of 30.000 mah power bank? Voor een leuke prijs uiteraard. Op ebay is het een doolhof lol.

EDIT:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is alleen de omhuizing
Zoek even Shiznut's posts over powerbanks op. ;)
pi_131660334
quote:
lijkt me op eerste gezicht sterk... al is het formaat lastig in te schatten. 2000mAh batterijen zijn vrij dun, dus echt onmogelijk ook weer niet.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_131660585
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:56 schreef Iemand91 het volgende:

Zoek even Shiznut's posts over powerbanks op. ;)
Bedankt :)

Ga denk ik deze halen "5V Dual 2 USB 18650 Battery Mobile Power Bank Charger DIY Box Case For iPhone":

http://www.ebay.nl/itm/5V(...)&hash=item3f29c08472

Met 2x 2pcs UltraFire 18650 3.7V 4000mAh Rechargeable Protected Li-ion Battery Cell

http://www.ebay.nl/itm/2x(...)&hash=item43bfc327e3
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_131660734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:07 schreef RDMKR het volgende:

[..]

lijkt me op eerste gezicht sterk... al is het formaat lastig in te schatten. 2000mAh batterijen zijn vrij dun, dus echt onmogelijk ook weer niet.
20.000 hè, niet 2.000mAh.
Lijkt me ook sterk inderdaad.
Alles boven ca. 13.200mAh is sowieso grootspraak en overkill lijkt me.

Zoals gezegd ben ik erg tevreden met m'n 5200mAh Yoobao YB628 met hotspot-feature. :Y
Sowieso is de verdere YB6x7-serie wel nice.

Sowieso bij zulk soort dingen, vooral bij oplaadapparatuur niet zo snel naar iets ultracheaps en naamloos grijpen! Gewoon een goed Aziatisch merk vinden die bij hun goede verstand waren toen ze dat ding ontworpen en produceerde. ;)

- zat bij het bericht hierboven in de trein opweg naar huus, nog ff wat eerdere shizposts nageplozen:
quote:
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die YB602, YB627, YB637 en YB647 lijken me persoonlijk wel wat. Misschien zelf maar eens eentje halen.

Of deze: http://detail.tmall.com/item.htm?id=18611027818 :D Dat is niet alleen een portable charger, maar zorgt ook dat je in hotels waar alleen een LAN-verbinding beschikbaar is, een wireless netwerk kunt opzetten. :9 Da's eigenlijk verdomd handig. Aan de andere kant voor dat geld heb je ook een 20.000mAh accu: http://detail.tmall.com/item.htm?id=15962557433 .
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, joh, ik kan helemaal geen Mandarijntjes. Maar wie weet komt dat nog... :P
Maar Leadmake jonguh, jwt, China's nummer uno, vely goo quality my fliend.
Zoiets leek me ook wel grappig: http://detail.tmall.com/item.htm?id=15734093154 , toont percentage!
Leadmake zag er ook wel ok uit bijvoorbeeld.

[ Bericht 58% gewijzigd door shiz op 29-09-2013 00:04:00 ]
pi_131660888
Toch maar de verleiding weerstaan om een toothpaste dispenser te kopen... is minder dan 4 euro maar toch.. gebruik ik denk ik maar 1x...

Nu voor 55 eurocent op BiC van die leuke lipjes gekocht die je naar voren moet schuiven op je tube en dan perst ie het laatste beetje er ook uit :P
pi_131661832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:25 schreef Deezertje het volgende:
Toch maar de verleiding weerstaan om een toothpaste dispenser te kopen... is minder dan 4 euro maar toch.. gebruik ik denk ik maar 1x...

Nu voor 55 eurocent op BiC van die leuke lipjes gekocht die je naar voren moet schuiven op je tube en dan perst ie het laatste beetje er ook uit :P
[ afbeelding ]
Werken perfect die dingen, heb er hier ook een aantal die ik altijd gebruik :P
Top 5 China producten
  zondag 29 september 2013 @ 02:14:17 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131664723
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef relativity het volgende:

EDIT:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is alleen de omhuizing
Ben zelf nog altijd zeer te spreken over mijn TPOS lader van DX (100 voor 50 dollar deals).
2x mijn Pebble; 2x mijn MW1 (vanaf 0 tot 100 geladen); 3 keer mijn telefoon met een interne batterij van 2000mA opgeladen van +- 30 -> 100%.
Lader is nu net versprongen van vol naar 2 v/d 3 streepjes. (Wel +-4.000mAh gebruikt dus).
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ja, met een aanbieding kan het ook. Maar daarom zei ik ook:

[..]

;)

Gewoon een tip; ongeveer gelijk geprijsd met Chinese alternatieven of zelfs goedkoper en lokaal op te halen. Dacht dat her wel mensen waren die in waren voor een aanbieding ;(
Dat snap ik ;). Overigens wel opletten wat voor functies ze hebben naast de repeat functie. Zo heb ik er hier 1 thuis hangen die geen hotel functie heeft (dus alleen WIFI --> UTP en geen UTP --> WIFI).

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 29-09-2013 11:12:48 ]
pi_131666181
Oke bedankt voor de informatie. Jullie raden dus aan om die power bank die ik had gezien niet te kopen? Incl. ultrafire batterijen?

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 02:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben zelf nog altijd zeer te spreken over mijn TOPS lader van DX (100 voor 50 dollar deals).
2x mijn Pebble; 2x mijn MW1 (vanaf 0 tot 100 geladen); 3 keer mijn telefoon met een interne batterij van 2000mA opgeladen van +- 30 -> 100%.
Lader is nu net versprongen van vol naar 2 v/d 3 streepjes. (Wel +-4.000mAh gebruikt dus).

[..]

Dat snap ik ;). Overigens wel opletten wat voor functies ze hebben naast de repeat functie. Zo heb ik er hier 1 thuis hangen die geen hotel functie heeft (dus alleen WIFI --> UTP en geen UTP --> WIFI).
Ik vond $60 nog al veel voor een power bank :(
  zondag 29 september 2013 @ 09:44:56 #111
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_131666282
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:35 schreef relativity het volgende:
Oke bedankt voor de informatie. Jullie raden dus aan om die power bank die ik had gezien niet te kopen? Incl. ultrafire batterijen?

[..]

Zestig dollar is een prima prijs voor een powerbank met zo veel capaciteit.

Zelf heb ik de 15.000 mAh Cager via Lightake.
Waarom deze? Omdat Cager een belangrijk merk in de chinese markt is.
Plus ze hebben FCC keurmerken die na te trekken zijn en inderdaad kloppen ^O^

Heb ik iets meer vertrouwen in dan misschien 5 dollar goedkopere crap zonder enige vorm van keuring, misschien alleen z'n Chinese Export markje :')
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_131666310
quote:
16s.gif Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef tokko1 het volgende:

Heb ik iets meer vertrouwen in dan misschien 5 dollar goedkopere crap zonder enige vorm van keuring, misschien alleen z'n Chinese Export markje :')
Haha ok, point taken! :)
pi_131666514
quote:
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg [ afbeelding ]

SPOILER
Leuke aanbieding, zeker voor NL begrippen
tijdje terug waren die dingen bij aldi's / lidl's ook wel te koop voor een 25 euro ofzo..
ik zou er bijna 1 halen, ook al heb ik er geen nodig xD
  zondag 29 september 2013 @ 11:34:23 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131667711
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:35 schreef relativity het volgende:
Zeker niet icm die ultrafire batterijen die je daar linkt, die capaciteit kan nooit voor die prijs. Die batterijen van ebay zijn iets van 2000mAh ipv de 4.000 die er op staat en grote kans dat ze ook niet protected zijn.
Beter inverteer je dan in een paar degelijke 18650 batterijen die wel de aangegeven capaciteit hebben en geen bommen zijn ;)!
Goede/betrouwbare (wel duurdere) batterijen:
Sanyo 3000mAh
Meer batterijen :D

quote:
[..]

Is het ook; zou die dan nu ook niet aanraden voor die prijs ;).
Wel zou ik zelf niet voor de aller goedkoopste oplossing gaan omdat je er minder plezier aan gaat beleven :D
pi_131668681
Ik heb mijn zaklantaarn binnen, met 2 18650 batterijen van let op 5800 mAh, welke volgens de makers ervan niet eens bestaan :D
Nu blijken er heel veel Fake 18650 batterijen te bestaan, capaciteit is nooit wat er op staat dus nu maar zoeken of er ook "echte" te koop zijn.
Volgens Banggood waren ze gewoon veilig, ik ben benieuwd :P
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_131668767
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:15 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt :)

Ga denk ik deze halen "5V Dual 2 USB 18650 Battery Mobile Power Bank Charger DIY Box Case For iPhone":
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/5V(...)&hash=item3f29c08472

Met 2x 2pcs UltraFire 18650 3.7V 4000mAh Rechargeable Protected Li-ion Battery Cell
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/2x(...)&hash=item43bfc327e3
Als je er 2 batterijen van 4000 mah instopt, kan je zo'n 60 procent opladen van een 1750 mah batterij. Ik had zo'n ding gekocht en er 2 batterijen van 2000 mah ingestopt(Duracells), en ze konden tesamen slechts 30 procent van m'n gsm opladen. Vraag me niet waarom, maar de mahs van gewone batterijen moet anders zijn..
  zondag 29 september 2013 @ 12:55:35 #117
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_131669902
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb je een linkje :P. En waarom bestel je het daar :D?
silkroadvb5piz3r.onion via de TOR Browser ;)
Een UK-leverancier met Boliviaanse bronnen, minder kans op douane maar toch toppie kwaliteit, ben al 40 uur wakker.

En nu hou ik wel op met het grapje want anders komt de AIVD achter me aan
  zondag 29 september 2013 @ 12:57:32 #118
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_131669956
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:55 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

silkroadvb5piz3r.onion via de TOR Browser ;)
Een UK-leverancier met Boliviaanse bronnen, minder kans op douane maar toch toppie kwaliteit, ben al 40 uur wakker.

En nu hou ik wel op met het grapje want anders komt de AIVD achter me aan
magnetron
snelkookpan
waterkoker
rijstkoker
pan pan
boston
bom
explosion
bomb
explosie

hihi
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 29 september 2013 @ 13:17:32 #119
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131670482
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:19 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Als je er 2 batterijen van 4000 mah instopt, kan je zo'n 60 procent opladen van een 1750 mah batterij. Ik had zo'n ding gekocht en er 2 batterijen van 2000 mah ingestopt(Duracells), en ze konden tesamen slechts 30 procent van m'n gsm opladen. Vraag me niet waarom, maar de mahs van gewone batterijen moet anders zijn..
AA's hebben een lagere voltage, 1,3v tegenover 3,7v voor je accu.
Met 18650 heb je dat probleem niet, die zijn 4,2v.
  zondag 29 september 2013 @ 13:49:59 #120
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_131671366
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 12:57 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

-

hihi
Jij post het nu he bobbertje, en er was al iemand gearresteerd voor die zoektermen in Google, en tegenwoordig worden zelfs 16-jarige jongens stiekem opgepakt voor DDoS'en, dus ik zou maar oppassen >:)
  zondag 29 september 2013 @ 13:56:33 #121
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_131671549
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:49 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jij post het nu he bobbertje, en er was al iemand gearresteerd voor die zoektermen in Google, en tegenwoordig worden zelfs 16-jarige jongens stiekem opgepakt voor DDoS'en, dus ik zou maar oppassen >:)
AIVD ALL DAY
pi_131672060
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

AA's hebben een lagere voltage, 1,3v tegenover 3,7v voor je accu.
Met 18650 heb je dat probleem niet, die zijn 4,2v.
Verdorie, dat ik dat nog niet wist...Heel erg bedankt! _O_
  zondag 29 september 2013 @ 14:29:28 #123
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_131672731
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
At first i was like.. But then i was like..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_131675614
Iemand wel eens iets uit China gekocht om het beeld van een PS3 te capturen? Heb gekeken voor die hdmi splitters (1 voor tv, 1 naar laptop) maar die kosten ook nog zo'n 90usd :(.
pi_131676037
Zijn de prepaid creditcards die in de OP genoemd worden te gebruiken bij taobao?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_131676058
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 16:06 schreef LookAtMe het volgende:
Zijn de prepaid creditcards die in de OP genoemd worden te gebruiken bij taobao?
Ja
pi_131676445
OMG OMG
net een Cubot GT99 besteld voor ¤88.22 :D
oh wacht dit moet zeker in het chinese smartphones topic :@

[ Bericht 34% gewijzigd door EugeneKrabs op 29-09-2013 16:21:58 ]
  zondag 29 september 2013 @ 16:26:49 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131676794

Eh... beter van wel eigenlijk...
  zondag 29 september 2013 @ 22:15:59 #129
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_131691646
Ik met mijn domme kop een huge order geplaatst bij DealsPrime. Die gasten reageren echt nergens op. Geven ze me pas na een maand een extra invoice van 25 dollar? :D Ik wacht het nog even af... _O-
pi_131694225
Uitdaging; wie kan voor minder dan $2.51 een zeer korte netwerkkabel vinden van zo'n 1 feet, 25-30cm? :P

Ik niet namelijk :@
pi_131694474
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Iemand91 het volgende:
Uitdaging; wie kan voor minder dan $2.51 een zeer korte netwerkkabel vinden van zo'n 1 feet, 25-30cm? :P

mag het niet langer zijn?
anders zijn er genoeg kabels van 1 meter te vinden voor ver onder die prijs :P? (0.99$)
  zondag 29 september 2013 @ 23:04:32 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131694502
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Iemand91 het volgende:

Challenge accepted:
$2.49 :7

Doe maar even een DM; heb er nog wel 1 voor je liggen :P
Mag je ook nog de exacte maat doorgeven (+-5CM)
Nee hoeft niet DM'en is nu geen optie meer; hij is al geknipt en voorzien van connectors.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 29-09-2013 23:14:51 ]
pi_131694565
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

anders zijn er genoeg kabels van 1 meter te vinden voor ver onder die prijs :P? (0.99$)
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19dae6a568

kut robert was me voor xD

0.3 UTP cable levert toch gewoon dit resultaat op :P
pi_131695319
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Downstar het volgende:
Juist niet. Heb pas wat AV-spul lopen verschuiven en ik moet juist een 1.5-2 meter exemplaar vervangen door deze kortere. Apparatuur (Humax en Ouya) staan praktisch op een switch dus netwerk-kabel hoeft/moet maar enkele centimeters zijn; liefst dus zo'n 25-30cm.

Deze korte stukken zullen wel duurder zijn omdat ze minder grote afzetmarkt hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef RobertNL het volgende:
Challenge accepted:
$2.49 :7

Doe maar even een DM; heb er nog wel 1 voor je liggen :P
Mag je ook nog de exacte maat doorgeven (+-5CM)
Nee hoeft niet DM'en is nu geen optie meer; hij is al geknipt en voorzien van connectors.
_O_ $0.03 verschil! _O_
(En uit Zuid-Korea versus St. Helens UK. dus waarschijnlijk ook sneller binnen :') ; Royal Mail :r )

Bedankt voor het (korte) aanbod, eigenlijk moeten wij ook maar 'ns een rol kopen en wat connectors en krimptang. Gebeurd niet vaak dat we het nodig hebben maar het is altijd zo lang wachten als je het juist wél weer nodig hebt. Uiteindelijk nog goedkoper ook.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19dae6a568

kut robert was me voor xD

0.3 UTP cable levert toch gewoon dit resultaat op :P

Zoektermen hè? Had al 0.3M, 0.3 M, 0.25M, 1F, 1 F, 1 Feet enz. geprobeerd. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 29-09-2013 23:39:07 ]
  zondag 29 september 2013 @ 23:33:53 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131695768
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Juist niet. Heb pas wat AV-spul lopen verschuiven en ik moet juist een 1.5-2 meter exemplaar vervangen door deze kortere. Apparatuur (Humax en Ouya) staan praktisch op elkaar dus netwerk-kabel hoeft/moet maar enkele centimeters zijn; liefst dus zo'n 25-30cm.

Deze korte stukken zullen wel duurder zijn omdat ze minder grote afzetmarkt hebben.

[..]

_O_ $0.03 verschil! _O_
(En uit Zuid-Korea versus St. Helens UK. dus waarschijnlijk ook sneller binnen :') ; Royal Mail :r )

Bedankt voor het (korte) aanbod, eigenlijk moeten wij ook maar 'ns een rol kopen en wat connectors en krimptang. Gebeurd niet vaak dat we het nodig hebben maar het is altijd zo lang wachten als je het juist wél weer nodig hebt. Uiteindelijk nog goedkoper ook.

Ah zo, ja dan zijn kleine stukjes wel handig.
Heb zelf deze tang. Lekker zwaar/degelijk en zitten twee handige stripmesjes in. Op BIC toen ook direct een zakje connectors en kapjes gekocht. Voor rond de 10 euro een set waar je jaren mee kan blijven knippen :P
pi_131696141
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 16:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
OMG OMG
net een Cubot GT99 besteld voor ¤88.22 :D
oh wacht dit moet zeker in het chinese smartphones topic :@
Hoe kreeg je dat in godsnaam voor elkaar?
  zondag 29 september 2013 @ 23:47:05 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131696216
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:44 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Hoe kreeg je dat in godsnaam voor elkaar?
Tmart.com --> 20$ korting coupon (en AU versie van de telefoon)
pi_131696910
quote:
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg scherp geprijsd (bijvoorbeeld goedkoper dan de bekende repeater van BIC.)

¤49.95 :')
Lol...

(Ja, ander merk maar product/type-nummer is exact hetzelfde)

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 30-09-2013 00:17:59 ]
pi_131700964
Weer een paar vrije dagen voor mijn Chineze vrienden :')
pi_131701883
Klopt meeste zijn er weer een week uit nu :(

4 producten op ebay, staan bij een seller nu al bijna 2 weken op not shipped..
seller heeft 19000 dingen verkocht en een rating van 99,4%.. dus ik had wel een snellere shipping verwacht :(..

Trouwens BIC heeft halloween uitverkoop, de uitgelezen kans om een paardenkop te kopen voor +-10 euro xD!

http://www.buyincoins.com/item/26794.html

Update:

blijkbaar bij banggood ook in de aanbieding nu:

goedkope (slechtere) versie:
http://www.banggood.com/H(...)y-Latex-p-74695.html

goede versie:
http://www.banggood.com/W(...)Costume-p-55275.html

[ Bericht 15% gewijzigd door Downstar op 30-09-2013 10:10:31 ]
pi_131702335
http://www.china-gadgets.de/
teveel gadgets hier

zit er serieus aan te denken om te kopen:
95 eurocent

en een mini-sealer voor plastic zakjes

1,50 euro

vanwege de prijs natuurlijk :D
pi_131702338
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tmart.com --> 20$ korting coupon (en AU versie van de telefoon)
Wat is AU versie? Australische versie? :P
pi_131702385
zo realistisch is deze drol niet voor 90 cent (zie de naad):
pi_131703158
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:25 schreef Deezertje het volgende:
zo realistisch is deze drol niet voor 90 cent (zie de naad):
[ afbeelding ]
als alleen de naad jou opvalt als zijnde niet echt, dan vraag ik me echt af wat jij achter je dropt xD! _O-
  maandag 30 september 2013 @ 11:59:00 #145
311340 J83
New kid, be nice
pi_131704523
Iemand ervaring met www.offerany.com? :)
pi_131705520
-

[ Bericht 50% gewijzigd door PimBorne op 30-09-2013 19:10:34 (Discretie binnen de carnaval :-)) ]
pi_131708091
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:40 schreef PimBorne het volgende:
Ik was laatst even tussen de Chinese sites aan het zoeken voor leuke dingen voor de carnaval en kwam het volgende tegen bij Alibaba

[ afbeelding ]
Link

Nou heb ik zelf totaal geen ervaring met Alibaba en eigenlijk wil ik er ook maar 1 bestellen. Heb dus op Aliexpress gezocht, maar daar kan ik niets vinden wat er op lijkt. Zijn jullie toevallig eens zoiets soortgelijks tegengekomen ?
Wat wil je ermee doen? Heb nog nooit iemand dat zien dragen met Carnaval muv de Prins en Prinses. Lekker verwarrend :p
pi_131708156
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 14:23 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat wil je ermee doen? Heb nog nooit iemand dat zien dragen met Carnaval muv de Prins en Prinses. Lekker verwarrend :p
Ben benieuwd naar de kwaliteit, wellicht voor een toekomstige prins van onze vereniging ;-)
  maandag 30 september 2013 @ 14:34:43 #149
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_131708415
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:23 schreef Deezertje het volgende:
teveel gadgets hier

[ afbeelding ] 95 eurocent

Ik heb hem ook nog gekocht. _O-
  Moderator maandag 30 september 2013 @ 14:54:11 #150
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131708918
Keiharde porno!
pi_131711148
De Action koopt ook alles in in China. Zag vorige week zo'n gebakken ei koekepan in de vorm van een klok online... liep ik net in de Action... daar 2,49 euro :P veel goedkoper, en hoef je geen maand te wachten! Niet gekocht trouwens, wat moet ik daarmee? :D
pi_131711245
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:05 schreef Downstar het volgende:

blijkbaar bij banggood ook in de aanbieding nu:

goedkope (slechtere) versie:
http://www.banggood.com/H(...)y-Latex-p-74695.html

goede versie:
http://www.banggood.com/W(...)Costume-p-55275.html

Helemaal top man ik heb even de goede versie besteld bij banggood wilde al super lang zon masker. Woon in een studenten huis met 12 man, wil nu gewoon consequent dat masker op zetten als ik snachts moet pissen of wat te eten maak.
Gegroet!
  maandag 30 september 2013 @ 16:23:53 #153
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131711278
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:23 schreef Deezertje het volgende:
teveel gadgets hier

[ afbeelding ] 95 eurocent

en een mini-sealer voor plastic zakjes

[ afbeelding ] 1,50 euro

vanwege de prijs natuurlijk :D
Zo'n mini sealer werkt best kut. Het bloot metaaldraad wordt mega heet en fikt het plastic zwart. Je moet echt heel snel trekken wil je iets "fatsoenlijk" sluiten zonder gore rook te veroorzaken. Het blijft ook heerlijk plakken dat plastic.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

als alleen de naad jou opvalt als zijnde niet echt, dan vraag ik me echt af wat jij achter je dropt xD! _O-
Mijn theorie. Wereldvreemde Chinees ontvangt de verkeerde mal in de fabriek van een slechte nep croissant. Chinees herkent het als een soort hondendrol en zet de machine aan _O-
pi_131711768
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zo'n mini sealer werkt best kut. Het bloot metaaldraad wordt mega heet en fikt het plastic zwart. Je moet echt heel snel trekken wil je iets "fatsoenlijk" sluiten zonder gore rook te veroorzaken. Het blijft ook heerlijk plakken dat plastic.

[..]

Mijn theorie. Wereldvreemde Chinees ontvangt de verkeerde mal in de fabriek van een slechte nep croissant. Chinees herkent het als een soort hondendrol en zet de machine aan _O-
hahah inderdaad, en dan ach laat ik er maar een 6 van maken, dan kan het beide kanten nog op xD..

maargoed, zon sealer ding werkt dus niet lekker?
ik was vorige week opzoek naar zon ding, en kon even nietmeer op het woord sealer komen..
werken alleen die kleine dingen niet echt lekker? of het concept in principe niet?

De reviewfilmpjes van die dingetjes op youtube zien er op zich best prettig en gemakkelijk uit :)
pi_131712748
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:34 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Ik heb hem ook nog gekocht. _O-
Ik nu ook maar moest 98 eurocent betalen... had hem beter vanmorgen kunnen bestellen, had ik 3 eurocent bespaard :')

Weet iemand trouwens het verschil tussen:

$0.98 voor één stuk.

en:

$0.98 voor twee stuks.

of heeft iemand die (sinaasappels pellen, met mesje snijd ik mezelf altijd)?

BuyInCoins loopt trouwens echt goed. Op één eBay-account hebben ze al meer dan 300.000 feedback en ze hebben volgens mij tientallen accounts daar. Dan de eigen website nog (vaak nét iets goedkoper als je standaard de 5% code gebruikt).

[ Bericht 22% gewijzigd door Deezertje op 30-09-2013 17:31:54 ]
pi_131713564
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik nu ook maar moest 98 eurocent betalen... had hem beter vanmorgen kunnen bestellen, had ik 3 eurocent bespaard :')

Weet iemand trouwens het verschil tussen:
[ afbeelding ]
$0.98 voor één stuk.

en:
[ afbeelding ]
$0.98 voor twee stuks.

of heeft iemand die (sinaasappels pellen, met mesje snijd ik mezelf altijd)?

BuyInCoins loopt trouwens echt goed. Op één eBay-account hebben ze al meer dan 300.000 feedback en ze hebben volgens mij tientallen accounts daar. Dan de eigen website nog (vaak nét iets goedkoper als je standaard de 5% code gebruikt).
Leuk je aanbod in dit topic, maar de helft is al wel voorbij gekomen xD
en mensen kijken zelf ook wel op china-gadgets etc..

ik heb beide pellers gehad, en heb de onderste per ongeluk weg gegooid een keer met de sinaasappelschillen, bovenste nog steeds in bezit en die bevalt me ook het best
met 2 gaten, kun je dus 2 vingers er doorheen doen en dat is makkelijker grip hebben met dat ding..

Bij die onderste kun je maar met 1 vinger 'kracht' zetten waardoor hij nog wel eens tussen je handen weg glipt..

Bovenste heeft tevens nog een puntje eraan, om die vervelende witte sliert/nerfjes(?) eruit te kunnen wippen :P..

SPOILER
pi_131713719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef Stevensan het volgende:

[..]

Ze verpakken het goed. Ik vul altijd mijn inktcartridges bij.
Heb het besteld, ben benieuwd. :)

Overigens tezamen besteld met eerdergenoemde tandpasta dispenser. :')
pi_131714199
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:49 schreef Downstar het volgende:

[..]

Leuk je aanbod in dit topic, maar de helft is al wel voorbij gekomen xD
en mensen kijken zelf ook wel op china-gadgets etc..

ik heb beide pellers gehad, en heb de onderste per ongeluk weg gegooid een keer met de sinaasappelschillen, bovenste nog steeds in bezit en die bevalt me ook het best
met 2 gaten, kun je dus 2 vingers er doorheen doen en dat is makkelijker grip hebben met dat ding..

Bij die onderste kun je maar met 1 vinger 'kracht' zetten waardoor hij nog wel eens tussen je handen weg glipt..

Bovenste heeft tevens nog een puntje eraan, om die vervelende witte sliert/nerfjes(?) eruit te kunnen wippen :P..

SPOILER
Thanks! Voor die 98 cent wil ik natuurlijk zéker weten dat ik geen miskoop doe, prijzig item hoor! :+
pi_131719429
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Thanks! Voor die 98 cent wil ik natuurlijk zéker weten dat ik geen miskoop doe, prijzig item hoor! :+
Hoor hem is, 98 cents.. waar doe je het toch van.. ik moet nog flink hard sparen..

Deezertje:
  maandag 30 september 2013 @ 21:32:31 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131722675
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

hahah inderdaad, en dan ach laat ik er maar een 6 van maken, dan kan het beide kanten nog op xD..

maargoed, zon sealer ding werkt dus niet lekker?
ik was vorige week opzoek naar zon ding, en kon even nietmeer op het woord sealer komen..
werken alleen die kleine dingen niet echt lekker? of het concept in principe niet?

De reviewfilmpjes van die dingetjes op youtube zien er op zich best prettig en gemakkelijk uit :)
Het gaat wel, maar ik vind het niet erg handig. Je moet snel genoeg trekken (ook niet TE snel) en het plastic goed rechthouden. Ik heb ook zwarte smurrie op het ijzerdraad zitten omdat het plastic blijft kleven. Boterham zakjes, krimpfolie is eigenlijk te dun. Zakje van de borrelnootjes werkt wat beter omdat het vrij dik is.

Ik had een seal machine die je gewoon dichtdrukt met 30cm lengte, dat werkt veel beter. Zo'n ding kan het plastic ook niet verbranden want het hitte element zit in een plastic "hoes". Dus als je vrij veel wilt sealen... zo'n keukenmachine halen.

Om te proberen is ¤1,50 ook leuk.
pi_131723134
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Het gaat wel, maar ik vind het niet erg handig. Je moet snel genoeg trekken (ook niet TE snel) en het plastic goed rechthouden. Ik heb ook zwarte smurrie op het ijzerdraad zitten omdat het plastic blijft kleven. Boterham zakjes, krimpfolie is eigenlijk te dun. Zakje van de borrelnootjes werkt wat beter omdat het vrij dik is.

Ik had een seal machine die je gewoon dichtdrukt met 30cm lengte, dat werkt veel beter. Zo'n ding kan het plastic ook niet verbranden want het hitte element zit in een plastic "hoes". Dus als je vrij veel wilt sealen... zo'n keukenmachine halen.

Om te proberen is ¤1,50 ook leuk.
Ja de reviewfilmpjes die ik heb gezien gebruiken vrijwel ook allemaal wat dikker plastic, snoepzakjes/chipszakjes etc.

Ik bestel er wel even één, ik zie wel hoe het werkt :)
pi_131726949
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131734319
quote:
Niet meteen wauw-deals lijkt mij. Die nitecore lamp ziet er wel leuk uit maar zelfs met korting nog $250, veels te veel voor een zaklampje.
pi_131740190
PostNL kan nog geen Nederlandse trackingnumbers vinden, en mijn Chinese tracking codes doen het ook nog steeds niet (Registered Airmail), 20 september verstuurd. Vraag me dus überhaupt of ze China al uit zijn... (en nu helemaal met alle feestdagen). Dus kan nog wel een paar weken duren... De pakjes van eind augstus zaten er vandaag weer niet bij. Nu maar weer back to study! :P
pi_131742440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef Deezertje het volgende:
PostNL kan nog geen Nederlandse trackingnumbers vinden, en mijn Chinese tracking codes doen het ook nog steeds niet (Registered Airmail), 20 september verstuurd. Vraag me dus überhaupt of ze China al uit zijn... (en nu helemaal met alle feestdagen). Dus kan nog wel een paar weken duren... De pakjes van eind augstus zaten er vandaag weer niet bij. Nu maar weer back to study! :P
Waar kan je die NL trackingnummers aanvragen?
pi_131742684
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Waar kan je die NL trackingnummers aanvragen?
Postnl
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:58:52 #168
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_131744042
vreemd!
ik zoek (niet voor een pc) naar een paar 18 of 20cm (200mm) case fan's
op ebay magertjes te vinden voor achterlijke prijzen
maar ze zijn op geen enkele chinese webshop te vinden!
how come?!?
die zooi wordt daar toch geproduceerd?
heeel bijzonder dit..

(zal meteen ff uitleggen waar ze voor zijn:
mn woonkamer is L-vormig, en de circulatie is bagger..
op de ene plek sterf je af met kouwe poten, en op de andere plek zit je in je t-shirt..
nu wil ik dmv een temperatuursensor met wat langzaam draaiende fan's de circulatie bevorderen (forceren) als de verwarming aan gaat dus (scheelt ook stookkosten) want dan is de gehele kamer sneller warm.
de 20cm fan's draaien tussen de 700 en 800rpm, en zijn lekker stil dus
zo'n 25db gemiddeld.
en hebben daarbij ook nog een fatsoenlijke luchtverplaatsing.

[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 01-10-2013 16:03:59 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:06:14 #169
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_131744290
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef mickeyD het volgende:
vreemd!
how come?!?
heeel bijzonder dit..

op de ene plek sterf je af met kouwe poten, en op de andere plek zit je in je t-shirt..
nu wil ik dmv een temperatuursensor met wat langzaam draaiende fan's de circulatie bevorderen (forceren) als de verwarming aan gaat dus (scheelt ook stookkosten) want dan is de gehele kamer sneller warm.
zo'n 25db gemiddeld.
Ik heb ook wel eens gezocht naar goedkope fans voor PC's, maar ik kon ze via NL toch echt goedkoper krijgen en dan wist ik beter welke kwaliteit ik had. Vond het toen ook al vreemd dat ik die dingen bijna niet kon vinden.
Don't let my username fool you...
pi_131745494
DX is de laatste tijd echt lekker op dreef. Heb de 23e een mount voor mijn GoPro besteld, vandaag in huis. ^O^
pi_131746152
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef mickeyD het volgende:
vreemd!
how come?!?
heeel bijzonder dit..

zo'n 25db gemiddeld.
Dit is wat ik heb kunnen vinden. Maar je moet wel bedenken dat 180-200mm fans natuurlijk flinke jongens zijn; meeste case-fans zijn maximaal 140mm dus de markt is ook kleiner. Maar valt mij ook wel wat tegen idd.

Maar misschien een tip; als het niet veel goedkoper wordt dan dit; dan zou ik ze alsnog in NL kopen; als je op Tweakers kijkt zie je dat ze hier niet zo veel meer kosten dan bovenstaande maar wel véél stiller zijn. Stilste 180mm+ examplaar doet maximaal 15dB en kost p/stuk ¤13.50 (exclusief verzending maar met meerdere tegelijk wordt dat dan gemiddeld per stuk natuurlijk minder). Van die dingen uit China kom je veelal thuis pas achter hoe stil die is (of juist hoeveel herrie die maakt).
Zeker als je dit in een woonkamer wil toepassen zou ik dit meerekenen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:45 schreef GuitarJJ het volgende:
DX is de laatste tijd echt lekker op dreef. Heb de 23e een mount voor mijn GoPro besteld, vandaag in huis. ^O^
Ebay-seller niet; ik wacht als sinds 30 augustus op een tablethoes; durf 'm bijna niet te gebruiken wegens krassen enzo. ;(
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:16:53 #172
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_131746562
Brainwavz M2 eindelijk aangekomen in NL... zijn ze tegengehouden door FedEx. MP4Nation met haar 'gift' of 20 dollars. :|W
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:18:16 #173
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_131746613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:16 schreef Domingesto het volgende:
Brainwavz M2 eindelijk aangekomen in NL... zijn ze tegengehouden door FedEx. MP4Nation met haar 'gift' of 20 dollars. :|W
Dat is 't risico natuurlijk. :P
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:18:38 #174
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_131746627
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is 't risico natuurlijk. :P
Ach ja, extra kosten. Lukt wel.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:22:47 #175
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_131746775
Deze radio besteld Klik
Kon 'm niet laten liggen voor $37,99
Iemand ervaring ??

Hier in Spanje nog nooit problemen met de douane gehad(komen toch wel minimaal 4 pakketjes per maand binnen ,en de chinese track nr´s werken altijd hier ^O^ ^O^
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:39:10 #176
314372 Goddelijker
pi_131747242
Krijg 3 kleine Powerbanks binnen, twee doen het goed, eentje doet dit:
Normaal rood = opladen en blauw = vol. Maar nu half vol? :')
pi_131747469
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ebay-seller niet; ik wacht als sinds 30 augustus op een tablethoes; durf 'm bijna niet te gebruiken wegens krassen enzo. ;(
Vouw hem in een handoek na gebruik?
pi_131748366
Toffe reeks. Ik bestel daar ook soms. :p
pi_131749094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Goddelijker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Goeie foto wel! :?

edit:
Nvm, is een filmpje. Sorry. :')

edit2:
By the way, wat is nou een goede power bank voor onder de 20 euro? Of bestaat dat niet? Is voor een iPhone (of maakt dat ook niet uit).
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:46:35 #180
314372 Goddelijker
pi_131749316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

edit:

edit2:
By the way, wat is nou een goede power bank voor onder de 20 euro? Of bestaat dat niet? Is voor een iPhone (of maakt dat ook niet uit).
Ja, het is maar 2600mAh (1x 18650 batterij zit erin).
Elke telefoon kan je er op zich mee laden die 5V vraagt.
pi_131749369
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, het is maar 2600mAh (1x 18650 batterij zit erin).
Elke telefoon kan je er op zich mee laden die 5V vraagt.
Oké, laden tot 100% neem ik aan dat je bedoelt? Waarom zie ik dan ook veel varianten met 12000mAh? Daar heb je dan (behalve als je een paar dagen naar een onbestroomd eiland gaat) toch niks aan als het alleen voor je telefoon is?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:52:02 #182
314372 Goddelijker
pi_131749477
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Oké, laden tot 100% neem ik aan dat je bedoelt? Waarom zie ik dan ook veel varianten met 12000mAh? Daar heb je dan (behalve als je een paar dagen naar een onbestroomd eiland gaat) toch niks aan als het alleen voor je telefoon is?
Een iPhone 4S heeft een batterij van iets over de 1400mAh, dus die zou ik in theorie (het omzetten gebruikt ook stroom, batterij is nooit precies ook 2600mAh, etc) bijna 2x op kunnen laden voor ik hem opnieuw moet opladen. Dus ideaal voor 'soms' gebruik.

Mocht je hem nou vaker gebruiken, dan zou ik inderdaad eentje nemen met meer mAh.
pi_131749584
quote:

[..]

edit:

edit2:
Onder de 20 euro weet ik niet, maar ik heb zelf de Anker E4. (o.a. voor festivals en weekendjes weg)

Met 13.000 mAh kun je zo'n 8-9 keer je telefoon volledig opladen. Ik gebruik hem zelf ook om mijn GoPro op te laden.

http://www.ebay.nl/itm/An(...)&hash=item4ac3eeb17a

Hij is een stukje duurder, maar ik vond het zeker een goede aankoop. en er zit een handig fel lampje op...
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:33:45 #184
405087 RDMKR
miui mitu
pi_131751006
quote:

[..]

edit:

edit2:
het merk freelander heeft er 1 van 14 $ die groot genoeg is voor iphones. zelf goede ervaring mee met grotere telefoon.

leuke bijkomstigheden zijn dat ie makkelijk draagbaar is, super licht en de vormgeving van een iphone 5 heeft.

http://www.pandawill.com/(...)hone-mp3-p70315.html

deze kun je in je broekzak meenemen zonder dat je merkt dat ie er is.

[ Bericht 8% gewijzigd door RDMKR op 01-10-2013 19:42:15 ]
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:45:37 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131751565
quote:
[ link | afbeelding ]
Cel kappot? Zou het wellicht kunnen verklaren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nou ik heb dus een grotere en het is juist handig ;) Anders heb je die powerbank om de 3 dagen aan de stroom liggen waar dat nu wellicht eens in de twee weken moet ;).
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Een iPhone 4S heeft een batterij van iets over de 1400mAh, dus die zou ik in theorie (het omzetten gebruikt ook stroom, batterij is nooit precies ook 2600mAh, etc) bijna 2x op kunnen laden voor ik hem opnieuw moet opladen. Dus ideaal voor 'soms' gebruik.

Mocht je hem nou vaker gebruiken, dan zou ik inderdaad eentje nemen met meer mAh.
Die goedkope laders zijn niet erg efficent met omzetten dat gebruikt best wat stroom inderdaad. Van 3.7 --> 5V gaat natuurlijk altijd wat vermogen verloren.

Zoals eerder aangegeven zou ik overigens gewoon een losse lader + cellen kopen van Pannasonic / Xtar. Weet je zeker wat je hebt aan vermogen :D (die 2600mAh powerbanks bevatten soms 1800mAh cellen :')!)
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:54 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Onder de 20 euro weet ik niet, maar ik heb zelf de Anker E4. (o.a. voor festivals en weekendjes weg)

Met 13.000 mAh kun je zo'n 8-9 keer je telefoon volledig opladen. Ik gebruik hem zelf ook om mijn GoPro op te laden.

http://www.ebay.nl/itm/An(...)&hash=item4ac3eeb17a

Hij is een stukje duurder, maar ik vond het zeker een goede aankoop. en er zit een handig fel lampje op...
Die zijn ook wel tof ja! maat van mij heeft er ook 1 kan ongeveer even veel laden als ik met mijn TPOS lader.
pi_131752372
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef SanAnt het volgende:
Deze radio besteld Klik
Kon 'm niet laten liggen voor $37,99
Iemand ervaring ??

Hier in Spanje nog nooit problemen met de douane gehad(komen toch wel minimaal 4 pakketjes per maand binnen ,en de chinese track nr´s werken altijd hier ^O^ ^O^
Die Baofeng radio's schijnen nog wel aardig goed te zijn. Heb er ooit eens kort naar gekeken, maar zoiets is bijvoorbeeld wel tof als je met vrienden/familie etc. op skivakantie gaat ofzo.
quote:
[ link | afbeelding ]
_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Vouw hem in een handoek na gebruik?
Het opruimen is niet echt het probleem; juist het gebruik. Je kunt 'm niet mooi neerzetten voor een filmpje kijken of internetten en kort ergens neerleggen enzo. Gok eerlijk gezegd ook niet dat hoes nog komt.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:41:04 #187
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_131754108
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:23:56 #188
48067 neo2000
pi_131760122
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:49 schreef Downstar het volgende:

[..]
Wtf meerdere mensen in dit topic die fruit niet geschild krijgen. :') Motorisch gestoord much? Wordt nog wat als je op jezelf gaat wonen en moet gaan klussen. Vertel je partner tegen die tijd maar al het scherpe gereedschap te verstoppen. Voor je eigen veiligheid! :|W
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:28:50 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131760419
Ik koop altijd van die voorgesneden fruitkorfjes met spork (spoonfork); vaak met aardbei, kiwi en ananas. Heb je dat hele gedoe met snijden niet. Kan m'n tijd toch zeker beter besteden!? En minder zooi/vuile vaat ook nog.

Enige wat ik misschien nog zou halen is zo'n magnetron chipsmaker. :D
pi_131760439
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Wtf meerdere mensen in dit topic die fruit niet geschild krijgen. :') Motorisch gestoord much? Wordt nog wat als je op jezelf gaat wonen en moet gaan klussen. Vertel je partner tegen die tijd maar al het scherpe gereedschap te verstoppen. Voor je eigen veiligheid! :|W
fruit schillen, dat doe je toch met zo'n mes:?
pi_131760618
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:28 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop altijd van die voorgesneden fruitkorfjes met spork (spoonfork); vaak met aardbei, kiwi en ananas. Heb je dat hele gedoe met snijden niet. Kan m'n tijd toch zeker beter besteden!? En minder zooi/vuile vaat ook nog.

dat voorgesneden fruit is hand voor af en toe, anders is het (verhoudingswijs) te duur..
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:33:32 #192
48067 neo2000
pi_131760848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef mschol het volgende:

[..]

fruit schillen, dat doe je toch met zo'n mes:?[ afbeelding ]
Nope.jpg
pi_131762045
quote:

[..]

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :D?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:48:05 #194
314372 Goddelijker
pi_131762050
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Cel kappot? Zou het wellicht kunnen verklaren.

[..]

Nou ik heb dus een grotere en het is juist handig ;) Anders heb je die powerbank om de 3 dagen aan de stroom liggen waar dat nu wellicht eens in de twee weken moet ;).

[..]

Die goedkope laders zijn niet erg efficent met omzetten dat gebruikt best wat stroom inderdaad. Van 3.7 --> 5V gaat natuurlijk altijd wat vermogen verloren.

Zoals eerder aangegeven zou ik overigens gewoon een losse lader + cellen kopen van Pannasonic / Xtar. Weet je zeker wat je hebt aan vermogen :D (die 2600mAh powerbanks bevatten soms 1800mAh cellen :')!)

[..]

Die zijn ook wel tof ja! maat van mij heeft er ook 1 kan ongeveer even veel laden als ik met mijn TPOS lader.
Het is ook maar voor nood.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:50:28 #195
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131762211
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het is ook maar voor nood.
Tja; ik gebruik hem regelmatig, zit bij de vaste gear in de tas dus ik heb liever een iets grotere :D
Maar ook als je iets kleins zoekt zou ik een 3000mAh merk batterij kopen en dan in een behuizing doen, dan weet je zeker wat je hebt :P

Zo'n case ziet er wel goed uit (vooral spec wise).
quote:
Input 5V 1A Output 5V 1.5A (MAX)
Charging cut-off voltage of 4.2V Discharge cut-off voltage 3V
Energy conversion efficiency of 80-85%
Seiko selection of high-quality protection IC
With charging management of protected
With the processor detects protection
With reverse battery protection
With temperature, overcurrent, overvoltage, over-discharge and short circuit protection

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 01-10-2013 23:40:19 ]
pi_131765472
quote:

gewoon een smoothie. Hoef je ook niet meer te kauwen. :p
:]
pi_131765891
Net ff touchscreen handschoenen gekocht ($0.99).
Precies zelfde als bij Action maar dan 10 eurocent goedkoper op eBay :D (oké je moet wel 2 maanden wachten :P)

http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
pi_131766022
quote:
Uitpersen! Nooit meer schillen. ^O^
Dagelijke kost :9

quote:

1:25 - 2:05; just for you :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef RobertNL het volgende:
Zo'n case ziet er wel goed uit (vooral spec wise).
Die gaat in de diepe trochten dat 'Iemand91's bookmarks' heet. Just in case...
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Deezertje het volgende:
Precies zelfde als bij Action maar dan 10 eurocent goedkoper op eBay :D (oké je moet wel 2 maanden wachten :P)
[ afbeelding ]
Kan niet warm wezen.

* Iemand91 gaat op zoek naar Chinese leren exemplaren. Just in case...

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 02-10-2013 00:16:42 ]
pi_131766131
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Uitpersen! Nooit meer schillen. ^O^
Dagelijke kost :9

[..]

1:25 - 2:05; just for you :P

[..]

[..]

Kan niet warm wezen.

* Iemand91 gaat op zoek naar Chinese leren exemplaren. Just in case...
Tot 5 graden onder nul :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 00:14:32 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131766143
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Iemand91 het volgende:

SPOILER
Paar mooie panasonic cellen er bij (3400mAh unprotected) en je bent de man :D
Je kan dan ook de 3cel versie nemen (met batterijen) Best een nette prijs voor zo'n dikke powerbank :D
  woensdag 2 oktober 2013 @ 00:21:30 #201
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131766399
Bah fruit pellen, citrusvruchten veroorzaken alleen maar tanderosie.
Fruit is heel gezond... zegt de fruitverkoper op tv. Hele volksstammen trappen erin _O-

Heb je weleens een tijger fruit zien eten? Heeft een vogel zo'n schijf van 5 of pikt ie gewoon een wormpje en besje.
Als je naar de natuur kijkt dan ga je heel snel beseffen dat mensen hele rare eetgewoontes hebben.

Een uitzondering is natuurlijk de banaan, deze is door god ontworpen om op te eten ^O^
  woensdag 2 oktober 2013 @ 02:35:27 #202
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_131768159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dit is wat ik heb kunnen vinden. Maar je moet wel bedenken dat 180-200mm fans natuurlijk flinke jongens zijn; meeste case-fans zijn maximaal 140mm dus de markt is ook kleiner. Maar valt mij ook wel wat tegen idd.

Maar misschien een tip; als het niet veel goedkoper wordt dan dit; dan zou ik ze alsnog in NL kopen; als je op Tweakers kijkt zie je dat ze hier niet zo veel meer kosten dan bovenstaande maar wel véél stiller zijn. Stilste 180mm+ examplaar doet maximaal 15dB en kost p/stuk ¤13.50 (exclusief verzending maar met meerdere tegelijk wordt dat dan gemiddeld per stuk natuurlijk minder). Van die dingen uit China kom je veelal thuis pas achter hoe stil die is (of juist hoeveel herrie die maakt).
Zeker als je dit in een woonkamer wil toepassen zou ik dit meerekenen.

[..]

okay,. thanks!
heb je misschien een merk en/of model voor me wat redelijk verkrijgbaar is hier?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:20:10 #203
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_131769903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Deezertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, net zo slecht als die van Action dus...
pi_131770013
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 02:35 schreef mickeyD het volgende:

[..]

okay,. thanks!
heb je misschien een merk en/of model voor me wat redelijk verkrijgbaar is hier?
Tweakers?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:02:08 #205
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_131773511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Ach ja, extra kosten. Lukt wel.
Ze (Brainwavz M2) zijn inmiddels gewoon binnen gekomen. ;p Er komt vast nog wel een leuke rekening deze kant op.
pi_131775471
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ah, net zo slecht als die van Action dus...
Ach ja, ik rook en drink niet dus geef me geld liever uit aan China-gadgets... Voor een fles alcohol en pakje sigaretten kan je in China een jaar shoppen ;) En de ene keer werkt een item wel en de andere keer niet.

Net overigens weer pas een echte verzendbevestiging gekregen van de verkoper, ondanks dat deze ruim een week geleden op eBay als 'verzonden' is gemarkeerd. Blijkbaar worden verkopers afgerekend op hoe snel ze het 'verzenden' en dus markeren ze alles zo snel mogelijk na aankoop als verzonden maar sturen het in werkelijkheid pas (veel) later op.
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 13:30:02 #207
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131775631
Jeeh screenprotector binnen voor de telefoon van m'n schoonvader.
Nu nog wachten op de screenprotector voor de telefoon van m'n vriendin.(zelfde dag besteld, 5 minuten verschil tussen de bestellingen.(eforchina))
En dan nog even een nieuw scherm bestellen om het gebarste scherm bij m'n vriendin d'r andere telefoon te vervangen.
Keiharde porno!
pi_131776797
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 02:35 schreef mickeyD het volgende:
okay,. thanks!
quote:
Dit inderdaad.
pi_131784233
Weet iemand een site waar MP3 spelers met meer dan 32GB zijn te kopen? Op Buyincoins.com zijn alleen maar 8gb en dergelijke te vinden..
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:42:18 #210
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131784830
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand een site waar MP3 spelers met meer dan 32GB zijn te kopen? Op Buyincoins.com zijn alleen maar 8gb en dergelijke te vinden..
Sd kaart slot spelers zoeken.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:11:30 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131785859
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Sd kaart slot spelers zoeken.
Dat dus, TF/SD slot is goedkoper dan intern :D

Je kan bijvoorbeeld een Teclast X30 halen :D? Die doet ook FLAC & APE naast MP3 en WMA. Shiz (en Rene90?) hebben die ook. TF/microSD kaartje er bij en je bent de man.
Anders een Sandisk Sansa Fuze / Clip+ / Clip Zip met rockbox.org software ^O^ (RIP mijn lieve fuze :{ :'( ).
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:39:52 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131789367
Idd. :D

woensdag 2 oktober 2013 @ 20:47:20 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131789650
quote:
Welke Teclast bevalt nu het beste? SE of de normale :P?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:58:40 #214
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131790171
quote:
Grappig hoe Shiz zijn spullen altijd zo blinkend nieuw blijven :P

Nog even over de usb3 kaart. Onder dwang van Downstar moest ik meer tests uitvoeren ;(

http://www.ebay.nl/itm/29(...)id=p3984.m1439.l2649

Ik had hem in het verkeerde gat gestoken, gebeurt wel vaker bij mij. Ik had hem in de pci-e 1X 1.0 gestoken en niet in de 16X 2.0. Nu kreeg de kaart wat meer bandbreedte.

film van 8gb
usb2 - 30mb per seconde
usb3 1X - 80mb per seconde
usb3 16x - 90mb per seconde

image van 13gb
usb2 - 30mb per seconde
usb3 1X - 95mb per seconde
usb3 16x - 110mb per seconde

Bij usb3 kakt de snelheid behoorlijk in. Het start met 170mb maar gaat hoe langer het duurt naar beneden. Ik heb de stabiele snelheid aangegeven maar dan is het bestand al half verplaatst. De snelheid ligt dus een stuk hoger dan de cijfers aangeven, vooral bij kleinere bestanden.

Ik ga nu op zoek naar een sata3 kaart. Ik wil graag een SSD hebben maar wil iets sneller zijn dan de SATA 2 poorten op mijn mobo. Grappige upgrades voor <10 euro.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:01:36 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131790292
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke Teclast bevalt nu het beste? SE of de normale :P?
't Is meer een design upgrade dan nieuwe features.
Al voelt de Second Edition juist wat dunner/fragieler aan.
De driver vind ik wel iets beter dan in de Sansa's (net iets meer pit).
Maar bij de Sansa's kun je inderdaad weer Rockbox draaien.
Maar ik neem eigenlijk wel genoegen met m'n telefoon.
Dedicated mp3-spelertjes alleen voor bij het sporten eigenlijk. :)
pi_131790655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef RobertNL het volgende:
SPOILER
[quote]
Dat was niet opzettelijk :o
[quote]
Paar mooie panasonic cellen er bij (3400mAh unprotected) en je bent de man :D
Je kan dan ook de 3cel versie nemen (met batterijen) Best een nette prijs voor zo'n dikke powerbank :D
Een (theoretisch) 10.200mAh powerbank voor $29.48. Shiz, wat was jouw powerbank ook alweer en hoeveel kostte die?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had hem in het verkeerde gat gestoken, gebeurt wel vaker bij mij.
Bespaar me de details :{w
quote:
Ik ga nu op zoek naar een sata3 kaart. Ik wil graag een SSD hebben maar wil iets sneller zijn dan de SATA 2 poorten op mijn mobo. Grappige upgrades voor <10 euro.
Een kaart voor USB 3.0, een kaart voor Sata3; is het onderhand niet voordeliger een nieuw moederbord te kopen? :P

Gebruik hier nog een antieke (begin 2008?) Philips SA3115; 1GB geheugen. Dikke kras op het scherm, weinig geheugen maar 't ding blijft maar doen. :9
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:14:54 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131790899
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Een (theoretisch) 10.200mAh powerbank voor $29.48. Shiz, wat was jouw powerbank ook alweer en hoeveel kostte die?

Oh; ook nog een test van de behuizing gevonden ;) (ziet er aardig uit):
http://lygte-info.dk/revi(...)8650%20enb%20UK.html
pi_131790947
quote:

[..]

Grappig hoe Shiz zijn spullen altijd zo blinkend nieuw blijven :P

Nog even over de usb3 kaart. Onder dwang van Downstar moest ik meer tests uitvoeren ;(

[ afbeelding ]

http://www.ebay.nl/itm/29(...)id=p3984.m1439.l2649

Ik had hem in het verkeerde gat gestoken, gebeurt wel vaker bij mij. Ik had hem in de pci-e 1X 1.0 gestoken en niet in de 16X 2.0. Nu kreeg de kaart wat meer bandbreedte.

film van 8gb
usb2 - 30mb per seconde
usb3 1X - 80mb per seconde
usb3 16x - 90mb per seconde

image van 13gb
usb2 - 30mb per seconde
usb3 1X - 95mb per seconde
usb3 16x - 110mb per seconde

Bij usb3 kakt de snelheid behoorlijk in. Het start met 170mb maar gaat hoe langer het duurt naar beneden. Ik heb de stabiele snelheid aangegeven maar dan is het bestand al half verplaatst. De snelheid ligt dus een stuk hoger dan de cijfers aangeven, vooral bij kleinere bestanden.

~O>

maar kijk, dat zijn veel betere waarden :D!

'ik steek hem wel vaker in het verkeerde gat'

:+ _O-
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:18:09 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131791046
quote:

[..]

[..]
http://yoobaorw.tmall.com | YB628 | 5200mAh | ¥ 199 (excl. agent costs)
Je hebt echter een YB647 bijvoorbeeld zonder hotspot-functie met 10.400mAh voor ¥ 118.
quote:
Bespaar me de details :{w

[..]
:D _O-
pi_131793170
Teclast besteld
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:27:11 #221
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_131803203
Hmmm. De nieuwe headset voor mijn zoontje ligt nu bij de douane sinds 1-10.. Besteld 1-09 en pas verstuurd op 16-09. Gaat weer lekker snel. Ben benieuwd of ik aan de deur nog moet bijbetalen omdat de douane de waarde op het pakketje niet gelooft |:( Iemand ervaring gehad met het terugvragen van eventuele kosten ?
pi_131803357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:27 schreef JiePieWie het volgende:
Hmmm. De nieuwe headset voor mijn zoontje ligt nu bij de douane sinds 1-10.. Besteld 1-09 en pas verstuurd op 16-09. Gaat weer lekker snel. Ben benieuwd of ik aan de deur nog moet bijbetalen omdat de douane de waarde op het pakketje niet gelooft |:( Iemand ervaring gehad met het terugvragen van eventuele kosten ?
je moet ze toch gewoon de factuur sturen als bewijs wat je ervoor hebt betaald?
$19 is minder als 22 euro, en zou je, lijkt mij, zonder verdere kosten binnen moeten kunnen krijgen..
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:41:24 #223
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_131803537
Na alle goede ervaringen met kleding bestellen in China, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ook maar een jas besteld:
http://cgi.ebay.com.au/ws(...)me=ADME:L:OU:NL:3160

Nu maar hopen dat hij past :X
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:42:34 #224
314372 Goddelijker
pi_131803562
Je bent dokter? :+
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:57:56 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131803896
Breaking Bad halloween kostuum? :P
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:19:03 #226
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_131804396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:57 schreef shiznuts het volgende:
Breaking Bad halloween kostuum? :P
Ben alvast begonnen aan mijn carnavalspak voor volgend jaar. Ik wilde met een fles goedkope rode wijn en wat ketchup een beetje een horror-doktersjas maken.

Breaking bad-kostuum is eigenlijk ook een briljant plan :D
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_131811111
Iemand hier ervaring met van die draadloze headsetjes? Maakt niet echt uit of het puur zo'n ding aan een oor is of gewoon een gaming headset. Ik zoek iets redelijk goedkoops maar betrouwbaar om wat heen en weer te skypen. Kabels gaan altijd kapot bij mij ;@
pi_131814078
quote:

Gebruik hier nog een antieke (begin 2008?) Philips SA3115; 1GB geheugen. Dikke kras op het scherm, weinig geheugen maar 't ding blijft maar doen. :9
Bazenapparaat! _O_
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_131814252
quote:

I see what you did there.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_131818094
Iemand ervaring met joysticks (flight)? E-3lue heeft ze niet helaas, muis daarvan bevalt prima. Moet wel beetje degelijke kwaliteit zijn;).
pi_131824334
Kom ik thuis zie ik daar EINDELIJK zo'n leuk geel pakje staan op tafel. Ik dus snel openmaken, en godskolere mijn bestelling van vorige week (!) via Singapost. Waar mijn pakketje van eind augustus (6 weken en counting) via China Post is mag Joostje weten. Er staan zelfs twee Nederlandse 3S-codes op. Die is dus duidelijk niét via Air Mail verzonden maar via een ouderwetse boot heb ik zo het idee... Blij dat mijn andere pakje er is natuurlijk, maar ik wacht nog op een heel hoop van eind aug/begin september. Volgens mij jullie ook, dus ergens is er een containertje op zee blijven hangen lijkt het... :P Alles vanaf half september stroomt gewoon lekker snel door.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 03:27:50 #232
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_131833682
Had ik ook. Standaard pakketje in 8 dagen hier. :-)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:05:30 #233
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_131839008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:34 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet ze toch gewoon de factuur sturen als bewijs wat je ervoor hebt betaald?
$19 is minder als 22 euro, en zou je, lijkt mij, zonder verdere kosten binnen moeten kunnen krijgen..
Zoals verwacht lag er dus gisteren een brief van de KPN dat 'ze' de waarde niet konden vaststellen en of ik maar even een koopfactuur wil sturen. Typisch: telefoons van zo'n ¤200 gaan zonder problemen vanuit china naar hier en bij een koptelefoon van ¤15 doen ze moeilijk. Wellicht dat het ding er duurder uitziet als de prijs doet vermoeden ;)
pi_131840568
Verdomme zeg. Net weer een pakje: zijn het 4 opbergplasticjes voor batterijen. Ook vorige week verstuurd, wel China Post. Dit had overduidelijk zo in de brievenbus gekund en niet als pakketpost, dus als dat als pakket gaat gaat het nog druk worden aan de deur :'). Ga toch maar eens een PayPal dispute aanmaken voor mijn pakje van eind augustus. Zal je zien dat ie morgen binnenkomt, maar ja. Als ik niks aanmaak kan je geen aanspraak meer maken he...

Probleem ligt dus echt bij BuyInCoins. 8 bestellingen geplaatst, 0 binnen. Alles wat ik niet via BiC bestel heb ik binnen 2 weken binnen na verzenddatum. Volgens mij wacht BiC gewoon met verzenden na de shipping e-mail en sparen ze alles op, óf gebruiken ze echt de allerallergoedkoopste optie. Voortaan alleen nog maar via eBay. Die paar centen voordeel en dan een paar weken extra wachten is het ook niet waard. :+

[ Bericht 32% gewijzigd door Deezertje op 04-10-2013 13:08:02 ]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:43:17 #235
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_131841983
Mijn v911 koptertje heb ik weer eens uit de kast gehaald (lekker handig, het waait).
Maar ik was benieuwd of er inmiddels al weer nieuwe vette hebbedingetjes waren.
Vriend van me heeft een quadcoptertje aangeschaft maar ik vind m een beetje log aanvoelen, vergeleken mijn 911.

Wat is echt het best bang for your buck RC vliegend apparaat op dit moment? Max 50-60 euro
pi_131842204
Zie nu dat ik sinds 30 september een bericht heb van BuyInCoins. Even gezocht in mijn mailbox maar nee: niks te vinden. Dus alleen via de site. Je zal maar wat bestellen en vervolgens nooit meer inloggen op je account. Anyway, oplaadbare batterijen zijn teruggestuurd door de douane daar. Willen ze het aankoopbedrag in coins terugstorten. Mooi niet, ben voor nu wel even klaar met BiC. Heb alle leuke dingen daar ondertussen al besteld en ze zijn retetraag met leveren. Maar dit was dus niét de order van eind augustus, maar zal jullie niet langer lastigvallen daarmee :P

Zie nu dat ze het item ook flink in prijs hebben verhoogd ($2 omhoog). Ben benieuwd wat ze doen. Opnieuw versturen of geld terug. Als ze geld teruggeven willen ze dus eigenlijk niet leveren voor de eerdere prijs...
pi_131842298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn v911 koptertje heb ik weer eens uit de kast gehaald (lekker handig, het waait).
Maar ik was benieuwd of er inmiddels al weer nieuwe vette hebbedingetjes waren.
Vriend van me heeft een quadcoptertje aangeschaft maar ik vind m een beetje log aanvoelen, vergeleken mijn 911.

Wat is echt het best bang for your buck RC vliegend apparaat op dit moment? Max 50-60 euro
V929 blijft een hele goede voor de prijs waarvoor je hem kan krijgen..

Kijkend naar je budget komt de v959 meer in de buurt :)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:36:14 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131843796
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef Deezertje het volgende:
Verdomme zeg. Net weer een pakje: zijn het 4 opbergplasticjes voor batterijen. Ook vorige week verstuurd, wel China Post. Dit had overduidelijk zo in de brievenbus gekund en niet als pakketpost, dus als dat als pakket gaat gaat het nog druk worden aan de deur :'). Ga toch maar eens een PayPal dispute aanmaken voor mijn pakje van eind augustus. Zal je zien dat ie morgen binnenkomt, maar ja. Als ik niks aanmaak kan je geen aanspraak meer maken he...

Probleem ligt dus echt bij BuyInCoins. 8 bestellingen geplaatst, 0 binnen. Alles wat ik niet via BiC bestel heb ik binnen 2 weken binnen na verzenddatum. Volgens mij wacht BiC gewoon met verzenden na de shipping e-mail en sparen ze alles op, óf gebruiken ze echt de allerallergoedkoopste optie. Voortaan alleen nog maar via eBay. Die paar centen voordeel en dan een paar weken extra wachten is het ook niet waard. :+
mijn pakketjes van BIC staan alweer op depature (28e verzonden) en ook een klein item via eBay BIC was gewoon binnen 9 dagen binnen. Bestellingen van een andere eBay sneller,aliexpress en lightinthebox laten hier alweer (veel) te lang op zich wachten. Zoals zo vaak aangegeven niks zo veranderlijk als de post.
M.a.w. je hebt gewoon pech bij BIC zoals ik wss pech heb bij lightinthebox. Wel vervelend maar nijks aan te doen.(behalve contact / claim)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:43:31 #239
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_131844022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef yorkick het volgende:
Iemand ervaring met joysticks (flight)? E-3lue heeft ze niet helaas, muis daarvan bevalt prima. Moet wel beetje degelijke kwaliteit zijn;).
Ik heb eens gezocht op eBay en kwam toch echt goedkoper uit als ik iets in NL zou bestellen... Veel is er ook niet beschikbaar.
pi_131846942
Voor wie nog iets leuks zoekt met Halloween of carnaval volgend jaar:
http://www.ebay.de/itm/LE(...)een-CM-/261289457982
1,99 euro :)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:33:57 #241
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_131847406
quote:
:')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_131849064
Wat betekent dit:

"leave import exchange council Amsterdam, Netherlands"

??
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:47:04 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131849360
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:35 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat betekent dit:

"leave import exchange council Amsterdam, Netherlands"

??
leave = verlaten
import exchange council= douane
pi_131850792
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

leave = verlaten
import exchange council= douane
Nou, dan ben ik benieuwd!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:51:39 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131850837
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:49 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Nou, dan ben ik benieuwd!
Normaal heb je hem dan vaak een dag (of twee) later wel in huis (zaterdag of dinsdag dus).
pi_131864126
't is wel een zooitje met de shipping of niet? Lees het overal.
Hier ook wachten, is al weken geleden en lijkt eeuwen geleden maar is nog maar 35 dagen geleden. Dus claimen kan/hoeft eigenlijk ook nog niet.
Vreemd genoeg kreeg ik juist bij deze verkoper direct na koop een mail erbij met geslijm dat ik maar contact moet opnemen als er vertraging is e.d. Iets wat ik lang niet zo vaak krijg.

Oh, en hij is er weer. ¤59.95 :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die is niet goed ofzo begrijp ik? Of extreem duur?
Extreem duur. Was deze week voor ¤12.95 bij de Action op te halen waar die normaal gesproken ¤18.95 zou moeten kosten.
pi_131864180
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:27 schreef Iemand91 het volgende:
't is wel een zooitje met de shipping of niet? Lees het overal.
Hier ook wachten...

Oh, en hij is er weer. ¤59.95 :')
pi_131867511
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

bij action ligt een vergelijkbare voor 12,50 momenteel ;)
pi_131871245
Nog 6 pakketten onderweg, een adapter 2 telefoontjes een acculader voor 18650 batterijen, 18650 batterijen die hopelijk dit keer wel van een goed merk zijn en geen kopie wat USB spul (wifi en blauwtand) HDMI kabel van mini naar normaal en een haloween rups, ben benieuwd.

Tracking werkt niet echt, de deutsche versie van deutsche post doet het wel alleen plakken ze er dan weer een nederlandse trackcode op die je niet weet voor ze aan je deur bellen.

ik zie wel :P
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_131871936
zijn dit nederlandse tijden van MT?

Customer Services

Messages: You can message us on site. We prefer English and Russian language if you can. All messages will be replied in English or Russian language.
Services email: paul.plot@mistertao.com
Online Chat (Friday to Monday, except holidays)
Working time (GMT+8)
AM 9:00 - 11:00
PM 2:00 - 4:00
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_131872870
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:47 schreef henk3412 het volgende:
zijn dit nederlandse tijden van MT?

Customer Services

Messages: You can message us on site. We prefer English and Russian language if you can. All messages will be replied in English or Russian language.
Services email: paul.plot@mistertao.com
Online Chat (Friday to Monday, except holidays)
Working time (GMT+8)
AM 9:00 - 11:00
PM 2:00 - 4:00
Nope, China time.
http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/gmt-plus-8/
pi_131873291
Iets besteld bij BiC, is door de douane in China blijkbaar teruggestuurd naar BiC. Willen ze me het bedrag in coins refunden en niet in geld. En opnieuw verzenden ook niet: ''We are sorry that our storage is a joint shared storage and we have some treaty which do not support us to resend items to our own customers,but just support normal sales process.'' maar het item is nu wel $2 duurder. Dus ja opnieuw bestellen heeft geen zin want nu zijn ze de goedkoopste niet meer...

Andere pakje vandaag weer niet, dus dinsdag op zijn vroegst nu en dan heeft het 7 weken geduurd. Vraagt BiC om nog een week te wachten... Heb maar Dispute geopend op PP, straks zijn de 45 dagen om.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 15:06:53 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131873506
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 14:54 schreef Deezertje het volgende:
Iets besteld bij BiC, is door de douane in China blijkbaar teruggestuurd naar BiC. Willen ze me het bedrag in coins refunden en niet in geld. En opnieuw verzenden ook niet: ''We are sorry that our storage is a joint shared storage and we have some treaty which do not support us to resend items to our own customers,but just support normal sales process.'' maar het item is nu wel $2 duurder. Dus ja opnieuw bestellen heeft geen zin want nu zijn ze de goedkoopste niet meer...

Andere pakje vandaag weer niet, dus dinsdag op zijn vroegst nu en dan heeft het 7 weken geduurd. Vraagt BiC om nog een week te wachten... Heb maar Dispute geopend op PP, straks zijn de 45 dagen om.
Ze bieden altijd aan om in Coins te refunden; maar als je even vraagt om het via paypal te doen doen ze dit (bij mij) altijd :)
pi_131888006
Iemand toevallig nog een 8% coupon van BIC omdat je er iets hebt gekocht van $30+?
Top 5 China producten
  zondag 6 oktober 2013 @ 00:18:58 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131888300
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:08 schreef rene90 het volgende:
Iemand toevallig nog een 8% coupon van BIC omdat je er iets hebt gekocht van $30+?
Check ;)
pi_131894590
als ik het goed heb, zijn dus de nederlandse werktijden van MT,

8 uur smorgens tot 4 uur smiddags
savonds 3 tot 5

klopt dit?
-Real power isn't given, it must be taken-
  zondag 6 oktober 2013 @ 11:47:24 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131894884
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:32 schreef henk3412 het volgende:
als ik het goed heb, zijn dus de nederlandse werktijden van MT,

8 uur smorgens tot 4 uur smiddags
savonds 3 tot 5

klopt dit?
Nee, met een beetje rekenen is dat toch simpel te berekenen :')?
Kijk ik doe het even voor:"

4PM is 10 uur in de ochtend hier
2PM is dan logischerwijs 8 uur in de ochtend hier
11AM is dan natuurlijk weer 3 uur eerder (dus 5 uur in de ochtend)
9AM is weer 2 uur eerder (dus 3 uur in de nacht)

Ben ik ook nog zo lief om bovenstaand lijstje ''handig'' op te schrijven; Ja dat ben ik:
quote:
''Openingstijden chatsupport MisterTao''
Van 3.00 tot 5.00
Van 8.00 tot 10.00
pi_131895154
Mijn Jiayu G2S is er na 6 maanden opeens mee opgehouden. Gekocht bij Antelife. Heeft het zin om garantie te proberen te claimen? Verzendkosten heen zijn sowieso al ~ ¤ 25,-. Is er bij die sites niet iets onderhands te regelen met store credit? Zie het eigenlijk niet echt zitten om voor een telefoon van 160 USD nog eens minstens 25 euro kwijt te zijn en er enkele maanden op te wachten.
  zondag 6 oktober 2013 @ 12:03:14 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131895251
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:59 schreef bierjoost het volgende:
Mijn Jiayu G2S is er na 6 maanden opeens mee opgehouden. Gekocht bij Antelife. Heeft het zin om garantie te proberen te claimen? Verzendkosten heen zijn sowieso al ~ ¤ 25,-. Is er bij die sites niet iets onderhands te regelen met store credit? Zie het eigenlijk niet echt zitten om voor een telefoon van 160 USD nog eens minstens 25 euro kwijt te zijn en er enkele maanden op te wachten.
Enig idee wat er mis mee is? Je kan ook wel onderdelen bestellen voor dit soort toestellen.
En anders gewoon contact opnemen en ik ben bang dat je hem wel moet opsturen.

Opsturen kan overigens ook voor ongeveer de helft tot 1-11 (guldenpostzegels kopen op samenkopen ;))
Edit: ¤9.96 (verzenden) + ¤0.58 (aangetekend) + ¤1.95 (verzendkosten) = ¤12.50

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 06-10-2013 12:08:38 ]
pi_131896106
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Enig idee wat er mis mee is? Je kan ook wel onderdelen bestellen voor dit soort toestellen.
En anders gewoon contact opnemen en ik ben bang dat je hem wel moet opsturen.

Opsturen kan overigens ook voor ongeveer de helft tot 1-11 (guldenpostzegels kopen op samenkopen ;))
Edit: ¤9.96 (verzenden) + ¤0.58 (aangetekend) + ¤1.95 (verzendkosten) = ¤12.50
Thanks. Vind het wel een hoop 'gedoe', niet zeker wetende wat je er voor terug krijgt. En wat er mis mee is... Hij gaat niet meer aan. :') . Kan eventueel nog een extra accu bestellen om te kijken of dat het is, maar dan ben je dus weer 15+ dagen verder. Enfin, ik zal Antelife iig even mailen.
  zondag 6 oktober 2013 @ 16:27:50 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131903540
Wat mounts voor mijn mobius camera.

pi_131903770
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:27 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Looptie te pronken met zijn mounts, we hebben nog nooit video materiaal gezien :'( ?
deze mounts voorspellen een hoop actie.. dus kom op dan :D!
pi_131904449
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:27 schreef monkeybrain het volgende:
(...)
Pics Vids van je Mobius :9

Is dit nou een voorbeeld van een goede OEM-charger? Shiznuts wil vaste Samsung laders (zonder losse) kabel maar als je nou wel dat wil is dit dus dé lader om te halen?

[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 06-10-2013 20:14:16 ]
  zondag 6 oktober 2013 @ 17:11:33 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131905133
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

Looptie te pronken met zijn mounts, we hebben nog nooit video materiaal gezien :'( ?
deze mounts voorspellen een hoop actie.. dus kom op dan :D!
Dat is niet mijn schuld. Dat ding hangt al een week in jouw slaapkamer, er gebeurt helemaal niets :W
pi_131906908
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is niet mijn schuld. Dat ding hangt al een week in jouw slaapkamer, er gebeurt helemaal niets :W
_O-, nee maar even zonder gekheid
gebruik je hem echt als action cam voor een bepaalde ruige sport ofiets in die richting?
of is het meer een hebbe dingetje en gebruik je hem als dascam ofzo :P?

ik had altijd wilde plannen met 808. op motor, auto, waterskieen(met waterdichte case)..
maar er is nog nooit wat van gekomen op een keer een ritje op een scooter na xD
pi_131907140
Heeft iemand nog een tip voor een signaalversterker voor tv-antenne? In ons studentenhuis hebben we op de eerste verdieping aansluiting maar op de tweede verdieping is het signaal enorm zwak (zeg maar niet).
pi_131907585
Ik heb mezelf als recommender gebruikt, is die 9 coins ook 9 dollar waard? Best ideaal op die manier dan.
Top 5 China producten
  zondag 6 oktober 2013 @ 18:19:52 #269
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131907700
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

gebruik je hem echt als action cam voor een bepaalde ruige sport ofiets in die richting?
of is het meer een hebbe dingetje en gebruik je hem als dascam ofzo :P?

ik had altijd wilde plannen met 808. op motor, auto, waterskieen(met waterdichte case)..
maar er is nog nooit wat van gekomen op een keer een ritje op een scooter na xD
Meer voor de heb dan werkelijk grote plannen. Ik heb al een #11 keychain en die gebruik ik wel regelmatig voor suffe dingetjes, zoals producten in winkels noteren :P Een keychain is alleen zo slecht te monteren en moeilijk te bedienen, dus laat je hem al snel thuisliggen.

De Mobius kun je veel breder inzetten, dus hopelijk wat meer spannende beelden :)
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:11:59 #270
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_131911785
WTF TaoBao :')

zondag 6 oktober 2013 @ 20:20:29 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131912115
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:36 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Thanks. Vind het wel een hoop 'gedoe', niet zeker wetende wat je er voor terug krijgt. En wat er mis mee is... Hij gaat niet meer aan. :') . Kan eventueel nog een extra accu bestellen om te kijken of dat het is, maar dan ben je dus weer 15+ dagen verder. Enfin, ik zal Antelife iig even mailen.
Ja dan is het lastig, gewoon voor garantie terugsturen is dan de meest veilige keuze denk ik. Helaas.
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Is dit nou een voorbeeld van een goede OEM-charger? Shiznuts wil vaste Samsung laders (zonder losse) kabel maar als je nou wel dat wil is dit dus dé lader om te halen?

[ afbeelding ]
Heb van die een paar die het prima doen maar gebruik ze niet dagelijks.
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:16 schreef rene90 het volgende:
Ik heb mezelf als recommender gebruikt, is die 9 coins ook 9 dollar waard? Best ideaal op die manier dan.
Ja; komen wel pas naar een x aantal dagen beschikbaar ;)
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:15:17 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131914917
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Had dus OEM chargers met losse kabels á la afgebeeld model, maar daarmee kreeg ik de Rasberry Pi niet aan de praat, die kabels daarvan waren nogal gaar. Verder heb je ook fake OEMs :') wat het er dus niet makkelijker op maakt iets goeds te vinden. Maar Gucci, voorbekabelde OEM chargers zijn dik in orde leert mijn ervaring in ieder geval. ;)
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

gebruik je hem echt als action cam voor een bepaalde r
Gebruik je die net zoveel als ik mijn GoPro Hero 3 Black ( :@ o|O ).
(Over)morgen maar ff met de H107C naar buiten, kijken of dah nog wah is. :D
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:11:36 #273
48067 neo2000
pi_131918864
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
WTF TaoBao :')

[ afbeelding ]
Tof, ze verkopen ook pijpmondjes op TaoBao! :D :X :')
pi_131920635
BiC wil mij 7 coins ($7?) terugbetalen (minder dan ik ervoor betaald heb) omdat mijn item er na 6 weken nog altijd niet is. Of ik dan later ff wil melden als het item er is en de coins weer terugbetalen :') Zijn er serieus mensen die dit doen, haha? Liever heb ik dat ze het item opnieuw versturen, maar net als bij mijn batterijen willen/kunnen ze dat niet.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:57:10 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131921484
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Deezertje het volgende:
BiC wil mij 7 coins ($7?) terugbetalen (minder dan ik ervoor betaald heb) omdat mijn item er na 6 weken nog altijd niet is. Of ik dan later ff wil melden als het item er is en de coins weer terugbetalen :') Zijn er serieus mensen die dit doen, haha? Liever heb ik dat ze het item opnieuw versturen, maar net als bij mijn batterijen willen/kunnen ze dat niet.
Ze geven je liever coins aangezien dat geen minpunten bij paypal oplevert en je gaat daar weer kopen maar je kan met het zelfde gemak gewoon weer een bericht terug doen dat je gewoon een full refund op je paypal wil?

Heb bij BIC tot nu toe nog altijd mijn zin gekregen met betrekking tot refunds en op 1 uitzondering na koste dat 2/3 berichtjes. Gewoon duidelijke taal gebruiken en zeggen wat je wil.
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:15:50 #276
405087 RDMKR
miui mitu
pi_131922463
ik kreeg een tijdje terug een refund van focalprice nadat ze de Haier W910 niet leverden ondanks de bewering dat ie in stock was.

jammer van dat niet leveren, maar de customer service was heel sterk. geen krakkemikkig engels voor de verandering. en antwoorden die dezelfde of volgende dag nog aankwamen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 08:59:00 #277
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_131927716
Wat is nou het verschil op banggood tussen verschillende choppers van v959?

http://www.banggood.com/buy/v959.html

no 1

http://www.banggood.com/W(...)e-2-RTF-p-67794.html

no 2

http://www.banggood.com/W(...)era-BNF-p-67469.html

toch best prijsverschil
  maandag 7 oktober 2013 @ 09:01:26 #278
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_131927747
@holy_goat.

Google de woorden RTF en BNF maar eens is op! weet je gelijk waarom beide choppers in prijs verschillen!
  maandag 7 oktober 2013 @ 09:13:34 #279
314372 Goddelijker
pi_131927945
Krijg ik geld teruggestort van een verkoper op eBay omdat het product kapot was, stort ie t bedrag dubbel terug. :')
pi_131928948
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 09:01 schreef marcelp79 het volgende:
@holy_goat.

Google de woorden RTF en BNF maar eens is op! weet je gelijk waarom beide choppers in prijs verschillen!
De tijd die je gestopt hebt in die reactie had je beter kunnen stoppen in een reactie met info, no offence..

Als je die termen afzonderlijk opzoekt zonder extra info erbij, vind je niks.
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Wat is nou het verschil op banggood tussen verschillende choppers van v959?

http://www.banggood.com/buy/v959.html

no 1

http://www.banggood.com/W(...)e-2-RTF-p-67794.html

no 2

http://www.banggood.com/W(...)era-BNF-p-67469.html

toch best prijsverschil
RTF = Ready To Fly, controller inbegrepen
BNF = Bind And Fly, controller niet inbegrepen, je moet dus al een controller hebben.
pi_131928955
Foutje nvm
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:12:07 #282
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_131929118
Thanks :) Maar, kan ik bv de controller van de v911 gebruiken voor de v959?
pi_131930067
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:12 schreef Holy_Goat het volgende:
Thanks :) Maar, kan ik bv de controller van de v911 gebruiken voor de v959?
https://www.google.be/search?q=v911+controller+v959
eerste hit -> http://www.ebay.com/itm/W(...)Mode-2-/281157972407

ja dus

(Binnen 15 seconden gevonden met een simpele google search... Moet je ook eens proberen)
jaja, en azo...
pi_131930543
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

https://www.google.be/search?q=v911+controller+v959
eerste hit -> http://www.ebay.com/itm/W(...)Mode-2-/281157972407

ja dus

(Binnen 15 seconden gevonden met een simpele google search... Moet je ook eens proberen)
De controller die bij mijn V911 zit ziet er toch anders uit hoor..

Edit: Like this:
http://cdn.image-tmart.co(...)0x320.jpg?1355195622
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:18:00 #285
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_131930672
Klopt, ziet eruit zoals brecht zegt
pi_131936785
Zou dit een goede quadcopter zijn? (Budget 35$)
http://www.tmart.com/JXD-(...)ack-Red_p216504.html
pi_131937535
heeft iemand intresse in een hubsanx4? ik heb er 2x mee gevlogen, maar echt niks voor mij..

zitten ook wat extra propellers , batterijen etc bij.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:45:25 #288
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_131938188
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:25 schreef seeewpaall het volgende:
heeft iemand intresse in een hubsanx4? ik heb er 2x mee gevlogen, maar echt niks voor mij..

zitten ook wat extra propellers , batterijen etc bij.
Op zich wel. Wat is je prijs ? (eventueel via DM)
pi_131939070
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:45 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Op zich wel. Wat is je prijs ? (eventueel via DM)
pm
  maandag 7 oktober 2013 @ 17:03:57 #290
314372 Goddelijker
pi_131940689
Weet iemand een goed adresje voor een iPhone 5 scherm? Mag ook gewoon in NL zijn, prijs mag rond de 100 euro liggen.
pi_131940783
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand een goed adresje voor een iPhone 5 scherm? Mag ook gewoon in NL zijn, prijs mag rond de 100 euro liggen.
Is de reperatie bij een lokale toko ook niet rond de ¤100?
  maandag 7 oktober 2013 @ 17:10:21 #292
314372 Goddelijker
pi_131940920
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:06 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Is de reperatie bij een lokale toko ook niet rond de ¤100?
Meestal rond de 150, als ik zo zoek via internet.
pi_131941088
Weet iemand dit soort cases te koop in hongkongistan ;
Link

Ik heb wel een site, maar daar komt een kapitaal aan verzenidng bij.

Gaat vnl. om de kleinere versies.

[ Bericht 8% gewijzigd door maartend op 07-10-2013 17:20:48 ]
  maandag 7 oktober 2013 @ 17:17:30 #294
314372 Goddelijker
pi_131941205
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:14 schreef maartend het volgende:
Weet iemand dit soort cases te koop in hongkongistan ;
http://www.allekoffe.../explorer-cases

Ik heb wel een site, maar daar komt een kapitaal aan verzenidng bij.

Gaat vnl. om de kleinere versies.
Link werkt niet.
pi_131941250
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:10 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Meestal rond de 150, als ik zo zoek via internet.
Naja meestal hebben die goedkopere (lees: buitenlandse werknemers) geen webshop. Zijn vast wel te vinden en dan heb je het ook na een dag terug + je hebt er zelf geen werk aan.
pi_131941322
quote:
12s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Link werkt niet.
Gemaakt.
Thnx
  maandag 7 oktober 2013 @ 17:41:36 #297
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_131941960

Wat is de prijs in totaal nou als ik voor China Post zou gaan? Gewoon 39Y of nog al die andere getallen ook?
  maandag 7 oktober 2013 @ 19:11:44 #298
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131944817
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:41 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is de prijs in totaal nou als ik voor China Post zou gaan? Gewoon 39Y of nog al die andere getallen ook?
Zo lastig is het toch niet :D
pi_131945424
Is het te doen middelgrote apparaten zoals rijstkokers te importeren? Ik kan me voorstellen dat het best een hele heisa is om dat soort dingen klaar te krijgen voor het Nederlandse stroomnet. Als het überhaupt al mogelijk is. Heeft iemand hier ervaringen mee?
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 7 oktober 2013 @ 19:56:36 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131946523
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is het te doen middelgrote apparaten zoals rijstkokers te importeren? Ik kan me voorstellen dat het best een hele heisa is om dat soort dingen klaar te krijgen voor het Nederlandse stroomnet. Als het überhaupt al mogelijk is. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Mwha lijkt mij niet; kwestie van EU->China plug er op drukken en klaar :P (mits 230V)
Grootste probleem zit hem waarschijnlijk in de verzendkosten :D
  maandag 7 oktober 2013 @ 19:59:52 #301
314372 Goddelijker
pi_131946672
Toch maar een geschil geopend voor een verdwenen pakketje, had tot 10 oktober de tijd.
Gaat om een 3" Keramisch Mes uit de periode dat meer mensen de pakketjes missen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')