quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand een site waar MP3 spelers met meer dan 32GB zijn te kopen? Op Buyincoins.com zijn alleen maar 8gb en dergelijke te vinden..
Dat dus, TF/SD slot is goedkoper dan internquote:
Welke Teclast bevalt nu het beste? SE of de normalequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Idd.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Grappig hoe Shiz zijn spullen altijd zo blinkend nieuw blijvenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Idd.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
't Is meer een design upgrade dan nieuwe features.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke Teclast bevalt nu het beste? SE of de normale?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef RobertNL het volgende:
Een (theoretisch) 10.200mAh powerbank voor $29.48. Shiz, wat was jouw powerbank ook alweer en hoeveel kostte die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]
Dat was niet opzettelijk![]()
[quote]
Paar mooie panasonic cellen er bij (3400mAh unprotected) en je bent de man
Je kan dan ook de 3cel versie nemen (met batterijen) Best een nette prijs voor zo'n dikke powerbankBespaar me de detailsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had hem in het verkeerde gat gestoken, gebeurt wel vaker bij mij.
Een kaart voor USB 3.0, een kaart voor Sata3; is het onderhand niet voordeliger een nieuw moederbord te kopen?quote:Ik ga nu op zoek naar een sata3 kaart. Ik wil graag een SSD hebben maar wil iets sneller zijn dan de SATA 2 poorten op mijn mobo. Grappige upgrades voor <10 euro.![]()
Gebruik hier nog een antieke (begin 2008?) Philips SA3115; 1GB geheugen. Dikke kras op het scherm, weinig geheugen maar 't ding blijft maar doen.![]()
Oh; ook nog een test van de behuizing gevondenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een (theoretisch) 10.200mAh powerbank voor $29.48. Shiz, wat was jouw powerbank ook alweer en hoeveel kostte die?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Grappig hoe Shiz zijn spullen altijd zo blinkend nieuw blijven![]()
Nog even over de usb3 kaart. Onder dwang van Downstar moest ik meer tests uitvoeren![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/29(...)id=p3984.m1439.l2649
Ik had hem in het verkeerde gat gestoken, gebeurt wel vaker bij mij. Ik had hem in de pci-e 1X 1.0 gestoken en niet in de 16X 2.0. Nu kreeg de kaart wat meer bandbreedte.
film van 8gb
usb2 - 30mb per seconde
usb3 1X - 80mb per seconde
usb3 16x - 90mb per seconde
image van 13gb
usb2 - 30mb per seconde
usb3 1X - 95mb per seconde
usb3 16x - 110mb per seconde
Bij usb3 kakt de snelheid behoorlijk in. Het start met 170mb maar gaat hoe langer het duurt naar beneden. Ik heb de stabiele snelheid aangegeven maar dan is het bestand al half verplaatst. De snelheid ligt dus een stuk hoger dan de cijfers aangeven, vooral bij kleinere bestanden.
Ik ga nu op zoek naar een sata3 kaart. Ik wil graag een SSD hebben maar wil iets sneller zijn dan de SATA 2 poorten op mijn mobo. Grappige upgrades voor <10 euro.
http://yoobaorw.tmall.com | YB628 | 5200mAh | ¥ 199 (excl. agent costs)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een (theoretisch) 10.200mAh powerbank voor $29.48. Shiz, wat was jouw powerbank ook alweer en hoeveel kostte die?
[..]
quote:Bespaar me de details
[..]
je moet ze toch gewoon de factuur sturen als bewijs wat je ervoor hebt betaald?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:27 schreef JiePieWie het volgende:
Hmmm. De nieuwe headset voor mijn zoontje ligt nu bij de douane sinds 1-10.. Besteld 1-09 en pas verstuurd op 16-09. Gaat weer lekker snel. Ben benieuwd of ik aan de deur nog moet bijbetalen omdat de douane de waarde op het pakketje niet gelooftIemand ervaring gehad met het terugvragen van eventuele kosten ?
Ben alvast begonnen aan mijn carnavalspak voor volgend jaar. Ik wilde met een fles goedkope rode wijn en wat ketchup een beetje een horror-doktersjas maken.quote:
Bazenapparaat!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
Gebruik hier nog een antieke (begin 2008?) Philips SA3115; 1GB geheugen. Dikke kras op het scherm, weinig geheugen maar 't ding blijft maar doen.
I see what you did there.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had hem in het verkeerde gat gestoken, gebeurt wel vaker bij mij.
Zoals verwacht lag er dus gisteren een brief van de KPN dat 'ze' de waarde niet konden vaststellen en of ik maar even een koopfactuur wil sturen. Typisch: telefoons van zo'n ¤200 gaan zonder problemen vanuit china naar hier en bij een koptelefoon van ¤15 doen ze moeilijk. Wellicht dat het ding er duurder uitziet als de prijs doet vermoedenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ze toch gewoon de factuur sturen als bewijs wat je ervoor hebt betaald?
$19 is minder als 22 euro, en zou je, lijkt mij, zonder verdere kosten binnen moeten kunnen krijgen..
V929 blijft een hele goede voor de prijs waarvoor je hem kan krijgen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn v911 koptertje heb ik weer eens uit de kast gehaald (lekker handig, het waait).
Maar ik was benieuwd of er inmiddels al weer nieuwe vette hebbedingetjes waren.
Vriend van me heeft een quadcoptertje aangeschaft maar ik vind m een beetje log aanvoelen, vergeleken mijn 911.
Wat is echt het best bang for your buck RC vliegend apparaat op dit moment? Max 50-60 euro
mijn pakketjes van BIC staan alweer op depature (28e verzonden) en ook een klein item via eBay BIC was gewoon binnen 9 dagen binnen. Bestellingen van een andere eBay sneller,aliexpress en lightinthebox laten hier alweer (veel) te lang op zich wachten. Zoals zo vaak aangegeven niks zo veranderlijk als de post.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef Deezertje het volgende:
Verdomme zeg. Net weer een pakje: zijn het 4 opbergplasticjes voor batterijen. Ook vorige week verstuurd, wel China Post. Dit had overduidelijk zo in de brievenbus gekund en niet als pakketpost, dus als dat als pakket gaat gaat het nog druk worden aan de deur. Ga toch maar eens een PayPal dispute aanmaken voor mijn pakje van eind augustus. Zal je zien dat ie morgen binnenkomt, maar ja. Als ik niks aanmaak kan je geen aanspraak meer maken he...
Probleem ligt dus echt bij BuyInCoins. 8 bestellingen geplaatst, 0 binnen. Alles wat ik niet via BiC bestel heb ik binnen 2 weken binnen na verzenddatum. Volgens mij wacht BiC gewoon met verzenden na de shipping e-mail en sparen ze alles op, óf gebruiken ze echt de allerallergoedkoopste optie. Voortaan alleen nog maar via eBay. Die paar centen voordeel en dan een paar weken extra wachten is het ook niet waard.![]()
Ik heb eens gezocht op eBay en kwam toch echt goedkoper uit als ik iets in NL zou bestellen... Veel is er ook niet beschikbaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef yorkick het volgende:
Iemand ervaring met joysticks (flight)? E-3lue heeft ze niet helaas, muis daarvan bevalt prima. Moet wel beetje degelijke kwaliteit zijn;).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |