Nope, China time.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:47 schreef henk3412 het volgende:
zijn dit nederlandse tijden van MT?
Customer Services
Messages: You can message us on site. We prefer English and Russian language if you can. All messages will be replied in English or Russian language.
Services email: paul.plot@mistertao.com
Online Chat (Friday to Monday, except holidays)
Working time (GMT+8)
AM 9:00 - 11:00
PM 2:00 - 4:00
Ze bieden altijd aan om in Coins te refunden; maar als je even vraagt om het via paypal te doen doen ze dit (bij mij) altijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:54 schreef Deezertje het volgende:
Iets besteld bij BiC, is door de douane in China blijkbaar teruggestuurd naar BiC. Willen ze me het bedrag in coins refunden en niet in geld. En opnieuw verzenden ook niet: ''We are sorry that our storage is a joint shared storage and we have some treaty which do not support us to resend items to our own customers,but just support normal sales process.'' maar het item is nu wel $2 duurder. Dus ja opnieuw bestellen heeft geen zin want nu zijn ze de goedkoopste niet meer...
Andere pakje vandaag weer niet, dus dinsdag op zijn vroegst nu en dan heeft het 7 weken geduurd. Vraagt BiC om nog een week te wachten... Heb maar Dispute geopend op PP, straks zijn de 45 dagen om.
Checkquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:08 schreef rene90 het volgende:
Iemand toevallig nog een 8% coupon van BIC omdat je er iets hebt gekocht van $30+?
Nee, met een beetje rekenen is dat toch simpel te berekenenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:32 schreef henk3412 het volgende:
als ik het goed heb, zijn dus de nederlandse werktijden van MT,
8 uur smorgens tot 4 uur smiddags
savonds 3 tot 5
klopt dit?
quote:''Openingstijden chatsupport MisterTao''
Van 3.00 tot 5.00
Van 8.00 tot 10.00
Enig idee wat er mis mee is? Je kan ook wel onderdelen bestellen voor dit soort toestellen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:59 schreef bierjoost het volgende:
Mijn Jiayu G2S is er na 6 maanden opeens mee opgehouden. Gekocht bij Antelife. Heeft het zin om garantie te proberen te claimen? Verzendkosten heen zijn sowieso al ~ ¤ 25,-. Is er bij die sites niet iets onderhands te regelen met store credit? Zie het eigenlijk niet echt zitten om voor een telefoon van 160 USD nog eens minstens 25 euro kwijt te zijn en er enkele maanden op te wachten.
Thanks. Vind het wel een hoop 'gedoe', niet zeker wetende wat je er voor terug krijgt. En wat er mis mee is... Hij gaat niet meer aan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Enig idee wat er mis mee is? Je kan ook wel onderdelen bestellen voor dit soort toestellen.
En anders gewoon contact opnemen en ik ben bang dat je hem wel moet opsturen.
Opsturen kan overigens ook voor ongeveer de helft tot 1-11 (guldenpostzegels kopen op samenkopen)
Edit: ¤9.96 (verzenden) + ¤0.58 (aangetekend) + ¤1.95 (verzendkosten) = ¤12.50
Looptie te pronken met zijn mounts, we hebben nog nooit video materiaal gezienquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:27 schreef monkeybrain het volgende:
Wat mounts voor mijn mobius camera.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics Vids van je Mobiusquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:27 schreef monkeybrain het volgende:
Wat mounts voor mijn mobius camera.
(...)
Dat is niet mijn schuld. Dat ding hangt al een week in jouw slaapkamer, er gebeurt helemaal nietsquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
Looptie te pronken met zijn mounts, we hebben nog nooit video materiaal gezien?
deze mounts voorspellen een hoop actie.. dus kom op dan!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld. Dat ding hangt al een week in jouw slaapkamer, er gebeurt helemaal niets
Meer voor de heb dan werkelijk grote plannen. Ik heb al een #11 keychain en die gebruik ik wel regelmatig voor suffe dingetjes, zoals producten in winkels noterenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:00 schreef Downstar het volgende:
[..], nee maar even zonder gekheid
gebruik je hem echt als action cam voor een bepaalde ruige sport ofiets in die richting?
of is het meer een hebbe dingetje en gebruik je hem als dascam ofzo?
ik had altijd wilde plannen met 808. op motor, auto, waterskieen(met waterdichte case)..
maar er is nog nooit wat van gekomen op een keer een ritje op een scooter na xD
Ja dan is het lastig, gewoon voor garantie terugsturen is dan de meest veilige keuze denk ik. Helaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:36 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Thanks. Vind het wel een hoop 'gedoe', niet zeker wetende wat je er voor terug krijgt. En wat er mis mee is... Hij gaat niet meer aan.. Kan eventueel nog een extra accu bestellen om te kijken of dat het is, maar dan ben je dus weer 15+ dagen verder. Enfin, ik zal Antelife iig even mailen.
Heb van die een paar die het prima doen maar gebruik ze niet dagelijks.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pics Vids van je Mobius![]()
Is dit nou een voorbeeld van een goede OEM-charger? Shiznuts wil vaste Samsung laders (zonder losse) kabel maar als je nou wel dat wil is dit dus dé lader om te halen?
[ afbeelding ]
Ja; komen wel pas naar een x aantal dagen beschikbaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:16 schreef rene90 het volgende:
Ik heb mezelf als recommender gebruikt, is die 9 coins ook 9 dollar waard? Best ideaal op die manier dan.
Had dus OEM chargers met losse kabels á la afgebeeld model, maar daarmee kreeg ik de Rasberry Pi niet aan de praat, die kabels daarvan waren nogal gaar. Verder heb je ook fake OEMsquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pics Vids van je Mobius![]()
Is dit nou een voorbeeld van een goede OEM-charger? Shiznuts wil vaste Samsung laders (zonder losse) kabel maar als je nou wel dat wil is dit dus dé lader om te halen?
[ afbeelding ]
Gebruik je die net zoveel als ik mijn GoPro Hero 3 Black (quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:00 schreef Downstar het volgende:
[..], nee maar even zonder gekheid
gebruik je hem echt als action cam voor een bepaalde r
Tof, ze verkopen ook pijpmondjes op TaoBao!quote:
Ze geven je liever coins aangezien dat geen minpunten bij paypal oplevert en je gaat daar weer kopen maar je kan met het zelfde gemak gewoon weer een bericht terug doen dat je gewoon een full refund op je paypal wil?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Deezertje het volgende:
BiC wil mij 7 coins ($7?) terugbetalen (minder dan ik ervoor betaald heb) omdat mijn item er na 6 weken nog altijd niet is. Of ik dan later ff wil melden als het item er is en de coins weer terugbetalenZijn er serieus mensen die dit doen, haha? Liever heb ik dat ze het item opnieuw versturen, maar net als bij mijn batterijen willen/kunnen ze dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |