abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2013 @ 00:47:44 #126
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_131337411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Blijkbaar niet :P

Is ook een heel vervelend product om te zoeken omdat je een miljoen hits krijgt. Als je diy gold plated usb tikt dan krijg alleen maar dezelfde resultaten. Maar moeten de kabels echt zo speciaal zijn dat een mooie fabriekskabel niet gaat werken? Kun je niet een mooie kabel doorknippen en dan 2 redelijke connector eraan maken?

Ik ben wel nieuwsgierig wat precies de bedoeling is, ben je zo'n ijdeltuit om je printer aan te sluiten :D

Je kunt ook met wat parachute touw en krimpkous iets brouwen :Y
[ afbeelding ]
Het is juist de connectors die ik zoek, kabel is vrij redelijk verkrijgbaar als je weet waar je op moet zoeken. (Niet uit China trouwens).

Wat ik wil maken is custom USB kabels, en nu kan ik natuurlijk wel de connectors gebruiken die je overal kunt krijgen, maar ik wil natuurlijk weer wat speciaals |:(

Zeg maar zoals die kabel van Double Helix die je laat zien, maar dan met fatsoenlijke connectors die niet een lelijk stuk krimpkous nodig hebben om dingen te verhullen. En een heel stuk goedkoper ook trouwens.

Probleem is inderdaad dat je heel veel hits krijgs, maar 99.99% is hetzelfde. Toch raar dat het iets is wat zo lastig te verkrijgen is, in China moeten er hoopjes fabrieken zijn die die dingen maken voor westerse bedrijven, vaak zie je dat toch doorsijpelen naar Ebay en dergelijke.

Edit: dit idee

[ Bericht 3% gewijzigd door Maxbet op 19-09-2013 02:50:32 ]
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 19 september 2013 @ 07:22:01 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131338696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:32 schreef mschol het volgende:
ik heb een tijdje terug ook naar 1 snes controller voor de pc gezocht, echt alleen maar namaak US versies ;( ik wil de andere versie, met de kleuren knopjes :P
desnoods een niet verkleurde echte met een adapter :D
Staan gewoon op EBay.

http://www.ebay.nl/itm/US(...)&hash=item2eb7458ab2
pi_131339273
Ik heb nog steeds mijn 1 dollarcent rekenmachine niet binnen :')

(ook banggood / DX orders niet, duurt lang :'))
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_131340188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:41 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog steeds mijn 1 dollarcent rekenmachine niet binnen :')

(ook banggood / DX orders niet, duurt lang :'))
die van focalprice van een heel lange tijd terug? of een andere? :P

quote:
wel potver... hmm naja thnx :+
pi_131343057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:40 schreef mschol het volgende:
die van focalprice van een heel lange tijd terug?
Die ja :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_131346351
Kleine in ear update :P Ondertussen heb ik de ES500i uitgebreid kunnen testen en voor mij is deze super bass wel weg gelegd. Vind het ook wel handig dat ik er mee kan bellen :Y De ES800m was het voor mij net niet vanwege mijn "diverse" muziek smaak maar ik snap wel dat het voor vele perfect zal zijn. Mijn Cogoo!! T02 zijn (nog steeds) echt een uitkomst! (thnx shiz :P ). Tijdens t sporten worden ze welles nat maar blijven het doen (soms als ze erg nat zijn wat zachter). Had ze van de week in mijn sportbroek laten zitten en ze hebben de wasmachine overleefd :D Ze doen het nog perfect en daarbij zijn ze ook weer schoon :P
pi_131349257
Weer nieuwe horloges binnen :') hoezee!
Iemand behoefte aan picca's?
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  donderdag 19 september 2013 @ 15:21:04 #133
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_131349400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:15 schreef LKVBHD het volgende:
Weer nieuwe horloges binnen :') hoezee!
Iemand behoefte aan picca's?
Altijd leuk.

Ik wacht nog steeds op mijn mes. :(
pi_131349460
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die ja :')
:o das wel heel laat, als hij ooit nog binnenkomt _O-
Ik hoop dat m'n focal order met inears deze week nog binnenkomt :p
  donderdag 19 september 2013 @ 16:14:49 #135
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_131351205
Jeuj! Mijn V959-quadcopter is binnengekomen! Ik wilde vanavond een mooie unboxing-reportage maken, maar mijn baas stond erop dat ik de doos op mijn werk open trok. Hij is vervolgens een aantal klokken gaan vandaliseren om genoeg batterijen voor de afstandsbediening te hebben.

Eerste indrukken:

• Banggood is heel creatief geweest met inpakken. Ze hebben de doos achtergehouden en het tempex wat in de doos zat ingerold met gele plakband.
• Wat is 'ie klein! Ik had hem groter verwacht! De camera is ook erg miniscuul, heb nog geen idee van de videokwaliteit.
• De lampjes onder de armen zijn wel heel erg blij :) onze stagiair vond ze helemaal tof
• De manual is... cryptisch op zijn best. Chinees, Engels en Duits worden vrolijk door elkaar heen gebruikt
• Vliegen valt nog best tegen. Ik had verwacht dat het iets makkelijker zou zijn dan vliegen met een gewone heli. Maar...
• Hij is nog best crash-bestendig. In de paar minuten die mijn baas, onze stagiair en ik ermee gevlogen hebben, heeft hij al een aantal behoorlijke crashes meegemaakt. Maar *klopt af* tot nu toe kunnen we hem elke keer gewoon oprapen, rechtzetten en weer verder vliegen.

Foto's en meer vliegervaringen volgen snel :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_131351308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef BillsGate het volgende:
Jeuj! Mijn V959-quadcopter is binnengekomen! Ik wilde vanavond een mooie unboxing-reportage maken, maar mijn baas stond erop dat ik de doos op mijn werk open trok. Hij is vervolgens een aantal klokken gaan vandaliseren om genoeg batterijen voor de afstandsbediening te hebben.

Eerste indrukken:

• Banggood is heel creatief geweest met inpakken. Ze hebben de doos achtergehouden en het tempex wat in de doos zat ingerold met gele plakband.
• Wat is 'ie klein! Ik had hem groter verwacht! De camera is ook erg miniscuul, heb nog geen idee van de videokwaliteit.
• De lampjes onder de armen zijn wel heel erg blij :) onze stagiair vond ze helemaal tof
• De manual is... cryptisch op zijn best. Chinees, Engels en Duits worden vrolijk door elkaar heen gebruikt
• Vliegen valt nog best tegen. Ik had verwacht dat het iets makkelijker zou zijn dan vliegen met een gewone heli. Maar...
• Hij is nog best crash-bestendig. In de paar minuten die mijn baas, onze stagiair en ik ermee gevlogen hebben, heeft hij al een aantal behoorlijke crashes meegemaakt. Maar *klopt af* tot nu toe kunnen we hem elke keer gewoon oprapen, rechtzetten en weer verder vliegen.

Foto's en meer vliegervaringen volgen snel :)
zo'n baas is wel tof :P
pi_131351612
Ik wil 2 aparte bestellingen plaatsen bij GB. Ze worden naar hetzelfde adres verstuurd. Hoe groot is de kans dat de vriendelijke Chinezen het als 1 poststuk verzenden? Heb liever apart, ivm heffingen etc.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:38:35 #138
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_131351945
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:18 schreef mschol het volgende:

[..]

zo'n baas is wel tof :P
Hij heeft er ondertussen zelf ook een besteld :D
Hij moest er alleen wel het waterpistool en de missile launcher bij hebben
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 19 september 2013 @ 16:40:42 #139
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131352011
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:27 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik wil 2 aparte bestellingen plaatsen bij GB. Ze worden naar hetzelfde adres verstuurd. Hoe groot is de kans dat de vriendelijke Chinezen het als 1 poststuk verzenden? Heb liever apart, ivm heffingen etc.
Gewoon een dag wachten tot je het 2e spul koopt. Ik heb vrij vaak gehad dat ze alles samen gooien.
pi_131352043
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gewoon een dag wachten tot je het 2e spul koopt.
Ja dat sowieso, alleen na 1 dag worden die dingen bij GB nog niet verzonden.
Aha, ik zie je edit, dus dan maar op safe spelen en rustig wachten totdat het echt verzonden is.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:42:30 #141
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_131352078
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:41 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ja dat sowieso, alleen na 1 dag worden die dingen bij GB nog niet verzonden.
3 dagen dan... ;)
pi_131352573
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Hij heeft er ondertussen zelf ook een besteld :D
Hij moest er alleen wel het waterpistool en de missile launcher bij hebben
:D

en alsof we het over de duivel hebben: FocalPrice order is binnen (16 dagen onderweg geweest met de post)
wat mij opvalt aan de enveloppe was een klein geel stickertje:
quote:
Goods not fulfilling the conditions laid down in articles 9 & 10 of the treaty establishing the ECC
euhhh oke? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 19-09-2013 17:07:45 ]
pi_131352846
Weet iemand een goede weegschaal voor brieven en post en zo? Zo'n keukenweegschaaltje tot 1000 gram zeg maar.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131352946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand een goede weegschaal voor brieven en post en zo? Zo'n keukenweegschaaltje tot 1000 gram zeg maar.
Ik heb daarvoor een keukenweegschaaltje van de Action, weegt tot op de gram nauwkeurig hahaha
pi_131352951
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ik heb daarvoor een keukenweegschaaltje van de Action, weegt tot op de gram nauwkeurig hahaha
Onder de 10 euro?
pi_131353005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Onder de 10 euro?
Ruim daaronder, een witte van Soehnle, heb ik ongeveer ¤ 2,- voor betaald.
pi_131353035
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ruim daaronder, een witte van Soehnle, heb ik ongeveer ¤ 2,- voor betaald.
Thanks, ik ga meteen kijken haha!
pi_131353067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Thanks, ik ga meteen kijken haha!

Gaat om deze om precies te zijn.
pi_131353623
Oh die heb ik helemaal niet zien staan. Enkel een digitale 'luxe' versie met glazen plaat van 6 euro. Hoewel alsnog niet duur vind ik het gewoon leuk om het nog goedkoper uit China te halen.

Vond op eBay een digitale voor 5 dollar nog wat, en aangezien het geen haast heeft bestel ik hem maar gewoon.
pi_131354314
Binnenkort op vakantie, dus eindelijk maar eens een digitale weegschaal gekocht!
$2,75 is 't wel waard gok ik...maar erger me altijd kapot aan de vreselijke PayPal wisselkoers. Kan alleen met PayPal op eBay betalen hé...

Pakje nog steeds niet binnen, maar hier klagen helpt dus ook geen ene fuck! :')
Morgen krijg ik sowieso een pakje binnen van een Nederlandse shop dus dan ff vragen waar ie mijn pakje uit China heeft gelaten >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')