quote:
Deze hebben ze bij Banggoodquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:48 schreef WebHawk het volgende:
Hallo! Ik ben opzoek naar een 'nummer klikker', en ik hoop een beetje dat die geodkoop bij een van deze chinese webshops te krijgen zijn, alleen weet ik dus niet hoe het in het engels heet.
[ afbeelding ]
Ja, maar wat voor camera heb je dan. De Ouya kan de Raspberry helaas niet vervangen voor XBMC maar anders ging ik weer eens googlen om de Pi + cameramodule als IP cam in te zetten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:20 schreef RobertNL het volgende:
IP camera voor $28.50 is niet duur; hmz gaat wel om een uitgeklede versie zo te zien (geen alarm aansluitingen). 10 dollar goedkoper dan andere vergelijkbare camera's.
Of goedkoper op Ebay (zoekterm ingevoerd).quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:57 schreef Yngwie het volgende:
Deze hebben ze bij Banggood
http://www.banggood.com/W(...)ter-New-p-24545.html
Hoe lang is het onderweg dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:16 schreef Deezertje het volgende:
Kom thuis, groot pakje: maar helaas. Oversized item van Nederlandse webwinkel
Als het pakje er morgen nog niet is maar eens een mailtje sturen naar BiC. Krijg hooguit opnieuw verzending en dan wederom paar weken wachten maar ja
4 weken. Ik weet dat het voor China termen nog 'redelijk' is, maar andere dingen dat ik veel later had besteld heb ik allang binnen...quote:
Hier ook een item van Ebay en Aliexpress die al rond de 25 dagen onderweg zijn. De rest allemaal binnen 15 dagen binnen. Ik zou het nog even een weekje afwachten; opnieuw versturen gaan ze nu toch nog niet doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
4 weken. Ik weet dat het voor China termen nog 'redelijk' is, maar andere dingen dat ik veel later had besteld heb ik allang binnen...
Contact opnemen met PayPal.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb een beperking op mijn PayPal rekening, maar heb er wel 320 euro via iDeal opstaan. Ik heb geen creditcard of iets dergelijks dus kan hem niet bevestigen, is er een manier om de beperking eraf te halen?
Gedaan, en na 2 dagen nog steeds geen reactie. Heb het geld wat erop staat dringend nodig ( nieuwe telefoon nodig ).quote:
Dan heb je dus weer een wijze les geleerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gedaan, en na 2 dagen nog steeds geen reactie. Heb het geld wat erop staat dringend nodig ( nieuwe telefoon nodig ).
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4174eae09bquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:01 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben op zoek naar wat goedkope usb3.0 kabels, verkopen ze alleen blauwe in China![]()
Dat past dus bij geen enkele apparatuur, wie verzint dit
Ja 1 meter, ik ga gelijk voor 3m (maximale lengte) dan hoef ik niet steeds nieuwe te kopen als iets verschoven moet wordenquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4174eae09b
Ebay: "Black USB 3.0 cable" ?
3 dollar lijkt me prima prijs
PS. Ik ben op zoek naar een 'semi'-Draadloze muis uit china, waar je de kabel in kan doen en dan oplaad tijdens het gebruiken. A la G700 Logitech/Performance mouse MX.
E-Blue heeft ze niet alhoewel daar goede muizen tussen zitten..
Ik heb ze gekocht bij Focalprice. Goede webshop en een goede prijs(volgens chinaprices.us zelfs de goedkoopste).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |