SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Duurde lang.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Sorry duurde beetje lang
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat gebeurt hier de hele tijd man niet zo zeikenquote:
Moderator DIG
Horse shit.quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja een waterval van slagroom.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Pakspul het volgende:
Iemand nog een leuke free roam stream?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Als je geen honden kan vermoorden annuleer ik hem en koop ik wel COD Ghostsquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Komen er ook paarden in het spel voor?
En kun je honden etc nou ook vermoorden?
Moderator DIG
Daarom klikken op eigen risico.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn kleine OP edit in de Map spoiler zit er nog in.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Jep. Weet alleen niet waarquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er al beelden van grove street?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je geen honden kan vermoorden gooi ik mijn Playstation uit het raam.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je geen honden kan vermoorden annuleer ik hem en koop ik wel COD GhostsDigo![]()
quote:Kon het niet laten sorry.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
8 gb nodig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Donjes het volgende:
Heb nog maar 16 GB vrij op m'n xbox.. zal dit genoeg zijn?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
http://www.fengyunzhibo.com/tv/325833_1359032301372-5650q7s3.htmquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Pakspul het volgende:
Iemand nog een leuke free roam stream?
Doet wel missies nu zie ik![]()
Jazeker, zag er wel leip uit. Zou het blind herkennen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er al beelden van grove street?![]()
Zelf gemaakt G.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef dolf1010 het volgende:
ik zag dat er niet iemand hier was met GTA V, hoe komt hij daar aan?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
watquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef dolf1010 het volgende:
ik zag dat er niet iemand hier was met GTA V, hoe komt hij daar aan?
Moderator DIG
Toch maar niet klikken danquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://www.fengyunzhibo.com/tv/325833_1359032301372-5650q7s3.htm
Doet wel missies nu zie ik![]()
![]()
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Het is geen Enigma code ofzo, gewoon 1 letter teveel. Hardly rocket science.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Gamemania hosselt niet brada.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef kaos- het volgende:
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.
Heb al gebeld."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Laat mij het resultaat even wetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef kaos- het volgende:
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.![]()
![]()
Hoeland gaan die dagen nog duren damn. DAMNNNN
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.![]()
1 blauw oog, 2 gekneusde ribben, -1 portemonnee gok ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Principia het volgende:
[..]
Laat mij het resultaat even wetenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Verhaallijn einde: Er wordt door Roman een atoombom op Los Santos gegooit en iedereen gaat dood. Dat was hetGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Er zijn meer shops dan alleen GM-faggots.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Gamemania hosselt niet brada.
Heb al gebeld.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.![]()
Weekend zal nog enigzins meevallen, maar maandag word een hel.![]()
![]()
Een bowlingbal. Als wraak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verhaallijn einde: Er wordt door Roman een atoombom op Los Santos gegooit en iedereen gaat dood. Dat was hetIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Christine le Duc hosselt hem ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er zijn meer shops dan alleen GM-faggots."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Wel paarse dildo's.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Christine le Duc hosselt hem ook niet.
Maar ik hossel haar wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Christine le Duc hosselt hem ook niet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Daar is niks van te zien op youtubequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef d-lx het volgende:
Intro is echt geniaal. Grafisch gezien blaast het echt GTA 4 weg.![]()
![]()
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleidingquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Weekend zal nog enigzins meevallen, maar maandag word een hel.![]()
Zaterdag werken, zondag voetbal, maandag werken, dinsdag spelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleiding![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een bowlingbal. Als wraak.hahaha kk
"DON'T DO ANYTHING STUPID COUSIN!"![]()
![]()
Weekend voetbal, feestje weer voetbalquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleiding![]()
Maandag![]()
![]()
Weet je wat zo stom is, zitten we hier te hypen met z'n allen.
Heb je uiteindelijke de game in huis, ga je eerst nog rustig een bakkie zetten, ff poepen, ff wat vreten in elkaar zetten. Alle tijd van de wereld.
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
je snapt dat bellen naar een willekeurige winkel geen zin heeft he?![]()
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!![]()
![]()
Jij hebt wel een bazen UI trouwensquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef XethaX het volgende:
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!![]()
Neo![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef XethaX het volgende:
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!
Als die gamefags passief bellen. In Almelo moet je gewoon je bek los trekken en het spel eisen.
![]()
![]()
IS het ook, maar het is wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
Heb je uiteindelijke de game in huis, ga je eerst nog rustig een bakkie zetten, ff poepen, ff wat vreten in elkaar zetten. Alle tijd van de wereld.
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.
Moderator DIG
Dank u!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:07 schreef Differ het volgende:
[..]
Jij hebt wel een bazen UI trouwens![]()
Neo![]()
![]()
Ik trek het zwaar matig dat dat domme Nederlandse klootjesvolk daar al aan de slag kan met die shit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.In een Dropbox stond de hele intro + eerste missie als HQ .mp4 video, weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daar is niks van te zien op youtube![]()
in Almelo moet je gewoon direct een Pipa trekken anders werkt het niet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:07 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Dit.
Als die gamefags passief bellen. In Almelo moet je gewoon je bek los trekken en het spel eisen.
![]()
![]()
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:08 schreef XethaX het volgende:
[..]
in Almelo moet je gewoon direct een Pipa trekken anders werkt het niet!
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
The chase is better than the catchquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.![]()
Dan maar direct de broek laten zakken en gaan twerken op de baliequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hier![]()
![]()
Very true.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
The chase is better than the catch<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Even Preston Palace gijzelen en zeggen dat niemand onbeperkt mag eten en drinken voordat iemand GTA 5 komt brengen! Zonder Preston Palace heeft Almelo geen economie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hier
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Maandagavond gooi ik een kussen neer bij mijn voordeur, zodat mijn baby niet beschadigt tijdens het vallen dinsdag.![]()
ik wil niks meer horen over Almelo
terug naar die GTA dingenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Preston Palacequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Even Preston Palace gijzelen en zeggen dat niemand onbeperkt mag eten en drinken voordat iemand GTA 5 komt brengen! Zonder Preston Palace heeft Almelo geen economie.![]()
Restaurant en gang wel eens ondergekotst daar.![]()
![]()
Daar kijkt zelfs het pigmenteel beter bedeelde vakpersoneel van de Intertoys al niet meer van op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef XethaX het volgende:
[..]
Dan maar direct de broek laten zakken en gaan twerken op de balie![]()
pro tipquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maandagavond gooi ik een kussen neer bij mijn voordeur, zodat mijn baby niet beschadigt tijdens het vallen dinsdag.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Snap ik, wat dacht je dat er in dat zwembad zat? Water??quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Preston Palace![]()
Restaurant en gang wel eens ondergekotst daar."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Voor de mensen die bart smits/ intertoys/etc willen afbellen, de tokos die een nachtopening hebben zullen hem sowieso al niet voor de release verkopen.MentionedDCMJ![]()
Tja, die extreme chloorlucht zegt genoeg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Snap ik, wat dacht je dat er in dat zwembad zat? Water??![]()
![]()
Ik denk dat het Rockstar ondertussen allemaal een rotzorg zal zijn, die gaan hoe dan ook zwaar kraken op deze game.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef VomitusCocktus het volgende:
In Spanje word die al grootschalig verkocht toch?
Daarom zeg ik: gewoon met onmiddelijke ingang een release marathon party van 72 uur aftrappen, maar ho maar. Alle brave boys kunnen tot dinsdag wachten terwijl het tuig massaal leakt en spoilt.![]()
![]()
alsof ze bij fucking Intertoys een nachtrelease hebbenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit voelt net als een chick die je geregeld hebt, maar eerst 250km moet rijden.
Eerst je huis stofzuigen, booze in huis halen, je pik scheren en dan een bericht krijgen dat ze in de file staat.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Snel rijden!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Jongens in Polen zijn ze ook los!!!!!!!!![]()
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen isquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef kaos- het volgende:
Eerst je huis stofzuigen, booze in huis halen, je pik scheren en dan een bericht krijgen dat ze in de file staat.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Alle mensen die hem nu al hebben krijgen maandagnacht op magische wijze de Red lights of death op hun Xbox.![]()
had je 0 euro hahahahaaquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen is![]()
i feel yaquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen is<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik had mij nog zo voorgenomen om geen streams te gaan kijken net als bij IV maar ik kan het gewoon niet laten.
![]()
Die vergelijkingen hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef kaos- het volgende:
Eerst je huis stofzuigen, booze in huis halen, je pik scheren en dan een bericht krijgen dat ze in de file staat.
Wel fucking herkenbaar![]()
![]()
Ik heb hem nog niet besteld, maar ze zullen hem bij de saturn toch wel gewoon in de winkel hebben op de releasedag?![]()
dit stel ik helemaal niet op prijs weet je datquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jepquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef diedjuh het volgende:
Ik heb hem nog niet besteld, maar ze zullen hem bij de saturn toch wel gewoon in de winkel hebben op de releasedag?![]()
Ik moest toch in de buurt zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb daar jaren gewerkt, weet precies wat de deal is daar
Ze hebben ze niet eens op voorraad momenteel. Maandag pas.![]()
Maar dan ben ik jou vast wel eens tegen gekomen in de jaren dat je daar gewerkt had![]()
All your eFUSEs are belong to Rockstar North.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef tralalala het volgende:
Alle mensen die hem nu al hebben krijgen maandagnacht op magische wijze de Red lights of death op hun Xbox.![]()
Hoe wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik moest toch in de buurt zijn![]()
Maar dan ben ik jou vast wel eens tegen gekomen in de jaren dat je daar gewerkt had<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Oh zo, ja ik werkte daar 7 jaar terug joh, ben een ouwe vent geworden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Was quote van het vorige topic, gaat snel hier.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Oh wow check deze nu, vliegtuig met zonsondergangquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:17 schreef Maastoren het volgende:
Nog een goede free roam stream: http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike![]()
Wel mooi met die stream. Gast vliegt nu en je ziet de bolling van de wereldquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:17 schreef Maastoren het volgende:
Nog een goede free roam stream: http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike![]()
![]()
Ik ben ook oud geworden..quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:19 schreef kaos- het volgende:
[..]
Oh zo, ja ik werkte daar 7 jaar terug joh, ben een ouwe vent geworden.![]()
![]()
Sommige welquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
alsof ze bij fucking Intertoys een nachtrelease hebben![]()
Teleurstellende val animatie confirmed?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mikequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:23 schreef dolf1010 het volgende:
is er nog een freeroam stream ergens?![]()
Yes, eindelijk weer lekker zeiken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Teleurstellende val animatie confirmed?
Heerlijk swa."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nope.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:25 schreef Maastoren het volgende:
Streams posten valt toch niet onder warez btw?![]()
Maandag na school ga ik maar even free record en intertoys proberen. Game mania en MM hebben namelijk nachtreleaseGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Intertoys heeft ook nachtrelease en doen moeilijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maandag na school ga ik maar even free record en intertoys proberen. Game mania en MM hebben namelijk nachtrelease"Thats how we roll in the Shire!"![]()
whaha, hoor njet op een livestram autoradio reclame voor een provider die 9g technologie aanbied..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Jonge dat moet je zelf doen special abilityquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef tralalala het volgende:
Die slomo's zijn irritant, hopelijk kan je dat uitzetten.![]()
Een soort optie wat je ook in een eerder spel had, weet niet meer welke.quote:
Need for Speed ofzo dacht ik, kan je op lastige momenten nog snel ergens om heen sturen.![]()
Over een ander station:quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Marco001 het volgende:
whaha, hoor njet op een livestram autoradio reclame voor een provider die 9g technologie aanbied..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
max payne (bullet time)quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Poffert het volgende:
[..]
Een soort optie wat je ook in een eerder spel had, weet niet meer welke.
Need for Speed ofzo dacht ik, kan je op lastige momenten nog snel ergens om heen sturen.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Die slomo's zijn de speciale 'kracht' van Franklin. Michael heeft bijv. Dead Eye zoals in RDR. Franklin is de beste driver, en heeft dat. Dus je zult het soms nodig hebben. Trevor heeft een soort modus waar dubbel zoveel damage word aangebracht..![]()
Ah ok.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Poffert het volgende:
[..]
Een soort optie wat je ook in een eerder spel had, weet niet meer welke.
Need for Speed ofzo dacht ik, kan je op lastige momenten nog snel ergens om heen sturen.![]()
Aha okéquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef VomitusCocktus het volgende:
Die slomo's zijn de speciale 'kracht' van Franklin. Michael heeft bijv. Dead Eye zoals in RDR. Franklin is de beste driver, en heeft dat. Dus je zult het soms nodig hebben. Trevor heeft een soort modus waar dubbel zoveel damage word aangebracht..![]()
Ach je doet het zelf ook stiekemquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die gaan kijken op een stream hoe iemand anders aan het gamen is![]()
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Marco001 het volgende:
whaha, hoor njet op een livestram autoradio reclame voor een provider die 9g technologie aanbied..![]()
![]()
![]()
![]()
G voor Gquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Marco001 het volgende:
whaha, hoor njet op een livestram autoradio reclame voor een provider die 9g technologie aanbied..![]()
Veel glimmende auto's wel, hopelijk ook wat oudere auto's die verroest zijn enzo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:31 schreef Maastoren het volgende:
In ieder geval genoeg verkeer overal.FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Ja heb al een paar verroeste gezienquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Veel glimmende auto's wel, hopelijk ook wat oudere auto's die verroest zijn enzo.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kon in GTA4 ook al.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
! Neergeschoten terwijl-ie in een auto zit.
![]()
![]()
Kan iemand mij vertellen wat die blauwe en gele balkjes onder de radar zijn? Groen zal wel health zijn neem ik aan...![]()
Vroeg ik me ook al af iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die blauwe en gele balkjes onder de radar zijn? Groen zal wel health zijn neem ik aan...![]()
Blauw armor en geel special power denk ik? Veel voertuigen op straat, maar mensen valt me nog mee.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Ik word bestookt met emails van Bart Smit dat ze nog collecters editions hebbenDie zullen ze wel graag kwijt willen denk ik.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Blauw lijkt mij een vest en geel is zijn ability"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Mag je niet uber pratenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Tuurlijk, altijd even uitproberen.quote:![]()
Haal slechts 20% van de games die ik download voor m'n consoles daadwerkelijk in de winkel achteraf, de meeste zijn gewoon zó slecht dat ik ze zelfs niet uit de budgetbak zou vissen.![]()
Brute game in ieder geval.![]()
![]()
Wat was dat met die achterlichten?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Volgens mij slowmotion/special abilityquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Wat was dat met die achterlichten?![]()
kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij slowmotion/special abilityX-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Zou je nu nog een BAN krijgen als je GTA gaat spelen? al iemand gedaan terwijl hij op xbox live zat?![]()
Ah oké, zag er zo raar uit. Fifa had ooit een bug waarbij het net helemaal werd uitgerekt naar achteren. Leek erop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij slowmotion/special ability"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Niemand heeft een ban gekregen die een legale disc speelde. Dat kan ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef fetss het volgende:
Zou je nu nog een BAN krijgen als je GTA gaat spelen? al iemand gedaan terwijl hij op xbox live zat?![]()
Zolang je niet gaat leaken mag je gewoon spelen, zowel van Sony als Microsoft. Is zelfs bevestigd nog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef fetss het volgende:
BRON?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat leaken mag je gewoon spelen, zowel van Sony als Microsoft. Is zelfs bevestigd nog.![]()
nee, maar heb wel een filmpje gezien van neukende hondenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Poffert het volgende:
Iemand al honden gespot in de stream?
Moderator DIG
Ja, dat was Chopquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee, maar heb wel een filmpje gezien van neukende hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://gtaforums.com/topi(...)firemd-proof-inside/quote:
Was met een screenshot van een support ticket.![]()
Ik bekijk niks, ik laat me verrassen volgende week. Ik laat me heerlijk in de wereld storten
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
had ik dat ook maar gedaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:44 schreef ShevaJB het volgende:
Ik bekijk niks, ik laat me verrassen volgende week. Ik laat me heerlijk in de wereld storten
Aan de andere kant, de wereld is zo groot. Genoeg om zelf nog te ontdekken.![]()
Ik heb me, na lang meelezen, ook maar eens aangemeld hier.
Het is lang geleden dat ik zo hyped ben geweest voor een game.
M'n leidinggevende vroeg net of ik dinsdag wilde over werken![]()
Grappenmaker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:44 schreef ShevaJB het volgende:
Ik bekijk niks, ik laat me verrassen volgende week. Ik laat me heerlijk in de wereld storten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:47 schreef Poffert het volgende:
Dat vind ik ook echt jammer. Gemiste kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
successquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef videonatic het volgende:
Ik ga morgen die game gewoon scoren in de winkel, gaat zeker lukken. Fuck een pre order.
Moderator DIG
Boeit me nou weer totaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt jammer. Gemiste kans.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
welkomquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
Ik heb me, na lang meelezen, ook maar eens aangemeld hier.
Het is lang geleden dat ik zo hyped ben geweest voor een game.
Grappenmaker.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Inderdaad. Je moet toch het spoor volgen, het is niet alsof je off road the bergen in kan of zo.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Elke keer stop ik GTA IV nog even in mijn X360 om toch nog wat te doen. Maar dan zie je de streams en... fuck aankomende dagen zijn echt kut.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
In San Andreas altijd veel te hard gaan tot je ontspoortquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet toch het spoor volgen, het is niet alsof je off road the bergen in kan of zo.![]()
![]()
Hoi, ik ben je leidinggevende en ik lees hier ook mee, je hoeft maandag niet meer te komen, doeiquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
Grappenmaker.![]()
![]()
Kloten, dat leek me nou juist lachen. Lekker met een noodgang over het spoor kneuren en auto's vermorzelen die net vaststaan op een overweg enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
En een beetje autos aanrijden op een overwegquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet toch het spoor volgen, het is niet alsof je off road the bergen in kan of zo.Nou joepie
Moderator DIG
All you had to do was follow the damn train, CJ!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet toch het spoor volgen, het is niet alsof je off road the bergen in kan of zo.![]()
Voordat je reageertquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me waar je hem kan downloaden ?
Blijf a.u.b. ontopic.
Geen warez.
Spoilers in spoilertag.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
All you had to do was follow the damn train, CJ!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoi, ik ben je leidinggevende en ik lees hier ook mee, je hoeft maandag niet meer te komen, doeiSorry, ik ben er dinsdagavond
![]()
![]()
In GTA SA was dat één van de tofste dingen, het ontsporen van de trein.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En een beetje autos aanrijden op een overwegNou joepie
![]()
Is toch ontopic ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Blijf a.u.b. ontopic.
Geen warez.
Spoilers in spoilertag.
Ik vraag iets over GTA VIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Full frontal train vs,train is op zich wel kicken. Maar zal wel zoals bij SA zijn dan, er dwars doorheen rijden.![]()
Jij vraagt naar warez. Stout.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is toch ontopic ?
Ik vraag iets over GTA V![]()
echt niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In GTA SA was dat één van de tofste dingen, het ontsporen van de trein.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Bij mij op het werk zit een kerel die zich pro gamer noemt, en nog nooit een GTA heeft gespeeld. Wel WoW natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb SA nooit gespeeld. En ik heb geen flauw idee waarom![]()
![]()
![]()
maar je vraagt naar warez...quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is toch ontopic ?
Ik vraag iets over GTA VIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:54 schreef FritsFlits het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:54 schreef FritsFlits het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen warez vragen graag. Wordt niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is toch ontopic ?
Ik vraag iets over GTA VOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik durf eigenlijk telkens maar heel even te kijken. Zodra hij echt nieuwe dingen bezoekt zet ik 'm uit want ik wil ook nog wat voor mezelf overhouden volgende weekquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:57 schreef stijn_ het volgende:
Magic Mike is aan het vliegen, verbaas me nogsteeds over hoe groot de map is...![]()
![]()
Gta forums beweert wel weer dat je treinen kunt besturen. Er was toch ook een missie met een trein volgens ign ?
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Je hebt treinen en je hebt lightrail, dat zijn twee verschillende systemen. Misschien de één wel en de ander niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gta forums beweert wel weer dat je treinen kunt besturen. Er was toch ook een missie met een trein volgens ign ?![]()
Je hebt ook nog Fyra.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt treinen en je hebt lightrail, dat zijn twee verschillende systemen. Misschien de één wel en de ander niet.![]()
Nee, dan kun je inderdaad beter op een internetforum zitten en mensen uitlachen die een stream van een game aan het bekijken zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die gaan kijken op een stream hoe iemand anders aan het gamen is![]()
![]()
Nou meerdere intertoys en Bart Smit filialen gebeld zijn allemaal goed op de hoogte. Dus helaas wachten tot Dinsdag.![]()
![]()
Yep zit ook in het spel, semi-HSL lijn naar Vice City. Alleen rijdt ie nooit dus kom je nooit in Vice City.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
free record shop dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:00 schreef Tikoloshe het volgende:
Nou meerdere intertoys en Bart Smit filialen gebeld zijn allemaal goed op de hoogte. Dus helaas wachten tot Dinsdag.
en trouwens, aan de telefoon zijn ze misschien beter geinformeerd dan de verkoperGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat Fyra.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Yep zit ook in het spel, semi-HSL lijn naar Vice City. Alleen rijdt ie nooit dus kom je nooit in Vice City.![]()
![]()
HONDWOLF OVERREDEN IN LIVESTREAM
Moderator DIG
Heb gezien hoe een trein aan kwam met een bestuurder erin, wel nice. Franklink sprong op de trein en toerde even mee op zo'n platform op de locomotief.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gta forums beweert wel weer dat je treinen kunt besturen. Er was toch ook een missie met een trein volgens ign ?
Daarna sprong hij eraf aan de voorkant en werd hij genadeloos overreden.![]()
![]()
![]()
Heb nu een tijdje een freeroam stream zitten kijken, maar tering zeg. WAT een spel. Zoveel detail en zo groots, op deze generatie consoles. Sick!<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
In GTA SA was het wel leuk om um te laten crashen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://instagram.com/p/eNFdqYJop6/
Hij heeft inmiddels een capture card zo te zien!
http://instagram.com/p/eNDk8Wpom7/"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Haha Magic Mike is een van de weinige die kan zeggen dat er meer dan 5k mensen meekeken tijdens het rijden van rondjes in GTA
MentionedDCMJ![]()
Die gast die een millitair wilde slaan.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Moderator DIG
watn faalhaasquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Die gast die een millitair wilde slaan.
Moderator DIG
Goed country nummerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mikequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:06 schreef kaos- het volgende:
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike
deze is heerlijk.
Deze ook![]()
Moderator DIG
Mooie actie naast de trein.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
springt er zo op, realistischquote:
Moderator DIG
Met de auto, dat die hem in slowmo nog naast hield bij een versmalling.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
springt er zo op, realistischOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je kan er gelukkig wel gewoon op staan, niet zoals bij IV dat je er dan af viel
Moderator DIG
no sjitquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jep.quote:
maar je kan dus niet IN de trein
Wat ziet dat rijden er statisch uit zeg. Vond het in 4 beter eruit zien![]()
Denk wel dat je in deze had gekund, hij moest alleen even stilstaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep.
maar je kan dus niet IN de trein
Wat ziet dat rijden er statisch uit zeg. Vond het in 4 beter eruit zien![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:03 schreef kaos- het volgende:
Heb nu een tijdje een freeroam stream zitten kijken, maar tering zeg. WAT een spel. Zoveel detail en zo groots, op deze generatie consoles. Sick!Voor 100 euro zou ik hem alsnog halen, wat een authentiek en ambachtelijk vakwerk.
Puik staaltje werk van Rockstar.
En dan te bedenken dat je evenveel geld betaalt voor een uitmelkspel als CoD: Ghosts of FIFA 14 ofzo.![]()
![]()
stream is back.HOLLA AT YA BWOOIIquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:12 schreef Zipportal het volgende:
Stream is back
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Fixed! nog niet aangekondigd voor next genquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zit er aan te denken om een PS3 te kopen; speciaal voor dit spel.![]()
![]()
Ik zou voor de PS3 gaan dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zit er aan te denken om een PS4 te kopen; speciaal voor dit spel.
Where did the lighter fluid come from?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Fixed! nog niet aangekondigd voor next genOh, nouja, ook goed. Daar wordt het alleen maar goedkoper van.quote:![]()
Sfeer van de stad ziet er goed uit
Moderator DIG
jepquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wel nice, maar vergelijk dat eens met deze schademodellen:quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:14 schreef BozeHaas het volgende:
Iedereen die zeikt dat auto's geen schademodel hebben, kijk het einde dan
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zit er aan te denken om een PS4 te kopen; speciaal voor dit spel.![]()
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
Forum Opties Forumhop: Hop naar: