Daar is niks van te zien op youtubequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef d-lx het volgende:
Intro is echt geniaal. Grafisch gezien blaast het echt GTA 4 weg.
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleidingquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Weekend zal nog enigzins meevallen, maar maandag word een hel.
Zaterdag werken, zondag voetbal, maandag werken, dinsdag spelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleiding
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een bowlingbal. Als wraak.
Weekend voetbal, feestje weer voetbalquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleiding
Jij hebt wel een bazen UI trouwensquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef XethaX het volgende:
je snapt dat bellen naar een willekeurige winkel geen zin heeft he?![]()
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!
Dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef XethaX het volgende:
je snapt dat bellen naar een willekeurige winkel geen zin heeft he?![]()
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!
IS het ook, maar het is wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
Weet je wat zo stom is, zitten we hier te hypen met z'n allen.
Heb je uiteindelijke de game in huis, ga je eerst nog rustig een bakkie zetten, ff poepen, ff wat vreten in elkaar zetten. Alle tijd van de wereld.
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.
Dank u!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:07 schreef Differ het volgende:
[..]
Jij hebt wel een bazen UI trouwens![]()
Neo
Ik trek het zwaar matig dat dat domme Nederlandse klootjesvolk daar al aan de slag kan met die shit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoeland gaan die dagen nog duren damn. DAMNNNN
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.
In een Dropbox stond de hele intro + eerste missie als HQ .mp4 video, weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daar is niks van te zien op youtube
in Almelo moet je gewoon direct een Pipa trekken anders werkt het niet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:07 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Dit.
Als die gamefags passief bellen. In Almelo moet je gewoon je bek los trekken en het spel eisen.
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:08 schreef XethaX het volgende:
[..]
in Almelo moet je gewoon direct een Pipa trekken anders werkt het niet!
The chase is better than the catchquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
Weet je wat zo stom is, zitten we hier te hypen met z'n allen.
Heb je uiteindelijke de game in huis, ga je eerst nog rustig een bakkie zetten, ff poepen, ff wat vreten in elkaar zetten. Alle tijd van de wereld.
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.
Dan maar direct de broek laten zakken en gaan twerken op de baliequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hier
Very true.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
The chase is better than the catch
Even Preston Palace gijzelen en zeggen dat niemand onbeperkt mag eten en drinken voordat iemand GTA 5 komt brengen! Zonder Preston Palace heeft Almelo geen economie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hier
Preston Palacequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Even Preston Palace gijzelen en zeggen dat niemand onbeperkt mag eten en drinken voordat iemand GTA 5 komt brengen! Zonder Preston Palace heeft Almelo geen economie.
Daar kijkt zelfs het pigmenteel beter bedeelde vakpersoneel van de Intertoys al niet meer van op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef XethaX het volgende:
[..]
Dan maar direct de broek laten zakken en gaan twerken op de balie
pro tipquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maandagavond gooi ik een kussen neer bij mijn voordeur, zodat mijn baby niet beschadigt tijdens het vallen dinsdag.
Snap ik, wat dacht je dat er in dat zwembad zat? Water??quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Preston Palace![]()
Restaurant en gang wel eens ondergekotst daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |