Het is geen Enigma code ofzo, gewoon 1 letter teveel. Hardly rocket science.quote:
Gamemania hosselt niet brada.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef kaos- het volgende:
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.
Laat mij het resultaat even wetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef kaos- het volgende:
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.
1 blauw oog, 2 gekneusde ribben, -1 portemonnee gok ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Principia het volgende:
[..]
Laat mij het resultaat even weten
Er zijn meer shops dan alleen GM-faggots.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Gamemania hosselt niet brada.
Heb al gebeld.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoeland gaan die dagen nog duren damn. DAMNNNN
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.
Een bowlingbal. Als wraak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verhaallijn einde: Er wordt door Roman een atoombom op Los Santos gegooit en iedereen gaat dood. Dat was het
Christine le Duc hosselt hem ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er zijn meer shops dan alleen GM-faggots.
Wel paarse dildo's.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Christine le Duc hosselt hem ook niet.
Maar ik hossel haar wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Christine le Duc hosselt hem ook niet.
Daar is niks van te zien op youtubequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef d-lx het volgende:
Intro is echt geniaal. Grafisch gezien blaast het echt GTA 4 weg.
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleidingquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Weekend zal nog enigzins meevallen, maar maandag word een hel.
Zaterdag werken, zondag voetbal, maandag werken, dinsdag spelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleiding
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een bowlingbal. Als wraak.
Weekend voetbal, feestje weer voetbalquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleiding
Jij hebt wel een bazen UI trouwensquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef XethaX het volgende:
je snapt dat bellen naar een willekeurige winkel geen zin heeft he?![]()
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!
Dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef XethaX het volgende:
je snapt dat bellen naar een willekeurige winkel geen zin heeft he?![]()
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!
IS het ook, maar het is wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
Weet je wat zo stom is, zitten we hier te hypen met z'n allen.
Heb je uiteindelijke de game in huis, ga je eerst nog rustig een bakkie zetten, ff poepen, ff wat vreten in elkaar zetten. Alle tijd van de wereld.
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |