SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Duurde lang.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Sorry duurde beetje lang
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat gebeurt hier de hele tijd man niet zo zeikenquote:
Moderator DIG
Horse shit.quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja een waterval van slagroom.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Pakspul het volgende:
Iemand nog een leuke free roam stream?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Als je geen honden kan vermoorden annuleer ik hem en koop ik wel COD Ghostsquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Komen er ook paarden in het spel voor?
En kun je honden etc nou ook vermoorden?
Moderator DIG
Daarom klikken op eigen risico.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn kleine OP edit in de Map spoiler zit er nog in.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Jep. Weet alleen niet waarquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er al beelden van grove street?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je geen honden kan vermoorden gooi ik mijn Playstation uit het raam.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je geen honden kan vermoorden annuleer ik hem en koop ik wel COD GhostsDigo![]()
quote:Kon het niet laten sorry.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
8 gb nodig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Donjes het volgende:
Heb nog maar 16 GB vrij op m'n xbox.. zal dit genoeg zijn?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
http://www.fengyunzhibo.com/tv/325833_1359032301372-5650q7s3.htmquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Pakspul het volgende:
Iemand nog een leuke free roam stream?
Doet wel missies nu zie ik![]()
Jazeker, zag er wel leip uit. Zou het blind herkennen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er al beelden van grove street?![]()
Zelf gemaakt G.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef dolf1010 het volgende:
ik zag dat er niet iemand hier was met GTA V, hoe komt hij daar aan?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
watquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef dolf1010 het volgende:
ik zag dat er niet iemand hier was met GTA V, hoe komt hij daar aan?
Moderator DIG
Toch maar niet klikken danquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://www.fengyunzhibo.com/tv/325833_1359032301372-5650q7s3.htm
Doet wel missies nu zie ik![]()
![]()
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Het is geen Enigma code ofzo, gewoon 1 letter teveel. Hardly rocket science.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Gamemania hosselt niet brada.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef kaos- het volgende:
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.
Heb al gebeld."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Laat mij het resultaat even wetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef kaos- het volgende:
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.![]()
![]()
Hoeland gaan die dagen nog duren damn. DAMNNNN
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.![]()
1 blauw oog, 2 gekneusde ribben, -1 portemonnee gok ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Principia het volgende:
[..]
Laat mij het resultaat even wetenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Verhaallijn einde: Er wordt door Roman een atoombom op Los Santos gegooit en iedereen gaat dood. Dat was hetGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Er zijn meer shops dan alleen GM-faggots.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Gamemania hosselt niet brada.
Heb al gebeld.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.![]()
Weekend zal nog enigzins meevallen, maar maandag word een hel.![]()
![]()
Een bowlingbal. Als wraak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verhaallijn einde: Er wordt door Roman een atoombom op Los Santos gegooit en iedereen gaat dood. Dat was hetIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Christine le Duc hosselt hem ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er zijn meer shops dan alleen GM-faggots."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Wel paarse dildo's.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Christine le Duc hosselt hem ook niet.
Maar ik hossel haar wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Christine le Duc hosselt hem ook niet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Daar is niks van te zien op youtubequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef d-lx het volgende:
Intro is echt geniaal. Grafisch gezien blaast het echt GTA 4 weg.![]()
![]()
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleidingquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Weekend zal nog enigzins meevallen, maar maandag word een hel.![]()
Zaterdag werken, zondag voetbal, maandag werken, dinsdag spelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleiding![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een bowlingbal. Als wraak.hahaha kk
"DON'T DO ANYTHING STUPID COUSIN!"![]()
![]()
Weekend voetbal, feestje weer voetbalquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weekend juist kut. maandag druk op het werk de hele dag dus afleiding![]()
Maandag![]()
![]()
Weet je wat zo stom is, zitten we hier te hypen met z'n allen.
Heb je uiteindelijke de game in huis, ga je eerst nog rustig een bakkie zetten, ff poepen, ff wat vreten in elkaar zetten. Alle tijd van de wereld.
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
je snapt dat bellen naar een willekeurige winkel geen zin heeft he?![]()
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!![]()
![]()
Jij hebt wel een bazen UI trouwensquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef XethaX het volgende:
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!![]()
Neo![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef XethaX het volgende:
je moet gewoon voor die balie staan te schreeuwen van IK WIL NU GTA OF ANDERS!!
Als die gamefags passief bellen. In Almelo moet je gewoon je bek los trekken en het spel eisen.
![]()
![]()
IS het ook, maar het is wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
Heb je uiteindelijke de game in huis, ga je eerst nog rustig een bakkie zetten, ff poepen, ff wat vreten in elkaar zetten. Alle tijd van de wereld.
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.
Moderator DIG
Dank u!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:07 schreef Differ het volgende:
[..]
Jij hebt wel een bazen UI trouwens![]()
Neo![]()
![]()
Ik trek het zwaar matig dat dat domme Nederlandse klootjesvolk daar al aan de slag kan met die shit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.In een Dropbox stond de hele intro + eerste missie als HQ .mp4 video, weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daar is niks van te zien op youtube![]()
in Almelo moet je gewoon direct een Pipa trekken anders werkt het niet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:07 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Dit.
Als die gamefags passief bellen. In Almelo moet je gewoon je bek los trekken en het spel eisen.
![]()
![]()
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:08 schreef XethaX het volgende:
[..]
in Almelo moet je gewoon direct een Pipa trekken anders werkt het niet!
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
The chase is better than the catchquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef kaos- het volgende:
Het hypen is nog meer boeiend dan de game zelf.![]()
Dan maar direct de broek laten zakken en gaan twerken op de baliequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hier![]()
![]()
Very true.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
The chase is better than the catch<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Even Preston Palace gijzelen en zeggen dat niemand onbeperkt mag eten en drinken voordat iemand GTA 5 komt brengen! Zonder Preston Palace heeft Almelo geen economie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ook daar zijn ze inmiddels aan gewend hier
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Maandagavond gooi ik een kussen neer bij mijn voordeur, zodat mijn baby niet beschadigt tijdens het vallen dinsdag.![]()
ik wil niks meer horen over Almelo
terug naar die GTA dingenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Preston Palacequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Even Preston Palace gijzelen en zeggen dat niemand onbeperkt mag eten en drinken voordat iemand GTA 5 komt brengen! Zonder Preston Palace heeft Almelo geen economie.![]()
Restaurant en gang wel eens ondergekotst daar.![]()
![]()
Daar kijkt zelfs het pigmenteel beter bedeelde vakpersoneel van de Intertoys al niet meer van op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef XethaX het volgende:
[..]
Dan maar direct de broek laten zakken en gaan twerken op de balie![]()
pro tipquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maandagavond gooi ik een kussen neer bij mijn voordeur, zodat mijn baby niet beschadigt tijdens het vallen dinsdag.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Snap ik, wat dacht je dat er in dat zwembad zat? Water??quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Preston Palace![]()
Restaurant en gang wel eens ondergekotst daar."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Voor de mensen die bart smits/ intertoys/etc willen afbellen, de tokos die een nachtopening hebben zullen hem sowieso al niet voor de release verkopen.MentionedDCMJ![]()
Tja, die extreme chloorlucht zegt genoeg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Snap ik, wat dacht je dat er in dat zwembad zat? Water??![]()
![]()
Ik denk dat het Rockstar ondertussen allemaal een rotzorg zal zijn, die gaan hoe dan ook zwaar kraken op deze game.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef VomitusCocktus het volgende:
In Spanje word die al grootschalig verkocht toch?
Daarom zeg ik: gewoon met onmiddelijke ingang een release marathon party van 72 uur aftrappen, maar ho maar. Alle brave boys kunnen tot dinsdag wachten terwijl het tuig massaal leakt en spoilt.![]()
![]()
alsof ze bij fucking Intertoys een nachtrelease hebbenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit voelt net als een chick die je geregeld hebt, maar eerst 250km moet rijden.
Eerst je huis stofzuigen, booze in huis halen, je pik scheren en dan een bericht krijgen dat ze in de file staat.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Snel rijden!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Jongens in Polen zijn ze ook los!!!!!!!!![]()
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen isquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef kaos- het volgende:
Eerst je huis stofzuigen, booze in huis halen, je pik scheren en dan een bericht krijgen dat ze in de file staat.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Alle mensen die hem nu al hebben krijgen maandagnacht op magische wijze de Red lights of death op hun Xbox.![]()
had je 0 euro hahahahaaquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen is![]()
i feel yaquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen is<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik had mij nog zo voorgenomen om geen streams te gaan kijken net als bij IV maar ik kan het gewoon niet laten.
![]()
Die vergelijkingen hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef kaos- het volgende:
Eerst je huis stofzuigen, booze in huis halen, je pik scheren en dan een bericht krijgen dat ze in de file staat.
Wel fucking herkenbaar![]()
![]()
Ik heb hem nog niet besteld, maar ze zullen hem bij de saturn toch wel gewoon in de winkel hebben op de releasedag?![]()
dit stel ik helemaal niet op prijs weet je datquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jepquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef diedjuh het volgende:
Ik heb hem nog niet besteld, maar ze zullen hem bij de saturn toch wel gewoon in de winkel hebben op de releasedag?![]()
Ik moest toch in de buurt zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb daar jaren gewerkt, weet precies wat de deal is daar
Ze hebben ze niet eens op voorraad momenteel. Maandag pas.![]()
Maar dan ben ik jou vast wel eens tegen gekomen in de jaren dat je daar gewerkt had![]()
All your eFUSEs are belong to Rockstar North.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef tralalala het volgende:
Alle mensen die hem nu al hebben krijgen maandagnacht op magische wijze de Red lights of death op hun Xbox.![]()
Hoe wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik moest toch in de buurt zijn![]()
Maar dan ben ik jou vast wel eens tegen gekomen in de jaren dat je daar gewerkt had<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Oh zo, ja ik werkte daar 7 jaar terug joh, ben een ouwe vent geworden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Was quote van het vorige topic, gaat snel hier.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Oh wow check deze nu, vliegtuig met zonsondergangquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:17 schreef Maastoren het volgende:
Nog een goede free roam stream: http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |