SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Duurde lang.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Sorry duurde beetje lang
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat gebeurt hier de hele tijd man niet zo zeikenquote:
Moderator DIG
Horse shit.quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja een waterval van slagroom.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Pakspul het volgende:
Iemand nog een leuke free roam stream?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Als je geen honden kan vermoorden annuleer ik hem en koop ik wel COD Ghostsquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Komen er ook paarden in het spel voor?
En kun je honden etc nou ook vermoorden?
Moderator DIG
Daarom klikken op eigen risico.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn kleine OP edit in de Map spoiler zit er nog in.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Jep. Weet alleen niet waarquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er al beelden van grove street?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je geen honden kan vermoorden gooi ik mijn Playstation uit het raam.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je geen honden kan vermoorden annuleer ik hem en koop ik wel COD GhostsDigo![]()
quote:Kon het niet laten sorry.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
8 gb nodig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Donjes het volgende:
Heb nog maar 16 GB vrij op m'n xbox.. zal dit genoeg zijn?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
http://www.fengyunzhibo.com/tv/325833_1359032301372-5650q7s3.htmquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Pakspul het volgende:
Iemand nog een leuke free roam stream?
Doet wel missies nu zie ik![]()
Jazeker, zag er wel leip uit. Zou het blind herkennen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er al beelden van grove street?![]()
Zelf gemaakt G.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef dolf1010 het volgende:
ik zag dat er niet iemand hier was met GTA V, hoe komt hij daar aan?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
watquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef dolf1010 het volgende:
ik zag dat er niet iemand hier was met GTA V, hoe komt hij daar aan?
Moderator DIG
Toch maar niet klikken danquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
http://www.fengyunzhibo.com/tv/325833_1359032301372-5650q7s3.htm
Doet wel missies nu zie ik![]()
![]()
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Het is geen Enigma code ofzo, gewoon 1 letter teveel. Hardly rocket science.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Gamemania hosselt niet brada.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef kaos- het volgende:
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.
Heb al gebeld."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Laat mij het resultaat even wetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef kaos- het volgende:
Maareuh, Almelo boys, ik ga straks even wat shops af hier denk ik.![]()
![]()
Hoeland gaan die dagen nog duren damn. DAMNNNN
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.![]()
1 blauw oog, 2 gekneusde ribben, -1 portemonnee gok ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Principia het volgende:
[..]
Laat mij het resultaat even wetenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Verhaallijn einde: Er wordt door Roman een atoombom op Los Santos gegooit en iedereen gaat dood. Dat was hetGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Er zijn meer shops dan alleen GM-faggots.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Gamemania hosselt niet brada.
Heb al gebeld.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoeland gaan die dagen nog duren damn. DAMNNNN
Eerst worden we maandagavond nog verrast met oogbalkanker door Gamekings Showcase Live.![]()
Weekend zal nog enigzins meevallen, maar maandag word een hel.![]()
![]()
Een bowlingbal. Als wraak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verhaallijn einde: Er wordt door Roman een atoombom op Los Santos gegooit en iedereen gaat dood. Dat was hetIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Christine le Duc hosselt hem ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er zijn meer shops dan alleen GM-faggots."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Wel paarse dildo's.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Christine le Duc hosselt hem ook niet.
Maar ik hossel haar wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Giester het volgende:
[..]
Christine le Duc hosselt hem ook niet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |