Ja, maar niet dat nachtleveringen niet door gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, productieproblemen zijn waar
Twitch zal er wel als een gek opzitten...niemand zit te wachten op een claim van rockstar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja hoe kan dat het had 50 viewers sws iemand heeft de twitch staff ff getipt. maar ook hoe dom op de bekendste stream site die shit gaan streamen
Zelfde die ik net post?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
https://mega.co.nz/#!ZR0R(...)DLnQGZGpixS_wmZCGuWE
Aanrader. Weet iemand op welke console dit gespeeld is? HD materiaal btw.
uber hoek!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:37 schreef Puzom het volgende:
Dit ziet er toch goed uit man!!
[ afbeelding ]
Erg bekende streaming site voor gamesquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:35 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Wat is dat twitch eigenlijk
+1quote:
Echte gamers smokenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:38 schreef Skwish het volgende:
Zijn het allemaal wiethoofden die GTA V eerder bemachtigen?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:37 schreef Puzom het volgende:
Dit ziet er toch goed uit man!!Dit is zeker niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Muhahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik sta in gst as we speak maar geen gta v in de schappen of onder de toonbank.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb daar jaren gewerkt, weet precies wat de deal is daarquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik sta in gst as we speak maar geen gta v in de schappen of onder de toonbank.
Wie gaat ff helpen distributiecentrum overvallenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb daar jaren gewerkt, weet precies wat de deal is daar
Ze hebben ze niet eens op voorraad momenteel. Maandag pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |