Doe even verslagquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga zo effe die kant op. Als gst het al verkoopt cancel ik de bol preorder
Het is meer omdat XethaX ervan overtuigd is dat hij hem vandaag gaat hebben, maar dat word een flinke domper voor hem.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was er met GTA IV ook zo'n dikke hype eigenlijk? (Nooit gespeeld, had toen nog geen console enz.)
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was er met GTA IV ook zo'n dikke hype eigenlijk? (Nooit gespeeld, had toen nog geen console enz.)
Jazeker. Ben toen nog naar de nachtrelease gegaan in Gouda bij een gamewinkel die gerund wordt door 2 pottenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denk wel net iets meer nu eigenlijk, vooral omdat IV voor het gros toch wat tegenviel en dit een game lijkt te worden waar alles in zit. (lees: nagenoeg perfect is)quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
vroeger woonde ik daar om de hoekquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
De GameNED op de Amsterdamsestraatweg in Utreg verkoopt hem van onder de toonbank!!!
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Trebo het volgende:
Je zal maar aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht wonen
post dan pics...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
De GameNED op de Amsterdamsestraatweg in Utreg verkoopt hem van onder de toonbank!!!
In Amsterdam heb je dan weer een Utrechstestraat, maar daar zit geen NED gameshop voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Trebo het volgende:
Je zal maar aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht wonen
Oke.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jazeker. Ben toen nog naar de nachtrelease gegaan in Gouda bij een gamewinkel die gerund wordt door 2 pottenToen ik om een uur of 2 thuis was, was ik te moe om nog te spelen
Gaat niet eens om de winkel.. in Rotterdam heb je de Ajaxstraatquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je dan weer een Utrechstestraat, maar daar zit geen NED gameshop voor zover ik weet.
Hihi alsof ze het er om doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je dan weer een Utrechstestraat, maar daar zit geen NED gameshop voor zover ik weet.
Denk dat je voor niks gaatquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga zo effe die kant op. Als gst het al verkoopt cancel ik de bol preorder
Tuurlijk knul, en mijn pa is Mark Rutte.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
hmm valt wel mee kwa volk wat er rond loopt. Game beursen zoals gamescom zijn erger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Haha.Ik ben zelf nog nooit naar een nachtrelease geweest. Lijkt me eigenlijk wel eens leuk om te kijken wat voor volk daar rondloopt.
Stel je voor dat je Amsterdam moet zeggen heh..quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:17 schreef Nielsch het volgende:
We noemen de Amsterdamsestraatweg hier trouwens gewoon Straatweg of ASW.
Ik sta op het punt om op het fietsje te springen nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Wow, ik wist niet dat hij een dochter had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, en mijn pa is Mark Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |