AI is behoorlijk verandert. Zie ook hoe de politie behoorlijk agressief is geworden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef m0j0 het volgende:
Ik hoop dat ze de AI qua Autorijden hebben verbeterd, ik irriteerde me mateloos aan de AI die je gewoon ramt als je stopt voor een stoplicht..
Stoppen voor een stoplicht in GTAquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef m0j0 het volgende:
Ik hoop dat ze de AI qua Autorijden hebben verbeterd, ik irriteerde me mateloos aan de AI die je gewoon ramt als je stopt voor een stoplicht..
In Mafia kreeg je een bekeuring wanneer je door rood reed of te hard reedquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Stoppen voor een stoplicht in GTA
Met de politie mod in Gta 4?, yup.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Netjes rijden vond ik soms wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd, maar geen geduld voor neequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Bart Smit is al na Zaterdag opgeschoven
Hij stond op vandaag binnenkomen bij track en trace, en nu zaterdag dus we schuiven gewoon naar Dinsdag nuquote:
Nah niks zeker, alleen 1 iemand die het zegt op een forumquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verkoopt Gameshop Twente hem echt al?
Als dat zo is roggel ik die shit wel heb daar gewerkt.
Ik ga zo effe die kant op. Als gst het al verkoopt cancel ik de bol preorderquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verkoopt Gameshop Twente hem echt al?
Als dat zo is roggel ik die shit wel heb daar gewerkt.
aha, Dat was BIJNA een dikke vette Yes geweest!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij stond op vandaag binnenkomen bij track en trace, en nu zaterdag dus we schuiven gewoon naar Dinsdag nu
Ik krijg gewoon flashbacks naar de Fok forums voor de release van GTA 4.. daar werden mensen ook half nederland doorgestuurd.. en nergens was ie te koop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah niks zeker, alleen 1 iemand die het zegt op een forum
Ze gaan het natuurlijk niet aan de grote klok hangenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
He XethaX:
http://www.gameshoptwente(...)179&&editie_id=45139
Jammer joh!
Nah kom me al niet voorstellen volgens mij worden ze gewoon klaar gemaakt qua codes voor verzending had leuk geweest welquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef remcheese het volgende:
[..]
aha, Dat was BIJNA een dikke vette Yes geweest!
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Bart Smit is al na Zaterdag opgeschoven
Ook niet uitleveren, trust me.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze gaan het natuurlijk niet aan de grote klok hangen
Goh, dat is nogal logischquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ook niet uitleveren, trust me.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanaf maandag 16.00 uur de eerste reviews, dan loopt het embargo af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |