Tja, die extreme chloorlucht zegt genoeg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Snap ik, wat dacht je dat er in dat zwembad zat? Water??
Ik denk dat het Rockstar ondertussen allemaal een rotzorg zal zijn, die gaan hoe dan ook zwaar kraken op deze game.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef VomitusCocktus het volgende:
In Spanje word die al grootschalig verkocht toch?
Snel rijden!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Jongens in Polen zijn ze ook los!!!!!!!!
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen isquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef kaos- het volgende:
Dit voelt net als een chick die je geregeld hebt, maar eerst 250km moet rijden.
Eerst je huis stofzuigen, booze in huis halen, je pik scheren en dan een bericht krijgen dat ze in de file staat.
had je 0 euro hahahahaaquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen is
i feel yaquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik een euro kreeg voor elke keer dat mij dit overkomen is
Die vergelijkingen hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:14 schreef kaos- het volgende:
Dit voelt net als een chick die je geregeld hebt, maar eerst 250km moet rijden.
Eerst je huis stofzuigen, booze in huis halen, je pik scheren en dan een bericht krijgen dat ze in de file staat.
dit stel ik helemaal niet op prijs weet je datquote:
Jepquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef diedjuh het volgende:
Ik heb hem nog niet besteld, maar ze zullen hem bij de saturn toch wel gewoon in de winkel hebben op de releasedag?
Ik moest toch in de buurt zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb daar jaren gewerkt, weet precies wat de deal is daar
Ze hebben ze niet eens op voorraad momenteel. Maandag pas.
All your eFUSEs are belong to Rockstar North.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:15 schreef tralalala het volgende:
Alle mensen die hem nu al hebben krijgen maandagnacht op magische wijze de Red lights of death op hun Xbox.
Hoe wat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik moest toch in de buurt zijn![]()
Maar dan ben ik jou vast wel eens tegen gekomen in de jaren dat je daar gewerkt had
Oh zo, ja ik werkte daar 7 jaar terug joh, ben een ouwe vent geworden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Was quote van het vorige topic, gaat snel hier.
Oh wow check deze nu, vliegtuig met zonsondergangquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:17 schreef Maastoren het volgende:
Nog een goede free roam stream: http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |