Vroeg ik me ook al af iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die blauwe en gele balkjes onder de radar zijn? Groen zal wel health zijn neem ik aan...
Mag je niet uber pratenquote:
Tuurlijk, altijd even uitproberen.quote:
Volgens mij slowmotion/special abilityquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Wat was dat met die achterlichten?
kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij slowmotion/special ability
Ah oké, zag er zo raar uit. Fifa had ooit een bug waarbij het net helemaal werd uitgerekt naar achteren. Leek erop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij slowmotion/special ability
Niemand heeft een ban gekregen die een legale disc speelde. Dat kan ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef fetss het volgende:
Zou je nu nog een BAN krijgen als je GTA gaat spelen? al iemand gedaan terwijl hij op xbox live zat?
Zolang je niet gaat leaken mag je gewoon spelen, zowel van Sony als Microsoft. Is zelfs bevestigd nog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef fetss het volgende:
Zou je nu nog een BAN krijgen als je GTA gaat spelen? al iemand gedaan terwijl hij op xbox live zat?
BRON?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat leaken mag je gewoon spelen, zowel van Sony als Microsoft. Is zelfs bevestigd nog.
nee, maar heb wel een filmpje gezien van neukende hondenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef Poffert het volgende:
Iemand al honden gespot in de stream?
Ja, dat was Chopquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee, maar heb wel een filmpje gezien van neukende honden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://gtaforums.com/topi(...)firemd-proof-inside/quote:
had ik dat ook maar gedaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:44 schreef ShevaJB het volgende:
Ik bekijk niks, ik laat me verrassen volgende week. Ik laat me heerlijk in de wereld storten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:44 schreef ShevaJB het volgende:
Ik bekijk niks, ik laat me verrassen volgende week. Ik laat me heerlijk in de wereld storten
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:47 schreef Poffert het volgende:
Dat vind ik ook echt jammer. Gemiste kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
successquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef videonatic het volgende:
Ik ga morgen die game gewoon scoren in de winkel, gaat zeker lukken. Fuck een pre order.
Boeit me nou weer totaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt jammer. Gemiste kans.
welkomquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
Ik heb me, na lang meelezen, ook maar eens aangemeld hier.
Het is lang geleden dat ik zo hyped ben geweest voor een game.
M'n leidinggevende vroeg net of ik dinsdag wilde over werken![]()
Grappenmaker.
Inderdaad. Je moet toch het spoor volgen, het is niet alsof je off road the bergen in kan of zo.quote:
In San Andreas altijd veel te hard gaan tot je ontspoortquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet toch het spoor volgen, het is niet alsof je off road the bergen in kan of zo.
Hoi, ik ben je leidinggevende en ik lees hier ook mee, je hoeft maandag niet meer te komen, doeiquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
M'n leidinggevende vroeg net of ik dinsdag wilde over werken![]()
Grappenmaker.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:47 schreef Poffert het volgende:
Kloten, dat leek me nou juist lachen. Lekker met een noodgang over het spoor kneuren en auto's vermorzelen die net vaststaan op een overweg enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
En een beetje autos aanrijden op een overwegquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet toch het spoor volgen, het is niet alsof je off road the bergen in kan of zo.
All you had to do was follow the damn train, CJ!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Voordat je reageertquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me waar je hem kan downloaden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |