quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
All you had to do was follow the damn train, CJ!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoi, ik ben je leidinggevende en ik lees hier ook mee, je hoeft maandag niet meer te komen, doei
In GTA SA was dat één van de tofste dingen, het ontsporen van de trein.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En een beetje autos aanrijden op een overwegNou joepie
Is toch ontopic ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Blijf a.u.b. ontopic.
Geen warez.
Spoilers in spoilertag.
Jij vraagt naar warez. Stout.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is toch ontopic ?
Ik vraag iets over GTA V
echt niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In GTA SA was dat één van de tofste dingen, het ontsporen van de trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Bij mij op het werk zit een kerel die zich pro gamer noemt, en nog nooit een GTA heeft gespeeld. Wel WoW natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb SA nooit gespeeld. En ik heb geen flauw idee waarom![]()
maar je vraagt naar warez...quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is toch ontopic ?
Ik vraag iets over GTA V
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:54 schreef FritsFlits het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:54 schreef FritsFlits het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen warez vragen graag. Wordt niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is toch ontopic ?
Ik vraag iets over GTA V
Ik durf eigenlijk telkens maar heel even te kijken. Zodra hij echt nieuwe dingen bezoekt zet ik 'm uit want ik wil ook nog wat voor mezelf overhouden volgende weekquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:57 schreef stijn_ het volgende:
Magic Mike is aan het vliegen, verbaas me nogsteeds over hoe groot de map is...
Je hebt treinen en je hebt lightrail, dat zijn twee verschillende systemen. Misschien de één wel en de ander niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gta forums beweert wel weer dat je treinen kunt besturen. Er was toch ook een missie met een trein volgens ign ?
Je hebt ook nog Fyra.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt treinen en je hebt lightrail, dat zijn twee verschillende systemen. Misschien de één wel en de ander niet.
Nee, dan kun je inderdaad beter op een internetforum zitten en mensen uitlachen die een stream van een game aan het bekijken zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die gaan kijken op een stream hoe iemand anders aan het gamen is![]()
Yep zit ook in het spel, semi-HSL lijn naar Vice City. Alleen rijdt ie nooit dus kom je nooit in Vice City.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
free record shop dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:00 schreef Tikoloshe het volgende:
Nou meerdere intertoys en Bart Smit filialen gebeld zijn allemaal goed op de hoogte. Dus helaas wachten tot Dinsdag.
Dat Fyra.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Yep zit ook in het spel, semi-HSL lijn naar Vice City. Alleen rijdt ie nooit dus kom je nooit in Vice City.
Heb gezien hoe een trein aan kwam met een bestuurder erin, wel nice. Franklink sprong op de trein en toerde even mee op zo'n platform op de locomotief.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gta forums beweert wel weer dat je treinen kunt besturen. Er was toch ook een missie met een trein volgens ign ?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:47 schreef Poffert het volgende:
In GTA SA was het wel leuk om um te laten crashen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |