SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Follow the damn train CJ!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wel heel veel spoor trouwens!
Same. Veel mensen zijn vrij negatief over de game, maar ik heb me er echt goed mee vermaakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:29 schreef Zhano het volgende:
GTA is gewoon 1 van de spellen die je blind kunt kopenOok al vond ik IV iets minder, toch geen spijt van de aankoop. Nog genoeg uurtjes gespeeld.
Just or Unjustquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:29 schreef Zhano het volgende:
GTA is gewoon 1 van de spellen die je blind kunt kopenOok al vond ik IV iets minder, toch geen spijt van de aankoop. Nog genoeg uurtjes gespeeld.
Ik wil er niks van zienquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:31 schreef kaos- het volgende:
Het gaat nu ernstig tijd worden voor gameplay hoor, ben er wel een beetje klaar mee.
Het zou toch veel groter zijn dan alle mals bij elkaar ?quote:
Dit idd. En gewoon wat aankloten blijft ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Same. Veel mensen zijn vrij negatief over de game, maar ik heb me er echt goed mee vermaakt.
Ik ook niet. Missies dan. Maar stukje gameplay dat iemand even aan het rondkloten is lijkt me wel wat.quote:
Ja ok, das wel acceptabel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Missies dan. Maar stukje gameplay dat iemand even aan het rondkloten is lijkt me wel wat.
Laat Youtube niet eens door denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Missies dan. Maar stukje gameplay dat iemand even aan het rondkloten is lijkt me wel wat.
Youtube is dan ook niet de enige videostreamert gelukkigquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Laat Youtube niet eens door denk ik.
Kijk eens naar de schaal van gebouwen en wegen, of anders naar het vergelijkingsfilmpje wat ik hierboven postte. Dan zie je hoe groot de map daadwerkelijk is.quote:
Die gasten bij R* hebben echt humor hoor, ik hou er wel vanquote:
Ja ik vrees er ook niet zo voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef kaos- het volgende:
Ik zei het toch, die map is echt akelig groot.
Daarom. Daarbij zit er ook nog eens gigantisch veel detail in waardoor het allemaal nog grootser aan gaat voelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja ik vrees er ook niet zo voor.
Hij lijkt klein op de afbeelding, maar de schaal zal wel huge zijn.
En dan nog onderwater en meer binnen enzo.
Onderwater is niet zo heel interessant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja ik vrees er ook niet zo voor.
Hij lijkt klein op de afbeelding, maar de schaal zal wel huge zijn.
En dan nog onderwater en meer binnen enzo.
True, dat is nice.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi ook om te zien dat er inderdaad zóveel groen en natuur is. Crossen, stunten, racen, vliegen, alles. In multiplayer.
Dat filmpje wil ik met de nieuwe map zien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Nog meer vergelijkingsmateriaal, de GTA V map is HUGE.
Oil Fieldquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Tropanzia het volgende:
3 vliegvelden. En wat zou dat rechts naast Los Santos zijn met die rode strepen. Mufriets Dit Field??? of zo.
Ja die was gister al realquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
De Strategy Guide waar de map uit afkomstig is.
Xbox 360 doosje schijnt ook real te zijn.
[ afbeelding ]
NOSEquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
National Office of Security Enforcement
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Onderwater is niet zo heel interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
Heb jij ooit een spel gehad waar je het onderwater leuk vond?quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef kaos- het volgende:
En hoe zit dat met schaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Dit!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En hoe zit dat met schaal?
Vraag ik me ook af eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb jij ooit een spel gehad waar je het onderwater leuk vond?
Mij boeit onderwater echt niks.
Kaufman cabs, mooie homage aan Andy Kaufman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Zhano het volgende:
Gruppe SechsDie snapte ik eerst niet eens tot mijn mama boos werd
Volgens mij zijn ze ervan uitgegaan dat de vliegvelden ongeveer even groot zijn, tenminste dat was zo bij dat filmpje wat hier net werd gepost en het lijkt hier ook wel te kloppen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lijkt alsof de map van GTA IV te klein is t.o.v. GTA V. Verkeerde vergelijking dus.quote:
Dat zal nu wel anders worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb jij ooit een spel gehad waar je het onderwater leuk vond?
Mij boeit onderwater echt niks.
Latkaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kaufman cabs, mooie homage aan Andy Kaufman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef byah het volgende:
Het nieuwe ervan is er al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Digo
Fuck gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend inderdaad, het is toch wel kapot groot. Ik vind Vice City al groot en volgens mij wordt het iedere keer groterquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Floxcie het volgende:
Gaan we om de twee reacties de nieuwe map zien?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef m0j0 het volgende:
lol, als dat de schaal is, heaven, i`m in heaven!
Klopt geen zak van als je de startbanen vergelijkt.quote:
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt geen zak van als je de startbanen vergelijkt.
Was er ook al 1 met een vrouwtjequote:
Godverdomme, nou kan ik nooit meer normaal naar de map kijkenquote:
Haha nice!quote:
als die schaal klopt (lijkt best goed) tering wat wordt de map dan grootquote:
Maar de schaal klopt niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef All-out het volgende:
[..]
als die schaal klopt (lijkt best goed) tering wat wordt de map dan groot
san andreas leek al geen einde aan te komen af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://gtaforums.com/topi(...)rk-analysis/page-794
Los Santos![]()
dlcquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Hoe gaan ze verklaren waar Las Venturas heen is?
aliensquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Gelijk gemaakt met de grond en er een hele grote parkeerplaats van gemaaktquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef lord_bono het volgende:
WTF die tags van tinypicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://gtaforums.com/topi(...)rk-analysis/page-794
Los Santos![]()
Vice City!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:51 schreef All-out het volgende:
zou de volgende GTA misschien in San Fierro/Las Venturas(?) afspelen? aangezien die niet in dit deel zitten... of toch weer Miami.. of London
Werkt niet echt goed hequote:
Een attachment uit google of in dit geval xbxoworld, direct proberen te linken faalt inderdaad keihardquote:
helaas is het ook niet nieuwquote:
Pics. Info. Foto ervan met een papiertje van FOK! ernaast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige verschil is dat iemand die ik dus ken ze in zijn handen heeft/had.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat kan ons aan onze bal jeuken ja? Guide = guide, maakt ons toch geen hol uit van wie het plaatje komt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb em ook al doorgebladert.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
How about no.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Pics. Info. Foto ervan met een papiertje van FOK! ernaast.
Anders bullshit.
Ik had geen zin om alles helemaal terug te lezen, sorry man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En dat kan ons aan onze bal jeuken ja? Guide = guide, maakt ons toch geen hol uit van wie het plaatje komt?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:08 schreef byah het volgende:
duidelijkere mapDuidelijker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan lul je gewoon uit je nek.quote:
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
No biggie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
How about no.
[..]
Ik had geen zin om alles helemaal terug te lezen, sorry man.
Dit. Nog steeds onleesbaar grotendeels. Ach ja, een gegeven paard moet je niet in zijn bek schijten.quote:
of kijken...quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dit. Nog steeds onleesbaar grotendeels. Ach ja, een gegeven paard moet je niet in zijn bek schijten.
Nope. Gewoon werken bij een bedrijf dat games verkoopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Duidelijker?
[..]
Dan lul je gewoon uit je nek.![]()
Dat doe ik ook. Ik heb GTA V al gespeeld. Maar ik ga niks posten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope. Gewoon werken bij een bedrijf dat games verkoopt.
Jerry Jerry Jerry!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik heb GTA V al gespeeld. Maar ik ga niks posten.
Dat kan dus niet. Maar die guides krijgen ze eerder binnen dan de games.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik heb GTA V al gespeeld. Maar ik ga niks posten.
Jij moet gewoon niet zo stoer doen zonder bewijs.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Maar die guides krijgen ze eerder binnen dan de games.Doe eens niet zo huilen, sneu figuur.
Wat is er precies stoer aan een fotootje van een guide posten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet zo stoer doen zonder bewijs.
Jij bent tof! Boks!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
Ik doe nu een gamedeveloper opleiding zodat ik bij Rockstar kan gaan werken zodat ik GTA VII als één van de eerste kan spelen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef jackson het volgende:
Ik haak af hier...
Succes iedereen verder. Hopelijk gaat het een mooie game worden.
Heb er zin in.
Met je "ja ik ken zogenaamd iemand".quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er precies stoer aan een fotootje van een guide posten?
Men wil bronnen, om te checken of het legit is. Als jij dat niet kan geven kan je het overal vandaan halen. Ik dacht wel dat je dat zou begrijpen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er precies stoer aan een fotootje van een guide posten?
Ditquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Men wil bronnen, om te checken of het legit is. Als jij dat niet kan geven kan je het overal vandaan halen. Ik dacht wel dat je dat zou begrijpen.
Waarom? Klinkt gewoon plausibel hoor. Toen ik in Utreg werkte bij Games R Fun (nu eplaza op Hoog catharijne), hadden we de guides vaak al een week voor de games zelf binnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Misschien is dat voor jou een vreemd fenomeen, maar ik ken inderdaad mensen met verschillende banen en hobby's. Zo kwam ik aan dit fotootje. Nogmaals, stel je niet zo aan boeler.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met je "ja ik ken zogenaamd iemand".
Nou stoer hoor.
Maar het klopt wel wat ie zegt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Doe dan niet zo interessant als je ook niks weet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien is dat voor jou een vreemd fenomeen, maar ik ken inderdaad mensen met verschillende banen en hobby's. Zo kwam ik aan dit fotootje. Nogmaals, stel je niet zo aan boeler.
quote:
Klopt, maar dat weet ik ook al 100 jaar, niets bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar het klopt wel wat ie zegt.
Het komt niet allemaal tegenlijk
En ik heb gezien, dat iemand zag dat hij degene had gezien dat jij had gezien dat hij het had gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe eens normaal tegen Typisch man, ik heb zelf gezien dat hij de nieuwe guide heeft gezien droeftoeters.
Maar wat moet je dan stoer doen als je iemand kent die een boekje in zijn handen heeft gehad?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waarom? Klinkt gewoon plausibel hoor. Toen ik in Utreg werkte bij Magic Games (nu eplaza op Hoog catharijne), hadden we de guides vaak al een week voor de games zelf binnen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Doe dan niet zo interessant als je ook niks weet.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef Giester het volgende:
[..]
En ik heb gezien, dat iemand zag dat hij degene had gezien dat jij had gezien dat hij het had gezien.
Dus kan kloppen.
Dat is weer wat anders ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan stoer doen als je iemand kent die een boekje in zijn handen heeft gehad?))))
Voor sommige wel schijnbaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef kaos- het volgende:
Klopt, maar dat weet ik ook al 100 jaar, niets bijzonders.
Ja don't get me wrong, maar ik vind het een beetje sneu om tof te gaan lopen doen dat iemand een guide gezien heeft wat jij dan weer gezien hebt.quote:
Guile dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
Ik ben nu verdrietig. Bedankt. Kanjer mensen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja don't get me wrong, maar ik vind het een beetje sneu om tof te gaan lopen doen dat iemand een guide gezien heeft wat jij dan weer gezien hebt.
Vanmorgen zag ik ook een dikke Lambo rijden, nu ben ik wel echt de fucking man of niet ?
Lidlquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
sow maar heb wel egt zin in die game zeg
waar halen jully hem?!
Bij die makker van je die ook die guide had.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
sow maar heb wel egt zin in die game zeg
waar halen jully hem?!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:20 schreef HostiHawaii het volgende:
Back 2 watermelons dan maar? Daar kon ik me nog mee vermaken.
50 slechte maps en gezeik over bewijs van een fucking guide daarentegen........
Saturn ja? pauperquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Bij die makker van je die ook die guide had.
VBL + Fut + GTA = chaos.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
Ik dacht dat in het FUT topic de raarste sjappies zaten. I was wrong
Ga jij je oksels scheren in GTA?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:23 schreef Tyron het volgende:
Heeft Typisch gewed om bier dat hij de guide heeft gezien?
ik denk dat die neger wel kale oksel heeftquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij je oksels scheren in GTA?
Ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is die gozer Typisch weer uit zijn nek aan het lullen? Dat doet hij in VBL ook altijd.
Hopelijk zitten er ook homo's in dit spel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat die neger wel kale oksel heeft
tyron zijn mannetje dus
Xbox is nou eenmaal de zwakste console. Dus daar word alles voor gemaakt, en dan word de zooi geport naar PS3 en/of PC. En dan is het daarop verneukt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
Xbox 360 versie ziet er wel degelijk beter uit dan PS3. Alweer.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
Xbox 360 versie ziet er wel degelijk beter uit dan PS3. Alweer.
Nee, mij is verteld dat je daar alles kan doen dus ik ga op ijsberenjacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij je oksels scheren in GTA?
Ik hoop het ook voor jou, kom je toch nog aan je trekken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk zitten er ook homo's in dit spel.
Als u links kijkt ziet u rechts niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Rechts ziet u East Vinewood, hier voor ziet u Vinewood zelf en links ziet u Morningwood.
wejo dat kon in Vice City alquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Zou gruwelijk zijn als je bij het vliegveld ook binnen kan bij de hallen
nog mooier als je bij de balie een ticket kan kopen en incheckenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Zou gruwelijk zijn als je bij het vliegveld ook binnen kan bij de hallen
HAHA ORIGINEEL MANquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als u links kijkt ziet u rechts niks
zeg wollahquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wejo dat kon in Vice City al
wollah ga kijken dan Gquote:
lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wollah ga kijken dan G
ik zeg jou
Waar is Haywood?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Rechts ziet u East Vinewood, hier voor ziet u Vinewood zelf en links ziet u Morningwood.
Aan de andere kant was het wel uitermate onrealistisch dat een blanke zich in de criminalteit begeeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond het wel afbreuk doen aan de spelbeleving in San Andreas dat je gedwongen was een neger te besturen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef kaos- het volgende:
ff serieus vriendjes :
http://imgur.com/vPnsXWL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt klein totdat je het plaatje eronder ziet, dat is het desbetreffende strand volgens mij.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
gelukkig is het ook 342934691246914329143279x gepostquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een attachment uit google of in dit geval xbxoworld, direct proberen te linken faalt inderdaad keihard
Veel van dat soort topics daar ineens wel.. Zie sowieso veel mensen zeggen dat ze hem tegen vinden vallen maar wtf, ik vind het er best top uitzien en zeker op GTAforums zag je al tijdenlang hoe groot de map ongeveer werd. Hij komt echt goed overeen met wat ze daar in elkaar gesleuteld hadden mbv screens en trailers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)fter-seeing-the-map/
Epic sadness.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef Vak113 het volgende:
Nog een map analyse... Nu met overlappende in-game screenshots (top down) van de gameplay-trailer.Al die (gta-forums) autistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na al die jaren wachten, waarom niet gewoon nog 1 weekje langer wachten?
dayum.quote:
Lekker, kan ie niet morgen of desnoods vannacht al verkocht worden ?quote:
Patience is a virtue.quote:
L1 R2 L1 L2 links rechts kruisje rondje L1 L2quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef JessedeK het volgende:
Eerste wat ik ga doen als ik geld heb in V:
[ afbeelding ]
Nee 227-555-1680quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
L1 R2 L1 L2 links rechts kruisje rondje L1 L2
Ik heb een Xbox, maar maakt niet uitquote:
Ik heb weer zin om die te spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een Xbox, maar maakt niet uit
Vroegah op de PS2, San Andreas
deze? O-O-L1-O-O-O-L1-L2-R1-driehoekje-O-driehoekje..quote:
Mijn PS2 heeft het begeven.. Loopt de hele tijd vast enzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb weer zin om die te spelen.
Maar is deze map nou echt of niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
Interessante post op Reddit:
http://www.reddit.com/r/G(...)_map_on_the_other_i/
Persoonlijk vond ik RDR enorm groot, nu heeft die dude in bovenstaande post deze exacte vergelijking gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, 100%.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar is deze map nou echt of niet?
Oh nicequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, 100%.
Is een scan / foto uit de strategy guides.
Zeker, neem daarmee het multiplayer aspect mee en je hebt echt talloze mogelijkheden..quote:
Yup, nog tot Maandag om een goedkope 360 op de kop te tikken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:14 schreef JessedeK het volgende:
Nog ongeveer 7 dagen...
voor je het weet is het zover
Wat heeftie een kutkop eigenlijkquote:
http://www.reddit.com/r/G(...)_map_on_the_other_i/quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die vergelijking met RDR is volgens mij ook onzin qua afmetingen.
Hmm verrassend. Morgen ff op de pc bekijken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)_map_on_the_other_i/
Berekeningen kloppen 100%.
Als Rockstar al aan sommige sites vraagt om die map te verwijderenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar is deze map nou echt of niet?
back in the day tilde dat nummer de Road Rash intro al naar een hoger levelquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef HostiHawaii het volgende:
San Andreas, oh the memories...
In het donker Mt. Chiliad op en met Rusty Cage van Soundgarden door de speakers!
Die filmpjes waren hilarisch! Had hem op de Saturn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
back in the day tilde dat nummer de Road Rash intro al naar een hoger level
ah balen! Ik heb er ook een tijdje aan gedacht om m'n ps3 te verkopen... Gelukkig toch maar niet gedaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Yup, nog tot Maandag om een goedkope 360 op de kop te tikken.
Vorige weggedaan omdat ik er nooit meer op speelde. GTA he-le-maal vergeten.
Zag de releasedatum en dacht: KUT!
Jouw sig!!
ja vooral die filmpjes als je verloren hadquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die filmpjes waren hilarisch! Had hem op de Saturn.
bij mij vooral Tony Hawkquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja vooral die filmpjes als je verloren had
video game soundtracks hebben me geïntroduceerd tot een hoop coole muziek
GTA, Tony Hawk etc briljante soundtracks
Jerry was a racecar driver van Primus!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja vooral die filmpjes als je verloren had
video game soundtracks hebben me geïntroduceerd tot een hoop coole muziek
GTA, Tony Hawk etc briljante soundtracks
Volgens mij ook een missie die een dikke sneer was naar RR in The Lost and Damned.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In GTA IV zat trouwens een achievement die verwees naar Road Rash
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Al die (gta-forums) autisten![]()
![]()
Na al die jaren wachten, waarom niet gewoon nog 1 weekje langer wachten?
Precies dit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef JessedeK het volgende:
Eerste wat ik ga doen als ik geld heb in V:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De rode lijn lijkt dus op een metrolijn en de paarse op een treinspoor?
Ja toch, beetje Pimp My Ride doenquote:
De schaal/grootte van de mapquote:
De legenda ontbreektquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
Vind het toch wel tegenvallen eigenlijk. Zelfs de map in RDR lijkt al groter.
Ze hadden toch in eerste instantie gezegd dat de map groter dan de voorgaande delen bij elkaar zou worden? Inclusief onderwater terrein e.d. natuurlijk, maar dan nog.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Via een topic op GTAF zag ik dat bol.com pas de 17de VERZENDT!!!!!
Geld dit ook voor de normal editie, of alleen voor de CE. Hier zit ik niet op te wachten
Niet waar. Vraag maar aan die robot. Hij zei dat ik hem kreeg op de verschijningsdatum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Geld dit ook voor de normal editie, of alleen voor de CE. Hier zit ik niet op te wachten
dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze hadden toch in eerste instantie gezegd dat de map groter dan de voorgaande delen bij elkaar zou worden?
Pak van mijn hartquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Niet waar. Vraag maar aan die robot. Hij zei dat ik hem kreeg op de verschijningsdatum.
Kijk dan even in het begin van dit topic, staan hele mooie plaatjes met de gta5 map van bijv. rdr.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze hadden toch in eerste instantie gezegd dat de map groter dan de voorgaande delen bij elkaar zou worden? Inclusief onderwater terrein e.d. natuurlijk, maar dan nog.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Kijk dan even in het begin van dit topic, staan hele mooie plaatjes met de gta5 map vergeleken met bijv. rdr.
True, my bad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Kijk dan even in het begin van dit topic, staan hele mooie plaatjes met de gta5 map van bijv. rdr.
Denk dat het zo groot is dat van de ene naar de andere kant lopen echt niet leuk is.quote:
Juist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Pak van mijn hartWas een troll op GTAF
Billie zegt:Ok, ik zie dat het artikel 'Grand Theft Auto V' door u gereserveerd is. U ontvangt het artikel dan op de releasedatum zelf. Volgens mijn gegevens is dat op 17 september 2013. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?
Ik dacht al, wat rustig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef STING het volgende:
En zoals gewoonlijk verpest een klein groepje mensen het voor de rest.
Alle offtopic reacties worden bij deze verwijderd.
90% zekerquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef Anushaar het volgende:
is dat de officiële map met die ninjaschildpad?
Het spel is nog speelbaar op de 18e hoor...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben jij niet weg voor alle spoilers?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
Het spel is nog speelbaar op de 18e hoor...
Hopelijk niet...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:37 schreef dolf1010 het volgende:
Hopelijk komen er nog meer leaks uit die strategy guide
Dit, of van die dingen die je moet collecten die over de map heen verspreid zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:37 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Hopelijk niet...
dan zal t wel iets van de storyline zijn
Wil ik eigenlijk ook zelf ontdekkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:39 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dit, of van die dingen die je moet collecten die over de map heen verspreid zijn.
Die zijn er niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:39 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dit, of van die dingen die je moet collecten die over de map heen verspreid zijn.
wat nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |