Werkt niet echt goed hequote:
Een attachment uit google of in dit geval xbxoworld, direct proberen te linken faalt inderdaad keihardquote:
helaas is het ook niet nieuwquote:
Pics. Info. Foto ervan met een papiertje van FOK! ernaast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige verschil is dat iemand die ik dus ken ze in zijn handen heeft/had.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat kan ons aan onze bal jeuken ja? Guide = guide, maakt ons toch geen hol uit van wie het plaatje komt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb em ook al doorgebladert.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How about no.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Pics. Info. Foto ervan met een papiertje van FOK! ernaast.
Anders bullshit.
Ik had geen zin om alles helemaal terug te lezen, sorry man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En dat kan ons aan onze bal jeuken ja? Guide = guide, maakt ons toch geen hol uit van wie het plaatje komt?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:08 schreef byah het volgende:
duidelijkere mapDuidelijker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan lul je gewoon uit je nek.quote:
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
No biggie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
How about no.
[..]
Ik had geen zin om alles helemaal terug te lezen, sorry man.
Dit. Nog steeds onleesbaar grotendeels. Ach ja, een gegeven paard moet je niet in zijn bek schijten.quote:
of kijken...quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dit. Nog steeds onleesbaar grotendeels. Ach ja, een gegeven paard moet je niet in zijn bek schijten.
Nope. Gewoon werken bij een bedrijf dat games verkoopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Duidelijker?
[..]
Dan lul je gewoon uit je nek.![]()
Dat doe ik ook. Ik heb GTA V al gespeeld. Maar ik ga niks posten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope. Gewoon werken bij een bedrijf dat games verkoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |