Werkt niet echt goed hequote:
Een attachment uit google of in dit geval xbxoworld, direct proberen te linken faalt inderdaad keihardquote:
helaas is het ook niet nieuwquote:
Pics. Info. Foto ervan met een papiertje van FOK! ernaast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige verschil is dat iemand die ik dus ken ze in zijn handen heeft/had.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat kan ons aan onze bal jeuken ja? Guide = guide, maakt ons toch geen hol uit van wie het plaatje komt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb em ook al doorgebladert.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How about no.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Pics. Info. Foto ervan met een papiertje van FOK! ernaast.
Anders bullshit.
Ik had geen zin om alles helemaal terug te lezen, sorry man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En dat kan ons aan onze bal jeuken ja? Guide = guide, maakt ons toch geen hol uit van wie het plaatje komt?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:08 schreef byah het volgende:
duidelijkere mapDuidelijker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan lul je gewoon uit je nek.quote:
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
No biggie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
How about no.
[..]
Ik had geen zin om alles helemaal terug te lezen, sorry man.
Dit. Nog steeds onleesbaar grotendeels. Ach ja, een gegeven paard moet je niet in zijn bek schijten.quote:
of kijken...quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dit. Nog steeds onleesbaar grotendeels. Ach ja, een gegeven paard moet je niet in zijn bek schijten.
Nope. Gewoon werken bij een bedrijf dat games verkoopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Duidelijker?
[..]
Dan lul je gewoon uit je nek.![]()
Dat doe ik ook. Ik heb GTA V al gespeeld. Maar ik ga niks posten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope. Gewoon werken bij een bedrijf dat games verkoopt.
Jerry Jerry Jerry!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik heb GTA V al gespeeld. Maar ik ga niks posten.
Dat kan dus niet. Maar die guides krijgen ze eerder binnen dan de games.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik heb GTA V al gespeeld. Maar ik ga niks posten.
Jij moet gewoon niet zo stoer doen zonder bewijs.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Maar die guides krijgen ze eerder binnen dan de games.Doe eens niet zo huilen, sneu figuur.
Wat is er precies stoer aan een fotootje van een guide posten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet zo stoer doen zonder bewijs.
Jij bent tof! Boks!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
Ik doe nu een gamedeveloper opleiding zodat ik bij Rockstar kan gaan werken zodat ik GTA VII als één van de eerste kan spelen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef jackson het volgende:
Ik haak af hier...
Succes iedereen verder. Hopelijk gaat het een mooie game worden.
Heb er zin in.
Met je "ja ik ken zogenaamd iemand".quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er precies stoer aan een fotootje van een guide posten?
Men wil bronnen, om te checken of het legit is. Als jij dat niet kan geven kan je het overal vandaan halen. Ik dacht wel dat je dat zou begrijpen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er precies stoer aan een fotootje van een guide posten?
Ditquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Men wil bronnen, om te checken of het legit is. Als jij dat niet kan geven kan je het overal vandaan halen. Ik dacht wel dat je dat zou begrijpen.
Waarom? Klinkt gewoon plausibel hoor. Toen ik in Utreg werkte bij Games R Fun (nu eplaza op Hoog catharijne), hadden we de guides vaak al een week voor de games zelf binnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Misschien is dat voor jou een vreemd fenomeen, maar ik ken inderdaad mensen met verschillende banen en hobby's. Zo kwam ik aan dit fotootje. Nogmaals, stel je niet zo aan boeler.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Met je "ja ik ken zogenaamd iemand".
Nou stoer hoor.
Maar het klopt wel wat ie zegt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Doe dan niet zo interessant als je ook niks weet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien is dat voor jou een vreemd fenomeen, maar ik ken inderdaad mensen met verschillende banen en hobby's. Zo kwam ik aan dit fotootje. Nogmaals, stel je niet zo aan boeler.
quote:
Klopt, maar dat weet ik ook al 100 jaar, niets bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar het klopt wel wat ie zegt.
Het komt niet allemaal tegenlijk
En ik heb gezien, dat iemand zag dat hij degene had gezien dat jij had gezien dat hij het had gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe eens normaal tegen Typisch man, ik heb zelf gezien dat hij de nieuwe guide heeft gezien droeftoeters.
Maar wat moet je dan stoer doen als je iemand kent die een boekje in zijn handen heeft gehad?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waarom? Klinkt gewoon plausibel hoor. Toen ik in Utreg werkte bij Magic Games (nu eplaza op Hoog catharijne), hadden we de guides vaak al een week voor de games zelf binnen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Doe dan niet zo interessant als je ook niks weet.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef Giester het volgende:
[..]
En ik heb gezien, dat iemand zag dat hij degene had gezien dat jij had gezien dat hij het had gezien.
Dus kan kloppen.
Dat is weer wat anders ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan stoer doen als je iemand kent die een boekje in zijn handen heeft gehad?))))
Voor sommige wel schijnbaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef kaos- het volgende:
Klopt, maar dat weet ik ook al 100 jaar, niets bijzonders.
Ja don't get me wrong, maar ik vind het een beetje sneu om tof te gaan lopen doen dat iemand een guide gezien heeft wat jij dan weer gezien hebt.quote:
Guile dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
Ik ben nu verdrietig. Bedankt. Kanjer mensen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja don't get me wrong, maar ik vind het een beetje sneu om tof te gaan lopen doen dat iemand een guide gezien heeft wat jij dan weer gezien hebt.
Vanmorgen zag ik ook een dikke Lambo rijden, nu ben ik wel echt de fucking man of niet ?
Lidlquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
sow maar heb wel egt zin in die game zeg
waar halen jully hem?!
Bij die makker van je die ook die guide had.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
sow maar heb wel egt zin in die game zeg
waar halen jully hem?!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:20 schreef HostiHawaii het volgende:
Back 2 watermelons dan maar? Daar kon ik me nog mee vermaken.
50 slechte maps en gezeik over bewijs van een fucking guide daarentegen........
Saturn ja? pauperquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Bij die makker van je die ook die guide had.
VBL + Fut + GTA = chaos.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
Ik dacht dat in het FUT topic de raarste sjappies zaten. I was wrong
Ga jij je oksels scheren in GTA?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:23 schreef Tyron het volgende:
Heeft Typisch gewed om bier dat hij de guide heeft gezien?
ik denk dat die neger wel kale oksel heeftquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij je oksels scheren in GTA?
Ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is die gozer Typisch weer uit zijn nek aan het lullen? Dat doet hij in VBL ook altijd.
Hopelijk zitten er ook homo's in dit spel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat die neger wel kale oksel heeft
tyron zijn mannetje dus
Xbox is nou eenmaal de zwakste console. Dus daar word alles voor gemaakt, en dan word de zooi geport naar PS3 en/of PC. En dan is het daarop verneukt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
Xbox 360 versie ziet er wel degelijk beter uit dan PS3. Alweer.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
Xbox 360 versie ziet er wel degelijk beter uit dan PS3. Alweer.
Nee, mij is verteld dat je daar alles kan doen dus ik ga op ijsberenjacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij je oksels scheren in GTA?
Ik hoop het ook voor jou, kom je toch nog aan je trekken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk zitten er ook homo's in dit spel.
Als u links kijkt ziet u rechts niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Rechts ziet u East Vinewood, hier voor ziet u Vinewood zelf en links ziet u Morningwood.
wejo dat kon in Vice City alquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Zou gruwelijk zijn als je bij het vliegveld ook binnen kan bij de hallen
nog mooier als je bij de balie een ticket kan kopen en incheckenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Zou gruwelijk zijn als je bij het vliegveld ook binnen kan bij de hallen
HAHA ORIGINEEL MANquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als u links kijkt ziet u rechts niks
zeg wollahquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wejo dat kon in Vice City al
wollah ga kijken dan Gquote:
lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wollah ga kijken dan G
ik zeg jou
Waar is Haywood?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Rechts ziet u East Vinewood, hier voor ziet u Vinewood zelf en links ziet u Morningwood.
Aan de andere kant was het wel uitermate onrealistisch dat een blanke zich in de criminalteit begeeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond het wel afbreuk doen aan de spelbeleving in San Andreas dat je gedwongen was een neger te besturen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef kaos- het volgende:
ff serieus vriendjes :
http://imgur.com/vPnsXWL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt klein totdat je het plaatje eronder ziet, dat is het desbetreffende strand volgens mij.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
gelukkig is het ook 342934691246914329143279x gepostquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een attachment uit google of in dit geval xbxoworld, direct proberen te linken faalt inderdaad keihard
Veel van dat soort topics daar ineens wel.. Zie sowieso veel mensen zeggen dat ze hem tegen vinden vallen maar wtf, ik vind het er best top uitzien en zeker op GTAforums zag je al tijdenlang hoe groot de map ongeveer werd. Hij komt echt goed overeen met wat ze daar in elkaar gesleuteld hadden mbv screens en trailers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)fter-seeing-the-map/
Epic sadness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |