Voor sommige wel schijnbaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef kaos- het volgende:
Klopt, maar dat weet ik ook al 100 jaar, niets bijzonders.
Ja don't get me wrong, maar ik vind het een beetje sneu om tof te gaan lopen doen dat iemand een guide gezien heeft wat jij dan weer gezien hebt.quote:
Guile dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
Ik ben nu verdrietig. Bedankt. Kanjer mensen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja don't get me wrong, maar ik vind het een beetje sneu om tof te gaan lopen doen dat iemand een guide gezien heeft wat jij dan weer gezien hebt.
Vanmorgen zag ik ook een dikke Lambo rijden, nu ben ik wel echt de fucking man of niet ?
Lidlquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
sow maar heb wel egt zin in die game zeg
waar halen jully hem?!
Bij die makker van je die ook die guide had.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
sow maar heb wel egt zin in die game zeg
waar halen jully hem?!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:20 schreef HostiHawaii het volgende:
Back 2 watermelons dan maar? Daar kon ik me nog mee vermaken.
50 slechte maps en gezeik over bewijs van een fucking guide daarentegen........
Saturn ja? pauperquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Bij die makker van je die ook die guide had.
VBL + Fut + GTA = chaos.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
Ik dacht dat in het FUT topic de raarste sjappies zaten. I was wrong
Ga jij je oksels scheren in GTA?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:23 schreef Tyron het volgende:
Heeft Typisch gewed om bier dat hij de guide heeft gezien?
ik denk dat die neger wel kale oksel heeftquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij je oksels scheren in GTA?
Ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is die gozer Typisch weer uit zijn nek aan het lullen? Dat doet hij in VBL ook altijd.
Hopelijk zitten er ook homo's in dit spel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat die neger wel kale oksel heeft
tyron zijn mannetje dus
Xbox is nou eenmaal de zwakste console. Dus daar word alles voor gemaakt, en dan word de zooi geport naar PS3 en/of PC. En dan is het daarop verneukt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
Xbox 360 versie ziet er wel degelijk beter uit dan PS3. Alweer.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
Xbox 360 versie ziet er wel degelijk beter uit dan PS3. Alweer.
Nee, mij is verteld dat je daar alles kan doen dus ik ga op ijsberenjacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij je oksels scheren in GTA?
Ik hoop het ook voor jou, kom je toch nog aan je trekken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk zitten er ook homo's in dit spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |