Als u links kijkt ziet u rechts niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Rechts ziet u East Vinewood, hier voor ziet u Vinewood zelf en links ziet u Morningwood.
wejo dat kon in Vice City alquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Zou gruwelijk zijn als je bij het vliegveld ook binnen kan bij de hallen
nog mooier als je bij de balie een ticket kan kopen en incheckenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Zou gruwelijk zijn als je bij het vliegveld ook binnen kan bij de hallen
HAHA ORIGINEEL MANquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als u links kijkt ziet u rechts niks
zeg wollahquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wejo dat kon in Vice City al
wollah ga kijken dan Gquote:
lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wollah ga kijken dan G
ik zeg jou
Waar is Haywood?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Rechts ziet u East Vinewood, hier voor ziet u Vinewood zelf en links ziet u Morningwood.
Aan de andere kant was het wel uitermate onrealistisch dat een blanke zich in de criminalteit begeeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond het wel afbreuk doen aan de spelbeleving in San Andreas dat je gedwongen was een neger te besturen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef kaos- het volgende:
ff serieus vriendjes :
http://imgur.com/vPnsXWL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt klein totdat je het plaatje eronder ziet, dat is het desbetreffende strand volgens mij.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
gelukkig is het ook 342934691246914329143279x gepostquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een attachment uit google of in dit geval xbxoworld, direct proberen te linken faalt inderdaad keihard
Veel van dat soort topics daar ineens wel.. Zie sowieso veel mensen zeggen dat ze hem tegen vinden vallen maar wtf, ik vind het er best top uitzien en zeker op GTAforums zag je al tijdenlang hoe groot de map ongeveer werd. Hij komt echt goed overeen met wat ze daar in elkaar gesleuteld hadden mbv screens en trailers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:46 schreef HostiHawaii het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)fter-seeing-the-map/
Epic sadness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |