SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:30 schreef Vak113 het volgende:
Nog een map analyse... Nu met overlappende in-game screenshots (top down) van de gameplay-trailer.Al die (gta-forums) autistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na al die jaren wachten, waarom niet gewoon nog 1 weekje langer wachten?
dayum.quote:
Lekker, kan ie niet morgen of desnoods vannacht al verkocht worden ?quote:
Patience is a virtue.quote:
L1 R2 L1 L2 links rechts kruisje rondje L1 L2quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef JessedeK het volgende:
Eerste wat ik ga doen als ik geld heb in V:
[ afbeelding ]
Nee 227-555-1680quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
L1 R2 L1 L2 links rechts kruisje rondje L1 L2
Ik heb een Xbox, maar maakt niet uitquote:
Ik heb weer zin om die te spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een Xbox, maar maakt niet uit
Vroegah op de PS2, San Andreas
deze? O-O-L1-O-O-O-L1-L2-R1-driehoekje-O-driehoekje..quote:
Mijn PS2 heeft het begeven.. Loopt de hele tijd vast enzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb weer zin om die te spelen.
Maar is deze map nou echt of niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
Interessante post op Reddit:
http://www.reddit.com/r/G(...)_map_on_the_other_i/
Persoonlijk vond ik RDR enorm groot, nu heeft die dude in bovenstaande post deze exacte vergelijking gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, 100%.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar is deze map nou echt of niet?
Oh nicequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, 100%.
Is een scan / foto uit de strategy guides.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |